Medyabar'da Ara

'da Ara

Arama yapmak istediğiniz kelimeyi girin ve robot olmadığınızı onaylayın.

Başkan Kılıç 'Ben bu arabaya binmem' dedi ve bakın ne yaptı

Erenler Belediye Başkanı Fevzi Kılıç, başkanlık makam aracı olan Mercedes marka lüks aracı kullanmamaya kararı aldı ve o aracı ithalatçı firmaya geri gönderdi..

20:25   |   24.04.2019
Haber Resmi

   Erenler'in yeni belediye başkanı Fevzi Kılıç, eski belediye başkanı Cavit Öztürk döneminde belediyeye alınan Mercedes marka lüks makam aracını kullanmama kararı alarak aracı ithalatçı firmaya geri gönderdi..

 Alınan bilgilere göre Başkan Kılıç, belediyenin 50 milyon liranın üzerinde borcu bulunması nedeniyle bir dizi önlemler aldı. Bu kapsamda başkan Kılıç, belediye'de kiralık olarak kullanılan araçların kullanımını yasakladı ve araçların anahtarlarını topladı
Kiralık araçlar sadece mesai saatleri içerisinde kullanılacak araçlar mesai saati dışında kullanılmayacak





 Başkan Kılıç, kendisi de  2nci el fiyatı 380 bin lira olan 2015 model 350 A matic model makam aracını kullanmama kararı aldı. Bu karar kapsamında araç ithalatçı firmaya satılması için gönderildi.. 
 Bu araç satılıncaya kadar da belediyeye ait araç kullanılacak






