Medyabar'da Ara

'da Ara

Arama yapmak istediğiniz kelimeyi girin ve robot olmadığınızı onaylayın.

Kişiye özel güzergah iddiası! Otobüs isyanı...

Kaynarca-Adapazarı özel halk otobüsünün günde 2 kez farklı güzergahı kullanması yönünde alınan karar ilçede kriz çıkardı. Bir kişinin talebi üzerine böyle bir karar alındığı iddia edilirken, bu değişiklikle 3 durak atlandığı için her gün onlarca yolcu mağdur oluyor

22:48   |   23.04.2019
Haber Resmi

Kaynarca Müezzinler köyünde kamu görevlisi olarak çalışan bir kişinin CİMER'e yaptığı şikayet üzerine Kaynarca - Adapazarı  özel halk otobüsü yol güzergahı değiştirildi. 


Otobüse anayol yerine Müezzinler köyünden binmek isteyen kamu görevlisinin talebi Kaynarca'da toplanan trafik komisyonu tarafından reddedildi. Ancak Büyükşehir UKOME tarafından kabul edilince iki haftadan beri uygulanmaya başlandı. 






Karara göre Adapazarı'ndan kalkan 9 otobüsü ile Kaynarca'dan kalkan 14.30 otobüslerinin güzergahı değiştirilerek Müezzinler köyüne girmek zorunda bırakıldı. Girmeyen otobüslere ceza yazıldı. 


Kaynarca Şoförler ve Otomobilciler Odası Başkanı Tuncay Göktaş, "Çok sayıda şikayet alıyoruz. Otobüsler bir kişi için müezzinler köyüne girdiğinde otobüsteki tüm yolcular 10 dakika geç kalıyor. Ayrıca 3 durağa uğrayamadıkları için de Gicikli, Tömekler, Kalburcu, Emirler sapaklarından binen yolcular yarım saat daha fazla otobüs beklemiş oluyorlar" diye konuştu.

Kaynarcahaber.com





Medyabar Youtube Kanalı

Kategori : Güncel

Medyabar.com bugun 54162 kez ziyaret edildi. Bu haber ise 9984 kere okundu
YORUMLAR 11 Yorum
Yorum yaptığınız taktirde Kullanıcı Sözleşmesini kabul etmiş sayılıyorsunuz.
×
750 Karakter Kaldı
Göndermiş olduğum mesajın sorumluluğu şahsıma aittir
çağlar Aydın
25.04.2019 20:15
şunu çok rahat söyleyebilirim. şuan Konya'dayım. ulaşım açısından gerçekten çok iyi... bizim daha doğru dürüst otobüs bile yok. herşey özelde... belediyenin adı var...
merda
24.04.2019 19:25
Bırakın traşı EYYY otobüsçüler... hiç kimse 1 köye 1 kişi için otobüs koydurmaz cimer veya bimer aptal değil tamammı .. demekki neymiş köylü milletin efendisidir.
send işçi
24.04.2019 18:58
tahmin edin o saatlerde o hattı hangi kamu görevlisi kullanabilir .d
kaynarcalı
24.04.2019 13:55
yahu arkadaşlar takmışsınız kamu görevlisine o köy 150-200 hane bir köy sizce o otobüsü tek o kamu görevlisimi kullancak o köyde merkeze gidip gelecek birileri yokmu doğru uygulama eline sağlık şikayeti yapan birileri etmesi gerekiyodu o etmiş
Sakaryali
24.04.2019 13:08
Sabah ve akşam saatlerinde özellikle akşam saatlerinde otobüsler tıklım tıklım. Bayan ve erkekler, yaşlı ve gençler full doluyor, adım atacak yer kalmıyor. Büyükşehirin mutlaka el atması gerekiyor. Eskiden ayakta yolcu yasakmiydi bilmiyorum, adalarında şehir içinde minibüslerde ayakta yolcu almak yasakken ilçeye tıklım tıklım...
Simar
24.04.2019 12:57
Tabi sadece o kamu görevlisi ve onu eleştirenler bu ülkenin vatandaşı dimi.eski yolda kalan köylerdeki insanlar nerenin vatandaşı hiç onları konuşan yok.Herkes kendi menfaatine;ne güzel dünya be oohh.2 kere düşünün 1 kere yorum yapın bence.
oguzhan özdemir
24.04.2019 11:00
kaynarca da 4 sene üniversite de okuduk hala da devam eden arkdaşlarımız var yağmur da bile otobüsler 2 dakikalık okula doğru çıkmazken bir kişi içim cimer yada bimer iin bunu kabul etmesi çok saçma o duraklarda mağdur olan vatandaşlar yerine o bir kişi yürüsün yolu cimer bimer de bu tür basit konulardan ziya de hastanelerde bir film için beklenen 2 ay sürelerle ilgilensin.
Hakan
24.04.2019 09:33
Bu müezzinler köyünde sadece bir kamu görevlisi mi oturuyor. Köy halkı Adapazarı'na gidip gelmek için bu otobüsleri kullanmıyor larmi. ?
hakan bolat
24.04.2019 07:04
Mazot pahalı extra masraf yol ücretine yansıtılırsa olay çözülür. Otobüs bu taksi deyil.
Sami GÜÇLÜ
24.04.2019 00:16
O arkadaşı evinden alıp evine kadar da bıraksın şöför arkadaşlar köy meydanından evine kadar yürümek zorunda da kalmasın bari. Hem nasıl bir kamu görevlisiymiş o arkadaş sabah dokuz otobüsü ile işe gidip öğlen iki uçuk otobüsü ile evine dönebiliyor devletin mesai saatleri keyfi mı oldu artık.
Vatandaş
23.04.2019 23:00
Otobüs sayını sıklaştırsanız olmaz mı? Ayrıca herkesin zaten sıkıntısı bu değil mi? Ayrıca şu kamu görevlisi kim Onuda yazarmısınız haber doğru mu bilelim.!
Online Ziyaretçiler