Medyabar'da Ara

'da Ara

Arama yapmak istediğiniz kelimeyi girin ve robot olmadığınızı onaylayın.

Abdullah Karacan olayında ilk duruşma!

Arifiye ilçesinde bir lastik fabrikasında Lastik İş Genel Başkanı Abdullah Karacan'ın öldüğü 2 kişinin de yaralandığı olayın ilk mahkemesi Çarşamba günü yapılıyor

21:53   |   23.04.2019
Haber Resmi

MEDYABAR.COM-:Lastik İş Sendikası Genel Başkanı Abdullah Karacan'ın fabrikadaki silahlı saldırı olayında yaşamını yitirmesini ardından iddianame hazırlanmıştı.


Abdullah Karacan'ın öldürülmesi ile ilgili tutuklu olarak yargılanan fabrika işçisi Sedat U. ilk mahkemesine çıkacak.






Karacan'ın öldüğü ve 2 kişinin de yaralandığı olayın ilk duruşması 24 Nisan Çarşamba günü saat 09.00'da Adliyede görülecek.


İŞTE FABRİKA BAHÇESİNDEKİ SALDIRI ANI VE SONRASI





Medyabar Youtube Kanalı

Kategori : Güncel

Medyabar.com bugun 56720 kez ziyaret edildi. Bu haber ise 30617 kere okundu
YORUMLAR 31 Yorum
Yorum yaptığınız taktirde Kullanıcı Sözleşmesini kabul etmiş sayılıyorsunuz.
×
750 Karakter Kaldı
Göndermiş olduğum mesajın sorumluluğu şahsıma aittir
Davut usta
24.04.2019 14:28
Hukuk bilgimden konuşuyorum hakim heyeti sedat u ya inanıp sendikacilarin suçlu olduğu ispatlanır sa sendikacilarin 8ile 16 yıl arası cezası olur hapis çıkar tutuklanırlar.Sedat u taksirle(kaza)ölüm cezası verilir ya da Berrat olur.En cok3 yil içinde dışarı çıkar.Bide bu işlerde çok dedikodu var bunları heyet uyeleri de duyuyor emin olun sedat u ya kumpas kurulduğu karacan ın mafya olduğu sakaryali sendikacıların fitne çıkarıp sedatın üzerine saldigi izmitli sendikacinin gizli kamera ile çektiği yeni genel başkanın talimatı ile olup rahmetli genel başkanı medyada lekeleyip koltugundan etme arzularını m s in de genel başkan yardimcisi olarak atanıp baskilarla geri çekildiği karacan soyisimli kimsenin yönetime alınmadığı da delildir
Çınar54
24.04.2019 12:27
Düz mantıkla;olay planlı değil ve ağır tahrik var...fazla ceza almaz gibi.
Celal ucar
24.04.2019 11:47
İşçiye baskı uygula işçiden para kazan silah çek kendi silahıyla vurulsun işçi katil diye başlık atilsin gerçek ortaya çıkınca ne yazacaksiniz acaba kimin kalemisiniz dürüst olun
NE DENİRKİ
24.04.2019 11:30
BU ÜLKEDE İŞÇİLERİN HAKKINI SENDİKALAR KADAR SÖMÜREN BAŞKA Bİ KURUM YOKTUR. SENDİKALAR İŞÇİLERİN HAKKINI YİYİP BİTİRMEK İÇİN VAR. VE BUNA DUR DİYECEK HİÇ BİR MERCİ YOK GÖRÜNÜRDE HEPSİ FEDAİ İCRAAT TA İŞÇİLER BASTIRILSIN YOK EDİLSİN EZİLSİN HİÇ OLSUNLAR DİYE ÇALIŞAN SENDİKALAR BUNDAN BAŞKA YAPTIKLARI HİÇ BİR ŞEY YOK YAZIKKKKKK
DELİ MURTAZA :)
24.04.2019 10:57
YAZIK ETTİLER ASLAN GİBİ ÇOCUĞA
Sait Okur
24.04.2019 10:33
Tutturmuşsunuz tarihi cesurlar yazar lafını ,jargon dili ile konuşuyorsunuz ! Ne öleni nede öldüreni tanımam.Ama biri mezarda diğeri yıllarca hapis yatacak,iki tarafın ailesine de yazık oldu.
Adige
24.04.2019 10:27
