Medyabar'da Ara

'da Ara

Arama yapmak istediğiniz kelimeyi girin ve robot olmadığınızı onaylayın.

AK Parti, İstanbul'u Ali ihsan Yavuz'a emanet etti

AK Parti İstanbul seçimi için Genel Merkez'den ekip görevlendirdi. Ekibin başında ise Ali İhsan Yavuz yer alacak.

14:34   |   11.05.2019
Haber Resmi

AK Parti , YSK'nın 23 Haziran'da yeniden yapılması kararlaştırılan İstanbul seçimi için genel merkezden bir ekip görevlendirdi.

Gazete Duvar'dan Nergis Demirkaya'nın haberine göre çalışmanın başında YSK'ya itiraz başvurusu yaparak seçimin iptalini sağlayan Seçim İşlerinden Sorumlu Genel Başkan Yardımcısı Ali İhsan Yavuz olacak.





AK Parti  kaynaklarından edinilen bilgiye göre, tekrar yapılacak İstanbul seçimi için Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan tarafından görevlendirilme yapıldı. İstanbul'da kurulan Seçim Koordinasyon Merkezinde çalışacak ekibin başında da Seçim İşlerinden Sorumlu Başkan Yardımcısı Ali İhsan Yavuz bulunacak. YSK'ya iptal başvurusunu yapan Yavuz, itirazlarıyla ilgili yaptığı açıklamada, "Hiçbir şey olmasa bile kesinlikle bir şeyler oldu" sözleriyle çok konuşulmuştu.

İstanbul seçimi için görevlendirilen ekipte AK Parti Teşkilatlardan Sorumlu Genel Başkan Yardımcısı Erkan Kandemir, Tanıtım ve Medyadan Sorumlu Genel Başkan Yardımcısı Mahir Ünal ile AR-GE'den Sorumlu Genel Başkan Yardımcısı Hamza Dağ da bulunacak.

Ekipte ayrıca daha önce İstanbul İl Başkanlığı yapan İstanbul Milletvekili Aziz Babuşçu, Okçular Vakfı Mütevelli Heyeti Üyesi, AK Parti eski İstanbul İl Yönetim Kurulu Üyesi, İstanbul Milletvekili Abdullah Güler, 3 dönem Fatih Belediye Başkanlığı yapan İstanbul Milletvekili Mustafa Demir de yer alacak. Yavuz'un özellikle sandık, seçmen listeleri gibi teknik konular, Ünal'ın kampanya söylemi, Dağ'ın ise kamuoyu yoklamaları ve verilerle çalışmayı destekleyeceği öğrenildi.

SANDIĞA GİTMEYEN SEÇMENE ULAŞILACAK

AK Parti kaynaklarına göre İstanbul seçiminde kullanılacak dil 31 Mart seçimlerine göre daha farklı olacak. Hedefte 31 Mart'ta sandığa gitmeyen seçmen olacak.

Bir AK Parti yetkilisi, "Son üç seçimde İstanbul'da katılım oranı ortalaması yaklaşık yüzde 88. 2014 yerel seçiminde katılım oranı yüzde 89.2, 24 Haziran seçimlerinde yüzde 88.4 ve 31 Mart seçimlerinde yüzde 83.88 oldu. Son 3 seçimin ortalamasına göre 4 puan, önceki yerel seçime göre katılımda 5 puan düşüş var. Katılım arttıkça AK Parti'nin oyları artıyor. Seçmeni sandığa götürdüğümüzde kazanacağız" dedi.

İMAMOĞLU TEKRAR KAZANIRSA ERKEN SEÇİM OLUR MU?

AK Parti kaynaklarına göre tekrarlanacak İstanbul seçimlerinde başa baş bir yarış yaşanacak. Bir parti yetkilisi "İmamoğlu seçimi tekrar kazanırsa erken seçim gündeme gelir mi?" sorusuna, "Hayır gelmez. Böyle bir sonuç çıkarsa elbette bir süre tartışılır ama erken seçim söz konusu olmaz. Ekonomik koşulların kötüleşmesi ancak toplumsal bir talebe dönüşürse erken seçime yol açabilir. Ancak ekonomik tablonun da iyileşeceğini düşünüyorum" dedi.





