Medyabar'da Ara

'da Ara

Arama yapmak istediğiniz kelimeyi girin ve robot olmadığınızı onaylayın.

'HDP'nin bayrağını değil Türk Bayrağını tutması lazım'

Ankara'dan eğitim gören ve  terör örgütüne üye olduğu iddia edilen Şule Duman'ın babası Mesut Duman yaşananları anlattı.

17:53   |   09.05.2019
Haber Resmi
Haber Resmi
Haber Resmi
Haber Resmi
Haber Resmi
Haber Resmi
  1. Haber Resmi
  2. Haber Resmi
  3. Haber Resmi
  4. Haber Resmi
  5. Haber Resmi
  6. Haber Resmi

Aziz Güvener'in haberi

MEDYABAR.COM-: Ankara'da eğitim gördüğü sırada ailesinin kızları Şule Duman'ın terör örgütüne üyle olduğunu iddia ederek alıp Kaynarca'daki evlerine getirmişti.






Yaklaşık 3 ay boyunca 20 yaşındaki Şule'nin arkadaşları sosyal medyadan çağrı yaparak Şule'yi ailesinden alıp Ankara'ya götürmüşlerdi.


Şule Ankara'ya döndükten sonra ilk açıklamasında, "Hiçbir zaman susmayacağız, korkmayacağız ve itaat etmeyeceğiz. Biz bir aileyiz, kararlarımızı verebiliriz" demişti.


65 gün sonra kızının üniversitee geri dönmesinin ardından ise baba Mesut Duman, "Kızımı Şubat ayında  Ankara TEM'den aradılar. Ben inanmadım.TEM'in şeyini araştırdım yalan mı doğru mu diye. Gittim buradan Ankara'ya gittim TEM'in yanına. Kızın dediler ODTÜ'nün önünde stand açmış eylem yapıyor. Ben inanmadım git dediler ara, üniversitenin önüne git dediler. Gittim üniversitesinin önüne aradım. Kızım nerdesin dedim dersteyim dedi. Kızım dedim ben Ankara'da üniversitenin önünde seni bekliyorum. Öyle diyince bu kapattı telefonu. 10-15 dakika sonra açtı 'Ben ODTÜ'nün önünde dersteyim' Kızım dedim sen Ankara Üniversitesi'nde mi okuyorsun ODTÜ'de mi okuyorsun öyle diyince tabi hemen geliyorsun dedim. 1 buçuk 2 saat sonra geldi dedim hadi gel bir yandan da yağmur yağıyordu. Gel dedim kızım arabayla gidelim dedim. Arabada akrabalarımı görünce bu korktu.Dedim birşey yok gidiyoruz. Nereye gidiyoruz diyince sonra anlatırım dedim. Sakarya Kaynarca'ya geldikten sonra eve götürdüm. Dedim bundan sonra Ankara'ya gitmek yok. Bundan sonra başka yerde okuyacaksın dedim sen böyle şeyler yapıyormuşsun dedim. Bu inanmadı. İnanmıyorum dedi. Yalan söylüyorsunuz dedi bana" ifadelerini kullandı.


Bu sürede yaşananları anlatan baba Duman, "2-3 ay sonra kızımı sosyal medyadan çağrı yaptılar.Şule diye bir site açmışlar. Ordan Melike Pala diye bir kız paylaştı bu siteyi. Bütün herşeyi bozan  Melike Pala'dır. Kızımı örgütleyende Melike Pala'dır. Ben kızımı zorla getirmedim.İçişleri Bakanının da haberi var oda biliyor, onun aracılığıyla getirdiğimi de biliyorlar. Son durum kızım onların elinde. Örgütün elinde MLKP hatta resimleri var. HDP'nin bayrağını tutmuş bir resim var benim kızım HDP'nin bayrağını değil de Türk Bayrağı'nı tutması lazım yanlış bir tarafta. Ben buradan büyüklerime sesleniyorum. Kızımı kurtaralım. Kızım gidiyor, başka Şuleler gitmesin. Bir baba kızını 18 yaşına kadar büyütüpte karışamıyorsa başka örgütlere karışıyorsa o zaman kız yetiştirmeyelim  biz. Buradan lütfen yardım edin. Kızımızı kurtaralım." dedi.


