Medyabar'da Ara

'da Ara

Arama yapmak istediğiniz kelimeyi girin ve robot olmadığınızı onaylayın.

Tribünlerde istenmeyen olaylar!

Sakaryaspor Samsunspor maçında tribünlerde yaşanan gerginlik yaşandı.

02:00   |   10.05.2019
Haber Resmi

MEDYABAR.COM-: Play-off çeyrek finalinin ilk karşılaşmasında Sakaryaspor'un konuk ettiği Samsunspor maçının ilk yarının sona ermesiyle gerginlik yaşandı.

  Maç öncesinde her iki takım taraftarı dosthane görüntüler verirken, ilk yarının bitişinde taraftarlar arasında gerginlik yaşandı.





 Bazı Sakaryasporlu taraftarlar Samsunspor tribünlerinde asılı olan 'Alem Duysun Kral Samsun' pankartını sökmeye çalışırken, bunun üzerine her iki takım taraftarı arasında gerginlik yaşandı.

 Samsunspor taraftarı pankartı toplayarak Sakaryaspor taraftarlarının pankartı almasına engel olurken, yaşanan pankart çekme gerginliğinde pankartın kopan bir parçasının Sakaryaspor taraftarı tarafından alındığı görüldü. 

 Tatangalar Grubu olaya engel oldu, tribün liderleri gerginliği yatıştırdı. Çıkan gerginlik esnasında birçok Sakaryaspor taraftarının olayları ıslıklarıyla protesto etti.

Daha sonra iki takımın taraftarı dostluk tezahüratları yapmaya başladı.


TATANGALARDAN AÇIKLAMA
 

Tribündeki kısa süreli olaylarla ilgili olarak Sakaryaspor taraftar grubu  Tatangalar açıklama yaptı. Açıklama şöyle:


''Bugün tamamen isteğimiz dışında Sakaryalılık ve Sakaryasporluluk bilinci ile uzaktan yakından alakası olmayan münferitlerin sebep olduğu olayları şiddetle kınıyoruz. 
 Sakarya ve Samsun şehri geçmişten sıkı bir bağ ile bağlanmış iki güzide dost şehirdir. Geçen hafta Samsun'da gördüğümüz misafirperverlik ve bugün şehrimize gelen misafirlerimize gün içindeki davranışlarımız bunun somut göstergeleridir.
Olayların patlak verdiği an tribün liderlerimizin koşarak bölgeye gidip olayları bitirmesi de olayın tamamen Sakaryaspor ile alakası olmayan münferit kişilerce yapılmaya çalışıldığının bir aynasıdır. 
Kale arkası tribününde aramıza sızmış, Samsun tribününün açığını kollayan kahpeler tarafından olayın gerçekleştirdiği öğrenilmiş ve "gereği yapılarak" şeref yoksunlarının elinden pankartın kopan kısmı alınmıştır. Emanetiniz en yakın zamanda teslim edilecektir.
Suçsuz, günahsız 16 yaşındaki çocuğu vurarak pankart çalmayı mevzu edinen karaktersiz şark kurnazlarının kahpe oyunları Anadolu'nun birliğini bozmaya yetmez!
Samsunlu kardeşlerimize kazasız belasız hayırlı yolculuklar dileriz.

Saygılarımızla...





