Medyabar'da Ara

'da Ara

Arama yapmak istediğiniz kelimeyi girin ve robot olmadığınızı onaylayın.

Kılıçdaroğlu'na saldırıya tepki

CHP, yurt genelinde Kılıçdaroğlu'na saldırıyı kınamak için meydanlara çıktı. Sakarya'da yapılan tepkide İl Başkanı Erdoğan Isır, “Yapılan saldırının failleri bellidir. Kim kutuplaştırıyorsa, kim CHP'lileri şehit cenazelerine almayın diye talimat veriyorsa bu saldırının alt yapısını hazırlamıştır” dedi

18:50   |   22.04.2019
Haber Resmi
Haber Resmi
Haber Resmi
Haber Resmi
Haber Resmi
Haber Resmi
  1. Haber Resmi
  2. Haber Resmi
  3. Haber Resmi
  4. Haber Resmi
  5. Haber Resmi
  6. Haber Resmi

   21 Nisan günü Ankara'nın Çubuk ilçesindeki şehit cenazesine katılan CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu, bir grubun saldırısına uğramış ve bir süre ilçede mahzur kalmıştı. Saldırya ülkenin her tarafından tepki yağarken, CHP Sakarya İl Örgütü de konu ile ilgili olarak AKM önünde üyelerinin katılımı ile bir basın açıklaması düzenledi. CHP Sakarya İl Başkanı Erdoğan Isır'ın okuduğu basın açıklamasına, CHP Parti Meclisi Üyesi Ayça Taşkent, CHP Sakarya il yöneticileri ve ilçe başkanları, Eğitim Sen Sakarya Şube Başkanı Ali Yavuz Köse, Makina Mühendisleri Odası Sakarya İl Temsilcisi Salim Aydın ve ADD üyeleri de destek verdi. 

Isır tarafından okunan açıklama şöyle;





"Bugün ülkemizde hepimizin şehidi Mehmetçiğimizin cenaze töreninde, şehidimizin cenazesine katılan tek siyasi parti lideri olan Cumhuriyet Halk Partisi Genel Başkanına hain bir saldırıda bulunulmuştur. Bu hain saldırı aynı zamanda şehidimiz Yener Kırıkçı'ya ve onun ailesine karşı da yapılmış büyük bir saygısızlıktır.

PROTESTO DEĞİL, ORGANİZE BİR EYLEM

Yapılan sıradan bir protesto değildir. Yapılan sıradan bir provakasyon da değildir. Bu, son derece organize bir eylemdir. Bu hain saldırı, ülkemiz demokrasisine birlik ve beraberliğine ve iç huzuruna karşı yapılmıştır. 

SALDIRININ AZMETTİRİCİLERİ BELLİDİR

Bu saldırının azmettiricileri bellidir. Adına gezete denilen bir takım paçavralarda kimler Cumhuriyet Halk Partisini ve Cumhuriyet Halk Partilileri hedef gösterdiyse;

Bir takım operasyon kanallarında kimler genel başkanımıza idam tehditlerinde bulunduysa;

Cumhuriyet Halk Partililerin şehit cenazelerine alınmaması için kim talimat verdiyse;

Meydanlarda bu ülkenin kurucu partisine, Mustafa Kemal Atatürk'in "iki büyük eserimden biri" dediği, Cumhuriyet Halk Partisi'ne kimler ağza alınmayacak hakaret ve tehditlerde bulunduysa, bu saldırının alt yapısını hazırlayanlar onlardır.

ANTİ EMPERYALİST GÜÇLERİN HİZMETKARLARI

Toplumumuza kin ve nefret tohumu eken, bundan da siyasi rant bekleyen zehirli dil ve bu dilin sahipleri bugün yapılan bu hain saldırıda pay sahibidirler.

