Medyabar'da Ara

'da Ara

Arama yapmak istediğiniz kelimeyi girin ve robot olmadığınızı onaylayın.

Büyükşehir'de atamalar Gidenler gelenler

Büyükşehir Belediye Başkanı Ekrem Yüce'nin göreve başlaması sonrasında büyükşehir belediyesi'nde beklenen atamalar yapılmaya devam ediyor

00:57   |   10.05.2019
Haber Resmi

Aziz Güvener'in haberi

MEDYABAR.COM: - Sakarya Büyükşehir Belediyesi'nde günlerdir konuşulan 'Kimler gidecek kimler kimin yerine gelecek' soruları cevap bulmaya devam ediyor
  Antalya'dan Genel Sekreter Yardımcısının gelmesinden sonra bugün de büyükşehir belediyesi'nde bazı birimlerde görev değişikliği yaşandı.
 Buna göre Personel Daire Başkanı Alpay Şirin görevden alınarak yerine SASKİ İnsan Kaynaklarında çalışan  Mahmut Balta getirildi. Alpay Şirin ise uzman kadroya alındı. Yol ve Bakım Daire Başkanı Haydar Akbulut'ta  görevden alınarak yerine yine SASKİ'de yatırımlar şube müdürü olarak göre yapan Atilla Turan getirildi..
Büyükşehir'de görev değişikliklerinin önümüzdeki günlerde de süreceği ifade ediliyor