Medyabar Youtube Kanalı

Kategori : Siyaset

Medyabar.com bugun 30036 kez ziyaret edildi. Bu haber ise 12346 kere okundu
YORUMLAR 54 Yorum
Yorum yaptığınız taktirde Kullanıcı Sözleşmesini kabul etmiş sayılıyorsunuz.
×
750 Karakter Kaldı
Göndermiş olduğum mesajın sorumluluğu şahsıma aittir
SUPHİ AKDENİZ
22.05.2019 13:21
Seçimde sandık kurullarına memur üyeleri vermedi diyenler cumhur başkanlığı seçiminde Sakaryadaki il seçim ve ilçe seçim kurullarının görevlendirdiği sandık görevlilerini adam gibi bir araştırırlarsa ev hanımı ve mağazada çalışan kişilerin memur üye olarak görevlendirildiklerini net bir şekil de görürler.Amma velakin araştırma yaptırmazlar (bu arada insanları iş ve makam olarak yadırgamadığımı belirteyim).
adalıhalil
17.05.2019 11:14
Sakaryamıza hic bir hizmeti olmamıs bir vekilin Istanbulda gorev alması dusundurucudur.
oblomov
16.05.2019 16:59
Şimdi cehape düşünsün :))))))) hiç bişey olmasa bile kesin bişeyler olur
eski akp li
16.05.2019 09:28
ben eski bir akp li olarak bi dünya yanlış gördüm ve dedimki büyük şehirler ellerinden gidecek sen halkın seçtiği melih gökçek gibi bir adamı zorla görevinden alıcan niye aldığını bile açıklamıyacan sen istanbullunun seçtiği kadir topbaşı görevinden alıcan neden aldığını açıklayamıyacan bile bu adamlar 25 senedir istanbulu ankarayı yönetiyor kardeşim hırsızsa senin hırsızın fetücüyse seninin ekibin yok öyle artık insanlar yemiyor malisef benden bile oy alamıyorsan işin zor akp töğbeler olsun size birdaha oy verirsem =))))))))
sakarya54
16.05.2019 09:22
badem bıyıklım nede güzel gülermiş unutma son gülen iyi güler herşey çok güzel olacak...
Ersin
14.05.2019 23:31
Adam tersten çaktı rövaşatayı:))
mevlüt
13.05.2019 13:32
vahhh istanbul vahhhh sen bu ali ihsanın eline düşecek şehirmiydinn :))))))))
Ahmet
13.05.2019 02:00
Hiçbir şey olmamış ama kesin birşeyler olmuş .vahh yazık İstanbul gittiii gittii gitti gitti.ali ihsan Yavuz'a emanettse
Astala vista
12.05.2019 17:11
Cumhur başkanı bundan 2 yıl önce sandiktan çıkana saygı duyacaksın dedi ama sizler saygı duymadınız Demokrasiyi çiğnediniz Sandıkta Hırsız Var Dediniz #herseyguzelolacak
Tarık Takipte
12.05.2019 16:37
#HırsızVar #çünküçaldılar Akpartimize istanbul da her daim destek!!!
Vatandaş
12.05.2019 16:33
HDP lı Selahattin Demirtaş?ın çizgisini beğenen Ekrem Müdafaa mı İstanbul u kazanacak!!! Allah?ın izniyle müslüman vatansever Türkler kazanacak!! BinAli Yıldırım seninleyiz!!!
Ali Kara
12.05.2019 16:19
Bu demek oluyorki Reis istanbuldan vazgeçti.artık yenilgiyi oda kabul etmiş gözüküyor. İstanbul IMAMOGLUna hayırlı olsun.şimdiden balkon konuşması yapabilir.sayın vekil secimden sonra istanbulda kalsan.
hakan an
12.05.2019 16:19
adamın abd de fetoyle cekılmış fotoları var 1 aydır turkıye yaptığı acıklamalarıyla kendınle alay ettıren zavallı bır adam sakarya tankpalet le seker fabrıkalarının satışıyla akp nın oyunun yukselmesıyle rezıl olduk
