Medyabar'da Ara

'da Ara

Arama yapmak istediğiniz kelimeyi girin ve robot olmadığınızı onaylayın.

CHP İl Başkanından Arif Özsoy'a tepki

CHP İl Başkanı Erdoğan Isır, Gençlik Spor İl Müdürü Arif Özsoy'un sosyal medya hesabından yaptığı paylaşıma sosyal medya hesabından tepki gösterdi..

19:05   |   22.04.2019
Haber Resmi

 Gençlik ve Spor il Müdürlüğüne bir kaç gün önce atanan Arif Özsoy sosyal medya hesabından 'Herkes Yener'in cenaze töreninde atılan yumruğu konuşuyor.  Kimse Yener'e atılan kurşunu konuşmuyor.. Ruhun Şad olsun şehidim' diye yazarak şehidin fotoğrafını paylaştı..

   Özsoy'un bu paylaşımına  CHP Sakarya İl Başkanı Erdoğan Isır ''Sakarya Gençlik Spor İl Müdürü Arif Özsoy'un Facebook paylaşımı.Yazıklar olsun. Genel Başkanımız Şehidimiz Cenazesine katılan tek Genel Başkan. Görevinizi ayrışmayla yapacaksanız derhal bırakın. Şehrimizin,Ülkemizin birlik beraberliğine zarar veriyorsunuz.Sizi şiddetle kınıyorum'diye tepki gösterdi..









Medyabar Youtube Kanalı

Kategori : Arka Kapı

Medyabar.com bugun 59387 kez ziyaret edildi. Bu haber ise 6760 kere okundu
YORUMLAR 13 Yorum
Yorum yaptığınız taktirde Kullanıcı Sözleşmesini kabul etmiş sayılıyorsunuz.
×
750 Karakter Kaldı
Göndermiş olduğum mesajın sorumluluğu şahsıma aittir
Abdullah
10.05.2019 04:28
Paylaşımda bir sıkıntı yok.Ateş düştüğü yeri yakar.Şehit ailesi üzüntü içinde ..Yumruk yemek istemiyorsan hem PYD yi savunup hem de istenmediğin halde şehit cenazesine gitmeyeceksin.
ss54
30.04.2019 08:10
Medyabar hayırdır niye benim yorumlarımı yayınlamıyorsunuz.
barbaros
23.04.2019 16:55
adam haklı. şehidimize kurşun sıkanların ortaklarını eleştirmiş. akşam kurtla kuzuyu yiyip, sabah çobanla yas tutan iki yüzlülere haddini bildirmiş.
İsmail
23.04.2019 13:44
Yaaa arkadaşlar bu Arif kardeşimiz 61 öğrencimizin yemekten zehirlendiği Kız yurdunun müdürlüğünü yapmıyormuydu, aynı yurtta şort olayından dolayı bir kızımız madur olmuş, bir kızımızında dışarıdaki erkek arkadaşından hamile kaldı diye yurttan yaka paça atılmamışmıydı valla yanlış hatırlıyorsam özür dilerim, öyle hatırlıyorum sanki bu arkadaş oranın müdürüydü
İsmail
23.04.2019 13:05
Arifçiğim, yavrum bak sen devlet memurusun sana böyle siyasi yazılar yakışmaz bak sen Sakaryanın evlatllarını ahlaklı sporcular olarak yetişmesini sağla. Senin yaşın müsait değil 12 Eylül öncesini hatırlamazsın ama ağa babaların hatırlar. onlara sor akıllı ol hedef tahtasına girme, çızmasınlar kes.........
Dayı
23.04.2019 11:26
Senin söylemlerinle hal hareket tavır imalarınla açık gizli desteklediklerin birinin kanına giriyorsa ve o biri ve yakınları seni istemiyorsa ve gelme diyorsa ve sen inadına gidiyorsan kusura bakma. Nokta.
Saban Üstkaya
23.04.2019 02:20
Ben bir AK Partiliyim.Bu müdür bu Sakarya ya yakismiyor. Personel adeta köle. Bir sorun bakalım seveni varmı. Son zamalarda sönen yıldızını şunu yoldan patlatmaya çalışıyor ama yemezler. Yazdıkları değil kendisi tartışmalı
Vatandaş
23.04.2019 00:14
Ne var Ozsoy'un paylaşımında sizi rahatsız eden? PKK'lı katilleri kınadığı için mi zorunuza gidiyor? Bir günde Vatan, Millet, Şehit ve Gaziler için iyi bir şey yapın.Bir sefer KAHROLSUN PKK, PYD,YPG demediniz. Yazıklar olsun.4 Şehit için toplanıp.PKK'yu lanetleseydinuz de bizde alkislasaydik. Kılıçdaroğlu hala sapasağlam ayakta fakat PKK'NIN katlettiği Mehmetçikler bir daha geri gelmeyecek.
Hasan GÜÇLÜ
22.04.2019 23:05
Medyabar bu Arif olacak şahıs asaleten atanmış İl spor müdürü değildir sadece spor bakan yardımcısı Çorumlu hemşehrisi olduğu için vekaleten görevlendirilmiş biridir. Sakarya'nın iktidar milletvekilleri şehrimizde adammı kalmadı da bu sözde hemşehri torpillisine vekelet veriyorsunuz diyenedigi için bunun gibiler müdür vekilliği yapabiliyor tabii. Vekil müdüre asıl muamelesi yapmayın lütfen medyabar.
SHAWKO FATİH
22.04.2019 20:50
Ne yazmış anlamadım ayrıştırıcı Şehidimize atılan kurşunu kimse konuşmuyor. Ruhun şad olsun bu mu ayrıştırıcı ?. Vatanı için canını veren mi daha önemli Rabbim bile Kur'an-ı Kerim' de onlar diridirler siz bilemezsiniz diyor.
Geyveli
22.04.2019 20:16
Haklısın... Toplumu gerip, Chp'yi hedef gösterenler konuşulması gerek asıl. Habur rezaletini yaşatanlar, Dolmabahçe mutabakatına imza atanlar konuşulmalı.
Sıkı(yorum)
22.04.2019 20:04
Şehit cenazesini linç girişimine cevirenler ve şehit cenazesini gölgede bırakanlar kim? Ne?
Fikret Kaba
22.04.2019 19:23
Kusura bakmayın ordaki olaydan Şehidimizin esamesi nerdeyse okunmayacak hala gündem yumruk bırakın bu işleri sayın CHP yetkilileri ordan konuşmak kolay sallamak kolay bırakında Şehidimiz yattığı yerde huzur içersinde yatsın Allah şehidimizin ailesine sabır versin nasıl görmek istersen öyle yorumlarsın nokta.
Online Ziyaretçiler