Medyabar'da Ara

'da Ara

Arama yapmak istediğiniz kelimeyi girin ve robot olmadığınızı onaylayın.

MHP'de 2017 hatırlatması ortamı gerdi

Hendek Belediye Başkanı Babaoğlu'na MHP'nin birçok isminin yaptığı ziyaret, partililerle MHP il yönetimini karşı karşıya getirdi. Dava söylemlerine partililer Akar'ın MHP'nin evet demesine rağmen ‘Hayır'lı çalışmalarını anımsattı

18:47   |   02.05.2019
Haber Resmi

MEDYABAR.COM:-

Cumhur İttifakı kararı sonrasında BBP'ye geçen ve Hendek Belediye Başkanı seçilen Turgut Babaoğlu'na MHP'nin çeşitli kademelerinde görev yapan bir çok isim ziyarette bulunuyor.






Bu ziyaretler MHP Sakarya İl yönetiminde rahatsızlığa neden olurken, MHP'lilerin sosyal medya üzerinden birbirlerine yönelik ağır ithamları ortamı gerdi.


İddialara göre 50'ye yakın bir grup partilinin ziyaretine sosyal medyadan mevcut yöneticiler tarafından eleştiri geldi.


Söylenenlere göre MHP Sakarya Milletvekili Levent Bülbül'ün bu ziyaretler nedeniyle hayli sinirlendiği bunun üzerine İl Başkanı Ahmet  Ziya Akar'ın da bunun üzerine Babaoğlu'nu ziyarete gidenleri arayarak sitem ettiği belirtiliyor.


Bir partili sosyal medya üzerinden gelen eleştiriler üzerine kendilerine ülkücülük dersi verilemeyeceğini anlatıp, İl Başkanı Ahmet Ziya Akar'ın  16 Nisan 2017 referandumu öncesinde Sakarya Barosu ile düzenlenen 'Hayır' kampanyaları düzenlendiğini hatırlattı.


Akar'ın yönetim kurulu üyesiyken MHP'nin evet kararına rağmen Hayır kampanyasında Barolar Birliğiyle hareket ettiğine dikkat çekildi.


O dönem Akar'la birlikte İl Başkan Yardımcısı Ömür Açba'nın ağabeyi olan eski Milletvekili Zihni Açba'da referandumda hayır demişti.






