Medyabar'da Ara

'da Ara

Arama yapmak istediğiniz kelimeyi girin ve robot olmadığınızı onaylayın.

Park54 bunu da yaptı. Büyükşehir'in EDS aracına ceza!

Adapazarı şehir merkezinde ana cadde ve hatta sokaklardan park parası toplayan Park 54 , park yasağını denetleyen büyükşehir'in EDS aracına park yasağından ceza kesti ..

18:47   |   02.05.2019
Haber Resmi

Adapazarı şehiriçinde yol kenarına park eden araçlardan park parası toplayan şirket olan Park 54, büyükşehir belediyesinin caddelerde usulsüz parkları denetleyen EDS aracına bedel ödemeden park ettiği için makbuz tanzim etti
  Adapazarı Orhan Camii önünde park halinde bulunan büyükşehir belediyesine ait EDS aracının sileceklerine bırakılan makbuzu görenler 'Park 54 büyükşehirde olsa affetmedi'demekten kendilerini alamadılar.





Medyabar Youtube Kanalı

Kategori : Arka Kapı

Medyabar.com bugun 6556 kez ziyaret edildi. Bu haber ise 6852 kere okundu
YORUMLAR 18 Yorum
Yorum yaptığınız taktirde Kullanıcı Sözleşmesini kabul etmiş sayılıyorsunuz.
×
750 Karakter Kaldı
Göndermiş olduğum mesajın sorumluluğu şahsıma aittir
Birisi
03.05.2019 10:27
Sarı çizginin içine bırakınca hemen kes faturayı ama sarı çizginin dışına 4 lü yakıp saatlerce gelmeyene yum gözünü. Park sorununda bana adaletten bahsetmeyin
HAKLI
03.05.2019 08:42
KIL ERSİNE EN İŞKLE YERDEKİ BÜFEYİ PEŞKEŞ ÇEK YOLLARDAN DELİ DUMRUL GİBİ PARA AL ADALET Mİ BU EKREM BEY KIL ERSİNDEN BÜFEYİ ALIP İHALE EDİP BİR YARA PANSUMAN BALİ OLUR İYİC EAÇILDI ETRAFA GEÇECEK YOL BULAMIYORUM
Vatandaş vatandaş
03.05.2019 08:00
Park 54 görevlilerinin bulundugu bölgede ki taksicilerle işbirlikçi olmaları , taksiciler için park yeri tutmaları sizi rahatsız etmiyor mu ? 4lüleri yakıp 2 dk para cektiğinde ceza yazılıyor taksiler park yeri dışında çektiğinde yazılmıyor.
Vatandaş vatandaş
03.05.2019 07:58
Park 54 görevlilerinin bulundugu bölgede ki taksicilerle işbirlikçi olmaları , taksiciler için park yeri tutmaları sizi rahatsız etmiyor mu ? 4lüleri yakıp 2 dk para cektiğinde ceza yazılıyor taksiler park yeri dışında çektiğinde yazılmıyor.
vatandaş
03.05.2019 04:48
Kaldırıma araç bırakmak sözde yasak. Peki yeni tadilattan çıkan bulvardaki meydanın üstündeki araçlar ne onlar kimden torpilli bu araç sahipleri .altı zaten otopark .ne polis ne belediye .işini yapıyor.
Emre
03.05.2019 01:29
Hiç bir yasal zorunluluğu yok ödemeyin kardeşim arabanın torpidosu onların makbuzlarıyla dolu boşa kağıt ziyanı kağıtları değerlendirelim farklı şeyler için kullanın torpidoda dursun lazım oluyor :D
ADAM NOKTAYI KOYAR
03.05.2019 01:16
YALAN BAKIN GÖRÜN İŞTE BİZE BİLE CEZA KESİYORLAR DİYEEEE BİZDE YEDİK :))
Fatih
02.05.2019 23:56
Park54 kalkmali! Seçimden önce otobüs ucretlerinde indirim yapıp hemen seçimden sonra tekrar eski ücrete dönülmesi de halkı kandırmak değil mi? Lütfen Sakarya halkına bunu yapmayın! Güvenini kirmayin.
Halim Ateş
02.05.2019 23:15
Yalandan millet para ödesin diye algı yaratmaya çalışmayın. Kanun var belediye yol kenarından otopark ücreti alamaz diye!! Yüz tane oldu ödemiyorum hadi verin mahkemeye?
Koca sinan
02.05.2019 21:16
Yol kenarı otoparklar kesinlikle çoğalmalı. Böyle ödemiyorum deyip milleti kandıranlar tıpış tıpış ödüyor cezaları. Yasal dayanağı var, belediyenin arkası yemiyor sadece mahkemeye gitmeye. Sadece belediye meclisi ile halletiyor.
Koca sinan
02.05.2019 21:10
O aracı ben sadece alış verişte gezmelerde ve boş boş gezerken görüyorum. Ne işe yarar biri söylesin. Söyleyemez çünkü bi amacı yok. Bu şehirde eds zaten yok. Belediye o araca boşuna para ödüyor. Zeki başkancık eds istememişti bı şehirde.
kertenkele
02.05.2019 21:06
PARK 54 GÖREVLİSİ MUHTEMELEN SURİYELİDİR..
Kemal YİĞİTOĞLU
02.05.2019 20:58
Sayın editör; Kart54 değil evladım Park54 o .... Kart54 filinta gibi aslanların olduğu yer vatan millet Sakarya için gece gündüz çalışırlar. Park54 gibi ceza kesmezler :)))
Yeni evli
02.05.2019 20:43
Ben oraya hergün çekiyorum parada vermiyo yol kenarina araba cekildi diye paramı alınır ozaman şehrin heryeri paralı olsun he bide hadi ödemedim çizsin bakayım arabamı benim varmı babayiğit öyle alın teri arabamı çizcek hodri meydan ödemeyin kardeşim ödemeyin bırakın milleti bi nefes alsn herkez borç tavan yapmış yeni evliyim 2,200 maas aliyom 800 lira kira alıyom 1 cocugum var gecinemiyorum kuru ekmek sogan dedik onu bile zor alıyorum sırtımızdan inin peygamber efendimiz ne demiş işciye emeğini alın teri kurumadan verin HAYIRLI CUMALAR
Esnaf Çark Caddesi