Medyabar'da Ara

'da Ara

Arama yapmak istediğiniz kelimeyi girin ve robot olmadığınızı onaylayın.

SAÜ'lü profesörün bu sözleri olay oldu!

SAÜ'de görevli Prof.Dr.Bünyamin Bezci, İBB'de uyuşturucuyla mücadele komisyonu kurulmasının reddedilmesiyle ilgili olarak, verilen önerinin aslında uyuşturucuya özendirdiğini bu yüzden reddedilmesinin doğru olduğunu savundu.

15:06   |   25.04.2019
Haber Resmi

Sakarya Üniversitesi Siyasal Bilimler Fakültesinde görevli Prof.Dr.Bünyamin Bezci'nin A Haber'de yaptığı açıklama Türkiye gündemine düştü.


İstanbul Büyükşehir Belediye Meclisi'ndeki "Uyuşturucuyla Mücadele Komisyonu" kurulması hakkında verilen önerinin reddedilmesini değerlendiren Bezci, "Bu mesele bence basit bir ihtiyaç değil. Çok ciddi bir zihniyet farkı var. Şunu fark etmiyor CHP zihniyeti. Çıplak gerçeklik, politik kolektivizm tamam doğru ama uyuşturucu dediğiniz zaman teşvik ediyorsunuz, mücadele etmiyorsunuz" dedi.






AK Parti ve CHP gruplarının uyuşturucu ile mücadele komisyonu konusunda ortak noktada buluşması ve bu konuda kurulacak komisyonlara destek vereceklerini açıklaması akıllara 'uyuşturucuyla mücadele komisyonu' kurulsun teklifinde bulunan CHP'li üyelere akıllara durgunluk veren bir eleştiride bulunan  Prof. Dr. Bünyamin Bezci'yi getirdi.
Sakarya Üniversitesi'nde görevli Prof. Dr. Bünyamin Bezci, A Haber'de katıldığı bir programda, verilen önerinin aslında uyuşturucuya özendirdiğini bu yüzden reddedilmesinin doğru olduğunu savunmuştu. Bezci, "Bu mesele bence basit bir ihtiyaç değil. Çok ciddi bir zihniyet farkı var. Şunu fark etmiyor CHP zihniyeti. Çıplak gerçeklik, politik kolektivizm tamam doğru ama uyuşturucu dediğiniz zaman teşvik ediyorsunuz, mücadele etmiyorsunuz" demişti.  Bezci'nin AKP grubununda komisyon kurma ve bunu meclis gündemine getirme kararı alması konusunda ne diyeceği ise merak konusu oldu.






