Medyabar'da Ara

'da Ara

Arama yapmak istediğiniz kelimeyi girin ve robot olmadığınızı onaylayın.

Karaman Mahallesi'nden iki şikayet...

Medyabar İhbar Hattına şikayetini yazan bir vatandaş Karaman Mahallesi'nde çöp toplanma sıkıntısı ve başıboş köpeklerin çok olduğunu yazdı.

10:31   |   22.04.2019
Haber Resmi


MEDYABAR.COM-: Medyabar.com WhatsApp İhbar Hattına (0533 615 0224) gelen şikayet mesajında, " Karaman mahallesinde oturuyorum. Çöplerimiz akşam 7 den sonra toplanıyor. Vatandaşlarımız çöplerini sabahtan çıkarıyor. Çöp tenekeleri olmadığından çöpleri köpekler dağıtıyor. Bu görüntü sadece bugün olmuş bir şey değil. Mahallemizin muhtarına seçimden önce de seçimden sonra da söylememize rağmen herhangi bir çalışma yapılmadı bu konuda.Aynı şekilde köpekler de sayıca çok fazla olduğu için bu şekilde çöpleri dağıtırken yanlarından bile geçilmiyor. Köpekler için belediyeyi aradım hayvan barınağıyla iletişime geçmem istendi. Hayvan barınağını defalarca aradıktan sonra ulaşabildim. Ve bana belediyeyle irtibata geçmem söylendi. İş çığırından çıkmaya başladı" ifadeleri yer aldı.





Medyabar Youtube Kanalı

Kategori : Sizden Gelenler

Medyabar.com bugun 28369 kez ziyaret edildi. Bu haber ise 6064 kere okundu
YORUMLAR 10 Yorum
Yorum yaptığınız taktirde Kullanıcı Sözleşmesini kabul etmiş sayılıyorsunuz.
×
750 Karakter Kaldı
Göndermiş olduğum mesajın sorumluluğu şahsıma aittir
Mehmet.A
02.05.2019 15:14
dün gece saat 11 de 200 metre ötedeki evime zor gittim koskoca adam olduk ama gidene kadar korkudan 50 kere hoşt demek zorunda kaldım. sokaklarda bekçiler değil sadece köpekler var. yok böyle bir şey adım başı köpek.
tatanga
01.05.2019 10:01
Öncelikle ben karamanda bu muhtarın ne iş yaptığını ne işe yaradığını anlamış değilim,sadece reklam gösteriş.bu sorun yıllardır var karamanda belediye ile görüşülüp çöp toplama noktalarına telden kafes yapmak yaptırmak kaç paralık şey.başka şehirlerde belediyeler artık yer altına sokmuş çöp konteynerlerini siz bu iki kuruşluk tel kafesleri yaptırmıyosunuz..İzmitten akmeşe yolu kullanılarak karamana toplanan köpekler bırakılıyor uyuyormusunuz yöneticiler. yenikent hastanesi yakınına bir park ve sosyal tesis yapılacak geçen sene bi rüzgarla açılış yaptılar yüklenici firma tabelasını astı işi alış tarihi temmuz 2018 işi bitirme süresi 150 gün yazmış ocak ayında teslim edilecek yere gidin bakın şu an sadece kaba bir bina göreceksiz.
cengiz
30.04.2019 17:25
Köpek konusu ciddi sorun,evet hayvanları sevelim ve ilgi gösterelim lakin cocuklar konusunda ciddi sıkıntılar yaratacak düzeyde.umarım bir cocuk zarar görmez,ayrıca evet belediyenin işi
Karaman mahallesi sakini
27.04.2019 13:25
Karaman da her sokak her yer köpek dolu buna dur diyecek bir yetkili yok mu? Geçen sabah arabamı parçalayacaklardı neredeyse
murat
26.04.2019 14:59
merhaba köpekli karamandan yazıyorum sakaryanın bütün başıboş köpekleri karaman mahallesinde onlarca defa belediyeye şikayette bulundum kimse ilgilenmedi barınaktaki arkadaşlarda köpekleri aldıkları yere bırakmak zorunda olduklarını söylediler bu köpeklerin fabrikası karamandamı ki buraya bırakıyorsunuz buradan sayın belediye başkanına seslemiyorum köpek barınagını şehir merkezinden şehir dışına taşıyın millet rahat etsin barınak taşınsınnnn
KARDES
26.04.2019 10:13
Adama elli kere söylesen yine akşam saat 7 den sonra çöp saati olduğunu bildiği halde çöpü sabahtan kapının önüne atıyor. Pislikle her daim uğraşamayacağımıza göre bir yerden sonra insan vazgeçiyor temizlemekten. bu çöp sorununu ancak yüksek para cezası keserek Belediye çözer gibi geliyor. Ancak geçen sene bir komşuya çöpü vaktinin dışında devamlı ısrarla çıkarıyor diye belediye 300 lira para cezası kesmiş ve Karaman muhtarı belediyede kavga çıkartıp para cezasını iptal ettirmiştir. Temizlik işlerinde bu işlerden sorumlu kişiden dinledim. Velhasıl bu iş çözülmez. yazık Karaman gibi güzel temiz düzenli bir mahalle içinde yaşayanlar tarafından çöplük haline getiriliyor, kimse de bir şey yapamıyor.
KARDES
26.04.2019 10:13
4 kere belediyeye resimli bir şekilde şikayet ettim. şikayetten hemen sonra geliyorlar, çöpü zamansız atan bina sakinlerini uyardık, bir daha yapmayacaklarına dair söz aldık diyorlar. ancak haftaya yine aynı sonuç. Karamanda oturan bazı tiplerin düşünce yapısını değiştirmedikten sonra muhtar ne yapsın, belediye ne yapsın, çöp ve köpekten şikayet eden komşular ne yapsın.
Vatandaş54
23.04.2019 16:58
Katılıyorum ve artırıyorum. Karamanda köpekler oldukça fazla çoluk çocuk rahat dışarı çıkamıyor, ayrıca gece saatlerinde sarhoşlar her yeri mesken ediniyor nerede bu bekçiler nerede devriye polisler?
Talha olay
22.04.2019 11:40
Belediyenin is yaptigini gorup fotograf cekilip facebook ta paylasmakla olmuyo bu isler muhtar bey senelerdir karamana bise yapildigi yok
Melih acar
22.04.2019 10:57
Çöp konusu benim bildigim muhtarin görevleri arasinda degil.belediye ile irtibata gecip organize edilmesine yardimci olur.köpek sikayeti de aynen öyle.belediyelik isleri bi yerlere yikmayin.bide sikayet eden benim gibi adini yazsa ya.sadece o mu bu konuda müzdarip.muhtari sadece öne çijaran yanli yaziniz hic etik degil bence.
Online Ziyaretçiler