Medyabar'da Ara

'da Ara

Arama yapmak istediğiniz kelimeyi girin ve robot olmadığınızı onaylayın.

Üstün'ün Akyazı'da yeni parti mesaisi

Ak Parti eski Milletvekili Ayhan Sefer Üstün yeni parti için Akyazı'ya gelerek özellikle Ak Partililerin aralarında bulunduğu kişilerle bir araya geldi.

19:36   |   30.04.2019
Haber Resmi

Yeni Parti kurma çalışmalarına devam ettiği söylenen Ak Parti Sakarya eski Milletvekili Ayhan Sefer Üstün İl ve çeşitli ilçeleri ziyaret ediyor.

Üstün Salı günü Akyazı'ya gelerek aralarında daha önce Ak Partide görev yapan eski Ak Partili, CHP ve MHP'den ayrılarak İyi Partiye geçen isimlerle bir araya geldi. Üstün yaptığı görüşmelerden sonra Akyazı'dan ayrıldı.





Üstün'ün bu ziyareti yeni parti kuruluşunda yeni kurulacak partinin Akyazı ayağını sağlam tutmak olarak değerlendirildi





Medyabar Youtube Kanalı

Kategori : Arka Kapı

Medyabar.com bugun 1895 kez ziyaret edildi. Bu haber ise 12346 kere okundu
YORUMLAR 18 Yorum
Yorum yaptığınız taktirde Kullanıcı Sözleşmesini kabul etmiş sayılıyorsunuz.
×
750 Karakter Kaldı
Göndermiş olduğum mesajın sorumluluğu şahsıma aittir
Mehmet Tezcan
01.05.2019 13:36
Reis olmazsa sizler hiç birşeysiniz. Kaç yıl milletvekilliği yaptınız Sakarya için ne verdiniz. Tarihin tozlu sayfalarında bile yeriniz yok böyle milletvekillerinin.
VOLKAN AKMAN
01.05.2019 11:33
Akyazı Halkı BU ADAMA pirim de vermez Yüz de.Boşa dolaşıyor.Sonu siyasi çöplüktür.
Cafer
01.05.2019 10:48
Makam tatlidir, koltuk tatlidir, rant tatlidir, haybeden kazanc tatlidir, vs vs. Dunyadaki bu tatlilarin ahirette aci aci cikarmasi olur. Ammaaa sizde ahiret inanci olmadigi icin tatlinin pesinden kosmaya devam.
Kanadı kırık
01.05.2019 08:05
Hdp?lilere git yeni parti için, nasıl olsa öcalan?la empati de kuruyorsun
SD54
01.05.2019 08:04
bunu için fetocu diyorlardı
İsmail Dumbüllu
01.05.2019 01:03
Milletvekilliginde bir tek şey yaptı. O da saç stilini değiştirdi favorileri uzattı. Yani artistliğe ozendi. Ama onuda basaramadi çok kötü şutlandı. Bir tek dostu kaldı. Akıl fukarası Cacık İsmail
Tekçi Şaban
01.05.2019 00:35
3ün birini alır
Atila sari
01.05.2019 00:11
Bir dönem daha aday yapilsa, şimdi herkesden çok akp liydi. Bu cinslerin suçu yok. Bunu adam yerine koyup 3 dönem vekil yapanda hata
Ali ibil
01.05.2019 00:01
Bu resimdeki adami 15 yildir hic gormedim .Oncelikle yasiyor olduguna sevindim.Fakat bu adamlarin ulkesine hic faydasi olmadi.Bundan sonra Torunlarini Alip Cark mesirede parkta gezdirerek daha fazla yararli olacagina inaniyorum....
send işçi
30.04.2019 23:36
bi laf vardır. eskiye rağbet olsaydı bit pazarına nur yağardı diye .d
Yeniköylü
30.04.2019 22:57
Akyazıda görüşmeye geldiği kişilere akyazılılar zaten seçimde gereken dersi verdi.
DELİ MURTAZA :)
30.04.2019 22:17
ALLAHAŞKINA BUNLARA KİM OY VERECEK :) BU ÜLKEDE ARTIK "CUMHURİYET HALK PARTİSİ" GERÇEĞİ VAR, GERİSİ HİKAYE :)
Sakaryalı
30.04.2019 21:36
Eskileri tuttuğumdan savunduğumdan söylemiyorum, Sn Mustafa İsen, Sn Ayhan Sefer Üstün, Ayşenur İslam şimdiki vekillerle karşılaştırılırsa aralarında dağlar kadar fark var. Eğitim başta olmak üzere...
semih ak
30.04.2019 21:27
MAKAMLAR İNSANI NE HALE SOKMUŞ. BEN AKYAZIYI DAHA MERT BİLİRDİM. BİR KİŞİ ÇIKIP AĞZININ PAYINI VEREMEMİŞ.
Arif
30.04.2019 21:13
Ak partideyken ne... olduğunu gördük..menfeat Gitti Dava bitti...anlayışıyla hareket eden bir Karaktere sahip olandan hiç kimseye fayda Gelmez...A.Gül'ün ihtiras ve egosuna alet olmak Müslümana yakışmaz...küçük hesaplar yapanlar Topluma yön veremedikleri gibi Ahirette bunun hesabınıda veremezler..
Sakaryalı
30.04.2019 21:02
Sakaryada bu ekiple birşey olmaz. Bosuna ugrasmayın.
Harbi
30.04.2019 20:32