Medyabar Youtube Kanalı

Kategori : Arka Kapı

Medyabar.com bugun 53873 kez ziyaret edildi. Bu haber ise 16893 kere okundu
YORUMLAR 18 Yorum
Yorum yaptığınız taktirde Kullanıcı Sözleşmesini kabul etmiş sayılıyorsunuz.
×
750 Karakter Kaldı
Göndermiş olduğum mesajın sorumluluğu şahsıma aittir
Hayde
11.05.2019 01:51
Bu kadarı yetmez !!! Daha değişmesi gereken çok başkan var kültür daire başkanı değişmeli kibir abidesi kişiye göre muamele yapar birine farklı diğerine farklı davranır gitmeli
Hayde
11.05.2019 01:51
Bu kadarı yetmez !!! Daha değişmesi gereken çok başkan var kültür daire başkanı değişmeli kibir abidesi kişiye göre muamele yapar birine farklı diğerine farklı davranır gitmeli
Dogrucu Davut
10.05.2019 22:26
Asıl kıyamet 24 Haziranda İstanbul'u chp tekrar alınca kopacak.Bir sürü yandaş yalaka müdür Sakarya'ya gönderilecek.Eko zaten 65 yaşında, bir başka şansı yok. Bir 5 yıl daha kaybettin ama borçlusun ve kasada para yok ve dahi akp artık bitti, sürünmeye devam sana müstehak Sakaryam.
Yerli adalı
10.05.2019 20:08
Alpay Şirin kadar hakkaniyetli yardımsever bir daire başkanı daha bulursanız vicdan rahatlığıyla görevlendirelirsiniz..Görev değişikliği yaparken çalışmaları göz önünde bulundurmak gerektiğini ve profosyenel seçimler yapılması gerektiğini düşünüyorum.
Laluna
10.05.2019 18:11
Belediye=birilerinin ekmek teknesi.Hizmet yok ....sadece maaş.
FOSUR SIGARASI
10.05.2019 14:24
O meşhur zemin kat varya zemin kat. Yani korumalar vede guvenlikci lerin odası. Ordan kadrolu olupta işe gelmeyenler varmı acep?
Vatandaş
10.05.2019 13:23
Hala geç kalınmış değişiklikler var. M. Deverenli mutlaka gitmeli keyfi uygulamaları herkesi mağdur ediyor tabiki bunu işkembeden sallamıyorum mahkeme kararı ile sabit ama Ekrem Yüce nin kalemine bıraksam ona ulaşmaz en kısa zamanda mahkeme kararlarını elden verip bu adamın elinde süpürge adapazarını süpürmesi için elimden geleni yapacağım. m. Deverenli iş bilmeyen biri o görev yerini hak etmiyor.
Kamil
10.05.2019 11:33
Başkan 1 buçuk ayda 2 kişimi değiştirmiş seçim vaatlerinde gece gündüz çalışacağız diye bağırıyordu
ekoooo
10.05.2019 11:24
Sizin gibileri iyi oluyor verin oyu yobazlar hahahaha
Samet yilmaz
10.05.2019 09:39
Sayin baskan bu kadar ugrasacagina tabelalarin yerini degistirseydin ya. Ne geldiyse saskiden gelmis zaten. Saski ne cevherler sakliyormus.
Hasan Tambasan
10.05.2019 05:34
Bak Allahın işine. Küme düşmüş Antalya Belediyesinden Sakarya ya transfer. Hemde yüksek teknoloji bölümü değil ziraat mühendisi. Bu ziraat mühendisi Antalya'ya ne verdiyse Sakarya ya ondan fazlasını verebilirimi?Antalya memnun olsaydı seçim kaybedilir miydi? vizyonda, ileri görüşte problem olunca tercihlerde sağlıklı olamıyor.Herhalde günahın çok Sakarya. Biraz daha sürünecege benziyor.
Efraim Üfler
10.05.2019 05:26
Erbakan isminde genç bir delikanlı belediyeyi yöneten bu mübarek zat lara cigerden yürekten dua ediyor. Nasıl bir dua dersen ne sen sor ne de ben söyliyeyim.
Efraim Üfler
10.05.2019 05:25
Erbakan isminde genç bir delikanlı belediyeyi yöneten bu mübarek zat lara cigerden yürekten dua ediyor. Nasıl bir dua dersen ne sen sor ne de ben söyliyeyim.
Tekçi Şaban
10.05.2019 05:22
Dağ fare doğurdu. Bu Ekrem den zor başkan olur. Sakarya yada 30 yıllık idareci vede belediyecilik tecrübesi olan öz be öz Adapazarlı Sinan Cileli dururken sen git Antalyadan Ziraat Mühendisi getir. Sakarya ya hizmeti tarımla bal ile Ziraat ile yapmaya kararlı anlaşılan. Belediye ile ilgili hiçbir olumlu beyanatı yok. Memur zihniyetli vede kuralcı Ziya Hocayı getirirsen belediyeye gram katkısı olmaz. İstersen Erenler zamanından kalma Sefer Hocayı da getir. Şimdi neden 3.5 yılda Erenlerde ciddi bir icraat olmadi anlasilabiliyormu? Muezzinlik bile zor yapacak adamı getir başkan yardımcısı yap.Adamın suçu yok kapasite belli. Simdi de başka bir hoca bulmuş. Ama bu hayır getirmiyecek. Sakarya yerinde saymaya devam edecektir.
Yol deveri
10.05.2019 03:33
Şu yol deveri de gitse köyüne ne güzel olacak.
kertenkele
10.05.2019 02:10
NEYİN UZMANI? BASIN BÖLÜMÜNDEKİ KARDEŞİ DE UZMAN OLARAK KALIR HERHALDE?..OH NE ALA..
Hayrettin
10.05.2019 01:30
Umarım işini iyi yapan insanlar kalır ,biçmek çözüm değil ,ismini hatırlamıyorum ama ,evimiz yandığında itfaiye rapor almaya gittik ,derdimizle dertlenen ,üstüne kendi imkanlarıyla bize yardım eden soyismi arancı olan başkan giderse çok üzülürüm çünkü gerçekten helal süt emmiş dürüst biri.
Vatandas
10.05.2019 01:17
Ne güzel düzen be.begenmedigin yöneticiyi degistir.ama adam uzman olarak devam etsin
Online Ziyaretçiler