Medyabar Youtube Kanalı

Kategori : Arka Kapı

Medyabar.com bugun 56433 kez ziyaret edildi. Bu haber ise 9125 kere okundu
YORUMLAR 38 Yorum
Yorum yaptığınız taktirde Kullanıcı Sözleşmesini kabul etmiş sayılıyorsunuz.
×
750 Karakter Kaldı
Göndermiş olduğum mesajın sorumluluğu şahsıma aittir
İlbey Ata
04.05.2019 16:47
Dün Taraklı Belediye başkanımızın vali beyi ziyaret paylaşımını gördüm ama nedense bugün teşkilâtımızın ankara ziyaret resimlerinde Başkanı göremedim acaba bir ayrılıkmı var gitmeme sebebi nedir malum sakaryada tek belediyemiz var onu el üstünde tutmak gerekmezmi
Dursun Yelken
04.05.2019 10:37
Nezaket ve terbiye sınırlarını zorlamadıktan sonra herkesin yorum yapma hakkı vardır. Sıradan biri hakkında bile kullanılmayacak tabirler, bir il başkanı hakkında kullanılıyorsa, bir kasıt söz konusudur. Hele ki takma isim kullanarak yapılan yorumların zerre kadar değeri yoktur. Okumaya bile değmeyen, maskeli şaytanlara cevap vermek ise gölgelere kurşun atmaktan başka bir şey değildir. Mert olan, adını yazarak fikirlerini ortaya koyar. Teşkilat terbiyesi almış bir Ülkücü, hiç kimseden çekinmeden ve terbiye sınırlarını aşmadan, ajan gibi kendini gizlemeden görüşlerini ortaya koyar. İlla edep! İlla edep! İlla edep! Tanrı Türk'ü Korusun.
Düşünen Adam
04.05.2019 02:48
MHP kimlere kaldı ailesinde kaç kişi MHP oy vermiş veremez çünkü hacı baba Akpli çünkü gönül bağı olduğu gurup Akp li veremez çünkü kendi bile istemiyordu işte vekil yaptı teşkilat bizde kalsın bende kalsın
Bozuk kantar
03.05.2019 23:58
Mesutcum belliki seninde bir çıkarın var habere değilde yapılan yorumlarımı takıldın git soy adını tescillet isim hakkını al zoruna niye gidiyor isteyen istediği isimle yorum yapar sanane sahi sen referandumda evet mi dedin yoksa ben lider falan bilmem hayır veririmmi dedin
Mesut Kantarcıoğlu
03.05.2019 22:43
Kendi ismini yazamayıp başka kişilerin soyadıyla yorum yapmak ya korkak işidir yada kumpasçı fetoş işidir! Siz hangisi oluyorsunuz Vatansız pervansızlar!!
Başkan Dikici
03.05.2019 18:32
Dün sövüp sayıp alim istifalarini dediklerini göreve getiren dün il başkanının odasına çağırıp sövüp saydığı adamlar bugün en yakın dostunuz dava arkadaşınız olmuş dün babası İpe giden kardeşi İp gidenleri bu partiye sokmayın dedikleri insanları bugün teşkilatta görev veren dün onlardan adam olmaz dediklerini bugün birlikte resim verip dava adamı kardeşim diyenleri kısaca bunlara rağmen bunları yapanlar tükenmişliğin kanıtıdır eskiden il başkanı bir ziyarete giderken arkasında en az 50 adam olurken şimdi sadece 2 kişi ile gidiyor onlarda zaten maddi bağlantıları olan yap satcı ve kırtasiyeci gerisi zaten fotorafçı bilgi yok birikim yok
Çilingir Varol
03.05.2019 18:25
Başkan ona buna koyacağına gidip taraklı belediye başkanına baksın adam MHP Belediye Başkanı ama MHP ilçe başkanıyla değil Akp ilçe başkanı ve yönetimi ile valiyi ziyarete gidiyor buna ne diyecek onuda görevden alacak mı acabbaaaa
hasan
03.05.2019 17:32
maalesef Mhp bitmiş olup, şu anda akp kadrolarında yer bulamayan kişiler tarafından Mhp işgal altındadır. mevcut il başkanı Ülkücü olmayıp, Ülkücü olmayan bir il başkanı, ÜLKÜCÜLER tarafından asla Kabul edilemez. akp nin payandası olmak ÜLKÜCÜLERE GÖRE DEĞİLDİR. ÜLKÜCÜLERE HER TÜRLÜ HAKARETİ YAPANLARA, ÜLKÜCÜLER ASLA MÜSAMAHA GÖSTERMEZ. kendi koltuklarının bekaası için partiyi bu duruma getirenler elbet bir gün ÜLKÜCÜLERE HESAP VERMEK ZORUNDA KALACAKTIR. ALLAH YAR VE YARDIMCIMIZ OLSUN, NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE.