 





Medyabar Youtube Kanalı

Kategori : Güncel

Medyabar.com bugun 6338 kez ziyaret edildi. Bu haber ise 19595 kere okundu
YORUMLAR 27 Yorum
Yorum yaptığınız taktirde Kullanıcı Sözleşmesini kabul etmiş sayılıyorsunuz.
×
750 Karakter Kaldı
Göndermiş olduğum mesajın sorumluluğu şahsıma aittir
Ali Yıldız
10.05.2019 15:32
Canı gönülden tebrik ederim. Allah yar ve yardımcın olsun.
ŞEF 54
10.05.2019 13:57
Baba için Hakaret edenlerin tamamı alınmalı sorgulanmalı..
Tolga
10.05.2019 12:02
Bizim ....... art niyetli babayı ilk eleştiren boş yorum yapanlar adamdan helallik alındı bı olayı. Dağa içeriği bilmeden yorum yapıp boş bombardımana tutanlar iyi okuyun Allah kimsenin başına vermesin evlat yetiştirir son saygıyı herşeyi öğretir ama huyunu vermezsin büyük konuşup kinamayin bu dünya hep sınav Allah bu abiye yardımcı olsun ramazan ayı hürmetine evlat için herşey yapılır fakat anne babalığı bilen kalben yapanlar yapar anca sadece lafta anne baba yapamaz ok
kuteş ramazan
10.05.2019 11:57
Medyabar ne yalan haberler yapıyorsun kendıne gel reıs bizler yardım ederiz sen rahat ol
MERDA
10.05.2019 11:56
MEVZUATLAR BİLE 1980 LERİN MEVZUATI KURUMLARIN MEVZUATI 80 LERDE LAKİN LAFA GELİNCE 2023 2050 DİYEN BİLE VAR SİYASETÇİLERDEN :)))
EREN ALPER
10.05.2019 10:57
BUNLAR NASIL YASA BİZİM İNANÇ ÖRF KÜLTÜRÜMÜZE UYGUN OLMAYAN TÜM YASALAR TEZ KALKMALI.NE DİYOR BABA KIZ BÜYÜTMEYELİM.CAHİLİYE DEVRİNE DÖNDÜK YA...NİKAHSIZ BERABER YAŞAMAK ZİNA SERBEST...BEKLERE TECAVÜZ VAR İDAM YOK....ADAM HAİN DEVLETTEN MAAŞ ALIYOR..DOĞRU DÜRÜST BİR ÜCRET SİSTEMİMİZ BİLE YOK..NEDEN HUZURUMUZ YOK İBRET ALMIYORMUSUNUZ..ÇALIŞAN PEK YOK AMA HERŞEY VAR.AİLE AHLAK MANEVİY birinci sorun.. RABBİM İDARECİLERİMİZE AKIL FİKİR VERSİN..CEHENNEM ATEŞİ AÇMIŞ AĞZI BEKLİYOR.
Sosyal Medya
10.05.2019 10:07
Madem kansızlar sosyal medyadan baskı yaparak Şuleyi ailesinden ayırdılar, o zaman herkes TWİTER 'dan #SuleDumanÖrgütünDegilAilesinindir hashtag 'i ile paylaşımda bulunsun, destek olalım.
Gerçekci ol
10.05.2019 08:53
Dün yaptığınız haberin başlığında kızını kaçıran baba dediniz adamı suçlu gösterip hedef yaptınız işin aslını kızın marjinal gruplar tarafından kandırıldığını babanın haklı olduğunu öğrenince babayı mağdur gösterip bayrak dediniz ilk önce dürüst haberci olun tek taraflı haber yapmayın Bir babanın kızını kurtarmaya çalışmasını gidip okumasına engel oluyor gibi haber yaparken milliyetciliğiniz neredeydi sizin
Haklı adam
10.05.2019 08:36
Öncelikle Allah yardımcın olsun evladına sahip çıkmaya çalışırken seni suçlu duruma düşüren sistem utansın. Bu sistemi destekleyen ailelerin temeline dinamit döşeyen pozitif ayrımcılık adı altında feminizmi ateşleyen aile bakanınıda Allah a havale ediyorum bu kadının arkasında duranlarda en az o kadın kadar suçlular
Köroğlu
10.05.2019 08:16
Meclistekiler şu uzaklaştırma kanunu derhal kaldırın..yakında aile diye bir kurum kalmayacak..sorgusuz sualsiz uzaklaştırma veriliyor acaba niye merak ettim..!! Canı candan kanunla ayırarak aile fertlerinin arasına nifak sokmayın aile kurumunu yıkmayın artık..! Gözümüzden sakındığımız çocuğumuzu kanun bizden ayırıyor..! Bu hak değil...
Serdar
10.05.2019 05:30
Abim ellerinden öperim. Rabbim yardımcınız olsun, inşallah geç olmadan kızınız yanlış yolda olduğunu anlayıp size geri döner. Siz babası olarak ne olursa olsun evladınızı bırakmayın onun size ihtiyacı her zaman var. Allah yardımcın olsun. Rabbim kimseyi bu şekilde evladıyla sınamasın.
yasir
10.05.2019 00:33
'Bir baba kızını 18 yaşına kadar büyütüp de karışamıyorsa baaşka örgütler karışabiliyorsa o zaman kız yetiştirmiyelim biz' ah be abi ciğerimizi yaktın ,Allah yardımcın olsun ,cümlemizin yardımcısı olsun işte gerçek beka meselesi bu belediye seçimleri değil