Medyabar Youtube Kanalı

Kategori : Arka Kapı

Medyabar.com bugun 58503 kez ziyaret edildi. Bu haber ise 25593 kere okundu
YORUMLAR 46 Yorum
Yorum yaptığınız taktirde Kullanıcı Sözleşmesini kabul etmiş sayılıyorsunuz.
×
750 Karakter Kaldı
Göndermiş olduğum mesajın sorumluluğu şahsıma aittir
Dürdane Balkaymak
26.04.2019 22:04
Mercedese değil AUDİ ye binerim demek istemiş.Sen belediyeye ait lüks araca bin. Şoförünün maaşı Adapazari Belediyesinden. Arabanın kirası Hendek Belediyesinden. Sorarsan dürüstlük. Köşe Sadettin bile etmedi böyle şeyler
Ali Keskin
26.04.2019 12:46
Sn başkan keşke ben bu arabaya binmem derken ne demek istediğini de açıklasaydı yani maksadının maddiyatla alakalı olmadığını da belirtseydi çünkü belediyenin önünde duran audi a8 model arabanın yarın bir gün açıklamasını yapmakta zorlanacaktır ayrıca belediyenin borcu olan abartılmış miktarın karşılığının da olduğunu kendisi çok iyi bilmektedir ama ben kendisinde suç bulmuyorum onu il başkanı yapanlarda ve onu belediye başkanı yapanlarda dır bütün suç benim kanaatımca kendisinin erenler değil de karapürçek e başkan olması daha hayırlı olurdu yazık oldu erenlere umarım yanılırım bence erenler beş yılını kaybetti
Sıtkı SIYRILDI
25.04.2019 16:27
2019 modeli var bu aracın. :) Bu 2015 model.
Daha iyisi
25.04.2019 16:12
Bu arabayı beğenmemiştir. Daha iyisini alırsa şaşırmayın
karasunun Çocuğu
25.04.2019 15:14
demekki neymil vatandaşın parasıyla kiralanan araçlar yıllarca personelın şahsi hizmetlerine de çalışmış...yediğiniz her lokma fuzuliye harcadığınız her kuruş çıksın sizden inşallah
Aydın Köseoğlu
25.04.2019 15:13
Cavit utanmasa yeni kasa mercedes s alacaktı da ülke ekonomik sıkıntıya girince çekindi ama olsun başkanlığı bıraktı şimdi 100 tane alacak imkanı var
Serdivan
25.04.2019 13:42
Sayın Başkan Bir Sakarya lı olarak eski başkanın huzuli harcamalarının yeni meclis vasıtasıyla sormaz iseniz sizlere hakkımızı helal etmiyoruz vatandaşın vergileri boşa harcamak günahtır çanak tutunlarda aynı günahı işler.
hahahahaha
25.04.2019 12:18
Beğenmez tabi adam il başkanlığı döneminde hendek belediyesinden ucuza kapattığı audilere alışık mercedesi sevmiyor.
Erenler
25.04.2019 12:13
Bu memleketin parasına koruyana ALLAH CC CENNETİNİ NASİP ETSİN İNŞ AMA KENDİ PARASI YİYENİ ANTALYALAR DA FALAN GAYRİMENKUL YAPANLAR BAKICAZ İYİ OLUCAKLARMI DİMİİİİ
MİTAT ANIL BÜTÜNER
25.04.2019 11:31
haberin önemli bir kısmı da hangi partiden seçildiği değil mi? neden haber içeriğinde hangi partiden olduğu yer almıyor? Yolsuzluk yapmış olsa yine parti ismi kullanılmadan mı verilecek haber?
galaksi
25.04.2019 11:25
SAYIN BAŞKAN ŞU ÇARŞAMBA PAZARINI BİR AN ÖNCE KALDIR ŞEHİRDEKİ ESNAF VERGİ YÜKÜ KİRA STOPAJ ALTINDA EZİLİRKEN ORADA KAYIT DIŞI TİCARETE GÖZ YUMMA ZATEN PAZAR YERİ KANUNLARINADA UYMUYOR ORADA OKUL VAR ALLAH KORUSUN BİR YANGIN ÇIKSA NE OLACAK ZATEN ÜRÜN OLARAKTA DOĞRU BİR HALT YOK HEPSİ ÇER ÇÖP HADİ BAKALIM İLK İCRAATIN BU OLSUN
OĞUZHAN PEHLİVAN
25.04.2019 11:20
Tebrikler ! inşallah son zamanda yükselen popülizm gereği değildir. Şaşılacak durum değil olması gereken durum buydu. Hatta bisiklet tavsiye ederim çevreci olmak adına.
ada günlüğü
25.04.2019 10:50
