Medyabar'da Ara

'da Ara

Arama yapmak istediğiniz kelimeyi girin ve robot olmadığınızı onaylayın.

Ali İhsan Yavuz: FETÖ bu işin içerisinde...

AK Parti Genel Başkan Yardımcısı Ali İhsan Yavuz A Haber'de açıklamalarda bulundu.

23:07   |   19.04.2019
Haber Resmi

Yavuz, "YSK, cumartesi ya da pazartesi belgeleri görüşmeye başlayacak bilgisi var. FETÖ bu işin içinde. FETÖ'nün de bu işin içinde olduğundan emin olacağım belgeler elimde var. "dedi.


Yavuz'un açıklamalarından satırbaşları şöyle:






'' YSK, Cumartesi ya da pazartesi belgeleri görüşmeye başlayacak bilgisi var. YSK önce delillere bakacak. Eklere bakacak. 24 Haziran seçimlerinde ne kadar usulsüzlk yapmaya çalışırsalar çalışsınlar ancak bir vekilin oynamasına neden olabilirlerdi. 24 Haziran seçimlerinde çok hazır değillerdi. Bu işin beyni olanlar 24 Haziran'da kendilerini çok hazır görmediler. 20 bin oyun yer değiştirmesini sağlamak demek İstanbul Büyükşehir Belediye Başkanını bir partiden başka bir partiye geçirmek demekti.

Yüzlerceden çok daha fazla 20 yaşın altında sandık başkanı vard. 18 yaşın altında milletvekili seçiliyor diyeceksiniz. Özellikle genç olanlara ve askeriyeden alınanlara, KHK ile ihraç edilenler, kamu görevlisi olmayanlar alınıp getirilip sandık başına yerleştiriliyor.


FETÖ BU İŞİN İÇİNDE


FETÖ bu işin içinde. Beni FETÖ ile suçlayanlar arasında Fatih Portakal da vardı. Ben 2012 yılında Sakarya'da stadyumda Türkçe Olimpiyatlarına gitmiştik, bizi sahneye davet etmişlerdi. Benim bir görüntüm vardı onu koymuş önce FETÖ'den ayrıldığını söylesin diyor. Birileri onlarla kol kola oluyor onları suçlamıyor bizi suçluyorlar. Ben ne zaman bu işin içinde FETÖ var dedim bana sosyal medyadan çullanmaya başladılar. FETÖ bu işin içinde gırtlağa kadar var.


"BU İŞİN İÇİNDE BİR GRUPTAN DAHA BAHSETMEK İSTİYORUM"
FETÖ'nün de bu işin içinde olduğundan emin olacağım belgeler elimde var. Bu işin içinde bir gruptan daha bahsetmek istiyorum. Oy ve Ötesi diye bir yapı vardı. Bu seçimde neden hiç sesleri çıkmadı? Merak ediyorum. Oy ve Ötesi her seçimde basbas bağırırken bu seçimde iismleri neden hiç duyulmadı? Soruyorum.


YSK'DAN HANGİ KARAR ÇIKABİLİR?
YSK dosyayı açar öyle şeyler görür ki. Bu bir günde de biter 30 günde de bitmeye bilir. Ben bu deliller benim için yeterli değil reddediyorum da diyebilir. Bence denilmemesi gerek.

Yangından mal kaçırır gibi İmamoğlu hemen mazbatayı alıyor, göreve geliyor bir takım şeyler. Hukuka uygun şekilde nasıl araştırıyorsan araştır. Rastgele bir yönteme başvurulduğunu düşünüyorum. Ben belgelerle konuşuyorum.

Beni gerçekten aklımı oynatacak kadar hadiselerle karşılaşıyorum. Bunların üst üste gelmesi 1 katrilyonda bir ihtimal bile olamaz.





