Medyabar'da Ara

'da Ara

Arama yapmak istediğiniz kelimeyi girin ve robot olmadığınızı onaylayın.

"Raydan çıkan bir şey vardı, YSK kararı ile raya alındı"

AK Parti Genel Başkan Yardımcısı Yavuz, YSK'nin İstanbul kararına ilişkin, "Raydan çıkan bir şey vardı, YSK kararı ile raya alındı." dedi.

12:25   |   07.05.2019
Haber Resmi


AK Parti Seçim İşlerinden Sorumlu Genel Başkan Yardımcısı Ali İhsan Yavuz, Yüksek Seçim Kurulunun (YSK) İstanbul Büyükşehir Belediye Başkanlığı seçimlerinin yenilenmesi yönündeki kararına ilişkin gazetecilerin sorularını yanıtladı. 

YSK kararı olmasaydı gelecek süreçlerde doğru düzgün, güvenlikli bir şekilde seçim yürütmenin gerçekten çok zor olacağını vurgulayan Yavuz, "Neden? Kanun tamamen dümdüz edilmiş, yok sayılmış ve o kanunun yerine kendileri kanun ihdas etmişler. Sonraki dönemlerde bunlara bakarak başkaları da daha büyüğünü yapabilirdi. Kimse de kontrol edemezdi çünkü buna bir kere vize verdiğinizde öbürlerini engelleyemezsiniz." ifadelerini kullandı. 






"Millet neye karar verirse o başımızın üstünde olacak"
"Raydan çıkan bir şey vardı, YSK kararı ile raya alındı. İstanbul seçimlerinin yenilenmesinden daha çok bu işin tekrar raya alınması beni sevindirmiştir." diyen Yavuz, şöyle konuştu:

"En önemli kısım odur. Çünkü İstanbul seçimi öyle ya da böyle olacak. Artık millet neye karar verirse o başımızın üstünde olacak ama biz sonraki dönemlerde çok güvenlikli seçimleri yine yapma şansını yakalamamız gerekirdi. Bu kararla yakaladık. 

Hiç kimse bir daha kanunu yok sayma, kanun yerine kanun koymaya cüret edemez. Aksi taktirde herkes buna bakar 'nasıl olursa yapanın yaptığı yanına kar kalıyor ve YSK'de buna okey veriyor' diyerek benzerini daha fazlasıyla yapardı ve hiç kimse de kontrol edemezdi. Çok şükür YSK kararı ile bütün bunları engellemiştir."