BU YAKLAŞIMDAM DOLAYI BAŞKANI TAKDİR ETMEK GEREKİR.YAKLAŞIM ÇOK İYİ.PEKİ DİĞER İLÇELER NE YAPIYOR.ÖZELLİKLE AKP Lİ BAŞKANLAR. BU ZİHNİYET BİR KİŞİ İLE Mİ SINIRLI OLACAK.İŞTE YANLIŞLIK BURADA. YILLAR ÖNCESİNE GİTTİM. ASLINDA BİRAZ TERS BİR DURUM AMA YİNEDE KİŞİ NİYETİ ÖNEMLİ. RAHMET BAŞBAKAN BÜLENT ECEVİT YERLİ ARAÇLARI KULLANIN.HATTA MURAT 124 LERİ KULLANIN DİYORDU.BU ARADA DA BİR İLÇE MÜDÜRÜNÜN 4*4 LÜX MAKAM OTOSU KULLANIYORDU.GEÇMİŞ ZAMANLAR. ASLINDA TÜM TÜRKİYEDE YENİ BELEDİYE BAŞKANLARI. BELEDİYELERİN BORÇLARINI HALKA AÇIKLAMALILAR. KOMÜNİST BAŞKAN GİBİ.
ŞEF
25.04.2019 10:49
Aracı olmayan başkanlar mı olsun,yoksa araçların hakkını verenler mi olsun? Belediyenin işi koşturmaksa belki daha ucuz araçlar ama üst düzey amirlere verilmeli...yoksa merhum Kaddafi gibi KIL ÇADIRInı Parisin göbeğine kurmaya benzersiniz.
goralı
25.04.2019 10:36
Ne oldu? Bizim yorumlar hoşa gitmiyor herhalde sansüre uğramış.
newadalı
25.04.2019 10:29
AZİZ DURAN VE ÖNCESİ SONRASI BİR DİKİŞ TUTMAYAN BİR İL YAZIK DİYORUZ HEP HAK ETMİYORUZ NE HİKMETSE HEP VATAN HAİNLERİ BAŞA GELİYOR BİR TANESİDE KENDİNDEN FERAGAT ETMİYOR MİLYON EUROLUK ARAÇLARA HEMŞERİLERİN PARALARIN VERİYOR YANDAŞLARIDA PARAYI GÖTÜRÜYOR ŞU İL ÜLKE DIŞINDA VEYA BİR HRISTİYANLARIN ELİNDE OLSA BİLMİYORUM.
Saaddetin Okul
25.04.2019 09:07
Sakarya Büyük şehir belediye başkanı Ekrem Yüce 800 milyon dolar borç devraldı .En büyük borca sahip 3 .belediye olmasına rağmen kimse ses çıkartmıyor.
nino
25.04.2019 08:50
bu hesap neye benzedi biliyormusunuz :)) israili protesto etmek için koli koli kola alıp onları dökmek gibi birşey :)) sen zaten o kolilere para verip aldığında israile destek oldun be bilader :))) buda o hesap anahtarları topladık iş başında herkeze geri vercek şartı ila :)) eee ? her ay zaten araçları kiraları şirkete yatıyor be kardeşim. kiralayacağına al bir makam aracı 5 10 tane resmi araç ( normal olandan ) kim nereye gidecekse askeriye usulü evrak imzalatıp km yazılıp kimin nerede işi varsa görsün ;) okul servisleri , özel servisleri , vs gibi işleri bıraksınlar . bu sadece erenler şu bu için değil türkiye geneli içinde geçerli.
sakarya
25.04.2019 08:26
beğenmemiştir yani yusuf alemdar audıye biniyor 1.000.000.000 arac varken yakışır fevzi başkan devletin malı deniz hesabı
Süper b
25.04.2019 07:21
Israrla başkanın icraatlarını takip edicem.. bakalım erenlerin makus talihini değiştirebilecekmi? Yıllardır serdivan, ve adapazarinin golgesinde hizmet goremeyen bu ilce bekledigi sicramayi gelisimi gosterebilecekmi.. çünkü yıllardır hep isyan eden canı yanan bir ilçeydi.. onlar icin hayirlisinı diliyorum.. SN. FEVZİ KILIC çok istekli başladı bakalım o istek arzusunu hizmete donusturebilecekmi.. bekleyip hep birlikte göreceğiz.. NOKTA
Süper b
25.04.2019 07:21
Israrla başkanın icraatlarını takip edicem.. bakalım erenlerin makus talihini değiştirebilecekmi? Yıllardır serdivan, ve adapazarinin golgesinde hizmet goremeyen bu ilce bekledigi sicramayi gelisimi gosterebilecekmi.. çünkü yıllardır hep isyan eden canı yanan bir ilçeydi.. onlar icin hayirlisinı diliyorum.. SN. FEVZİ KILIC çok istekli başladı bakalım o istek arzusunu hizmete donusturebilecekmi.. bekleyip hep birlikte göreceğiz.. NOKTA
Sakaryali
25.04.2019 06:58
Bu aracın sıfıri ne kadar, vergileri ne kadar. Şimdi satsam ne kadar. Zarar ne kadar?Bu tur çok haber okuyoruz. Zararın neresinden dönersen karşıt.
Hasan Tambasan
25.04.2019 04:22
