Medyabar'da Ara

'da Ara

Arama yapmak istediğiniz kelimeyi girin ve robot olmadığınızı onaylayın.

Genç başkan 'Hacizli makam arabasına binmem' dedi

Taraklı'nın yeni Belediye Başkanı İbrahim Pilavcı eski başkana ait kiralık makam aracına haciz geldiğini ve bundan dolayı makam aracı kullanmadığını açıkladı

23:05   |   26.04.2019
Haber Resmi

.  Taraklı Belediye Başkanı İbrahim Pilavcı yaptığı açıklamada bir şirket tarafından Taraklı Belediye Başkanlığına kullanmak üzere verilen makam otomobiline şirkete ait borçlar yüzünden haciz konulduğunu belirterek "Taraklı Belediyesine ait makam otomobili yoktur.Hacizli otomobili kullanmamız mümkün değil.Aracı şirkete iade ettik.Şu an için Belediyemiz araç parkındaki pikap ile idare ediyoruz.Kendi aracımızı kullanıyoruz. Makam otomobili sorununu çözmeye çalışıyoruz" dedi





Medyabar Youtube Kanalı

Kategori : Arka Kapı

Medyabar.com bugun 53936 kez ziyaret edildi. Bu haber ise 13243 kere okundu
YORUMLAR 14 Yorum
Yorum yaptığınız taktirde Kullanıcı Sözleşmesini kabul etmiş sayılıyorsunuz.
×
750 Karakter Kaldı
Göndermiş olduğum mesajın sorumluluğu şahsıma aittir
Ümit Ç
02.05.2019 15:44
Ayyyy kıyamaaaam, düzcede vardı bunun gibi bir tane, ben passata mı bineyim diyordu! buda aynı! allah hepinize haya edep akıl fikir versin!!!! bin pick up'a ne olacak? benim honda var onu vereyim istersen! yazıklar olsun ya!
Halit tancan
29.04.2019 10:39
tarakliya yakismiyor makam arabasi pesine dusmus bir baskan ben sakaryali fakat istanbulda yasayan tarakliyi hic gormemis biriydim bir gun gezmeye gittim tarihi cinari gezerken biri geldi bize komposto ikram etti konustuk cok mutevazi biri en son belediye baskani oldugunu soyledi sasirdik daha sonra bir baktik ki tarakliya cok hizmetleri olmuş boyle birimden makam arabasi derdine dusmus birine bayragin teslimi uzdu bizleri
emr
29.04.2019 09:49
Ya kardeşim cins misiniz nesiniz ! Makam aracı yokmuş, hacizliymiş, kardeşim taraklı gibi küçük bir ilçemizde makam aracın olsa ne olur olmasa ne olur, ayıp ya bırakın bu işleri, bir yol olmaz senden !
kertenkele
29.04.2019 03:19
BAŞKAN ADAYI OLUR İKEN DEVLET'İN SIRTINDAN GEÇİNMEYİ DÜŞÜNMEDİN HERHALDE SN BAŞKAN?.İLÇE İÇİNDE ARABA LAZIM DEĞİL..BİRAZ YÜRÜ,HALK'IN ARASINA GİRMİŞ OLUR VE HALK'IN ÇEKTİĞİ EZİYETLERİ BİREBİR ÇEKER DAHA İYİ HİZMET VERİRSİN...BELEDİYE ADINA İLÇE DIŞINA ÇIKACAK OLURSAN YA BAŞKAN MAAŞINDAN VEYA CEBİNDEN ÖDERSİN...BAŞKAN MAAŞINA İHTİYACIN YOKTUR SANIRIM?ÖYLE YA?..BAŞKAN OLMADAN ÖNCE BİR İŞİN GÜCÜN VARDI,İŞİNİ GÜCÜNÜ BIRAKMADIN MUTLAKA TEZGAH İŞLİYORDUR?..MİLLET'İN SIRTINDAN İNİN,DEVLET'İN CEBİNDEN ELİNİZİ CEKİN ARTIK..KENDİNİZDEN DE ORTAYA BİRŞEYLER KOYUN.ÖZVERİDE BULUNUN..DERDİNİZ SADECE VATANDAŞ'A HİZMET İSE TABİİ....NE ZAMAN BU KAFALAR DEĞİŞİR O ZAMAN BİZ İLERLERİZ..AKSİ HALDE 5 YIL HİZMET DEĞİL HEZİMET....HİZMET HAK GETİRE.!!!
