Medyabar'da Ara

'da Ara

Arama yapmak istediğiniz kelimeyi girin ve robot olmadığınızı onaylayın.

Cumhur İttifakında MHP'lileri kızdıran rotasyon!

MHP'den Erenler Belediye Başkan aday adayı olan Şenol Dinç, Erenler Belediyesi Kültür ve Sosyal İşleri Müdürlüğü görevinden alınarak başka bir birimde görevlendirildi.

16:49   |   19.04.2019
Haber Resmi

MEDYABAR.COM

Erenler Belediye Başkanı Fevzi Kılıç'ın, belediye bünyesinde yaptığı bir değişim Cumhur İttifakında krize neden oldu.






Erenler Belediyesinde yaklaşık 10 yıldır Kültür ve Sosyal İşleri Müdürlüğü görevini yürüten Şenol Dinç, MHP'den Erenler Belediye Başkan aday adayı olunca bu görevinden ayrılmıştı.


Cumhur İttifakı kararı sonrasında AK Parti'yi destekleme kararı alan MHP'de, Şenol Dinç tekrar aynı görevine iade edilmişti. Bu hafta içinde yaşanan bir gelişme MHP'lilerin tepkisini çekti. 


Şenol Dinç, Fevzi Kılıç'ın kararıyla Bilgi İşlem Müdürlüğünde görevlendirildi. MHP'liler duruma tepki gösterirken birim değişikliği kararı kızağa çekme olarak yorumlandı 