Medyabar Youtube Kanalı

Kategori : Spor

Medyabar.com bugun 13615 kez ziyaret edildi. Bu haber ise 16965 kere okundu
YORUMLAR 14 Yorum
Yorum yaptığınız taktirde Kullanıcı Sözleşmesini kabul etmiş sayılıyorsunuz.
×
750 Karakter Kaldı
Göndermiş olduğum mesajın sorumluluğu şahsıma aittir
Şirin çocuk
10.05.2019 13:31
Samsunda verirsiniz maçı dostluk devam eder hafız sıkıntı yok.seneye basarılar
Ali veli
10.05.2019 11:18
Sakarya spor üstünden bedavadan rant sağlayan modeller dolu trübünlerde bunlar ayıklanmalı mafya matik abi ayağı yapan dolu var hayatlarında sigortalı bir işte çalışmamışlar geliyorlar abilik yapıyorlar sonra
osmanli 1453
10.05.2019 10:02
Ya beyler şu kardeş takım falan filan bu ayakları geçin sakaryasporun kendisinden başka abiside kardeşide yoktur sonuçta her takım rakip orda deplasmanda göreceğiniz en fazla bir pide bir ayran bu kadar duyar kasmaya gerek yok kardeş kulüp falan hikaye geçin bu ayakları görecez bakalım kardeş dediklerinizi ;)
sakaryasporlu
10.05.2019 09:00
O kadar boş yorumlar var ki kalenın arkasında guney cephesınde devre arasındaydık durup dururken kımse o pankarta asılmadı 14-15 yaşlarında bır velet bızıım oldugumuz tarafa yaklaşarak yukardan 'şşşşş bana bakın lan ........... 'dedikten sonra olaylar buraya geldi ve ben bır bayan olarak bıze taraftarımıza edılen o kufurden ben utandım. ÖNYARGILISINIZ ADAMLAR BIZE ORDA SÖVÜP KAFAMIZA SU ŞİŞESİ ATARKEN BIZIM ELIMIZ ARMUT MU TOPLAYACAKTI BIRAKIN BU ISLERI . HESAPTA HEPİNİZ ASIP KESIYORSUNUZ GUNEY TRIBUNU GAYET KEYIFLI BIR BICIMDE MACI IZLIYORDU NE OLDUYSA O COCUGUN KUFURUNDEN SONRA OLDU BILMEDEN YORUM YAPMAYIN !!!!!!!!!!
ercan
10.05.2019 08:16
Akşam çok utandım.Samsunlu kardeşlere çok ayıp oldu.Ne olursa olsun ne yaşanırsa yaşansın.Pankart yırtılmaaz.3-5 Tane çakal yüzünden dostlarımıza karşı mahçup olduk.
Sakaryalıyım
10.05.2019 03:14
Arkadaşlar anlayışlı olalım efendi olalim dost olalım. Insan olalım bu durumları hazmedici büyük bir erdemle karşılayıp kendimizi çok büyük görmeyelim. Eğitim beyler eğitim. Uyuşturucuyu alkolu azaltalım. Kitap okuyalım bütün sehirler bize imrensin isterim ama bu kafayla olmaz.
Harun Marun
10.05.2019 02:52
Boş beleş insanlar, boş işler. Dostumuz SAMSUN kaale bile almasın bu çakal sürüsünü
ahmet
10.05.2019 01:21
Olay anında güney alt tribünündeydim ve hemen üstümüzde Samsunspor taraftarı vardı. Samsunsporlu 14-15 yaşlarında bir çocuk bizim olduğumuz yerdeki bir taraftarımıza seslenip ağza alınmayacak küfürler etmeye başladı. Olayın sorumlusu o Samsunsporlu çocuktur. Maçtan sonrada iki takımın tribün liderleri Samsunspor başkanının yanında birbirinden özür dilediler. Daha sonra bizim tribün liderleri gittiğinde Samsunspor tribün lideri Samsunspor başkanına ''Onlara Samsun'da cehennemi yaşatacağız başkanım''dedi.
adapazarlı
10.05.2019 00:42
utandirdilar bizi. tertemiz tatangalarin icinden bu pislikler temizlenmeli. taraftar serefli ve haysiyetli olmali. ataturk yunan bayraginin ustune basmamis.savasta anzaklarin yaralilarini savasta tedavi etmis asil milletin ASALETSIZ cocuklari..
grandbazaar
10.05.2019 00:38
ananın gözü, o pankarta asıldında ne oldu cahil oğlu cahil. Başın göğemi erdi
Takıntılı tatanga
10.05.2019 00:37
Iki dost kulubuz ben sahsen bu olaydan rahatsiz oldum .misafir takim dimii.yani misafirimiz 3/5 taraftar bunu bozamaz bizde gidecez deplasmana .nasil agirlarsan oyle agirlanirsin..tri u liderlerinide kutluyorum cok cabuk mudahele ettiler ve olayin biyumesi onlendi..
Sakaryalıyım
10.05.2019 00:14
Arkadaşlar anlayışlı olalım efendi olalim dost olalım. Insan olalım bu durumları hazmedici büyük bir erdemle karşılayıp kendimizi çok büyük görmeyelim. Eğitim beyler eğitim. Uyuşturucuyu alkolu azaltalım. Kitap okuyalım bütün sehirler bize imrensin isterim ama bu kafayla olmaz.
Sakaryalı
09.05.2019 23:57
Samsuna gelezsiniz diyemezler geliriz orayada o TATANGALAR pankart asarız.
send işçi
09.05.2019 23:36
tipik sporun ne olduğunu bilmeyen insan sürüsü. süper lig e çıkacaksak önce şu taraftarlardan kurtulmalıyız. şimdi samsunda nasıl pankart asacaksınız?
Online Ziyaretçiler