Medyabar'da Ara

'da Ara

Arama yapmak istediğiniz kelimeyi girin ve robot olmadığınızı onaylayın.

Ak Parti'den BBP'li başkana 'yakınma çalış' uyarısı

Ak Parti Hendek İlçe Başkanlığı, Hendek Belediyesinin borçlarıyla ilgili açıklama yaptı. O açıklamada 'Biz yakınma yerine, seçimde vadedilen projelere başlandığını görmek istiyoruz.'denildi..

20:10   |   06.05.2019
Haber Resmi

Hendek Ak Parti İlçe Başkanlığı tarafından Hendek Belediyesi'nin borçları ilgili basın açıklaması yapıldı.


İşte AK Parti Hendek İlçe Başkanlığı'ndan yapılan o açıklama;





Belediye meclisi toplantısında ve sonrasında medyada yapılan haberler ile belediyemizin borçlu olduğu algısı oluşturulmaya çalışılmaktadır. 
Bu davranış şekli, vatandaşa hizmet etmemek için kaçış yolu arama düşüncesinden gelmektedir.
 
Bu şekliyle belediyeyi idare edemeyeceklerini veya vatandaşa hizmet edemeyeceğini düşünenler varsa, hizmet edebileceğine inanan bir kişi belediye meclisi içinden başkan seçilebilir.
 
Mali durumdan bahsederken mal varlıkları, alacaklar ve borçlar birlikte hesap edilir. Fakat yapılan açıklamada maalesef bilinçli olarak bu yapılmamış ve sadece borçlardan söz edilmiştir.
 
Hendek Belediyesine ait sadece üç adet taşınmazın değeri 60 milyon TL'nin üzerindedir. Hendek Belediyesinin kapalı garajındaki araç miktarı ve çeşitliliği bir çok belediyede bulunmamaktadır. Bu hesabı yaparken araçların değerini, Bayraktepe, Hendek Gençlik Merkezi, Güreş İhtisas kulübü gibi bir çok mal varlığının değeri hesaba kasıtlı olarak dahil edilmemiştir. Hendek Belediyesinin sadece KDV alacağı 29 milyon TL'den fazladır.
 
Belediye hizmet yeridir, borcun karşılığı ise hizmettir. Mevcut Belediye yönetimi daha ikinci meclis toplantısında 5 milyon TL borçlanmak için yetki almışken, belediyenin borçlu olduğundan şikayet etmesi manidardır. Biz yakınma yerine, seçimde vadedilen projelere başlandığını görmek istiyoruz.
 