Askerimize kurşun sıkarak bu ülkeyi bölüp parçalamaya çalışan hainlerle, attığı manşetlerle milleti şehit cenazeleri üzerinden bölüp parçalamaya çalışan edepsizler, aynı edepsiz güçlerin hizmetkarıdır. Aralarında açıkça bir amaç birliği vardır. Bunların ipini tutan odaklar da aynıdır. Biz Cumhuriyet Halk Partisi'nin her bir üyesi olara, bu hain saldırının gerçekleştiren zavallıların arkasındaki güçlere karşı dimdik ayaktaydık, ayakta durmaya da devam edeceğiz.

TÜRKİYE'Yİ KORKU VE TERÖR ORTAMINA SÜRÜKLEMEYE ÇALIŞANLARA KARŞI UYANIĞIZ

Türkiye'yi korku ve terör ortamına sürükleyerek, bulanık suda balık avlamaya çalışanlara karşı son derece uyanığız. Buna fırsat vermeyeceğiz. "Gün kızgın demiri soğutma günüyse" herkes de buna göre davranmalıdır. Ancak demiri bugün bile kızdırmak için çaba gösteren siyasiler olduğunu üzülerek görüyoruz. Bunları sağduyuya davet ediyoruz. Basit siyasi menfaatler için ülkemizin tüm demokratik birikimi, birlik ve bütünlüğü feda edilemez.

ANKARA VALİSİ VE İÇİŞLERİ BAKANI DERHAL İSTİFA ETMELİDİR

Bu saldırının arkasındaki güç ve azmettiriciler derhal yargı önüne çıkarılmaldırlar. 

Cevaplandırılması gereken çok sayıda soru vardır. Bu sorular mutlaka cevaplandırılmalıdır, kamuoyu rahatlatılmalıdır. Bu girişimin failleri bellidir. Bu güvenlik zafiyetine sebep verenler, saldırının büyümesine seyirci kalanlar hakkında derhal gereken işlemler yapılmalıdır. Ankara Valisi ve İçişleri Bakanı, daha önce sarf etmiş olduğu sözler de dikkat alınarak derhal istifa etmelidir.

MİLLİ SAVUNMA BAKANININ BAHSETTİĞİ "MESAJ" NEDİR

Bu arada Milli Savunma Bakanı'na da bir sorumuz vardır. Genel başkanımızı linç etmek isteyen, "O evi yakın" diyen bağıran hainlere dönüp de "Mesajlarınızı verdiniz" ne anlama gelmektedir? Bu organize güruh ne mesajnı vermiştir, bu nasıl cümledir?

Bu kendini bilmezlerin verdiği mesaj bellidir. Kimlerin değirmenine su taşıdıkları da bellidir. Bugün ve bu saatten sonra artık sorumluluk makamındakiler kullandıkları dile artık özen göstermelidirler.

Herkes müsterih olsun. Bizler ve aziz milletimiz soğukkanlılıkla, oynanmak istenen bu oyunu bozacak güçteyiz. Bizler Kuvayı Milliye'nin devamı olan Cumhuriyet Halk Partisi'yiz. Teşekkür ediyorum. "