Medyabar Youtube Kanalı

Kategori : Siyaset

Medyabar.com bugun 34343 kez ziyaret edildi. Bu haber ise 5872 kere okundu
YORUMLAR 55 Yorum
Yorum yaptığınız taktirde Kullanıcı Sözleşmesini kabul etmiş sayılıyorsunuz.
×
750 Karakter Kaldı
Göndermiş olduğum mesajın sorumluluğu şahsıma aittir
EDEP YAHU
20.04.2019 15:25
Adamların işlediği suçları biliyorsunuz ama kim bunlar deyince cevap yok büyükşehirde hile yaptılar ama sizin kazandığınız ilçeler püru pak bilmiyorum hiç ahireti düşünüyor musunuz
Ahmet ŞEKER
20.04.2019 14:52
Ne kolay değil mi ? FETÖ de,çık işin içerisinden..Hiç ayna yok mu oralarda ? Allah'ın huzuruna çıktığımızda da aynı şeyleri söyleriz. Şeytan vardı onun için sana kulluk yapamadık,FETÖ vardı onu yapamadık bunu yapamadık. Seçimi alamadık,baraj yapamadık,köprü yapamadık. FETÖ vardı.FETÖ 17 Temmuz'da da vardı hem de en güçlü haliyle. Bu millet üstesinden geldi. Dönün aynaya bakın.
DELİ MURTAZA :)
20.04.2019 13:57
SIKILDIK ARTIK YÜZÜNÜ GÖRMEKTEN... MİLLET KİMİN FETOCU OLDUĞUNU ÇOK İYİ BİLİYOR RAHAT OL
Sabri
20.04.2019 13:50
Boşuna dememişler.kedi nankör hayvan diye.Sahibini hemen satar.
Gören Göz
20.04.2019 13:19
Evet tam karşımızda duruyor.
Fadime
20.04.2019 11:32
Önceki seçimlerde kediler tam oylar sayılacağı sırada trafolara girip kısa devre yaptiriyorlardi.Son seçimde FETOCU kediler türedi onlarda sandıklara girip akp nin oylarını yemisler.ne demisler ETME BULMA DÜNYASI..HAAHAHAAA
FadılYenigün
20.04.2019 11:30
Yazin bi kenara bunlar en sonunda pensilvayaya gidp salya sümük aglayarak özur dileyecekler
Ali ihsan
20.04.2019 11:21
Diyor ki 9 sandık başkanı ihraç. Öyleyse FETÖ yaptı. 1- 2014 yerel seçimlerinde görevli binlerce sandık başkanı öğretmen, yüzlerce seçim kurullarında görevli hakim sonradan ihraç oldu. Örgüt madem seçimlere müdahil, o zaman niye Sarıgülu seçtirmedi? 2- Örgütle Akp nin arasının iyi olduğu kaç seçim geçti. O zamanki adı ile cemaat çok güçlü idi. ALI ihsan yavuzun mantığına göre o seçimlerin hepsini Akp ye cemaat kazandırdı.
Hoca
20.04.2019 11:14
Az ötede oyna çocugum.
Kimin vekili buuuu
20.04.2019 10:47
Bu hangi milletin vekili ? Sakarya?da başka adam mı yoktu bunu vekil tayin ettik? En akıllımızı mı seçtiniz kandırılmaya en müsait olanımızı mı gönderdiniz vekil olarak? Bir de Ak Parti Genel Başkan yardımcısı yapmışlar bunu ?????>?
yalçın
20.04.2019 10:44
Sayın Yavuz birdahaki seçimlerde nasıl gelip bizden oy isteyecek çok merak ediyorum
MEDYABAR
20.04.2019 10:10
Medyabarın diğer sayfasına bakıyorum Karasu haberine AKP li üyeler Red oyu vermiş İst. Belediyesi Red meclisde red abdestinizden şüpheniz yok ise neden hep red oyu bırakın araştırsınlar siz yanlış birşey yapmadıysanız ha sizde sayın vekil 17-25 aralıkda gülerek RED oyu vermiştiniz
ADALET!!
20.04.2019 10:07
Adil öksüz u savcılıktan kim çıkartmış hükümetimiz önce bir onu araştırsın arkasından kim çıkacak... Sen ondan sonra çıkar kumdan kaleler yaparsin. Allahın adaleti şaşmaz merak etme!!
çakma vekil
20.04.2019 10:07
Altınızda trilyonluk makam arabaları ihaleler yandaşlar sıfır sıkıntı yaşıyorsunuz ama hep mağdursunuz valla bravo
HALK
20.04.2019 09:34