Medyabar Youtube Kanalı

Kategori : Arka Kapı

Medyabar.com bugun 5360 kez ziyaret edildi. Bu haber ise 12873 kere okundu
YORUMLAR 49 Yorum
Yorum yaptığınız taktirde Kullanıcı Sözleşmesini kabul etmiş sayılıyorsunuz.
×
750 Karakter Kaldı
Göndermiş olduğum mesajın sorumluluğu şahsıma aittir
Engin
11.05.2019 02:38
Sana mitili atmışlar haberin yok Şenol?um :)
Erenlerli
05.05.2019 13:23
Reklam koltuğu gitti :) bakalım 5 sene sonra kim hatırlayacak seni :)) artık belediyede söz sahibi olamayacan:)
TC hikmet
02.05.2019 18:00
Çok komik ya Akp sayesinde bir yerlere gel sonra MHP aday ol sonra fıss:)) dua et sana oda vermişler:))
Hak yerini buldu
27.04.2019 00:12
Patladı gitti şenolum reklam yeride gitti 5 sene sonra seni ne teşkilatın nede vatandaş hatırlar bye bye :)
Sevil
22.04.2019 14:01
Ah Şenol abi seni gaza getirip bu hale düşüren teşkilatındır hesabını sor onlara..! İstifa MHP den ..!
Pazarcı
21.04.2019 01:12
AH ŞENOL AHHH BU ERENLER SENİ TURGUT BABAOGLU GİBİ SEVMİŞTİ KEŞKE DİYODURSUN ŞİMDİ ,BUNLARA İGLİK YARAMAZ OGLUM .
Vatansever
20.04.2019 23:37
Sonunuz Saadet partisi gibi oldu artık Türkiye de hiç bir karşılığınız yok.! Millet ittifakına katılın.!!Yada siyasetin tarihindeki çöplüğündeki yerinizi alın..
emre
20.04.2019 12:33
zaten o makamlara Ak Parti sayesınde gedi caminin birinde mezin idi dua etsin mezinliğe yollamadılar tekrar
Halk
20.04.2019 09:57
Diyorlar ya mezara kadar diye hayır bunlarınki pazara kadar lütfen bakınız daha önce dost ve kanka olduklarına şimdi neredeler 1. dskikada Mhp adayına yapılana bir bakın
Erenler
20.04.2019 09:18
Ey Mhp sen daha çok gol yiyeceksin
bağlar mahallesi
20.04.2019 08:51
Ak Parti zihniyeti seçimi kurtardı şimdi eleme zamanı milliyetçi hareket partisi bu adamı sahiplenmezse yazıklar olsun ağırlığınız olmazsa ortada top koştururlar bunlar...
yüceldeniz
20.04.2019 08:18
Seçim zamanı oy uğruna MHP teşkilatlarından ayrılmayanlar şimdi kalkmış milliyetçi hareket partisinin adamlarını yemeye çalışıyorlar erenlerde Şenol dinçı kime sorsan kesinlikle karşılığı olan birisidir seçim boyunca kimse ile polemiğe girmeden cumhur ittifakına saygı duymuş Fevzi kılıçı desteklediğine şahit olmuş biriyim ama bakıyorumki koltuk sevdası beka olayını ortadan kaldırmıştır seçim boyunca bedel ödemiş birini layık olmadığı bir yere tuvalet yanına koyan bir oda bile vermeyen bu zihniyete elbette birileri dur diyecektir Başta Büyükşehir Belediye Başkanı Sayın Ekrem Yüceden konuya duyarlı olmasını istiyorum Bu dava hor, bu dava öksüz, bu dava büyük CCC
Aydınlık
19.04.2019 23:34
MHP bitmiştir bundan sonra benim için yok böyle bir parti.!!
SAKARYALI
19.04.2019 23:24
MHP.AKP.ICIN KENDI TABANINI KAYBE RISKINI GOZE ALARAK AKP.YE DESTEK VERDI.KARSILIK OLARAK HIC BIR SEY TALEP ETMEDI.FAKAT BUNA RAGMEN AKP.LI IDARECILER MHP.KADROLARINI UFAK UFAK DISLALIFIYE ETMEYE BASLADI.BIDAHAKI SECIMDE KENDILERIDE .KENDILERINE YER ARIYACAKLAR FARKINDA DEYILLER.TARIH ASLA AFFETMEZ.
Son ülkücü
19.04.2019 22:59
Eyvah ne yapacaz hem reklam aracımız gitti ne güzel yavaş yavaş ele geçiriyorduk Erenler?i belediyeyi yazık oldu artık teşkilat olarak bittik!!! Artık yokum batan geminin son malı olmayacam..
Son ülkücü
19.04.2019 22:59
Eyvah ne yapacaz hem reklam aracımız gitti ne güzel yavaş yavaş ele geçiriyorduk Erenler?i belediyeyi yazık oldu artık teşkilat olarak bittik!!! Artık yokum batan geminin son malı olmayacam..
Genç ülkücü
19.04.2019 22:12