Medyabar Youtube Kanalı

Kategori : Güncel

Medyabar.com bugun 149624 kez ziyaret edildi. Bu haber ise 8507 kere okundu
YORUMLAR 55 Yorum
Yorum yaptığınız taktirde Kullanıcı Sözleşmesini kabul etmiş sayılıyorsunuz.
×
750 Karakter Kaldı
Göndermiş olduğum mesajın sorumluluğu şahsıma aittir
Erol kutin
24.04.2019 09:13
Kemalettin kardeş buyur bak, hangi kanal olduğuna da bak. İftira niye atayım yav? https://youtu.be/Hw-K4MezKyE
Flash Haber
23.04.2019 23:52
CHP Genel Başkanı Kılıçdaroğlu'na yumruk atan şehit Yener Kırıkcı'nın dayısı Osman Sarıgün, adli kontrol şartıyla serbest bırakıldı.
Vatandaş
23.04.2019 23:08
Koskoca ulu önder Atatürk?ümüzün kurduğu partimizin genel başkanını şehit yakını yumrukluyor sonra neden diye sorguluyoruz ??? bu yetmezmiş gibi birde Atatürk?ümüzün kurduğu bir partinin genel başkanı herkesten önde veya önce orda olur ve saygı görür fakat tam tersi oluyor protesto ediliyor ve bunu sorgulamak varken neyi tartışıyoruz?!! Hadi ordan ne hale düşürdünüz ATAMıZDaN yadigar partimizi..!!!
Oflaz Yarpuz
23.04.2019 22:56
Yürüyerek yol aşınmazda üzerinde sapık yürüse toprak titrermiş.. İst il bşk. Kaftancıoğlu twit leri içinize siniyorsa kanınızı kontrol ettirin.. DNA larımız tutmaz. Müslüman Türk olamazsınız.
Vatandaş
23.04.2019 21:38
23 Nisa?n gösterisi mi bu:) bir gaz sıkışması vardı olay bundan ibaret bu kadar büyütmeye gerek yok:)
Murat söyler
23.04.2019 21:14
Devletin terörü bitirmek için ysn yana gelmesi ile ülke içinde terörü destekleyen partiler terörist cenazelerine katılanları içinde barındırmak aynı şey değildir. Çarpıtarak ihanetin ayağı olmayın.
Sacid Mutlu
23.04.2019 21:07
Yasalar çıkmalı. Terörist destekçileri meclisten hatta ülkeden KOVULMALI.cezalar sğırlaştırılmalı. Partilere seçim yardımı kaldırılmalı. Dine bayrağa vatan bütünlüğüne dil uzatan hainler asılmalı. İdam geri gelmeli. Faizsiz kurumlar Ekonomi'ye kazsndırılmalı. Zina büyük suç olmalı. Müslüman Türk maneviyatına kültürüne göre yetişmeyen kimsesiz çocuklar diyanet bünyesine alınmalı manevi değerlerimiz örf ve adetlerimiz doğrultusunda yetiştirilmeli. Nitelikli yetişmeleri sağlanmalı. Sunuşan devlet imkanları dar gelirli çocuklara da sağlanmalı. Bu sokaklarda vatan hainleri yğrüyememeli.
sakarya
23.04.2019 20:42
komiksiniz ...tayyıp erdogana taslı saldırıda rüzgar eken fırtına biçer diyen genel baskanınızada bir laf etseydiniz..genel baskanınız .milleti kutuplastırırken nerdeydiniz..
goralı
23.04.2019 20:34
Gerçekler bazen yazılan yorumları yayınlayamayacak kadar acıdır. Çünkü KRAL ÇIPLAK.!
ÜLKÜCÜ
23.04.2019 18:55