17 yıldır iktidarda farketmediniz kandırıldınız seçim listeleri 1 ocakta verildi fark edemeginiz seçim bitti 3 günde BİNGOO seçim sandıklarına gelmişler ne güzel ya hukukçusunuz koyun delillerinizi atın hepsini hapse neden mecliste RED oyu verdiniz
Rahmi
20.04.2019 09:23
Artık ümmet bıktı bu zavallı tiplerden be kardeşim... Hala fetö yok dış güçler eğitim için tarım için üretim için işsizlik için ne yaptınız onu anlatın... Saraylarda uçaklarda lüx içinden atıp tutuyorsunuz yok beka meka bu milleti bu ümmeti kimse silah ile işgal edemez siz rahat olun işinizi yapın da başka yollardan işgale uğraşmayalım...
Merak
20.04.2019 09:15
Diş macunu beyine zararlı diyen sizdiniz değil mi sizin ki ne marka? Bence değiştirin
Onyekuru
20.04.2019 09:15
Madem FETÖ bu işin içinde, Mecliste FETÖ'nün siyasi ayağı araştırılsın dendiğinde neden hayır dediniz, neden araştırmadınız, şimdi çıkmış FETÖ yaygarası yapıyorsunuz. En büyük FETÖ cü sizlerdiniz çünkü, belediyeleri ve kamunun imkanlarını onun programlarına, şenliklerine, davetlerine peşkeş çekiyordunuz, Hocam hocam diye el pençe divan geziyordunuz. .Bu milletin aklıyla oynamayın artık..
ÜLKÜCÜ
20.04.2019 09:08
Ne güzel memleket ya ters giden bişey oldu mu at başkalarının üstüne dış güçler fetö soğan lobisi bu listeler 1 ocakta size verilmedi mi alın inceleyin denmedi mi neden 4 ay itiraz etmediniz seçim bitince 3 günde anladınız fetöcüleri devlet sizsiniz neden araştırmayıp mecliste RED oyu verdiniz? NEDEN
TATANGA
20.04.2019 08:59
YAW SAYIN VEKİL YETER ARTIK KENDİNİ KOMİK DURUMA DÜŞÜRDÜĞÜN. TAMAM BENDE ATTIM REİSE AMA ADAMLAR BİLEĞİNİN HAKKIYLA KAZANDI . YANLIŞLARIMIZI HATALARIMIZI SORGULAMAMIZ GEREKİRKEN YOK FETÖ YOK DIŞ GÜÇLER YOK ABEDE BIRAKIN YA KABAK TADI VERDİ ARTIK. NEDEN YENİLGİYİ KABULLENEMİYORUZ? NE OLDU BİZE
özgür kartal
20.04.2019 08:55
Büyük fetoçü görmek istiyorsan boy aynasina bak.
Halil
20.04.2019 08:37
Bildiğimiz kadarı ile sen ERENLER Çarka Samiyede cami imamı idin.Hangi okulu bitirdin ne zaman okudunda avukat oldun.Bu kadar nasıl yükseldin.Hele bi kürsüye çıkıp bu isleri anlatsan.
Fetömü???
20.04.2019 08:28
Siz ve size oy verenlerden başka fetöcü mü kaldı ülkede
Askam
20.04.2019 08:03
Tabi rant kapisi gitti.musluklar kesilcek.tek derdiniz bu.feto felan hikaye.başıniza taş düşse feto diyeceksiniz.madem feto hala vardi.neden meclis önergesinde sürekli ret verdiniz.tabi yaptiginiz hatalari baska türlu nasil örtbas edeceksiniz.istanbulda seçimi iptal ettiginizde saniyonuzmu kazanacaginizi.emin.olun en az 200 bin oy fark atar imamoglu size.oturun oturdugunuz yerde.daha fazla rezil olmayın
Mehmet Aydın
20.04.2019 07:49
Fetö çık Ali İhsan demiş,camide hocanın namaz kıldırdığı yerde 2 m.yüksekte taşa çıkıp poz vermişsin,Akyazida imamlık yaptığın köydekiler senin Fetö toplantılarına gittiğini,sonradan hukuk fakültesi ni onların sayesine bitirdiğini söylüyor.konuşurken saçmalama bari,Fetöcü akrabaları mademki sandıkta görevlendirilemez,siz darbeci Mehmet dişlinin kardeşi Şaban dışkıyı niye laheye büyük elci yaptınız,
Birisi
20.04.2019 07:24