Medyabar Youtube Kanalı

Kategori : Medya

Medyabar.com bugun 41466 kez ziyaret edildi. Bu haber ise 10588 kere okundu
YORUMLAR 45 Yorum
Yorum yaptığınız taktirde Kullanıcı Sözleşmesini kabul etmiş sayılıyorsunuz.
×
750 Karakter Kaldı
Göndermiş olduğum mesajın sorumluluğu şahsıma aittir
Alim
26.04.2019 21:49
Yahu bu fasulyeden profesör. Siz bakmayın ekranda gerçek gibi durduğuna.
Alim
26.04.2019 17:24
Yahu bu fasulyeden profesör. Siz bakmayın ekranda gerçek gibi durduğuna.
Demir
26.04.2019 12:56
Taştalı Pelikan Rektörler ve dekanlar hep korkarlar
karaosman
26.04.2019 10:53
bu okumuş ama cahil insana göre katile katik demicez teröriste törerist demicez hırsıza hırsız demicez cünkü böyle dersek özendirmiş oluruz.yahu bu neyin kafası
Kaya
26.04.2019 09:32
Bu tür konuşmaları başka kanalda yapamaz , yapacağı kanal belli, A haber
Kaan
26.04.2019 08:43
Geleceğin Rektör adayı
sakaryalı
26.04.2019 08:37
Sn Hocam, en son hangi akademik calismaya imza attınız! Hangi makaleniz uluslarası bir dergide yayınlandı! Bir sakaryalı olarak cok merak ediyoruz.
ss54
26.04.2019 08:14
Bu Prof. arkadaşımız üniversitede geleceğimiz olan gençlere ders veriyor. Sözün bittiği yer daha ne diyelim. % 60-65 kesmez % 90 a kadar devam Sakaryam....
MERT SAKA
26.04.2019 07:51
hoca ibb akapeli meclis üyeleri geri vites yaptı sen ne diyecen şimdi çok merak ediyorum.gerçi onada bir kulp bulursun fırıldaklık sizin kanınızda var.
Hasan GÜÇLÜ
26.04.2019 07:50
Hani eskilerin anlattığı bir misal vardır çocuk babasının karşısına çıkıp baba sen bana adam olamazsın demiştin ama bak ben kaymakam oldum deyince babası ona oğlum ben sana kaymakam olamazsın demedim ADAM olamazsın dedim der. İşte bu zat için bu misal cuk diye oturuyor prof olmuş olabilir fakat akıl ve ozan sahibi olamadıktan sonra bütün ünvanları toplasa ne olur. Adil öksüz haini de akademik ünvan taşımıyormuydu.
atilla ateş
26.04.2019 07:07
sayın öğretim görevlisi bay.Bir Psikolog olarak size hiçbir yardımım olamaz. Çevre illerin Üniversitelerin de tanıdığım Pisikiatri hocaları var inanın çok acil yardım almalısınız.Sonunuz gerçekten kötü.Üzgünüm ama bir Sakarya sevdalısı olarak sizin gi ibilerden utanç duyuyorum.
Cevher
26.04.2019 00:31
Saü de prof olmanın ne kadar ucuz olduğunun göstergesidir bu şahıs.
Fatih dai
26.04.2019 00:26
Sigara bırakma hattı da sigaraya özendiriyor o zaman. Verem savaş derneği de vereme özendiriyor. Kanserle mücadele, kansere. Enflasyonla topyekün mücadele de enflasyona özendiriyor. Bunu berata da söyle. Çokomelli de Ülker çokomele
Nankor
26.04.2019 00:03
muhtemelen demir eksikliği.
Utandım
25.04.2019 23:52
Sen yüreğini ferah tut prof biz senin yerine de utanırız Sakaryamız olarak.
Yorumsuz
25.04.2019 23:05
Hocam bı bıyığınız eksik ince sakallar kesik hazır bıyığı kesmeseydiniz tam olurdu :))
Recep
25.04.2019 22:06
Adil oksuzde ilerde prof olacaktı
Tolga can
25.04.2019 21:37
Bir çok arkadaş güzel yorumlar yapmış Türkiye gerçeği bu maalesef adamını bul istediğini ol Prof ol,iş adamı ol,müdür ol,daire başkanı ol,koordinatör ol, danışman ol ol ol ol ama maalesef bunlar için bir şey olmamak gerekiyor o da adam olmamak
Varyemez
25.04.2019 21:35
Hocam ne anlatıyorsun sen_? Senin ders verdiğin serdivan bölgesi fuhuş ve uyuşturucu yuvası olmuş. Kimsenin sesi çıkmıyor, kimselerde bir gayret yok. Sende burdan hükümete yanmazlık olsun diye açıklama yapıyorsun. Önce yasadigin yerdeki pislikler ile ilgilen lütfen, gerekli kişiler ile görüşme sağlayınız. Sonra istanbulun sorunlarına yorum yapın.
Etho
25.04.2019 21:10
Sakaryanın bir gururu vardı ali ihsan yavuz bey şimdi bu prf beyle iki oldu mutlu şehir sakarya
Sau mezun
25.04.2019 20:49
AKademisyen
Korucuk
25.04.2019 19:58
Prof olmuş ama şüphelerim var kesin ilk 6 ay anne sütü almadı
Korucuk
25.04.2019 19:50
Senin tavsiyen ne hocam uyuşturucu ile mücadele komisyonu kurmayıp Cübbeli Ahmet e muska yazdırsak nasıl olur?
Vakkas
25.04.2019 19:45
Hocam,ne içiyorsanız bize de söyleyin hep beraber kafayı bulalım emi..
Port
25.04.2019 19:44
Rektor olur bu kişi.
Falconaga
25.04.2019 19:36
Bende diyom sakarya neden geri, kel başa şimşir tarak
Sakaryalı54
25.04.2019 19:28
Bunların prof olduğu bir dünyada yaşamak istemiyorum,