Dogrucu
09.05.2019 23:43
Dün buradan kiza destek veren herkes özgür dilediği tezi savunur özgür irade falan teranelerini anlatanlar şimdi nerede. Hadi elleri göreyim eller eller
Mert Yazar
09.05.2019 23:05
siz evlatlarınıza 20 yaşına kadar eğitim vermezseniz sevgi göstermezseniz saygı göstermezseniz bilinçli yetiştirmezseniz evlatlarınızda ilk saygı gördüğü yere beyinleri yıkanmış şekilde kendilerini teslim ederler.Kızını alıp evde haps etmek yerine onunla karşılıklı konuşup onun yıkanmış zihnini aydınlatmaya çalıştınız mı çok merak ediyorum zira kızı hapsederek o namussuzların ekmeğine yağ sürmüş oluyorsunuz.Lütfen böyle konularda bilinçli hareket edelim kız yada erkek farketmez evlatlarınızı bilinçli ve bilgili yetiştirin.
Mir polat
09.05.2019 22:52
Lütfen kızlarınızı üniversitelere göndermeyin liseden sonra kuran kursu hafızlık sonra kocaya verin. Üniversiteler teröristlerin kuluçka merkezi. Terörist olacağına düzgün ana olsun kızlarınız. Akılları ermiyor kız kısmının der eskiler
Rahmi
09.05.2019 22:14
Belki akp nin çözüm süreci saçmalığı döneminde sempati yapmıştır
Kaktüs
09.05.2019 21:04
Ateş Baba olarak seni ve annesini yakmış buradan ne derece yüreğine su serperim bilemiyorum. Allah yar yardımcınız olsun. Senin imtihanın da evladınla imiş ne olur kardeşim başını dik tut boynunu bükme her kişi ayrı ayrı imtihandan geçer seninki evladınla olmuş selam ve dua ile
ŞEF
09.05.2019 20:44
19.Y.YILDAN İTİBAREN İZİMLERLE BEYİNLERİ, UYUŞTURUCU İLE RUHLARI KÖRELTTİLER VE BUNU YAPANLAR SALTANAT SÜRERKEN,KULLANDIKLARI İNSANLAR SÜRÜNÜR OLDU.
MOLLA
09.05.2019 20:39
ACI AMA GERÇEK...ÖNCE,BEYNİNİ YIKAYACAKLAR ,SONRA ELİNE SİLAH VERİP,HAKİM,SAVCI, DEVLET ADAMINI ÖLDÜR DİYECEKLER.KARŞIMIZA BİR KATİL ÇIKACAK...ANNE BABALAR ÇOCUKLARINIZ KİMLERLE ONU BİLİN.
Enes enes
09.05.2019 19:57
Abim hepimizin evladı var büyük konuşmaya gelmez ama,anladınız gerisini...
Abhaz
09.05.2019 19:44
İlk haberi görünce günahını almışım hakkını helal et güzel abim Allah yardımcın olsun.
Burak
09.05.2019 19:10
Baba yapması gerekeni yapmış sosyal medyada sesi çabuk duyulur çok duyar kasarlar o yüzden o kızı kurtaramaz ama helal olsun yinede elinden gelen budur
Kenan
09.05.2019 18:54
Buradan ahkam kesen deyyuslar, şu babanın yerine koyun şimdi kendinizi. Kadın hakları eylemine katılmışmış! HDP örgütüne mi kaldı kadın haklarını savunmak bu ülkede? İşte size beka meselesi, bu kızı ve benzerlerini kurtarın ey yetkililer...
Atila sari
09.05.2019 18:48
Bu kızın aklı eninde sonunda aklı basına gelecek ama ya hapisde,yada bir batakhanede.
sinoli
09.05.2019 18:41
allah yardımcın olsun abi malesef üzücü bir durum.bir kızın itataat edeceğiz dediği laf vardı bir eylem içinde oldugu açık ve net bu ifadeyi bir babaya nasıl söylersin sen ya kardeşim. bugun bir baktım sabah gazetesinde hdp lilerle resimleri örgütlenmiş toplantılar içinde oldugu resimler yazık diyorum burdan kardeşim en yakın zamanda onlardan kurtulmanı dilerim. abiyede metanetli olmasını yanlış şeyler yapmamasını söylüyorum. kardeşimiz inşallah doğru yolu bir an önce bulur.
Şaşkın
09.05.2019 18:38
Evde babanın sözü geçmez oldu ataerkil toplum ortadan kaldırıldı kadina hak kadina hak diye diye. Katılın ya da katılmayın anneler babalar çocuklarını şehir dışına okula göndermemeli ya da kendileri de imkan dahilinde yanında gitmeli. Çünkü yalnız bir genç hele ki şuanda teknolojinin on planda olduğu bir çağda oluşan psikolojik ve duygusal boşluk hissini marjinal sol örgütler şirin gözükerek bir kitap bir film bir gezi ile doldurmaya çalışıyor
Aziziye cadde