Bazen Mağlubiyeti de kabul etmelisin. Onurlu mağlubiyet kabulu bir sonraki yarışta sana zaferi getirir. Bu şekilde çirkeflik yaparak daha da kayba uğruyorsunuz maalesef. Ve bence sende artık Ankaradan m.vekili ol. Ya da İstabuldan. Mantıklı olan ise senin seçim koordinatör başkanlığından istifa etmen.
Serkan
20.04.2019 06:54
Bu adam akıl tutulması yaşıyo heralde :) Her fetocu dediğinizde gülüyorum size milletin aklıyla nasıl alay ediyolar diyorum
Efe Can
20.04.2019 03:06
Valla yurt dışında okullarını ziyaret edip, Atatürk stadında yapılan etkinliklerinde boy gösterenlerden, sofralarında bağdaş kuranlardan daha fetöcü bulamazsınız.! Burda iki tane yalakanın yaptığı olumlu yoruma bakmayın siz. Danışmanlarına ya da eş dostlarına kendilerini övdürüyorlar :) Adam kazandı kardeşim. Siz önce başarısızlığınızı unutturmaya çalışıyorsunuz. CHP çaldığı için değil, bu sefer çalınmasına izin vermediği için kazandı belediyeleri. Siz ekonomiyi konuşun, seçimden önce beka diyip seçim sonrası unuttuğunuz bekayı konuşun. Allah rızası için milletin aklıyla dalga geçmeyin. Yeter artık.
İsmet bey
20.04.2019 01:44
İçeriye atmadığınız Fetöcü sadece sizin partidekiler kaldı. Ama seni not ettim bir yere. Gerçek yargı mensupları iş başına geldiğinde bakalım nereye kaçacaksın Fetöcü
GOOOL
20.04.2019 01:06
Rum yorumcu ahalisi burda toplanmış Makarios sizi mi gönder di:)) ya devlet başa ya kuzgun leşe..!! Kopyacılar sizi. :)) size yine uyku yok seçimler iptal olacak yada kayyum gelecek :)) en ufak hatada bam bam bam :)) BÜYÜK BAŞKAN RECEP TAYYİP ERDOĞAN..!!
Haktan yana
20.04.2019 00:43
Temel?e söyleyin Çamlıca camii yine dolmuş :))
Gayrimenkul
20.04.2019 00:38
Ekrem başkanıda istememişti bu zekinin adamı ,az kaldi sakaryada gidiyordu.reise yaranmak için şekilden şekile giriyor.
Çok Güldüm
20.04.2019 00:37
Hep aynı kişiler sözde isim değiştirerek yorum yapıyor harbiden kendinizi Zeki zanneden safsınız;)))
Mrdn
20.04.2019 00:36
Bırakın bu föte işlerini işinize gelmeyen ne varsa föte yenilgiyi kabulenmek lazım bu millet uyandı
Vatansever
20.04.2019 00:35
Hendek ve pamukovada seçimi Akparti neden kaybetti? Mersin Ankara Adana Antalyada Akparti seçimi neden kaybetti. Buralarda fark çok fazla olduğu için mi itirazlar yok? Çamura saplanmış bir araba gibi gaza basmaya gerek yok? Bastıkça daha çok batıyorsunuz vekilim.
Mrdn
20.04.2019 00:35
Bırakın bu föte işlerini işinize gelmeyen ne varsa föte yenilgiyi kabulenmek lazım bu millet uyandı
Serdivan
20.04.2019 00:32
Sayın Medyabar artık yeterin bunları konuşmayı bırakın bizler yalan dolanla iş çevirenlerden bıktık daha bunlar bir başlangıç millet artık bunlardan bıktı Büyük Şehirlerin çoğunu kaybetti millet artık gözünüzü açtı uyandı. Vatandaşlar elbette derslerini verdi.
Vatansever
20.04.2019 00:20
Hendek ve pamukovada seçimi Akparti neden kaybetti? Mersin Ankara Adana Antalyada Akparti seçimi neden kaybetti. Buralarda fark çok fazla olduğu için mi itirazlar yok? Çamura saplanmış bir araba gibi gaza basmaya gerek yok? Bastıkça daha çok batıyorsunuz vekilim.
Demir
20.04.2019 00:18
Kabak tadı vermeye başladın.Bence artık sus konuştukça batıyosun.
Fotografci
20.04.2019 00:15