AKP pkkyı telin mitingi yaptıda bizim mi haberimiz olmadı,eskiden MHPliler bu protestoları yapardı,sağolsunlar AKPli olduktan beri ondanda vazgeçtiler,PKKnın isteği ile resmi dairelerden ve belediyelerden TC tabelasını kaldırtan kim? youtube girip bülent arınç pkk yazın görün bakalım övüne övüne pkkya verilen tavizi zamanın hükümet sözcüsü arınç nasıl anlatıyor.AKP 2002de iktidara geldiğinde PKK askeri olarak yenilmişti,eylemem yapamaz duruma gelip tüm teröristleri kandile çekmişti,AKP açılım adı altında ihanet sürecinde PKKlılara operasyonun durdurması neticesinde pkk askeri olarak tekrar güçlenmiştir,CHPye laf edeceğinize hükemet olarak AKPye sorarım,HDP benim ödediğim vergilerle milyon tl,lik seçim yardımı nasıl alıyor
akyazılı
23.04.2019 18:25
Ankara ayağını denk alsın!..
goralı
23.04.2019 18:17
Boşuna Barzani , Oslo , Dolmabahçe , Habur gibi misaller sıralamayın .Bugünkü durduğunuz noktaya bakın .. KRAL ÇIPLAK.
Gokhan bayrak
23.04.2019 17:12
Çok yakında taşlar yerinden oynayacak,bunun ilk işareti bu göreceksiniz.Bütün oyunlarınız kafalarınıza devrilecek..
Osmanlı Çocugu
23.04.2019 15:31
ANKARADA BARZANIYI DAVET EDIP ANKARA SEMALARINA KURDISTANIN PACAVRA BAYRAGINI ASTIRAN KIMDI VE HANGI HUKUMETTI? O ZAMAN NERDEYDI BU KARA CAHIL OSMAN AMCA VE OSMAN AMCA SEVICILER? SIZE KATILIYORUM AMA GULMEKTEN HEHEHE:)
goralı
23.04.2019 12:39
Kardeşim HDP liler şehit cenazelerine gidebiliyorlar mı ? Hayır ! Eeee.
Kubilay
23.04.2019 12:07
Önce : pkkyla görüşen ş...dir Sonra :evet görüştük ben talimat verdim. Valilere talimat verdim pkkya operasyon yapılmayacak Bilin bakalım bunlar kimin sözleri? Kim pkkyla ittifak yapmış? Kim kürdistan bayragını ankarada astırmış barzaniyi davet edip? Sizden herşey olur ama vatansever hiç olmaz, siz iyisimi arapçı olmaya devam edin
Köroğlu
23.04.2019 12:03
Kör siyasete gömülüp gözü kör olan oncu buncular..Hepimiz aynı gemideyiz..batarsa su alırsa kimin haklı olduğunun önemi varmı..?! Her konu siyasete alet edilmez..sadece kavgayı büyütür toplumun fay hatlarını derinleştirirsiniz..Biraz yapıcı düşünmek çokmu zor..?Herkes birbirini kötüleme üzerine kurgulanmış...! Onaltı türk devleti iç kavgalardan yıkıldı..Bu ülke yıkılırsa herkes altında ezilir...Tercih sizin..
Doğru Söyleyen Adamı 9 Köyden Kovarlar
23.04.2019 11:27
Hiçbir partiye oy vermedim. Neden mi karşılarındakiler de milli değil. https://www.sabah.com.tr/gundem/2019/04/22/sozcunun-utanc-manseti yandaş medyanın haberlerine bakınca da iki yüzlü davrandıkları için onlara da oy vermememin ne kadar doğru olduğunu gördüm. Oy verecek olsam bana Doğu Perinçek daha milli gelmektedir.
Bülent Çağlar
23.04.2019 11:16
HDPKK ile işbirliği yapanlar Mustafa Kemalimizin askeri olamazlar. CHP milli olsaydı. Zaten seçimlerden daha güçlü çıkarlardı. Sakarya da belediyelerde bu kadar becerisizlikler varken, halk yine onları seçmedi. Şey Sait gibi hainlerle mücadele eden Mustafa Kemal Atatürk ve arkadaşlarının kurduğu parti kurucu çizgisinden çıkmıştır. İstanbul da HDP nin oyları ne olmuştur, Ankara da ne olmuştur. Uçup buharlaşmadığına göre ne olmuştur. Sezgin Tanrıkulu PKK severi PKK cenazelerinde yer almamışmıdır. Daha önceki seçimlerde Tayyip gitsin de ne olursa olsun Şeytanla bile iş tutacak bir hale nasıl bürünmüştür. HDP ye oy veren CHP liler varken. Milletin aklıyla dalga geçmeyin. Atatürkümüzün çizgisine dönün yoksa ülke kaybedecek.