Medyabar Youtube Kanalı

Kategori : Siyaset

Medyabar.com bugun 30464 kez ziyaret edildi. Bu haber ise 4897 kere okundu
YORUMLAR 19 Yorum
Yorum yaptığınız taktirde Kullanıcı Sözleşmesini kabul etmiş sayılıyorsunuz.
×
750 Karakter Kaldı
Göndermiş olduğum mesajın sorumluluğu şahsıma aittir
Ilyas efe
13.05.2019 19:21
Vatandas denen sahis kimsen bak benim adim sanim belli hadi cikalim ortaya kimin bi kurus cikari var gorelim ciftciyim ben ciftci hayvan bakiyom sen ne anlatiyon her yerde senin yorumlarin kimin cikari var ortada calmislarmis iptal etsin ozaman butun istanbulu butun turkiye secimlerini kardes kac secimdir chp itiraz ediyo ysk nediyo cumhur baskani nediyo kaybeden pehlivan gulese doymaz ya siz varya nedesen bos bigun burasida dehiscek o aldiniz paralar kesilcek haksiz yere oturdunuz masalardan memurluktan da olacaniz bakalim nolcak ozaman he bu arada ben chp li dehilim ben ulkucuyum ve uyeyim ama goz goruyo kimlini gostermeden kelime yapma
sakarya54
13.05.2019 12:50
BİR PARTİNİN GENEL BAŞKAN YARDIMCISI , MİLLET VEKİLİ ,ŞEHRİMİZİN YÖNETİCİLERİNDEN ,ŞEHRİMİZİN VE ÜLKEMİZİN GELECEĞİ İLE İLGİLİ KARAR ALICILARDAN BİRİ..BU ŞEHRİN VE ÜLKENİN DURUMU ORTADA ..BU ŞEHİRDE YAŞAYANLARA SORUYORUM KENDİ ŞİRKETİNİZİ VEYA APARTMANINIZI YÖNETMESİNİ İSTERMİYDİNİZ....BAŞKA BİRŞEY SÖYLEMİYORUM.
Ilyas efe
10.05.2019 10:51
Ya burdaki akp uyelerine soruyom ayni zarftan cikan butun oylar gecerli biri gecersiz hadi diyelim caldi solenen doru kardesim 16 senedir ucurcaz diyolar hersey ortada eski konusmalari ac dinle sene hani en guvenli sandik secim turkiyedeydi akp yapmisti bunu birakin bu isleri herkez ucretini yazsin buraya bos konusmayin kimseyo sahci solcu pkkk diye ayirmayin hersey ortadaacilimi da aiz yaptiniz gel hocam diyede siz aladiniz yeter bitti memleket bitti iptal etsinler madem heryeri
merda
09.05.2019 16:58
TAMAM TAMAM VALLA SEN KAZANDIN TAMAM Bİ GİT Bİ GİT YAA OFFF BIKTIK AİLECE BIKTIK YAA NEDİR BU YA SEÇİMLEDE GİTMİYORSUNUZ ÜLKEDEN ARTIK NAPCAZ BİLMEMM???
Bulent
09.05.2019 10:57
Tamam ya valla ikna oldum yeter artık daha fazla açıklama yapma
Cemil
09.05.2019 10:06
Siyasal islamcıların sandıkla gitmeyeceği bütün dünya tarafından tescillenmiş oldu,, bundan sonra bütün dünyada buna göre muamele görmeye hazır olun. İhracatın %60nı avrupaya yapan bir ülkeye avrupa ambargo koyarsa açlıktan taş yemeye başlar
Falcı ali
09.05.2019 09:45
Eskiden solcularla tartisilamazdi. Hemen gerici şeriatçı Atatürk düşmanı yaftasini yapıştırır konuşturmazlardi bile.bakiyorum zaman geçmiş iktidara gelen ve oranın tadını alan ak partili kardeşlerim onlar gibi olmuş.elestirdigin an ya fetöcusun ya pkka.ya bendensin ya yoksun. Yıllarca ak Parti'ye oy veren biri olarak savundugum herşey bosmus. En çok neye üzülüyorum solcu kardeşlerimin haklı cikmasi.neyse galiba solcu olacak ben. AKP'nin sonun karanlık.
Mazlumlar için
09.05.2019 00:14
"Cümle mazlumlar bizden bir kurtuluş ışığı bekler! O çerağı yakmak bizim boynumuzun borcudur..!!! Haydi istanbul hep birlikte durmak yok yola DEVAM....
Tamer kekilli
08.05.2019 19:51