Paşa
03.05.2019 17:23
Başkanın etrafında üç beş menfaatçi kaldı yönetim yok para yok çalışma yok dışardan yönetici atamaya çalışıyorlar sanki mahalle kahvesinde okeye dördünücü arıyor gibi bugün bunu yapan yarın lideri de arkadan vurur
Yusuf Ziya
03.05.2019 10:50
Vay be arkadaş Mhp kimlere kalmış, nerde o sosyal medyadan lider, teşkilat, doktrin diyenler noldu TTKY ciler hadi İl Başkanınızın ve onu başınıza amir yapanların gerçek yüzleri çıkıyor ortaya, hadi şahsi ikbal ve menfaatinizi mi düşüneceksiniz yoksa yalandan da olsa teşkilatçı olabilecekmisiniz?hadi hadi hadi bana demiyor size diyor hadi(cem yılmaz).
hendekli
03.05.2019 08:48
amaaaaan rahmetli zeki cömert misali o parti olmadı bu parti bu parti olmadı bu parti yeterki olsun misali karasızlık kötü bir şey vesselam
Engin Burucu
03.05.2019 00:42
İlçe teşkilatlarının tüzük gereği yaptıklarına ne tüzüğü bizim sözümüz geçer dediği günleri hatırladım hey gidi günler hey söz gider yazı kalır resim kalır gün gelir karşına çıkar başkan dal kırıyoruz buduyoruz diyenlerin ağaçlarını kökünden sökmüşler
Ergül Erdik
03.05.2019 00:07
Başkan niye kızıyormuş il disiplin başkanı gitmiş ferizli belediye başkan adayı ve meclis üyeleri gitmiş zihni beyin iki danışmanı gitmiş daha oraya gidipte resim vermeyen birçok il ilçe yöneticisi gitmiş çiçek gönderen tlf eden vs vs şimdi başkan bunlara ne diyebilir anlamdım ozaman onlarda demezmi dün söylediğiniz laf kalmayan insanlarla kol kola gezip oy istedin birlikte yöneteceğiz diye açıklama yaptın
Reis Turgut
03.05.2019 00:02
Ellemeyin adamı zaten emanetçi ne bekliyorsunuz ki adamın MHP geçmişi bir ekin beş parmağını geçmez o yüzden çok şey beklemeyin bırakın eğlensin yatsın kalksın DEVLET beye dua etsinler o olmasa bu seçim başarısız bir yönetim oldukları ortaya çıkacaktı
Lazuğaşı
02.05.2019 23:58
Valla bugün bunu yapan yarın neler yapar diye düşünmeden edemiyorum şimdi anlaşıldı birileri neden yönetimde oylama yapmadan işte başkan bu deyip işleri sadeece el kaldırıp indiren yönetime kabul ettirdi allah bir insanı kendi fikrini zikrini söyleyemeyecek duruma düşürmesin
Seyyar Tayyar
02.05.2019 23:56
Patladi Gitti.
Fehmi Salman
02.05.2019 23:02
BAZI SÖZLER VARDIR YARINA KALIR AMA;YARIM KALMAZ.
HAK yok VAZİFE var.
02.05.2019 22:55
Gerçeklerin er yada gec ortaya çıkmak gibi kötü bir huyu vardir...!
Cankurt
02.05.2019 22:46
Öyle il başkanımız Üç hilalin kölgesinde yazmakla olmuyor biride çıkar böyle gerçek yüzünü ortaya çıkarır bu iş patlar aga
Tatanga
02.05.2019 22:45
Başkan sende nasıl bir geçmiş var baroda hayıra çalışıyorsun yine yıllarca lidere ülkücülere H akaret eden bilmem ne düşünce fikir derneğine platformuna üyesin cadde 54 dedin yolsuzluk var kamu zararı var belediyeyi suçladın insanları düşman ettin sonra gidip o insanın yanında durdun resim verdin gelecekte o resimde karşına çıkar diye düşünmedinmi kısaca nereden tutsak elimizde kalıyor
Adalıkurt
02.05.2019 22:39
Valla bu il başkanı ve yönetimine karşı dik duran insanlar hep ayrıştırıldı hep küstürüldü şimdi anladimki dik duranların hepsi haklıymış
Abhaza
02.05.2019 22:37
tankalın oğlu altar
02.05.2019 22:35