Karı kılıklılar adama 5 kişi saldırıyorsunuz, sonra da silah patlayınca arkanıza bakmadan kaçıyorsunuz. Sizin hepinizi toplasanız bir sedat etmezsiniz..
boşver
24.04.2019 09:35
TARİH CESURLARI YAZACAK !!!!!!
Serdivanli
24.04.2019 08:10
Sedat in yerinde yarın mutlaka başkaları da olacak. Leş kargası gibi insanlara çökmeye çalışmak mi delikanlılık. Sendikalar kapatılsın. Devlet işçi hakları sözleşmesi çıkarsın is sınıfına göre maaş ve sosyal haklar verilsin. Vatandaşını bu çetelere mecbur bırakmasın.
Davut usta
24.04.2019 07:54
Hukuk bilgimden konuşuyorum hakim heyeti sedat u ya inanıp sendikacilarin suçlu olduğu ispatlanır sa sendikacilarin 8ile 16 yıl arası cezası olur hapis çıkar tutuklanırlar.Sedat u taksirle(kaza)ölüm cezası verilir ya da Berrat olur.En cok3 yil içinde dışarı çıkar.Bide bu işlerde çok dedikodu var bunları heyet uyeleri de duyuyor emin olun sedat u ya kumpas kurulduğu karacan ın mafya olduğu sakaryali sendikacıların fitne çıkarıp sedatın üzerine saldigi izmitli sendikacinin gizli kamera ile çektiği yeni genel başkanın talimatı ile olup rahmetli genel başkanı medyada lekeleyip koltugundan etme arzularını m s in de genel başkan yardimcisi olarak atanıp baskilarla geri çekildiği karacan soyisimli kimsenin yönetime alınmadığı da delildir
Sakaryalı
24.04.2019 02:59
Her dayak yiyen silahla adam öldürsün arkadaş biraz işciysen Arkan yoksa susacaksın yada çıkacaksın o işten ne ölen kişinin ailesini nede kendi ailesini perişan etmeye gerek yoktu işini yap çık git evine tarihi CESURLAR değil AKILLI insanlar yazacak boş yapmayın burda
Ali Asker
24.04.2019 02:12
Adaletsiz dünyada ve adaletsiz ülkemizde nasıl beraat isteyebilirizki? Allah'tan Allahın adaleti var ve ona güveniyoruz. Kardeşimizin başına bu işi açanlar açtı zaten. İnşallah daha sor duruma düşmez sedatımız.
Davut usta
24.04.2019 01:44
Hukuk bilgimden konuşuyorum hakim heyeti sedat u ya inanıp sendikacilarin suçlu olduğu ispatlanır sa sendikacilarin 8ile 16 yıl arası cezası olur hapis çıkar tutuklanırlar.Sedat u taksirle(kaza)ölüm cezası verilir ya da Berrat olur.En cok3 yil içinde dışarı çıkar.Bide bu işlerde çok dedikodu var bunları heyet uyeleri de duyuyor emin olun sedat u ya kumpas kurulduğu karacan ın mafya olduğu sakaryali sendikacıların fitne çıkarıp sedatın üzerine saldigi izmitli sendikacinin gizli kamera ile çektiği yeni genel başkanın talimatı ile olup rahmetli genel başkanı medyada lekeleyip koltugundan etme arzularını m s in de genel başkan yardimcisi olarak atanıp baskilarla geri çekildiği karacan soyisimli kimsenin yönetime alınmadığı da delildir
Rifat
23.04.2019 23:41
Beraat olmali.yazik ekmeginden oldugunami yansin icerde yattiginami hayat iste gercek bir kader mahkumu.yarina kimin ne olacagi belli degil bu hayatta.insanlik gercekten olmus.
Zafer Köse
21.04.2019 22:49
Görecez bakalım. Haksızlığa karşı kaç kişi dışarıda, şu olaydan sonra elini kolunu sallayarak tamamen olay içinde olan kaç kişi rahat bir şekilde geziyor. Bu iş adalet değil, başka birşey. Sen her kimsin bilmiyorum ama burada gerçekleri yazmak gerek.