Umut
23.04.2019 10:05
Aynı olay hdp lideri Selahattin Demirtaş'a veya Abdullah Öcalan'a yapılsaydı bu şekilde tepki gösterilecek miydi? Hdp teröristleri inkar etmiyor chp hdpyi inkar etmiyor eğer ortada bir ortaklık varsa iyisiyle kötüsüyle her koşulda ortaksınızdır. Bu ülkenin dini ve ahlaki değerlerini hiçe sayan kişi veya kişilere değil yumruk idam haktır. Tepki gösteren insanlarıda anlamak çok zor bayrak için can veren kan döken bir milletiz bunu hiçe sayanlara tepki olsun diye tepki göstermek nedir çok yazık. Doğru kişiye göre değişen bir kavram değildir kendimize gelelim.
Erol Kutin
23.04.2019 09:50
Yorumlara bakayım dedim şaşırdım kaldım. Chp-iyi parti ittifakına HDP alınmadı. Buna rağmen HDP liler biz kimi desteklersek o kazanır diyerek provokasyona başladı. Görülüyor ki başarılı da olmuşlar. Valilere operasyon izni vermeyen, çadırda mahkeme kuran, halay çeken, askerlik yan gelip yatma yeri değildir diyen, akil adamları yurda salanlar varken neredeydiniz vatanseverler? İlk taşı en günahsız olanınız atsın vesselam.
E.S. Sakaryalı
23.04.2019 09:47
Bunlar gezi olayları için PROTESTO ettiler mi? hatırlayamadım.
Ülkücü
23.04.2019 08:40
Bu ülkede bizi çok kötü şeyler bekliyor. Patron çıldırdı. Filler tepişir çimler ezilir.
AYHAN
23.04.2019 08:24
ÖRGÜT NE DEMEK YA EVET SİZ EN İYİ PROVOKATÖRSÜNÜZ.. BİRDE ŞEHİTLER İÇİN YAPSAYDINIZ YA AMA CEHAPE BUNU HEP YAPAR HEP KARŞIT GÖRÜŞ..
Hedef 2023
23.04.2019 03:21
Eski stadin orasi oraya avm yabilsin biz ev sahiplerine faydasi olsun kiralar artsin ev sahiblerinide dusunun kiraci beyenmiyosa gitsin yallah hakkariye kiralar en az 2bin lira olmalidir baskanim duy sesimizi bosunami oy verdik
Sabahattin koc
23.04.2019 03:18
Hdpkk'lilari 4 secim once meclise sokan kimdi parti kurulmasina izin veren kimdi barzaniyle el sıkışan kimdi türk askerine kelle diyen kimdi? cevap verin vallahi muhtar olmaktan vazgececem
Hayırmı Hafız
23.04.2019 03:10
Şehit cenazesine neden devlet bahceli ve erdogan gitmiyor? Suikast korkusu mu? Ha pardon megri megri megri ya lelli hey hey... Chpyi sevmem ama kilicdaroglu delikanli adam korumasiz helikoptersiz polis olmadan geziyor. Allah herkese nasip etsin inşallah selam ve dua ile
ademden
23.04.2019 01:58
Bir siyasi iradenin baş temsilcisine yapılan bu saldırıyı kınamakla beraber içişleri bakanı Soylu'nun talimatını da gayet yerinde buluyorum. Niye diye soracak olursanız bugün Chp genel merkezine geçmiş olsuna ilk giden kişilere bakın anlarsınız. Ayrıca sayın başkan hatasını düzeltsin . Sayın bakan protokole almayın dedi cenazeye almayın demedi. Çok isteyen hepimizin yaptığı gibi halkın safında da cenazeye katılım gösterebilir.
Adapazarli