Fevzi böyle bir karar aldı almasına da merak ettim sadece. İl başkanı iken altında bir araba varmiydi? Varsa kirasını kim odedi.Özel şoförü varmiydi? Varsa kirasını kim odedi
Sıkı(yorum)
25.04.2019 00:55
Söyleyeceklerim A partisi yada B partisini bağlamaz. Bence parti liderleri oy garantisi veren belediye başkan adaylarını seçiyor. Yada en yüksek parayı veren kişi belediye başkan adayı oluyor. (ödeme kısmı partiye sanırım :D ) seçildi mi vur patlasın çal oynasın oluyor. :D :D
Yerelci
25.04.2019 00:47
Bu cavit de suç yok onun 3 dönem o koltukda oturmasına sebep olan hasan ali çelik de tüm vebal. adam kendi halinde dilmen de küçük bir çekyatcı dükkanı vardı şimdi asem de ki en büyük mağaza onun. yeni evi milyonluk saray yavrusu. altında 200 bin tl lık araba. yegenine saski de onun karısına erenler belediyesinde kendi damadına adapazarı belediyesinde iş verdi. şimdi de hizmet yokken 50 milyon borç bırakmış. hakkımı helal etmiyorum bu adama. inşallah bu vebal altında ezilir.ekrem yüce den tek ricam bu adama büyükşehir de asla görev verme. seçim zamanı minibüsünü vermiş kullansınlar diye de insallah bu isteyecegi görevin altyapısı icin değildir. eger bu adama büyükşehirde bir görev verilirse ekrem yüce ye olan bakışım da tamamen değisecek.
Mir polat
25.04.2019 00:03
Bu araçları alan bir önceki akp li başkana ne oldu peki? Milletin garibin parasıyla Bu savurganlığı, saltanatı kurarken içiniz cız etmedimi? Belediye bütçesini savurganca kullandığı için yargılanırmı? Hesap verirmi? Tabiki hayır. Şuan muhtemelen dubleks yada tripleksinde kuruyemiş çay keyfi yapıyordur
laluna
24.04.2019 23:54
bu haberden etkilendiğim için değil ;belediyelerde çok ciddi bir savurganlık var.Bunu reis göremiyormu ?veya müsaade mi ediyor?bilemiyorum.
Dilmenli Tatanga
24.04.2019 23:51
Vaybe Cavit başkan,ayser mobilyadan saltanat kervanına,helal olsun sana 50 milyon borç yaptın gittin sana helal olsun,ne olursa olsun suç sende değil Erenler halkında da değil,seni 3 dönem aday gösterenlerde, imreniyorum ovacık belediye başkanına, arada dağlar kadar fark var ama göre bilene, Beyaz saraya benzer bir yapıyla makamında oturup,halkın sana ulaşmak istediğinde karşımıza 3 tane sekreterden randevu alıp ulaşılamaz oldun.Beyaz son model BMW ye binmekle kervanın yürüdü,olsun bizim verilemeyecek hesabımız yok ama tüyü bitmemiş yetimin hakkını yiyenlerin verecek çok hesapları var, kalın sağlıcakla Erenler halkı.
Gözlemci
24.04.2019 23:41
Kamuya ait bütün makam araçları yerli olmalı ve sınırlama getirilmelidir. Hükümet bu konuda kararname çıkararak keyfiyeté Son vermelidir.
Gözlemci
24.04.2019 23:41
Kamuya ait bütün makam araçları yerli olmalı ve sınırlama getirilmelidir. Hükümet bu konuda kararname çıkararak keyfiyeté Son vermelidir.
Vatandaş
24.04.2019 23:21
Ya arkadaş ben Fevzi Kılıç?ı tanımam. 1-2 kere görmüşlüğüm var. Ama haberi okuyunca inşaAllah böyle devam eder diye düşündüm.Yaptığı hareket tebrik edilecek bir hareket. Bir tane iyi yorum görmedim.Yapılan güzel bir harekettir.Ne olumsuz ve negatif insanlar olduk biz böyle anlamadım. Birisi yazmış daha iyisini alacak. Ya kardeşim Allah diyor ki: Zanla hareket etmeyin. Zan günahtır diyor. Göğüslerin içindekini ben biliyorum diyor. Sen tahminle konuşuyorsun. Nerden bileceğiz biz niyetini?Belki niyeti iyidir adamın. Fal bakıyorsunuz resmen. Şu hareket takdir edilecek bir harekettir. Umarım da böyle devam eder Fevzi Kılıç Bey.
