Medyabar'da Ara

'da Ara

Arama yapmak istediğiniz kelimeyi girin ve robot olmadığınızı onaylayın.

Yaramazlara bak! Yumurta atıp atıp kaçtılar

Adapazarı Kudüs Caddesi'nde kimliği belirli olmayan çocuklar yoldan geçen araçları yumurta yağmuruna tuttular.

14:46   |   20.04.2019
Haber Resmi


MEDYABAR.COM-: Şehir merkezinde bulunana Kudüs Caddesi'nde kimliği belli olmayan çocuklar seyir halinde olan araçların camlarına yumurta attı.


İddialara göre çevredeki vatandaşlar küçük çocukların yumurtaları Katlı Pazar'dan çaldıklarını ileri sürüdü.






Cep telefonu kamerasıyla kaydedilen görüntülerde çocukların yol kenarında bekleyerek yoldan geçen araçlara yumurta attıkları görülüyor.


Aynı zamanda başka bir iddalara göre çocukların kaçmak için ise dükkan önünde satılık olan bisikletlere binerek ortalığı karıştırdıkları söyleniyor
 





Medyabar Youtube Kanalı

Kategori : Güncel

Medyabar.com bugun 56664 kez ziyaret edildi. Bu haber ise 10605 kere okundu
YORUMLAR 10 Yorum
Yorum yaptığınız taktirde Kullanıcı Sözleşmesini kabul etmiş sayılıyorsunuz.
×
750 Karakter Kaldı
Göndermiş olduğum mesajın sorumluluğu şahsıma aittir
Sakaryalı
21.04.2019 09:45
Sayın editör yaramazlık demişsin de oldu olacak övseydin bari kahraman çocuklar yazsaydın. Tehlikenin farkında değilsiniz sanırım. O araçlar bir kazaya sebebiyet verse başka yayalara çarpsa neler olacak. Başlığınız yine Yaramazlara bak mı olacak?
Mehmet Aydın
20.04.2019 22:40
Bir arkadaşım görmüş Suriyeli ve Doğu kökenli çocuklar beraber yapmışlar bu yaramazlığı,ama Sakarya halkı olayı buyutmiycektir,çünkü Suriyelileri çok sever.
kertenkele
20.04.2019 21:50
YARAMAZLIK MI?..BUGÜN YUMURTA ATAR,YARIN YOL KESİP KURŞUN SIKAR..YUMURTA ATARAK SÜRÜCÜNÜN GÖRÜŞ ALANINI DARALTARAK KAZAYA&CAN KAYBINA SEBEP OLABİLİRLER..BU BİR YARAMAZLIK DEĞİL SUÇTUR..BEN O SÜRÜCÜLERDEN BİRİ OLSAM KESİNLİKLE DAVACI OLURDUM..ANASI BABASI NE HALT YEDİĞİNİ BİLSİNLER..ÖNLEM ALSINLAR..HERKES ÇOCUĞUNA SAHİP ÇIKACAK..SOKAKLARA SALMAYACAK...!!!
deniz
20.04.2019 18:50
Ne olmuş yaramazlık yapmışlarsa yeter ki onların psikolojileri bozulmasın toplumun başı bela potansiyel suç makinaları
Selocan
20.04.2019 16:17
OKULDA ÖĞRENCİYE BAĞIRAMAZSIN DERSTE TAŞKINLIK YAPAR DÖVEMEZSİN AKSİNİ YAPMAYA KALKARSAN EMNİYET ADLİYE CEZAEVİ HAFAZALLAH İÇERDE ÇÜRÜRSÜN ÇOCUĞUN KENDİ AİLESİNDE BAŞTA ALMASI GEREKEN TEMEL EĞİTİM VERİLMEZSE GELİNEN NOKTA BU VE ALLAH MUHAFAZA İLERİSİNİ HAYAL BİLE ETMEYİN ÜLKEMİZDE MUALESEF EĞİTİM İFLAS ETMİŞTİR HİÇBİR ÇABA SARFEDİLMİYOR ÜNİVERSİTELER DAHİL AKEDEMİK ÇALIŞMA YAPMASI GEREKEN ÖĞRENCİLER MAVİ DURAKTA KAFELERDE NEİDÜĞÜ BELİRSİZ APARTLARDA SABAHLARSA O ÜLKENİN GELECEĞİNDEN EMİN OLABİLİRMİSİNİZ MUALESEF HİÇBİR İKTİDAR BU TAPLONUN DÜZELMESİ İÇİN ÇÖZÜM DEĞİL SADECE SORUN ÜRETTİLER GELİNEN NOKTA VAHİMDİR AİLELER KENDİNE GELSİN DAYAKLI FALAKALI EĞİTİMDEN BU ÜLKEDE KİMSE SAKAT KALMADI AMA EDEPLİ BİR NESİL YETİŞTİ YAŞLARI BUGÜN ENAZ 50
Atila sari
20.04.2019 16:08
Haber başligina bakacak olsak, sanki afferim der gibi olmuş. Bunlar zengin zuppe cocuklari
Sıtkı SIYRILDI
20.04.2019 16:05
Bu davranışlar çokta masum değil. Kötülüğün tohumları ekilmiş. Bu fidanlar bakım görmez eğitim almaz ise yabani bir bitki olur. acı verir. Eğitimde başarılı olmuş çocuklara ödül verirken denir ya. Siz geleceğin yöneticileri vs vs. Bunlarda geleceğin .......... (siz doldurun). O koskoca stadyum 15 gün sadece 2 saat kullanmak için yapılacağına, tüm gençlerin kullanabileceği birçok spor salonu yapılsaydı, Saraylar, saltanatlar yapılacağına (lokaldi, dinlenme tesisi adı altında, otel pansiyon vs vs) yapılıp sırf zengin kısmının yeyip istifade edeceği kişiler yerine işte bu çocukların eğitimi ve sosyalleşmesi için harcansa. Serdivandaki cafelerde boş sandalye yok heeeey millet. Orada ne işi var bunca gencin. Bu vebal hepimizi yakar.Ben uyardım.
Abdullah kudal
20.04.2019 15:46
Bugün bunların kulağını çekip gözünü korkutmazsan bu çocukların özgüveni artar çevreye daha zararlı olabilirler. Çocukların eşgali belli görüntülerde yetkili merci harekete geçip gerekeni yapmalı. Sonuçta yapılan yanlış bir hareket eylemi yapanların çocuk olması olaya masumiyet kazandırmaz.
rizeli
20.04.2019 15:13
ya adamın ön camına gelse. ya aniden panikleyip yoldan geçen bir yayaya çarpsa. daha onlarca acı senaryo yazılabilir. bu yaramazlık değil. yaramazlık bir cocuğun yaptığı masumane birşey.
Rather than
20.04.2019 15:12
Başlık yaramazlara bak değil p..... lere bak olması lazım yaramaz sevimli oluyor biraz
Online Ziyaretçiler