Fetö araştırılsın önergesine hayır diyen siz değil miydiniz? Ha, tabi. Ondan sonra nasıl her şeyi fetöye yıkardınız ki? Öyle değil mi? :)
Vakkas
19.04.2019 23:59
Ya bi git ya..bi git
Gokhan bayrak
19.04.2019 23:55
Günaydın a.i.y atı alan üsküdarı geçti.Istanbulu garanti gördünüz o kadar garanti gördünüz ki burnunuzun ucunda dönecek fırıldakları tahmin edemediniz.Ben bu şehirdeki başta siz olarak sofuoğlu hariç mv adayliğınız açıklandığında hiç içime sindiremediğim halde reisin hatırına içim kan ağlayarak size oy verdim,siz ne yaptınız,bulunduğunuz makamlarda kocaman bir hiç iş işten geçtikten sonra tv tv gezip elinizde kartonlarla bazı şeyleri izah etmeye çalışıp gülünç duruma düşüyorsunuz.Dedimya atı alan istanbulu ankarayı geçti.Artık önünüze bakıp ekonomiyi bir an önce ayağa kaldırın,boşa zaman harcamayın artık yoksa ilk seçimlerde tarihin tozlu sayfalarında yerinizi alırsınız.
Ahali
19.04.2019 23:53
Yawww heee heeee
Çuvaldız
19.04.2019 23:49
Evet...31 martta Beyoğlunda güneş varken Kağıthanede neden yer yer bulutlanmalar vardı.Elimde deliller var.Bogazici köprüsünden o gün bir önceki güne göre 12 araç fazla geçti.Sabah güneş bir dk erken doğdu sanki.Hiçbirsey olmamissa bile kesin birsey oldu... Andersenden masallar
Yazık oldu
19.04.2019 23:41
Ak partinin çok bilmiş adamısın ya , kabahat kürk olsa kimse giymez misali , suçunu başkasına atmakta çok akıllısın sayın vekil , istifa et ve sadece sus ..
ASIL
19.04.2019 23:34
BECEREMEDIN BITIRDIN KENDINDE BUTECEKSIN
Ömer
19.04.2019 23:28
Once kendinize bakın maklube yerken oyle demiyordunuz hepiniz
Tahsin
19.04.2019 23:27
Fetö fetö diye diye koskoca ülkeyi batırdınız.. size hakkimi haram ediyorum.. verdiğim oy a yaziklar olsun size ..
CemalAy
19.04.2019 23:26
Fetöcüler dünyanin en guzel ülkelerinden oturum alirken bizde burda birbirimizi yiyoruz.. aferin akp devam edin aferin size...
Sıkı(yorum)
19.04.2019 23:24
Kesinlikle çok haklı, 12 yıl beraber top koşturdular her şekilde fetöcülerin ne yaptığını yada ne yapmak istediğini iyi bilirler. Kişi kendinden bilir işi. Demiş atalarımız.
Hakan Özçakır
19.04.2019 23:24
Sakarya için bir güzel haberin varmı? Sakarya seni şehrini temsil etsin diye oy verdi sen bıktırdı artık kabak tadı verdin. Sakarya için biraz koştur koltuk için değil. Yada sus artık...
Ssssss
19.04.2019 23:23
Sen hicayken nasil avukat oldun önce onu acıklarmisin sayin yavuz
Genç ülkücü
19.04.2019 23:20
Kaç ğünden beri senin konuşmalarını görüyorum ve diyorumki seni bu şehirde nasıl milletvekili yaptılar diye gülüyorum.Konuştukça batıyorsun.En çokta güldüğüm Cami içerisinde Minberin yanındaki sütünün üstünde resim çektirmen.Madem yüzme bilmiyorsun neden çıktın ağaca.Türkiye'nin traji komik adamısın.
Seaside
19.04.2019 23:19
Sayın vekil onu bunu bilmem ama şu sosyal medyada dolaşan camide ayakta çekilmiş pozunuzu izninizle yağlı boya tablo yaptırım gelecek nesillere bakın torunlarım biz böyle felaketlerde atlattık demek istiyorum
Hasan GÜÇLÜ
19.04.2019 23:18
Sen bu işin neresindesin beyim. Mesela Hendek'te AK Parti'nin seçimi kaybetmesinde baş suçlu olduğun konusunu napıcaz.
Online Ziyaretçiler