Antrikot Ekrem
12.05.2019 16:18
#HırsızVar #çünküçaldılar
Ali Mehmet Kara
12.05.2019 14:08
Ali İhsan yavuza kalmışsa AK parti herzaman kaybeder,kendi burda seçim kazanmadı, Davut Terzioğlu kazandığı seçimi elinden aldılar. Ali İhsan Yavuzun karakteri budur. İl başkanlığına atama ile gelen başkan olarak tanınır....Zavallı Binali Yıldırım Kimlere kaldın.....
Hakan
12.05.2019 12:13
Şimdi İstanbul düşünsün :)
sakarya
12.05.2019 11:55
her şey çok güzel olacak sıktı artık bunların yalanları 100 lira paranın 25 lirası sahte olurmu
Vatandaş
12.05.2019 09:15
#HırsızVar #ÇünküÇaldılar
Vatands
12.05.2019 09:14
Sakaryaya cok sahip çıktıda istanbul ona emanet. Ekrem imamogluna hayirli olsun. Örnek ilçeler var hendek
Hasan
12.05.2019 07:38
Her meslekten fetocü var.sadece siyasiler yok.onları tebrik etmek lazım
Ali ibil
12.05.2019 06:40
AKePe siz ne yaparsaniz yapin.Sizi T.C Tarihinde kara bir leke olarak anilacaksiniz...
Ali ibil
12.05.2019 06:40
Tayyib bu adama kaldiysa 2023 yilinda Akepe diye bir partinin yok oldugunu simdiden size garanti veriyorum...
Ali ibil
12.05.2019 06:37
AKePe siz ne yaparsaniz yapin.Sizi T.C Tarihinde kara bir leke olarak anilacaksiniz...
meşeli
12.05.2019 04:41
Saçma sapan yorumları görünce şaşırmamak elde değil. İnsanlar Ali İhsan Yavuzu sevmek zorunda mı da hemen HDP li diye yaftalıyorsunuz. Ali İhsan Yavuz Sakarya ili için bugüne kadar neler yapmış? Ben hiç görmedim kendisini şahsen, hiç de duymadım aha da burayı Aliihsan yaptı diyeni. Ak parti Sakarya il başkanı seçilen Davut Terzioğlunun elinden başkanlığı alıp atama ile uncuoğluna vermeye benzemez İstanbul seçimleri. Sen kendi partinin seçimlerini iptal edip istediğin kişiyi il başkanı yaparsın ama İstanbul yemeyebilir bunu sayın vekil. Bence Reis hata etmiş ama inşallah İstanbulu Ak parti alır ve bu oyun bozulur. Tüm şer güçler birleştiğine göre REİS e destek olma zamanıdır ama sadece REİS e...
oguzhan bkrrr
12.05.2019 04:17
Sakaryaya ne faydan dokundu ki istanbula dokunsun seni bi 10 yıl gormek istemiyorum
send işçi
12.05.2019 02:18
hayrını görsünler biz göremedik .d herşey güzel olacak .d
Uğurlu
11.05.2019 23:53
#herşeyçokgüzelolacak
Müftüoğlu
11.05.2019 22:24
bu adamla o secimde daha da rezil olacaksınız malesef
Cesurkartal
11.05.2019 22:23
Allahım ne günlere kaldım yarabbim. Eskiden minti minti sakizlar vardi aynı o ...
Rahmi
11.05.2019 22:00
Bin ali yıldırım hariç herkes istanbulu dusunuyor
kertenkele
11.05.2019 21:45
SAKARYA DA ALLAH'A EMANET ..SAKARYA'NIN VEKİLİ YOK ZATEN..
Birileri
11.05.2019 21:27
Bişey olmuştur bilmediğimiz ama.hissettiğimiz ki istanbulu badem bıyıklıya emanet etmişler...
barbaros
11.05.2019 21:26
istanbuldaki oy hırsızlığını ortaya çıkaran adam. helal olsun sana. burada sana laf atanların bu iş çok zoruna gitmiş. hırsızlık ortaya çıktıya ondan saldırıyorlar.
Arifiyeli
11.05.2019 20:44
Sayın vekilim siz istanbuldaki hırsızlıhı bulup gösterip seçimi çevirdinizya bu hizmet size ömrünüzce yetecek inş. Sakarya senin arkanda
