Medyabar'da Ara

'da Ara

Arama yapmak istediğiniz kelimeyi girin ve robot olmadığınızı onaylayın.

Yavuz'dan Portakal'a "Böyle bir cümlem yok"

AK Parti Genel Başkan Yardımcısı Ali İhsan Yavuz, gazeteci Fatih Portakal'a "Bana atfedilen 'Hiçbir şey olmasa bile kesinlikle bir şeyler oldu ama fark edemedik' şeklindeki ifadeyi dillerine doladılar. Oysa böyle bir cümlem yok" diyerek tepki gösterdi.

13:23   |   06.05.2019
Haber Resmi

AK Parti Genel Başkan Yardımcısı Ali İhsan Yavuz, Fatih Portakal ve CHP'li yöneticilere tepki gösterdi. Yavuz, "'Hiçbir şey olmasa bile kesinlikle bir şeyler oldu ama fark edemedik' şeklindeki ifadeyi dillerine doladılar. Oysa böyle bir cümlem yok" ifadelerini kullandı.

AK Partili Ali İhsan Yavuz, İstanbul seçimlerine yönelik itirazlar hakkında yaptığı bir konuşmanın gazeteci Fatih Portakal ve CHP'li isimler tarafından çarpıtıldığını savundu.






"DİLLERİNE DOLADILAR"

Twitter'dan Fatih Portakal ve CHP'li yöneticileri etiketliyerek açıklamalarda bulunan Yavuz, "Değerli Fatih Portakal ve CHP'li yöneticiler başta olmak üzere bazı kişiler, bana atfedilen 'Hiçbir şey olmasa bile kesinlikle bir şeyler oldu ama fark edemedik' şeklindeki ifadeyi dillerine doladılar. Oysa böyle bir cümlem yok" diyerek videoyu da yayınladı.





Medyabar Youtube Kanalı

Kategori : Siyaset

Medyabar.com bugun 33128 kez ziyaret edildi. Bu haber ise 9588 kere okundu
YORUMLAR 17 Yorum
Yorum yaptığınız taktirde Kullanıcı Sözleşmesini kabul etmiş sayılıyorsunuz.
×
750 Karakter Kaldı
Göndermiş olduğum mesajın sorumluluğu şahsıma aittir
Hasan Yılmaz
07.05.2019 10:53
Yavuzu sevmem ama Portakalı hiç sevmem
BURAKb
07.05.2019 09:30
YAYINLADA MEDYABAR SESIMIZ OL .. allah cc coulugunuz dan cocunuzdan cıkarsın hakkım haram zıkkım olsun SAKARYA HALI SİZEDE YAZIK LAR OLSUN NASIL YATIYORSUNUZ EVDE NASIL ALNINIZ SECDEYE VARIYOR YAZIK AHİR ZAMAN HER CANLI ÖLÜMÜ TADACAKTIR . OSIRAT KÖPRÜSÜN NASIL GECECEKSINIZ
ceyhun
07.05.2019 09:13
seçim işlerinden hükümette kim sorumlu seçimler düzgün yada hileli yapılmışsa sorumlusu kimdir. O halde kim görevini yetersiz yapmıştır yada görevinde yeterli olamamıştır.
medya bay
07.05.2019 09:12
SAYIN MEDYA BAY MADEM BU HABERİ VERİYORSUN O VİDEO LİNKİ Nİ DE EKLEDE TARAFSIZ YALAKASIZ MEDYA OLDUĞUNU GÖRELİM GAZETECİLİK YAPIN BİRİLERİN YALAKALIĞINI DEĞİL MADEM MÜSLÜMANSINIZ DÜRÜST OLUN EFENDİ OLUN KUL HAKKI YEMEYİN.
Mortakal
07.05.2019 08:48
Kendi kendine yazıp çizen ve beğenen hevaller dolu:))) patladı istanbul:))) gidin sizi Amerika kurtarsın çizgisini beğendiğiniz Selahattin Demirtaş?ın adamı Ekrem müdafaa kurtarsın!!!
Turan
07.05.2019 08:24
Şu geçmişte fetö ile beraber yürüyenler cekiniyorum
send işçi
07.05.2019 07:16
olay çay simit hesabına dönecek birazdan .d
video
06.05.2019 20:45
izledim video yu demişsiniz artık alay etmeyi geçtiniz herhalde videoda açık ve net bir şekilde demişsiniz.
Mahoni
06.05.2019 19:59
Adaletin hukukun içine ettiniz. Sizi Allaha havale ediyorum. Bunun birde öbür dünyası var. Yazıklar olsun. Ülkeyi batırdınız.
Halil Çetin
06.05.2019 19:55
Osmanlı 'da padişahın çığırtkanları varmış. Sayın Yavuz'da sarayın çığırtkanı oldu. Sonunda günah keçisi ilan edilecek biri lazım ya! Oysa ki eğer bu ülkede demokrasi varsa, elle tutulur bir tane dahi gerekçeleri yok diye Ysk ret kararı verir.
Sakaryalı54
06.05.2019 17:11
Birsey olmuşsa olmustur,olmamissa olmamistir,,binanaleyh olmusda görememiş olabiliriz yada olmamissa da uydurabiliriz,,,çünkü reis çok kiziyor...
Selami
06.05.2019 16:30
Eyvah eyvah bu yaşta.Hem imam hem avukat kökenli.geçen hafta konüştuğunu bugün inkar ediyor.bence bunun yedeği hemen hazırlansın her an ânkaraya çağrılabilir.Bizim vekilin biraz dinlenmesi lazım.
Gokhan bayrak
06.05.2019 16:26
Sayın vekilim ne olur yalvarıyorum,reise bir iyilik yapıp istifa edin.Bir Ak partili olarak sizlerden utanıyorum Lütfen.
hasan sarı
06.05.2019 16:12
BİTİRDİNİZ AK PARTİYİ. BİTİRDİNİZ MİLLETİN YÜZ YILLIK ÖZLEMİNİ....BU PARTİ SİZE KALDIYSA VAH TAYYİBE...
Çuvaldız
06.05.2019 14:20
Ama kesinlikle birşeyler oldu dimi ? :))))
merda
06.05.2019 13:54
GÜLDÜR GÜLDÜR SHOW DAN DAHA ÇOK REYTİNG DELER BU AMPUL PARTİSİ..:))))))))
Serdivan
06.05.2019 13:51
Sayın Sakarya vekili SAKARYA için vekiller bu kadar ilgilenseydi daha iyi işler yapılırdı Birde Sakaryanın sağlık işleri hastaneler hakkında çalışın !!!!???????
Online Ziyaretçiler