AKP'nin artık MHP'ye hiç bir ihtiyacı kalmamıştır.Bu millet sizi MHP'yi asla affetmeyecek,HDP,AKP,MHP Andımız okutulmasın diye hayır diyenler.Bu milletin çocukları size beddua edecek unutmayın.AKP İZMİZ il başkanı istifa ederken ağzın şu sözler dökülüyor.Allah bizi affetsin çok ğünahımız var.MHP bu ğünahların büyük ortağı.Bir ülkücü olarak size hakkımı helal etmiyorum.Cennet Mekan Başbuğ buğün yaşıyor olsaydı yüzünüze tükürürdü.
Seaside
19.04.2019 22:07
Bir AKP'li olarak gelen başkanın kendi kadrosuyla çalışmasından daha normal ne olabilir ki başkan MHP'li olsaydı sorun yoktu ama sizinle bu ittifakı sonsuza dek sürdürecek halimize yok sahte ülkücüler boşuna yorum yapmayın Devlet Bahçeli'ye kız vermeyerek neslinin çoğalmasına engel olan anne ve babaların ellerinden öperim
Seaside
19.04.2019 22:02
Bir AKP'li olarak gelen başkanın kendi kadrosuyla çalışmasından daha normal ne olabilir ki başkan MHP'li olsaydı sorun yoktu ama sizinle bu ittifakı sonsuza dek sürdürecek halimize yok sahte ülkücüler boşuna yorum yapmayın Devlet Bahçeli'ye kız vermeyerek neslinin çoğalmasına engel olan anne ve babaların ellerinden öperim
Ülküsü 54
19.04.2019 21:09
Eyvah söz timsali altın yumurtlayan tavuğu kesti ne güzel reklamımızı yapıyor du şimdi ne olacak 5 sene sonra kimi çıkartacaz aday olarak !!!
Sakarya
19.04.2019 21:05
Eskiden evlerimizde annelerimiz tatlı veya dolma yapınca bir tabağa koyup bizle yan komşumuza gönderilirri ve o tabak komşumuzdan asla boş geri gelmezdi mutlak dolu geri gelirdi . Şimdi Devlet bey beka için açık çek verdi ama bunlar Anadolulu olma özelliğini yitirmişler yazık çok yazık
AK GENÇ
19.04.2019 21:02
Şenol Dinç bunu hak etmiyor. Ak partili olduğum halde eğerki Aday olsaydı oyumuz ailecek onaydı. Çünkü Kişilik sahibi dürüst efendi bir insan . Tanımayan insanlar yada çekemeyen insanlar bi kaç birşey yazmış. Yakından tanısanız bu şekilde konuşmazsınız emin olun.
Tusubasa
19.04.2019 21:01
Valla Fevzi Başkan suları kesmişsin birde tersten rövaşata çakmışsın helal sana:)) artık baloncuk oldular:)) valla Ekrem Başkan bile bu golü atamazdı:))
Genç ülkücü
19.04.2019 20:49
Ha ha ha ne oldu vallahi gülüyorum halinize,Fevzi kılıç tebrik ediyorum sizi,adam belediye başkanı istediği kadroyla çalışır.Ülkücü lideriniz Devlet Bahçeli amcanıza gidin kesinlikle size nane şekerdi verir.
Src5454
19.04.2019 20:40
Akparti zihniyetini kaybetmiş bir akp var artik ne yazikki dürüst insanları kabullenemeyen bir zihniyete dönüştü itifak yaptıkları insanları bile hazmedemiyorlar belediyecilikle geldiniz ve öyle kaybedeceksiniz..Şenol hoca her kesimin takdirle baktığı bir değerdir siz bu değeri yok sayamazsınız...
büyük esenceli
19.04.2019 20:16
Devletin En önemli noktalarına Milliyetçi vatanını bayrağını seven insanların gelmesi gerekki Fetö ve bunun gibi terör örgütleri yuvalanmasın Şenol bey de gerçek anlamda ülkücüdür vatanına bayrağına ezanına sahip çıkan biridir hükümet böyle insanları devletin içine sızdırırsa devlet içinde hiçbir terör örgütü barınamaz biz Şenol abiden razıyız Allahta razı olsun Şer gördüğümüzde hayır olabilir sen içini ferah tut sayın abim güzel günler yakındır inşallah...
Belediyeci
19.04.2019 20:03
Ne bekliyordunuz.il başkanlığındaki beceriksizliklerine devam ediyor.
Erenler Sakini
19.04.2019 20:02
Şenol Dinç Cumhur ittifakına yakışır şekilde hareket edip , başka partilerden gelen teklifleri red edip Devlet memurluğu görevine Dönmüştür. Bunu Ak partililerde biliyor ki ; Eğerki Şenol Dinç MHP adayı olarak ittifak olmayıp Yarışa girseydi değil Fevzi Kılıç kim gelirse gelsin Oyları silip süpürürdü. Ama o ihanet etmeyip Görevine geri döndü. Şenol Hoca Gönüller?in Başkanı oldu bu süreçte ve yapılan bu olumsuz hareketler bir sonraki Genel seçim ve yerel seçimde önlerine çıkacaktır . Selametle.
