Medyabar'da Ara

'da Ara

Arama yapmak istediğiniz kelimeyi girin ve robot olmadığınızı onaylayın.

Bir haftadır konuşuluyordu resmen atandı!

Sakarya Gençlik ve Spor İl eski müdürü Fatih Çelikel Adapazarı Belediye Başkan Yardımcılığı görevine resmen başladı. Çelikel'in adı geçen hafta gündeme gelmiş göreve başlaması içinde resmi yazışmaların sonucu bekleniyordu

20:31   |   19.04.2019
Haber Resmi

Geçtiğimiz hafta görevinden ayrılan Fatih Çelikel yeni görevi için resmi evrakların tamamlanıp imzaların atılmasını bekliyordu.

Adapazarı Belediye Başkanı Mutlu Işıksu, sosyal medyada yaptığı paylaşımla Çelikel'in başkan yardımcılığının resmen başladığını duyurdu.





Işıksu paylaşımında Çelikel'in göreve başladığını şöyle duyurdu.

"Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü döneminde sunduğu hizmetlerle şehrimizin takdirini kazanan çok kıymetli Fatih Çelikel Başkan Yardımcım olarak görevine başladı. Başarılar diliyorum" 

Işıksu ayrıca sosyal medya mesajına #AdapazarınıÇokSeviyoruz hashtagini de ekledi.





Medyabar Youtube Kanalı

Kategori : Arka Kapı

Medyabar.com bugun 15071 kez ziyaret edildi. Bu haber ise 10953 kere okundu
YORUMLAR 10 Yorum
Yorum yaptığınız taktirde Kullanıcı Sözleşmesini kabul etmiş sayılıyorsunuz.
×
750 Karakter Kaldı
Göndermiş olduğum mesajın sorumluluğu şahsıma aittir
Ergin Baylan
20.04.2019 14:16
Bu görevi de layığıyla yapacak ve şehrimize faydalı olacaktır diye düşünüyorum.
HocaCamide
20.04.2019 00:00
Fatih hocayı severdim ilkokul zamanımda beden hocamızdı onunda kariyerinde daha yeni sayılırdı az mi Cuma aksamları İstiklal marsımızı az okutmadı,gerçi müzik becerisi olmadığını o zamanlar anlamıstım ama okul yönetimi zahmet edip müzik hocası almayınca bu iş çömezlere kalıyordu tabi. Adamsın fatih hoca kariyerinde başarılar dilerim (Okul adınıda vereyim : (Ozanlar şehit Mustafa Özen)
HocaCamide
20.04.2019 00:00
Fatih hocayı severdim ilkokul zamanımda beden hocamızdı onunda kariyerinde daha yeni sayılırdı az mi Cuma aksamları İstiklal marsımızı az okutmadı,gerçi müzik becerisi olmadığını o zamanlar anlamıstım ama okul yönetimi zahmet edip müzik hocası almayınca bu iş çömezlere kalıyordu tabi. Adamsın fatih hoca kariyerinde başarılar dilerim (Okul adınıda vereyim : (Ozanlar şehit Mustafa Özen)
HocaCamide
20.04.2019 00:00
Fatih hocayı severdim ilkokul zamanımda beden hocamızdı onunda kariyerinde daha yeni sayılırdı az mi Cuma aksamları İstiklal marsımızı az okutmadı,gerçi müzik becerisi olmadığını o zamanlar anlamıstım ama okul yönetimi zahmet edip müzik hocası almayınca bu iş çömezlere kalıyordu tabi. Adamsın fatih hoca kariyerinde başarılar dilerim (Okul adınıda vereyim : (Ozanlar şehit Mustafa Özen)
ATÖ
19.04.2019 23:27
fatih çelikeli beğenir ve takdirde ederim kendisi akademik kariyerli ve çok da tecrübeli güzel de bir kardeşimdir çalışkandır başarılad aolacak tır kendisinden tek dileğim araziye uyan tüm zabıtaları su yüzüne çıkarması işe yaramayanları,işten kaçanları tek tek ayıklamsıdır.geçenler pis bir simitçiyi kendilerine ihbar ettim gitmişler simitçiye benim ihbar ettiğimi söylemişler hiç utanıp sıkılmadan şimdi onları tektek ayıklatacağım hadi bakalım elmi yaman beymi yaman şimdi görelim
Arjantin
19.04.2019 23:11
:):):):):) iy8ki varsın medyalar yaptığın haberlerin altına yapılan yorumlar varya beni çok eğlendiriyor hele güzel yorum yapanlar isim soyadla giydirenler rumuzla yazıyor ya bu yetiyor zaten bana yaaaa kardeşim ANGARA da dayin varsa bütün koltuklar senin diploma ve tecrübenin önemi yok
Sakarya
19.04.2019 22:18
Hayırlı olsun fatih çelikel'e.Helal olsun onu oraya getiren mutlu ışıksu başkana.gerci mutlu başkan ne yapsın emir büyük yerden.eskisehir valimiz sayın özdemir çakacak telefon etmiştir belediye başkan vekili olmuştur.spor il müdürü de aynı şekilde olmadi mı zaten.Ankarada dayin varsa bu memlekette sırtın yere gelmez bunu bir kez daha görmüş olduk.ama hak işte Rab'bim kul hakkıyla gelme karşıma demiş.ben ah ediyorum hakkımı helal etmiyorum.vasıfsız vizyonsuz misyonsuz fatih çelikel başkan yardımcısı olmuş komedi.eyy tayyip erdoğan biz senin gönlün güzel diye sana oy verdik ama belli ki sende devrana ayak uydurdun.utanın sıkılın ar edin biraz.yaziklar olsun bu düzene.
Berat Yıldız
19.04.2019 21:58
Hayırlı uğurlu olsun abi Rabbim yolunu açık etsin herdaim inşallah
Sakaryalı54