Mahoni
25.04.2019 18:40
Bu ülkede Proflar Eğitim öğretim ile ilgilenseydi bu ülke bu hale gelmezdi. Hepsi düşmüş para peşine, siyaset pisliğine bulaşmış. Almanya 100 milyon nüfus 2.700.000 üniversite öğrencisi var bizde 83 milyon nüfus 5.800.000 üniversite öğrencisi var. Bomboş bir nesil geldi bu Proflar sayesinde. Yazıklar olsun.
Mahoni
25.04.2019 18:40
Bu ülkede Proflar Eğitim öğretim ile ilgilenseydi bu ülke bu hale gelmezdi. Hepsi düşmüş para peşine, siyaset pisliğine bulaşmış. Almanya 100 milyon nüfus 2.700.000 üniversite öğrencisi var bizde 83 milyon nüfus 5.800.000 üniversite öğrencisi var. Bomboş bir nesil geldi bu Proflar sayesinde. Yazıklar olsun.
Raci ŞENER
25.04.2019 18:27
Allah profesörün de hayırlısını versin.Bu sözler ulus olarak acınacak halde ve mantıkta olduğumuzun tescilidir.
Mazlum
25.04.2019 17:48
İşte tam da bu yüzden uyuşturucu ile mücadele şart.
Mazlum
25.04.2019 17:47
İşte tam da bu yüzden uyuşturucu ile mücadele şart.
Mazlum
25.04.2019 17:40
İşte tam da bu yüzden uyuşturucu ile mücadele şart.
VATANDAŞ
25.04.2019 17:40
Bu Sakarya Üniversitesinin sularında birşey var ne proflar burdan çıktı ya biri google Abdülhamit buldu der diğeri bu arkadaş sahi Adil Öksüz de bu üniversitede hocaydı değil mi şaşırdık mı hayır
ÜLKÜCÜ
25.04.2019 17:37
Bu ve bunun gibi adamlar ekrana çıkana dek prof ları akıllı birşey zannederdim yanılmışım eğitim cehaleti alırmış ..şeklik baki kalırmış
Serdivan
25.04.2019 16:34
Hiç merak etmeyin bu hoca pek yakında Hükümette çok iyi bir yere gelir insan bu kadar yalaka olmasın kanatlar altına girmesin!!!!????
Efe Can
25.04.2019 16:19
Profesör unvanını nasıl aldığı konusunda tez yazılmalı :) İşin ilginci buna inanan ve hak verenlerin olması. Kardeşim Sayın İmamoğlu İstanbul Büyükşehir Belediye Başkanı olmuştur ve kendisini çalıştırmamak için ellerinden geleni yapıyorlar. Buna kılıf uydurmak için ise böylelerini kullanıyorlar. Allah bizim aklımızı korusun. Bunların profesör olduğu üniversitenin bahar şenliği yapmamasına şaşırmamak lazım..!
Saü öğrencisi
25.04.2019 16:11
Bünyamin Hocadan daha önce ders almıştım. Türk Siyasi Hayatın da Chp'nin hiçbir döneminde yaptıklarını karşı tepkisi herzaman böyle oldu akademisyenlik bilinci dışında bakış açısı tek bir tarafa yönelik ve doğruyu bu tarafa göstermesine fazla şaşırmayın (Dersi alacak arkadaşlarıma önerim Abdülhamit dönemini iyi okuyun )
MERT SAKA
25.04.2019 16:09
İNANMADIĞI ŞEYLERİ SÖYLEYENLER KULA KULLUK EDENLERDİR.KİM UYUŞTURUCUYA KARŞI ÇIKMANIN YANINDA OLMAZ Kİ
mezun saülü
25.04.2019 16:00
Bünyamin Hoca öncede Sakarya kentini ve tarihini küçümseyen bir twitter paylaşımı yapmıştı. Sizden ders alan arkadaşların hepsi bin pişman oluyor,zaten acaba hocayı seven bir öğrencisi var mı merak ettim doğrusu
İsmail Ilgar
25.04.2019 15:40
Bu kadar yalakalık olmaz. O zaman Televizyonlarda ve gazetelerde çıkan uyuşturucuya karşı kamu spotları ne oluyor, devlet özendiricimi oluyor. Okullarda dağıtılan el ilanları özendiricimi oluyor. Sen sağda solda gezip yalakalık yapacağına git SÜ kampüsünde olanlara tedbir al. Yahu nasıl hoca olmuş bunlar, bunların geçmişini iyi araştırmak gerekir. Buu tiplerle Sakaryada aynı havayı soluduğuma özülüyorum.
Adam
25.04.2019 15:39
Allah şifa versin.
Tolstoyevski
25.04.2019 15:36
Siz birde akademisyensiniz..o zaman sizin mantıkla bakarsak sizde kelime içinde kaç kere uyuşturucuyu teşvik ettiniz.iyiki sizden ders almamışım ve iyiki hiç karşılaşmadık,3 kuruşluk menfaat için dalkavukluğa değermi??? bence bir sorgulayın
Alp ASLAN
25.04.2019 15:36
Manşete bak... Doğruları söylemek ne zamandan beri olay yaratıyor.
Sıkı(yorum)
25.04.2019 15:26
Çıplak gerçeklik politik kolektivizm... Bakan albayrak gibi ne demek istediğini millet anlamasın diye çabalamış... Uyuşturucu demekle uyuşturıcuya özendiriliyorsa hocamızın kullandığı çıplak gerçeklik cümlesinde ki çıplak kelimesi de cinselliği özendirmiş olmuyor mu? Artı olayı saptırmış hoca uyuşturucuyla mücadeleye hayır diyen sözde adaletli kalkınmacı parti bireylerini es geçmiş... Taraflı davranmış. Uyuşturucuyla mücadelede ülkenin ve vatandaşının yanında duracak sağlam bir eğitimci omurgası yokmuş. Ben bunu anladım.
Online Ziyaretçiler