Herkes Görecek
21.04.2019 14:31
KİMSE ANLATMASIN BEDAVAYA USTA. ADALET YERİNİ BULACAK MI BULMAYACAK MI GÖRECEĞİZ BU MAHKEMEDE. SEDAT UZUNLARA AĞIR TAHRİK VE YAPTIRIM UYGULANMIŞTIR. EY SAVCILAR EY HAKİM DUYUN BURDA YAZILANLARI İNCELEYİN GÖRÜN!! İZMİTİN YANDAŞ MEDYASINI DEĞİL SAKARYA HALKINI KAÂLE ALIN! BU KADAR İNSAN YALAN SÖYLEMİYOR GERÇEKLERİ SÖYLÜYOR!!!
SAMET
21.04.2019 10:17
Tarih Cesurları Yazacak ! Ekmek davası bu başka birşeye benzemez !!
Ülkücü
21.04.2019 00:41
Bu işin esas sorumluları belli sadece sendikacılar değil işveren ve kısım amirleri ve kısım çavuşları vebali unutmayın burda olmasa bile hesap var ilahi adalet birgün sizede tecelli edicek.
Adapazarına
20.04.2019 17:16
YORUM YAZAN ARKADAŞLAR SEDAT ŞUAN NEREDE BİLİYORMUSUNUZ??MEMLEKETİNDENDE SÜRDÜLER..ÜSTELİK GÜVENLİK SEBEBİYLE..APAR TOPAR KOĞUŞUNU DAĞITTILAR İZMİR BUCA CEZA EVİNE GÖNDERDİLER ADAMI BURADA KORUMAK DEVLETİN GÖREVİ..GİTMESİ GEREKENLER İSE SEDATI ÖLDÜRMEYE AZMETTİRŞLENLER VE İŞBİRLİKÇİSİ GARDİYANLAR OLMALIYDI TAMAM AZMETTİRİLEN KİŞİLERDE GÖNDERİLMİŞ OLABİLİR..ADAM KENDİNİ İZMİRDE NASIL KORUSUN ZİYARETÇİLERİ ORAYA NASIL GİDİP GELSİN..SEDAT A DESTEK OLMAK İSTEYEN VARSA ÖNCE GERİ GELMESİ İÇİN KAMPANYA BAŞLATSIN..ZATEN CEZAEVİNDE YATAN BİR İNSANA BÖYLE AĞIR BİR CEZA VERMEK İÇİN DİSİPLİNSİZLİK OLMASI GEREKİR SEDAT IN BEYEFENDİLİĞİ ORTADADIR..
Apsuva
20.04.2019 16:57
TARİH CESURLARI YAZACAK.. SEDAT UZUNLARA ÖZGÜRLÜK
Sefa A.
20.04.2019 15:54
Ne silahlı saldırısı. Adam gibi hbr yap silahlı saldırganın kendi silahıyla öldüğü dava diye yazsana zorla adamı katil ettiler diye yazda adam diyelim sana
Birdost
20.04.2019 15:28
Bu mahkemede sakarya halkı gereken hassasiyeti gösterip evladına sahip çıkacaktır. Mahkeme günü arkadaşları adliyenin önünde olurlar inşallah. Bakalım kim destek veriyor arkadaşına kim vermiyo görelim hem.
Enes Bıyık
20.04.2019 14:07
Allah yardımcın olsun Sedat Uzunlar Tarih CESURLARI Yazacak...
serdivanlı
20.04.2019 13:45
TARİH CESURLARI YAZACAK SEDAT UZUNLAR ALLAH YARDIMCIN OLSUN
Adalı_Uur
20.04.2019 13:26
TARİH CESURLARI YAZACAK... TARİH SEDAT KARDEŞİMİZİ YAZACAK YANINDAYIZ SEDAT.....
Vatandas
20.04.2019 13:20
Mahkemede cakma kabadayilar tutklainca fabrikada ki yavru kabadayilar napacak acaba birilerinin arkasina siginip kendini temsilci ilan edenler ve elinde patlayanlar kafaniz hep yerde gezmeye devam edersiniz insallah
Hmt54
20.04.2019 12:52
Allah yardımcısı olsun inşallah beraat eder.
otogaleri
20.04.2019 12:27
Allah yardımcın olsun kardesim
Zafer Köse
20.04.2019 12:23
Göz göre göre yaktılar adamın başını.. Ailesine Allah sabırlar versin. Adalet yerini bulsun.
fatih reis
20.04.2019 12:20
habere bak silahli saldırıymış silahla saldıran rahmetli olmuş demiyorda silahli saldırı abdullah karacan diyo biraz samimi haber servis edin
sürmeneli