Efe Can
24.04.2019 23:12
Sizden önce görevde olan başkanın il başkanlığını yaptınız ve neden binmemesi konusunda uyarma gereği duymadınız.? Diğer belediye başkanlarına neden müdahale etmediniz.? Geçmiş dönem ihalelerini araştırıp kanunsuzluk varsa bununla ilgili yasal işlem başlatacak mısınız.? Medyabar acaba bu yorumu yayınlayacak mısınız yoksa pr çalışmasına devam mı edeceksiniz..
Erenler
24.04.2019 23:03
Agzi olan konusuyor onu yapmis bunu yapmis burdan atip tutanlar sanal alemde sallamayin millete varsa delikanli adamin yuzune sallasin klavye delikanliligi kimse yapmasin erenler belediyesi borcu olmayan bir belediye milleti birbirine kirdirmayin
abdi aciz
24.04.2019 22:46
erenlerin yerlisi
24.04.2019 22:45
Cavit Öztürk'ün ve ailesinin mal varlığı araştırılsın görün bakalım nelerle karsilasacaksiniz Tepekum Mahallesi'nde otururken doğru durust malvarlığı yoktu Derme çatma bir dükkanı vardı şimdi mobilyacılar çarşısında fabrika kurmuş oğlu milyarlık araçlara biniyor diğer oğlu yurtdışında okudu zorla avukat oldu, Fenerbahçe'ye transfer olacaktı ama Tuncay yetmedi sanırım bir tane işsiz akrabası var mı yok hatta gelinleri damarlarına bile belediyede iş verdi aş verdi yetmedi yegenlerini büyükşehire işçi soktu yetmedi ziraat başkanlığina arkadaşı akrabası sırdaşı sonradan ciftci fehmiyi atamış yetmezmiş gibi yanına entel ziraat muhendisi çocuğu koymuş oh değme keyfine yiyin efendiler yiyin aksirincaya tiksirincaya kadar yiyin
Mustafa
24.04.2019 22:35
Reklam kokan hareketler bunlar. Gerek yok.
sabah
24.04.2019 22:33
Bu saltanatla ak parti'yi bu belediyeler bitirecek, millet geçim derdinde bunlar milleti ve devleti sömürme yarışındaa;
cengizcengiz@hotmail.com
24.04.2019 22:30
Edebiyat yapmayın satılınca daha iyisini ve sıfır ı nı alırsınız bakalım kaç ay dayanabilir
cengizcengiz@hotmail.com
24.04.2019 22:30
Edebiyat yapmayın satılınca daha iyisini ve sıfır ı nı alırsınız bakalım kaç ay dayanabilir
Akyazili
24.04.2019 22:27
Akyazıda örnek alsa şirket arabaları satılıp dağlar kadar yükselmiş borçlar ödense gönül belediyeciliği görürdük
Sakarya 54
24.04.2019 21:52
Erenlerde bunan önce hangi partinin belediye baskani vardi acaba.
Tekçi Şaban
24.04.2019 21:47
Allah kursagindan cikartsin. Sorarsan Müslüman Caviti hiçbir zaman sevemedim Ekrem Yüce nin de has adamı. Gormediniz mi Erenlerde havuz açılışında Ekrem Caviti kucağına bile aldı. Ondan sonra bize niçin AK demiyorlar. Sen küçücük bir belediye ye 380 bin liralık araç aldır vede Allahtan korkmadan o araca bin. Sorarsalar Hazreti Ömer Adaleti. Fevzi yi ilk kez doğru iş yaparken gördüm.Bekiri onore etti. Köşe Sadettini de ihmal etmese iyi olur derim
Yesiltepeli
24.04.2019 21:24
Cavit başkani da yadirgamamak lazım keza erenlerin yollari 4x4 jeep kullanilmasi en uygun yer.
Hoca
24.04.2019 21:19
Ya arkadaş ajitasyona gerek yok.Devlet kurumu olan belediyeler bu araçları satın alırken vergi vermezler.Bieln birisi vergisiz fiyatını yazsın.İkinci elini de oradan hesaplarız.Tahminen belediye bu aracı 100 binin biraz üzerinde fiyatla satın alabilir.Tabi kiralıktan vazgeçmek daha kolaydır.Bu konulara gerek yok bizim aklımızı alan bu araçların vergili fiyatları, yoksa sudan ucuzlar:)
süper başkan
24.04.2019 21:11
Başkan bu yaptıklarınla yanındayız ve destekliyoruz
Çark Caddesi