Kamuoyuna saygıyla duyurulur




Medyabar Youtube Kanalı

Kategori : Siyaset

Medyabar.com bugun 29123 kez ziyaret edildi. Bu haber ise 13783 kere okundu
YORUMLAR 27 Yorum
Yorum yaptığınız taktirde Kullanıcı Sözleşmesini kabul etmiş sayılıyorsunuz.
×
750 Karakter Kaldı
Göndermiş olduğum mesajın sorumluluğu şahsıma aittir
Kesinhüküm
22.05.2019 04:19
Turgut başkan baya yara verdi alayına başta AKP ve MHP il teşkilatlarına helal olsun bu ayıp onlara yeter
Sakaryalı
07.05.2019 21:42
Ali Kemal SOFU bazılarının destegını almadı tek basına kazanamadı ama helal olsun DİK DURDU... Dik duramayanlar kazandı. Yaşananları ızlıyoruz. İşten atılanlar tekrar geri çağırılıyor :)
vatandaş
07.05.2019 20:05
15-16 yıl sonra sözde hoca efendilerinin fetö olduğunu anlayan bir zihniyetin çatısı altında yaşamaya çalışanlardan da bu beklenirdi. sizleri 15-16 yıl bekledik, sizde TURGUT BAŞKANI biraz olsun bekleyin. korkmayın kuyruğumuza basmadıkça boğazınızı sıkmayız. ama ceplerinize doldurduklarınız çıkacak :)
Defne
07.05.2019 15:55
Turgut bey seni ne güzel gazladılar hendeklilere valla tebrikler:))
Yasemin çiçeği
07.05.2019 14:34
Ah Turgut patladın seni gazlayanlara sor hesabını...!!! Çakma çakallar var biliyon sen onları salla yanından merak etme iş hayatın düzene girer!
Köroğlu
07.05.2019 12:39
Davul Babaoğlunun boynunda asılı,tokmak başkasında..Bu işin gerçekten hizmet adına yürümesi zor...Siyasette oy almaklada bu iş bitmiyor malesef..
Vatandaş Ali
07.05.2019 12:08
Turgut bey icraat lazım icraat yetkide verilmiş daha ne istiyorsun niye sızlanıyorsun.!!!Seçimden önce hep söz veriyordun..!!! Hamama giren terler turgutum daha fazla gazla gidemezsin..!!!! İstifa et kurtul yanındaki çakallardan...
Ufuk Güngör
07.05.2019 12:03
Sadece toplam borç tutarı açıklandı.Borcun miktarının açıklanması bu kadar rahatsız ettiyse borçların kimlere olduğu açıklandığında ne tepki vereceksiniz acaba?
hendekli
07.05.2019 10:12
ben mazeretlere değil alçağım hizmetlere bakarım vatandaş olarak şahsen ben bir işi yapamayacaksam o riske hiç girmem vatandaş hizmet bekler
dikkat takiptesiniz
07.05.2019 09:42
7-ilk meclis toplantısında alınması gereken bazı maddelerden haberi dahi olmadığı için (yazı işlerindekilerde bilmiyor) karar almadı. 8-kripto fetöcüler etrafını sardı belediyede etkin yerler aldı ilerleyen zamanda resmi daha net görürsünüz! 9-Belediyede Haznevi ve Rufai (Gaziantep) cemattinden olan daire amirlerine dokunamadı! 10-Ali İnci ve İrfan Püsküllü nün Hasan Altuntaşı önce partiden istifa ettirdi ve sözleşmeli memur olarak aldı. Şimdi özel kalem müdüründen kadrolu memur yapıp başkan yardımcısı yapmak için uğraşıyor. 11-HİMPAŞI denetlemek için 1 milyon TL nin üzerinde ücret karşılığı hiçbir resmiyeti olmayan think tank firması olan PWC firmasına denetletmek için randevu aldı.Aracıların komisyonu ayrı hesaplanıyor 12-
dikkat takiptesiniz
07.05.2019 09:41
Varan -1- borç yükünün miktarını turgut babaoğlu seçimden aylar önce biliyordu!!! daha önce nasıl yönetildiyse bende öyle devam ederim dedi devam etti seçime girdi kazandı. hataları başta yaptı! 1-eski yönetimi ibra etti yani akladı. 2-irfan püsküllü başkanın faaliyet raporunu onayladı(yani bir usulsüzlük yok dedi) 3-ali incinin diğer versiyonu hüdaverdiyi başkan yardımcısı yaptı bu ikisi terazide aynı gelir 4-özel kalem müdürü(bayraklı soyad) için cumhurbaşkanlığından onay olmadan (2018/7 sayılı genelge gereği), atama yaptı! 5-Stratejik planı kendi yapmadı daha önce(irfan zamanında) yapılan planı uygulamaya aldı. 6-5 yıllık planı ilk meclise getirmedi
Hendegin evladi