kertenkele
28.04.2019 21:14
VAH GARİBİM..PİKAP'A BİNİYORMUŞ..KAFAYI DEĞİŞTİR MUHTEREM BAŞKAN..BİNDİĞİN MAKAM ARACI YAŞI VE MARKASI ÖNEMLİ DEĞİL..ÖNEMLİ OLAN VATANDAŞ'A NE HİZMET VERECEĞİN ÖNEMLİ..KOMPLEKS YAPMA..KİMSE SANA '' '2 KOSKOCA BAŞKA..BİNDİĞİ MAKAM ARACINA BAK'' DEMEZ..DİYEN OLURSA ONU ETRAFINDA TUTMA...M.KEMAL ATATÜRK BU TOPRAKLARI 3-5 METREKARE ODA İÇERSİNDE SANDALYEDE OTURARAK ALDIĞI KARARLAR İLE KURTARDI..AMA GÖRÜNÜYOR Kİ SENDEN İDARECİ OLMAZ..
Vatandaş_54
27.04.2019 13:28
Sayın Başkan fark oluşturmak ve amrka olmak istiyorsan bırakırsın makam arabası peşinde dolaşmayı ben buraya pikapla hizmet edeceğim başka araca ihtiyacım yok dersin ve vatandaşına bu şekilde hizmet edersin. Ovacık belediye başkanı gibi ülkede adından söz ettirirsin.
muratsk
27.04.2019 13:02
klavye kahramanları sizi.Akp ile ittifak yaptı diye nasıl zorunuza gidiyor.Sorsan milliyetçisiniz.Bir kerede İttifakınız HDP ye nakın neler yapıyor.Sakın megri megri oslo diye başlayan yoldan gelmeyin.Başka yol kullanın artık.
Taraklı
27.04.2019 12:44
Yediniz bitirdiniz ülkeyi,yazıklar olsun alayınıza.Utanın utanın.Reziller sizi,bindiğiniz arabalara bakın,haciz gelmiş filan.
Mert.s
27.04.2019 11:06
ya olmasın makam aracınız ne olucak incileriniz mi dökülecek ? bisikletle git gel halk ile iç içe ol halktan biri ol ben bizim bu ülkenin siyasilerini belediye başkanlarını anlamıyorum hep bi üstten bakma hep bir yüceltme kendini söyle tayyip amcana versin sana bir tane araba bu kadar mühimse bu olay nasıl olsa davanızı satıp onların tarafına geçtiniz artık sizde onlardansınız
ADAPAZARLI
27.04.2019 08:40
Kimsenin saygısızlık ve terbiyesizlik yapmasına gerek yok.Öyle kapalı Nik ile klevye başına geçip büyük saygısızlık yapıyorsunuz.Adamsan bir derdin varsa AADINI SOYADINI Yazar istediğin gibi yazıyı yazarsın.Biriside sana sorunca neden yazdığını herhalde açıklama cesaretini gösterirsiniz.AYIP AYIP.
Taraklı vatandaşı
27.04.2019 00:08
Neyine ki makam aracı hizmete başlasanda görsek ! Seçimdeki vaatlerini bir görsek !
Sesizyorumcu
26.04.2019 23:50
Pastanın bayatı mi geldi önünüze ah yazık ittifak olduysan önüne ne gelirse şükür edeceksin reklam yapmayacaksın adamı böyle kendi kendine rezil ederler çokta üzülmedim.. Buraya dikkaattttt HER KOYUN KENDİ BACAĞINDAN ASİLİRRR
Taraklılı
26.04.2019 23:36
Ne makam arabası, 5 bin nüfuslu küçük kasabayı yöneteceksin, git al bi şahin, yeter...
Derviş Fırat
26.04.2019 23:26
Büyükşehir versin bir Clio, bahçesinde çiçekten çok Clio var.
Online Ziyaretçiler