siptor54
19.04.2019 19:43
Sen canını sıkma canım abim MHP teşkilatı gerekeni yapacaktır senin konumun daire başkanlığıdır bunlar bunu anlayacaklar ama değerini bilemiyorlar Fevzi kılıçı dolduranlar yarın senin karşında el pençe olacaklar!!! allah var gam yok...İNSANLAR MAKAM SAHİBİ OLUNCA,O MAKAMIN KENDİLERİNE HER ÇEŞİT KUDRET VE LİYAKATI SAĞLADIĞINI SANIRLAR..!!! (ALPARSLAN TÜRKEŞ)...
Vatandaş
19.04.2019 19:37
Yürü be Fevzi başkanım sen böylesi değerli insanları nerde değerlendireceğini biliyorsun!Tebrikler Şenol bey İttifakın ruhunu yaşatıyorsun sen böyle devam et gaza gelme sen artık beyin takımındasın boşver siyaseti..! Hayırlı olsun Şenol bey ..Teşekkürler Kral Başkan Fevzi bey..
Hacıoğlu
19.04.2019 19:23
Şenol dinç erenler belediye başkan yardımcılığını hak ediyor bu makama getirilmeli bence haksa hak budur
abdiaciz
19.04.2019 19:07
Bunların hepsi ayak oyunudur.Muhtemelen başkan yardımcısı olan rahmi şengül akrabası olan ramiz şengüle zemin hazırlıyordur.Demedi , demeyin bakın göreceksiniz :)
Haktan Yana
19.04.2019 18:58
Tebrikler başkanım Erenler?imizin beyin takımında yer almanız sevindirici..
Defne
19.04.2019 18:49
Yeni görev yerin hayırlı Olsun Şenol abi.Eski görevini başkaları yapar takma kafana sen bu görevde daha faydalı olacan eminim.! Fevzi bey senin kıymetini bilmiş helal olsun.Bu arada teşekkür ederim Fevzi başkanım çok yoruluyordu bu görevde beyin takımınızda olacağına çok sevindim.!
Milliyetçi Hareket Partisi
19.04.2019 18:37
Seçim boyunca cumhur ittifakının her şartlarını yerine getiren alacağı seçimi kendi elleriyle Fevzi kılıca bırakan bir kişinin bu duruma düşürülmesi hiç olmamış bedel ödemek bu kadar kolaymı bu düşünce ve davranışlar beka olgusuna zarar verir.. il başkanı @zuyuf Ziya bey milletvekili @Levent Bülbül bey genel başkan yardımcısı sayın @Sadi Durmaz beyfendiyi bu konuya duyarlı olmasını genel başkan sayın devlet bahceliyi bilgilendirme lerini önemle rica ediyorum bu konuyu mail yoluyla bende genel merkeze bildirecegim.. saygılarımla..
Ayşe
19.04.2019 18:09
Şenol bey böyle daha faydalı olursun erenlerimize hayırlı olsun çok sevindim.Teşekkürler Fevzi bey
Hangi cumhur ittifakı !!!
19.04.2019 18:02
Yazıklar olsun Şenol Dinç ittifak için bedel ödemiştir.Mhp yönetimi bu duruma bir an önce el atmalıdır.Aksi durumda kendilerini küçültürler ayrıca Şenol Dinç alabileceği seçimden teşkilatın esasları doğrultusunda geri çekmiştir
Dilmen Mehmet
19.04.2019 17:55
Şenol Dinç?e yapılan zulümdür. Milletin verdiği mesajı anlayamayanlar reise ihanet ediyorlar. Ben ak partiliyim ama Şenol bey dürüst samimiyet timsali bir kardeşimizdir. Kaldıki kendisi süreç içerisinde Cumhur ittifakının ruhuna uygun davranmıştır. Bu zulmü ile istifaya zorlamak, ya da tayin istemesi için uğraşmak neyin nesidir. Mahkeme kadıya mülk değildir. Fevzi bey aslında düzgün bir kişidir,
Erenler sakini
19.04.2019 17:51
Sait
19.04.2019 17:48
Tebrikler Şenol bey yeni göreviniz hayırlı olsun
Erenler sakini
19.04.2019 17:48
Erenler sankini
19.04.2019 17:40
Teşekkürler Fevzi bey böylesi bir insanı güvenip atadığınız için.!!
Eren
19.04.2019 17:36
Bilgi işlem belediyenin kalbi.Fevzi başkan güvenip o yere atamış ne kadar sazan var:)) maalesef tutmadı yine bu algı :))
Sevim
19.04.2019 17:32
Ah Şenol abi seni gaza getirip bu hale düşüren teşkilatındır hesabını sor onlara..!!
Serkan54
19.04.2019 17:31
Yazıklar olsun sizin cumhur ittifakınıza seçimi kurtarinca Şenol dincimi elemeye kalktınız eğer Şenol dinç seçime girseydi sizin tozunuz kalmazdı şuanda rakip gördüğünüz için farklı oyunlar oynuyorsunuz bakalım neler olacak...
Vertigo54