07.05.2019 09:22
Boş boş konuşmayın adam daha ne yapabilir . Adam bir düzen Kurucak ondan sonra yavaş yavaş . Hatta hizmet etmesine bile gerek yok yeterki halkla ilişkisini bozmasın halkla iç içe olsun
Serkan.m
07.05.2019 09:20
Sayın Ak Parti İlçe Başkanlığı yetkilileri, Ülkemizin ve Belediyemizin değerleri olan kültürel yerlerimiz, ihtisas klüplerimiz , gençlik merkezlerimiz vs.. aktif varlık olarak görüp borç ödeme aracı olarak hesap yapmak tarifi mümkün olmayan bir usulsüzlüktür. Unutmayın ki sizlerde meclis üyesi ekibinizle yapılanlardan ve yapılacaklardan sorumlusunuz. Beraberce yürüyeceğiniz bu yolda başkanınızın ayağına taş koyarsanız, bu memleketin adamı sizi unutmaz. Kazanları tebrik edelim. Takip edelim. Ak partiye oy veren bir kişi olarak böyle zihniyetteki bir grubun yapıcı olması, halkı için çalışması, daha ilk günden yakınmalara başlamaması gerekir. Geçmişte bir sıkıntı varsa önce biz hesap verelim. Tüm çalışanları sağduyuya davet ediyorum. Saygılar
hendekli
07.05.2019 09:10
kazimiye birlik bizim köprünün prejesi ne durumda sen ondan haber ver gerisi teferruat minareyi çalan kılıfını hazırlar sen bir an önce köprüyü yaptırmaya bak yoksa kulakların çok çınlar bol bol hayır duası alırsın
Vatandaş
07.05.2019 08:44
Mart?ın Sonu yaz Babaoğlu sıcak geldiyse istifa et..!!
Kazimiye birlik
07.05.2019 08:12
Hala aynı karmaşık zihniyet devam ediyor hendekte..bırak git akp yonetsin falan filan...peki yönetecek olan puskulluye ve inciye ateş puskurdunuz seçim sonrası hangi akp yönetecek kim yönetecek ..önce parti içinde şuncular buncular ı bitirin de ondan sonra bir yere talip olun yoksa bir yeri yonetemezsiniz. ..
furkan
07.05.2019 08:00
2014 de Ak parti gösterdiği tüm projeleri yaptı, seçim kitapçığında ki meydanlar, yer altı otoparkları hepsini yaptı zaten ak parti, doğal olarak bu kadar borcu var belediyenin. Babaoğlun'dan da projeleri yapmasını bekliyor.
Porr
07.05.2019 03:01
Bırak git akp yönetir.
Ahmet
07.05.2019 02:05
Ağlama Babaoğlu hiç yakışmıyor sana hani her güçlüğü beraber yenecektik dakka bir gol bir o zaman bırak Akp liler yönetsin..!!!
Hendekli
07.05.2019 01:22
Adam doğru söylüyor ağlamaya gerek yok seçimde vaadlerini sallıyordun hadi hodri meydan gereğini yapsın Başkan..!!!
Hendekli5454
07.05.2019 00:22
1.Madem öyle diyorsun da neden 2018 bütçesini gecirdiniz meclisten. 2. Belediyeden atilan 6 işçiden 2 si kimin sayesinde tekrardan belediyeye geri alindi.kimin adamiydi da geri alindı
Kazimiye birlik
07.05.2019 00:17
Bırakın kuru muhalefet yapmayı da tekrar gönül kazanmaya bakın yoksa 5 sene sonrada muhalefette kalmaya devam edersiniz...bu millet Size oy verdi sadece belediye başkanı adayına oy vermedi.buyuksehire ve meclis üyelerine çıkan oy ortada. Hala yanlış aday ve yanlış siyasi politikası yaptığınızı n farkında degilmisin iz. Analiz yapın analiz.
ADALI HALUK
06.05.2019 23:05
Ali kemalle çekilen fotoğrafı kullanmissin. Halbuki eski resim gelir gelmez cakalligi ogrenmissin. Nede olsa hocan kuvvetli.ilce başkanı kim ödeyecek onlarida söyle araştırma önergesi verirken hesaplar incelenmesin diyen kim
ADALI
06.05.2019 21:49
BU BELEDİYE KİMİN İKTİDARINDA BU KADAR BORÇ YÜKÜNE SOKULDU ŞİMDİ ZORUNUZAMİ GİDİYOR KALELER FETH OLUNDU ANKARA İSTANBUL HENDEK PAMUKOVA ŞAPKAYI KOYUN ÖNÜNÜZE İSTİŞARE YAPIN SON KULLANMA TARİHLERİ GEÇENLER BÖYLE BU MİLLET TASFİYE EDECEKTİR ÜLKEYİ BU DURUMA DÜŞÜRENLER UTANSIN?
Cans
06.05.2019 21:19
Siz İstanbul için hala yakınıyorsunuz hayırdır şehri soydunuz en borçlu beledıye yaptınız bunları idle getirenleri susturmaya mı çalışıyorsunuz
kertenkele