23.04.2019 01:33
Chp.liler binlerce sehit oldu toplanmadiniz.kilctaroglu cani yanmış osman amcadan OSMANLI TOKADINI YIYINCE TOPLANIYORSUNUZ.YAZIKLAR OLSUN SIZE..SIZIN CIZGINIZ BELLI.Sizler böyle oldugunuz müddetçe osman amcalarda bitmez kendinize gelin.
Şaşkın
23.04.2019 01:09
Yüzlerce askerimizi şehit eden pyd yi kendi toprağını koruyanlar olarak görüyorum terör örgütü olarak görmüyorum diyeceksin yetmeyecek Istanbul il başkanın şehitlere dil uzatacak yetmeyecek hdp ile kol kola gireceksin sonra seni istemeyen ve bunda da cenaze sahibi olması hasebiyle hakkı olan insanların yanına haber vermeden gidip ortamı gereceksin sonra bana yumruk atıldı. Herkes YENER in cenazesinde atılan yumruğu konuşuyor ama YENER in yediği mermiyi ve şehadete ermesini konuşmuyor geçin bu isleri 17 yıl önce kardeşini bugün yeğenini kaybeden Osman amca kelepçeli ama pkk pyd başta olmak üzere Türk düşmanı olan bazıları el üstünde bu mu şimdi hakkaniyet??
SAKARYALI
23.04.2019 00:57
HAK EDEN HAK ETTIGINI BULUR...PKK.DAN OY ISTIYECEKSINIS BIRDE UTANMADAN SIKILMADAN SEHIT CENAZESINE GIDECEKSINIZ.BU NE YÜZSÜZLÜK.CHP.ORGUTU ISTANBULDA TOPLACAKMIS..GIDIN ORDA TOPLANIN.ORGUT NEDIR..DIGER PARTILEIN HIC BIRINDEN ÖRGÜT KELIMESI DUYMADIM..ADAMIN CANI YANMIŞ YEGENI SEHIT DÜŞMÜŞ..SIZ DEMEDINIZMI HDP.BIZE BUYUK SEHIRLERDE SECIM KAZANDIRDI DIYE.HDP.DEMEK PKK.DEMEK.SIZIN ORTAKLARINIZ ONLAR..HEPINIZ UTANMAZSINIZ..AHIRETTE HESAP VEREMIYECEKSINIZ.
Sabahattin koc
23.04.2019 00:35
Saadetcik ler ile sulaymanciklar..bir oldu antalya adana mersim istanbul ankara chp ye gitti.. Bundan sonra bizden kimse saygi beklemesin...sadaka hayirda kurban da..simdiye kadar yaptigimiz yardimlar haram olsun
Vatandaş
23.04.2019 00:00
İyi güzel, Kılıçdaroğlu'na saldırıya tepki için toplaniyorsunuzda, 4 tane arslan gibi Mehmetçik Şehit oldu, Pkk'ya tepki için neden gösteri yapmadınız? Allah teröristlerle birlikte onlara destek verenleride KAHRETSİN.Ayni tepkiyi PKK'ya da gösterin.
Johny guitar
22.04.2019 23:40
Yılmaz özdil,ertuğrul özkök,emin çölaşan çakalları ellerini ovusturup bekliyorlar.
serkan
22.04.2019 23:26
steminiz kime sehit yakinlarinami anlamadim daha once bakana saldiri oldugunda gidip saldirani tebrik edenler vardı kimdi onlar Allah bana gittigim bi sehit cenazesinde yuhlanip saldirilmasini nasip etmesin cok utanc verici kendinizi bi yorumlayin neden böyle bi tepki aldik diye bi dusunun siddete bende karsiyim evet ama acisi olan bi aileninde bukadar nazi cekilir sehit yakini bu yoldan gecen vatandas yada bi orgut degil bu kadar tepkiyi pkk ya vermedin chp
Vatandaş
22.04.2019 23:13
50 yaş üzeri amcalar ve teyzeler Kılıçdaroğlu yumruk yedi diye aya kalkıyonuz darbe akşamı Kılıçdaroğlu gibi evde cay kahveye devam mı ettiniz bu millet için ne yaptınız
Emrah birinci
22.04.2019 23:02