Yorum 2.sayin yavuz Toyota hastanesi bakıma alınmış ve inşaatı başlamamıştır.halen eski bir özel hastanede çalışmaya devam eden bu hastanenin hasta yatak kapasitesi yeterli değildir. Seah ya bırakın ameliyat olmayı muayene olmak bile zordur.sakarya kadın doğum ve çocuk hastanesi bir an önce bitirilmelidir. Diğer şehirlerde şehir hastanesi yapılırken biZde yer kavgası devam etmektedir. Uygun olan otoparkın olduğu mevcut seah Hastanesi'nin yanına 300 yataklı ilave bir hastane yapmaktır.topca kavşağı bir an önce bitirilemlidir.sus bitki ciliginde yatırımcılara destek olun ürünlerini satarlar eminim.turizm merkezlerimiz den sapancaya giden yolları genişletir daraltmayin turizmle ilgili Karasu ve kuzulukla ilgili sorunlara bir bakin
Tamer kekilli
08.05.2019 19:37
Dünden beri sabretmeye çalışıyorum. Surekli yüzde 65 oy bekliyoruz bütün belediyeleri biz alacağız gibi konuları konuştunuz seçimlerden önce diğer seçimlerde olduğu gibi istediğinizi elde ettiniz.2 tane belediyeyi bir şekilde kaybetti iz. 1999 yılından beri 25 yıldır rehap partisi ve ak parti tarafından idare edilen büyükşehir belediyesi ve Adapazarı belediyesi var.bu şehrin bu kadar destekle diğer şehirlere göre uçması gerekmez miydi.bence bu kadar destekle gerekirdi. Sakarya'nın birkaç sorununu yazacağım. ilgilenirdi iz ilgilenmez sınıf. İsterseniz İstanbul seçimleriyle ilgilenen seçimlerden sorumlu bakan yardımcısı olduğunuza göre önceliği nereye verirsiniz bilemiyorum.
Kerim teker
08.05.2019 14:46
Gülay
08.05.2019 13:48
Ali ihsan bey tersten rövaşatayı çaktı :))))
Hilmi
07.05.2019 19:17
Keskin Dil
07.05.2019 17:40
Aslında herkesin bildiği gibi,AKP bu baskıcı zihniyetle aldırdığı seçim iptal kararı ile kendi ayağına iyice kurşun sıkmıştır.Haziranda yapılacak seçimle mağdur İMAMOĞLU,bu kere daha da açık ara bir oy alacaktır.CHP daha büyük bir zaferle seçimden çıkacaktır.AKP ve AKP lilerin suratlarını bir kere daha çok görmek isterim.Ancak ne var ki bu seçimler bedava yapılmıyor.Masraflar Milletin cebinden çıkmaktadır.İşte dövizin ve vatandaşın perişan durumu.Döviz de vatandaşta artık paspas oldu.2023 genel seçimlerinde ben size peşinen söylüyorum.Acısı çok fena çıkacak.AKP, aynen ANAP gibi siyaset sahnesinden silinip, Türk tarihi açısından kara bir leke olarak yazılacak ve nefretle anılacaklardır.İktidardan düşünce bakalım nasıl hesap verecekler?
Vatandaş
07.05.2019 15:37
Bundan önceki seçimlerde siz caldiniz bu kadar kimse aglamadi ama bu halk size hakkını helal etmiyorum ve Ergenç açısı çıkar bey fendi uyandirayim bu gün vicdan peşindeyiz işlerini bırakalım
ÜLKÜCÜ
07.05.2019 14:37
Şöyle bir kanun çıkartsak ali ihsan bey AKP dışında bir parti seçim kazanamaz yada seçim kazanması için en az yüzde 80 oy alması gerekir
Antrikot Ekrem
07.05.2019 14:17
Yapıştır Ali ihsan sen konuştukça hevallerin canı yanıyor:))))
VATANDAŞ
07.05.2019 13:24
Bir zarfta 4 oy pusulası 1 i sakıncalı 3 ü sıkıntısız öyle mi kadın üçüz doğurmuş adam 2 si benim 1i değil diyor öyle mi ali ihsan bey?
ecem aşar
07.05.2019 12:45
O kadar gereksizsiniz ki tamamen hayal ürünü dedikleriniz sizin seçim kazandığınız dönemler nasıldı acaba herşey halkı iyice akılsız yerine koyuyorsunuz bu kadar olur pes. Adam hakkı ile aldı İstanbulu daha neyin derdindesiniz . Tabi siz kazanamadınız ya . Allah ıslah etsin. Şimdi her türlü dümeni yaparak alırsınız kesin. Bu millette uyumaya devam eder.
Online Ziyaretçiler