Ziya bey seçimlerden önc3 bir haftada 3 demeç verdiğinde şaşkınlık içine düşmüştüm çünkü hepsi bir birine zıt hepsi bir biriyle bağdaşmıyordu sonunda kendi demeçlerini yalanlar gibi hareket etti işte öğün anladimki bu il başkanı ve yönetimi bu işi kemdi iradeleriyle değil birilerinin kayığına binip onların fikrini dike getiriyor yada hiçbirşey bilmiyorlar işte kanıtı haber doğruysa demiyorum çünkü doğru ama daha çok şu kaldırır bu haber çok
Kantarcıoğlu
02.05.2019 22:30
Bazı eski yönetici olan arkadaşlarla oturup sohbet ederdim arkadaşlar il yönetiminin yanlış yaptığını karşı gelenleri görevden alma istifa ettirme ile tehdit ettiklerini söylediler inanmazdım demekki adamlar haklıymış birşeyler oluyormuş acaba sn genel başkan bunları biliyormu acaba daha neler oluyordur diye düşünmeden edemiyorum
Rahmi
02.05.2019 22:12
Zillet sensin
Sıkı(yorum)
02.05.2019 21:24
Şehide kelle diyenler le aynı masaya oturuyorlar milliyetçilik yapıyorlar... Yersen tabi... Tek amaç ve gaye koltuk. Bahçeli gitsin ben yine millşyetçi hareket partisine oy veririm. O gidene kadar oy yok.
Çiğdem54
02.05.2019 20:53
Bu kadar beceriksiz ne idüğü belirsiz yönetim anca Sakarya?da olur.Beceriksizler topluluğu.
Ülkücü
02.05.2019 20:08
Biz sakarya yönetilmiyor idare ediliyor derken birileri görmezden duymazdan geldi Hak yok vazife var diyerek milleti kandırmaya çalıştı bırakın beyler bırakın koskoca Mhp öyle üç beş memfatçı üç beş makam sever fotoraf severler yönetilmez ancak böyle idare edilir İdarecilerinde sonu hep idare edilmekle geçer
Hasan ali kuş
02.05.2019 20:07
Ülkücü kimliği olmayan insanları bu partinin başına kim İl Başkanı yapıyor kardeşim. Bülbül sanada yazıklar olsun.
Erdal halit
02.05.2019 20:01
Bunlar mı dava adamı... koltuk adamı bunlar. Severler koltuğuu.
Yorgunluklar
02.05.2019 20:01
Eeee daha başlangıç MHP il yönetimi ve eski yeni v3killer bu vatandaş sizlere asla haklarını helal etmiyecek ve MHP genel merkezi genel başkanı bu duruma sessiz kalmayacaginada umuyoruz..
Semih şensoy
02.05.2019 19:59
Ziyaaa.. senin ülkücü geçmişin bile YOK Ziyaaaaa.. emanette bir yere kadar ziyaa..
Arslan çelik
02.05.2019 19:57
Herkesin gerçek yüzü meydana çıkıyor. Bülbülün böyle dava adamlarını ezdiğini bilseydim oy atmazdım mhp ye. İşin çok zor bülbül. Bir daha burdan zor çıkarırsın vekil. Devlet beye bunları nasıl anlatacaksın oda merak konusu.!
Kurmay
02.05.2019 19:45
Liderine karşı çıkanların ne zaman liderini sırtından vuracağı satacağı belli olmaz.
Hendekli
02.05.2019 19:34
Bu daha iyi günleri seçim bitti artık herkes eteklerindekini dökecek bu daha başlangıç yarın öbürgün diğer ilçelerde baş kaldırır yöneticilik öyle masa başında ahkam kesmekle olmuyor bak biride çıkar böyle sana bir hatırlatma yapar sesin ta hendekten duyulur
Bikbon
02.05.2019 19:30
Valla bu haber ankarayi sallar demesi demeyin ama olacağı buydu sen kalkıp dava adamlarını makam adamlarına karşı yemeye çalışırsan biride çıkar geçmişine bak der
Zorro
02.05.2019 19:23
Maskeler düşüyor.2017 Referandum böyleyse 24 Haziran ve 2019 yerel seçimleri merak ediyorum.Bence bu il yönetimi dizi olur : YALAN RÜZGARI Artık millet sizi maskesiz daha kolay tanıyacaktır.
Serdivan lı
02.05.2019 19:14
Sadece bumu serdivanda cadde54 den dava açtıkları başkanda oy istedi bunlar aslaşılan Herkez yolunda
Online Ziyaretçiler