4 şehit için bu kadar insan sokağa dökülüp teröre lanet okumak yerine bir yumruk meselesi için galeyana geliyorsunuz yazık gerçekten herkes şehitleri unutmuş kemal beyin yediği yumruğun hesabını soruyor 4 şehit varken neredeydi bu halk bu toplanan kişilerden bahsediyorum neredeydiniz söylenecek söz yok başka Gerçekten yazık...
Emrah birinci
22.04.2019 23:02
4 şehit için bu kadar insan sokağa dökülüp teröre lanet okumak yerine bir yumruk meselesi için galeyana geliyorsunuz yazık gerçekten herkes şehitleri unutmuş kemal beyin yediği yumruğun hesabını soruyor 4 şehit varken neredeydi bu halk bu toplanan kişilerden bahsediyorum neredeydiniz söylenecek söz yok başka Gerçekten yazık...
Süleyman
22.04.2019 22:47
Chp liler 15temmuz darbesinde bu kadar ayaklamadılar adamlar memleketi katlediyodu şeş çıkmıyordu şimdi genel başkanları bir yumruk yedi diye her ilde meydanlara söylüyor
gölge
22.04.2019 22:29
ilginçtir ne zaman chp içinde biri partide parlamaya kalksa kılıçtaroğlunun başına bir olay geliyo ve hemen birinci adam rolünü tekrar devralıyo .bu da kime yarıyo bilemem artık ..yok yok komplo dur bu komplo ..
Vatandaş
22.04.2019 22:26
Bunlar hep oyun bunların amacı ülkeyi karıstırmak ve cumhur başkanı ülkeyi yönetemiyo diyip erken seçime yol yapıyorlar
Vatandaş
22.04.2019 22:24
Bunlar hep oyun bunların amacı ülkeyi karıstırmak ve cumhur başkanı ülkeyi yönetemiyo diyip erken seçime yol yapıyorlar
Misafir
22.04.2019 22:15
Bakanlar yumruklanırke 4 köşe oluyordunuz i
Recep
22.04.2019 22:11
Şehit cenazesinde devlet bahçeli nerdedir ne yapmaktadır
hakan bolat
22.04.2019 22:04
Chp içimizdeki Milliyetçiliği katlediyor. Bu ğün savaş çıksa chp karşı koymayın diyecek kadar . Ruhsuzlaştı.
Harbici
22.04.2019 21:32
CHP nin içine PKK kaçmış olmuş chpkk
MOLLA
22.04.2019 20:45
El insaf ,devletle kavga etmek gerçekleri saklamak olur mu? Herkes keser gibi kendine yontuyor. Daha önce yapılan ve yaşananlar ortada iken habersiz git sonra bakanı ve devleti suçla akıl karı değil.e
uğur54
22.04.2019 20:36
chpli millet vekillerin yarısı terörist cenazesinde,yarısı şehit cenazesinde oy verenlerde eylem peşinde. sizde bu kafa olduktan sonra evde oturmak haram size bu saatten sonra. partinin politikasında milliyetçilikmi var teröristlerin cenazesine omuz atmakmı daha bu kurumsallaşmamış. bunlara oy vereceğime göbeğini kaşıyan adam olmak, bidon kafalı olmak bile şereftir.
Kanadı kırık
22.04.2019 20:29
Hopa da Erdoğan?ın korumasını taşla hastanelik ettiklerinde ?rüzgar eken fırtına biçer? dediydi Kılıçdaroğlu, demek ki doğruymuş, Kılıçdaroğlu rüzgar ekmiş fırtına biçmiş
barbaros
22.04.2019 20:20
bu gün kılıçtaroğlunu ziyarete gelen hdpkk lılardan birisi, tunceli de pkklı leşini kaldıranlrdan birisi. ondan sonra halk niye tepki gösterdi diye söyleniyorlar.
Sabahattin koc
22.04.2019 20:05
Sozde laik cumhuriyet ciler nasil bir suleymanci olan imamoglunu istanbulda aday gosterdiler ve sectirdiler...
Sakaryalı