Vatandaş
11.05.2019 20:04
Madrabazlar yorum yapıyor:)) Adam .......
TatanGa
11.05.2019 19:37
Bizde Ali ihsan yavuzu şahan gökbakara emanet ediyoruz.
Elif Gurses
11.05.2019 18:40
Hadi çok geçmiş olsun
Bilal Doğruyol
11.05.2019 18:15
Reis bizim göremediğimiz neyi gördü bu adamda, çok merak ediyorum... Eğer bu yanlıştan uyanmazlarsa yazık olur İstanbul'a...
34 plaka
11.05.2019 17:55
Şehrimizin parayla tutulmuş yorumcuları yine karalama kampanyasına başlamış:)) HDP nin adamları olduğunuzdan normal karşılıyorum sizi..
SANTRAL54
11.05.2019 17:52
Ağlamak istiyorum !
Fatih54
11.05.2019 17:32
Ya bu şahsıyle münhasır zat Sakarya?ya ne vermişte İstanbul?a sahip çıkacak.Şimdiden bi gülme aldı beni:)))) İstanbul?a İmamoğlu hayırlı olsun.AKP kendi eliyle bu sefer teslim etti istanbulu.
Alttire54
11.05.2019 17:25
Kenan ıda al yanına, bu iş tamam :))
Cakirbeyli
11.05.2019 16:56
Vallahi su sayfadakilere helal olsun size sunu diyim balik bastan kokar. İmamogluna guvenmiyorum samimi degil. Herseyi rol egitimini iyi almis.
Vakkas
11.05.2019 16:11
Geçmiş olsun istanbul..
Üsküdar
11.05.2019 15:49
Bizde Bu Sefer İmamoğlu Diyeceğiz. Pide Düştü öğrenci Ücreti düştü daha çok şeyler yapacaktı ama önünü kestiler. Demekki bu fiyata bunlar oluyormuş. Hep güvenerek akpye vermiştim
Blue
11.05.2019 15:49
TİSKİNTİ GELDİ ARTIK...
Realist
11.05.2019 15:48
Eğer istanbul bu adama emanet ise akp yandı.İmamoğlu istanbula şimdiden hayırlı olsun ali ihsan yavuz yüzünden imamoğlu 50 bin oy fark ile seçimi kazanır.
Gokhan bayrak
11.05.2019 15:48
İyi halt etmişler,şimdiden geçmiş olsun.Not:Reisi kesinlikle yanlış yönlendiriyorlar.
ÖZCAN
11.05.2019 15:48
Beni vermelerini bekliyordum ama Allah Allah... Tabiki adam seçim işlerinden sorumlu GENEL BAŞKAN YARDIMCISI :) başka kimi verebilirlerdi ki Su ve Orman Bakanını mı?
serkar alemdar
11.05.2019 15:31
Sakaryalıyım istanbulda ikamet ediyorum. Sırf bu vekil yüzünden oyumu değiştiriyorum bu sefer kesinlikle İmamoğlu diyoruz eşimle birlikte. 2 oy kaybettiniz bile
Bir millet uyandı
11.05.2019 15:20
Yav seçimin sonucu belli kazananı belli bunlar varya bunlar çok tehlikeliler makam mevki için herşeyi yaparlar din kitap Allah tanımaz bunlar inanıyorum ki 23 haziranda herşey çok güzel olacak sonrasında hemen genel seçim olsun akepeden temenni kurtulalım
Taraklılı
11.05.2019 15:08
Yakında Sinemalarda : Birşeylere birşeyler olmuş. birşeylerden birşeyler yapmışlar.
Ada54
11.05.2019 14:55
Sakarya ya zerre kadar faydası oldu mu bu kişinin... Sakarya nın tek sorunu ile ilgilenmez 1 buçuk aydır İstanbul deyip duruyor... İstanbul kadar bu şehrin sorunlarını dile getirseydin bitmeyen hastane yapılmayan köprü raylı sistemin gitmediği ilçe kalmazdı.. Alınan her kuruş haram olsun
DELİ MURTAZA :)
11.05.2019 14:51
YAHU BİZ ŞEHİR OLARAK CÜMLE ALEME REZİL OLMADIK MI AHA BUNUN YÜZÜNDEN
Online Ziyaretçiler