Medyabar'da Ara

'da Ara

Arama yapmak istediğiniz kelimeyi girin ve robot olmadığınızı onaylayın.

Bu yerde yatan çocuk sizinde çocuğunuz olabilirdi

Bu fotoğraf Şeker Mahallesi'nde öğle saatlerinde yaşanan trafik kazası sonrası çekildi. Mahalle bakkalından çıkan 8 yaşındaki Alper otomobilin altında kalarak yaralandı...

14:54   |   20.04.2019
Haber Resmi

 Aman anne babalar çocuklarına dikkat!

 Bu dikkati şehir merkezinde gerek ana caddeler gerekse mahalle ve sokak aralarında araç kullanan sürücüler içinde yapıyoruz





 Çünkü son günlerde özellikle mahallelerde meydana gelen yaralamalı trafik kazalarında artış oluyor Kazalarda yaralananların da büyük bölümü küçük yaştaki çocuklar.

 Son olarak bugün Adapazarı Şeker Mahallesi'nde 8 yaşlarındaki Alper, ayağında terlik evinin yakınındaki bakkaldan dönerken otomobil altında kalarak yaralandı

  Kanlar içerisinde yere düşen küçük çocuk hemen  Sakarya eğitim ve Araştırma Hastanesine kaldırılırken sürücü gözaltına alındı.


 Bu kaza sonrasında özellikle sürücüleri mahalle aralarında dikkatli araç kullanmaları yönünde uyarıyoruz...

 

İŞTE ADAPAZARI ŞEKER MAHALLESİNDE BAKKALDAN ÇIKARKEN OTOMOBİL ALTINDA KALAN 8 YAŞLARINDAKİ KÜÇÜK ALPER BÖYLE ÖLÜMDEN DÖNDÜ..





Medyabar Youtube Kanalı

Kategori : Güncel

Medyabar.com bugun 148920 kez ziyaret edildi. Bu haber ise 24648 kere okundu
YORUMLAR 14 Yorum
Yorum yaptığınız taktirde Kullanıcı Sözleşmesini kabul etmiş sayılıyorsunuz.
×
750 Karakter Kaldı
Göndermiş olduğum mesajın sorumluluğu şahsıma aittir
Zzzz
21.04.2019 18:03
Haberlerde,sohbetlerde her yerde geçiş üstünlüğü yayaların,yol vermeyene 488 tl ceza diye bahs edilen bu durumun açıklaması yapılmıyor,hangi hallerde yaya nerden nasıl geçer konusunda bilgi veren yok. Bunu bazı yetişkinler anlasada çocuklar anlamaya biliyor.öncelikle bu eğitim çocuklara verilmeli.cocuk hiç bakmadan yola çıkıyor,araç duramıyor Allah korumuş.
Olcay A.
21.04.2019 17:08
Bir erkek babası ve 12 senelik sürücü olarak yazıyorum. Herkez burda o suçlu bu suçlu demiş bırakın tartışmayı minicik yavrunun canı yanmış Allahım keşke izlemeseydim video yu. Rabbim tez vakitte sağlığına kavuşmayı nasip etsin suçlu aramayı bırakında yavruya dua edin dua...
Muhammet ogurlu
21.04.2019 14:03
her ne olursa olsun orası şehir içi hız düşürülmeli ve tabelaları dikkat edilmeli ve ezberlenmeli
Babacan
21.04.2019 10:27
Bütün kaldırımlar işgal edilmiş vatandaş yürüyecek yer bulamıyor,belediye oturmuş seyrediyor,kavşaklar rezalet,buna Ragmen %65 oy alıyorlar,kalkmış bide haber yapıyorsunuz,bizim kadirşinas milletimiz memnun kardeşim,başka haber yapın
Ersin
21.04.2019 10:08
Tamam çocuk suçlu olabilir ama sürücüler de biraz temkinli kullansın
Emrah54
21.04.2019 09:34
Gecmiş olsun.o yol hangi yol çıkaramadım ama hata çocukta belki küçük akıl edemedi sagına baksa Bi kere öyle geçmeye çalışsa belki bu kaza hiç olmayacaktı sürücüye gelecek olursak daha dikkatli sürebilirdi diye düşünüyorum yapacak birşeyi yok olaydan sonra frene basıyo zaten farkedemedi demekki
Alptekin kayar
21.04.2019 01:22
Ne bekliyorsunuzki ehliyet araba sürmesini bilmeden veriliyor kural bilmiyor tabeladaki trafik işaretinin ne oldugunu bilmiyor fren yerini korna kullanıyor ne diyeyim mal bol....hayırlısı herşey süper...
Hakkı bey
20.04.2019 22:07
İzlediğim ve anladığım kadarıyla emekli trafik polisi olarak düşüncelerimi paylaşmak istedim. Çocuk geçen arabanın arkasindan hızlı bir şekilde yola fırlayınca vuran aracın yapacak bir şeyi kalmıyor.
Ada54
20.04.2019 20:05
Bu yol mahallesi arası değil bilip bilmeden konuşmayın burası anayol minibüslerin dolmuşların araçların sürekli geçtiği trafik akışının olduğu bir yol.. Çocuk hatalı sürücü burda ne yapabilir çocuğun yola fırlayacağını tahmin bile edemez bu sürücü yerinde kim olursa olsun durması mümkün değil herkes çarparsın bu durumda.. Geçmiş olsun kardeşimize acil şifalar.
Hakkı bey
20.04.2019 19:55
İzlediğim ve anladığım kadarıyla emekli trafik polisi olarak düşüncelerimi paylaşmak istedim. Çocuk geçen arabanın arkasindan hızlı bir şekilde yola fırlayınca vuran aracın yapacak bir şeyi kalmıyor.
deniz gul
20.04.2019 18:53
ikisi de hatalı ancak yaya öncelikli düşünülmeli sonuçta mahalle arası
Selocan