Medyabar'da Ara

'da Ara

Arama yapmak istediğiniz kelimeyi girin ve robot olmadığınızı onaylayın.

CHP'liler Sofuoğlu'nun meclis karnesini açıkladı

Burdur CHP Milletvekili Genel Başkan Başdanışmanı Mehmet Göker, Tweeter hesabından, AK Parti Sakarya Milletvekili Kenan Sofuoğlu'nun TBMM karnesini yayınladı

16:18   |   12.05.2019
Haber Resmi

AK Parti Sakarya Milletvekili Milli Eğitim, Kültür, Gençlik ve Spor Komisyonu üyesi olan ünlü motosiklet yarışçısı Kenan Sofuoğlu, ünlü sanatçıların #HerŞeyÇokGüzelOlacak paylaşımına tepki göstererek sosyal medya üzerinden "Erdoğan sayesinde milyonersiniz. Yazıklar olsun, yediği kabı pisleyen nankörlersiniz" ifadelerini kullanmıştı

.





EKRAN GÖRÜNTÜSÜNÜ PAYLAŞTI

Burdur CHP Milletvekili Genel Başkan Başdanışmanı Mehmet Göker, Tweeter hesabından, TBMM'nin internet sayfasında Sofuoğlu'na ait profil de yer alan "Yasama faaliyetleri" ekran görüntüsünü yayınladı.

Göker, paylaşımında "Elden ele yayalım ki 10 aydır vekil olup da ne iş yaptığını herkes görsün!!" ifadesini kullandı. Sofuoğlu'nun TBMM sayfasında, Yasama faaliyetleri kısmında "Yazılı kanun teklifi, soru önergesi, genel görüşme önergeleri, meclis soruşturma ve araştırma önergeleri" hiç vermediği görülüyor.



karne.png



 




Medyabar Youtube Kanalı

Kategori : Arka Kapı

Medyabar.com bugun 54095 kez ziyaret edildi. Bu haber ise 12975 kere okundu
YORUMLAR 28 Yorum
Yorum yaptığınız taktirde Kullanıcı Sözleşmesini kabul etmiş sayılıyorsunuz.
×
750 Karakter Kaldı
Göndermiş olduğum mesajın sorumluluğu şahsıma aittir
Vatandaş
13.05.2019 19:55
#ÇünküÇaldılar
Vah Sakaryam Vah
13.05.2019 17:20
Vah Sakaryam Vah böyle millet vekillerine kaldıysak. Meclise gittiği bile şüpheli.
Hoca
13.05.2019 12:05
Çok saçma bir haber. Gen soru vermek meclis çalışması olmuyor. CHP nin verdiği saçma gensorular ve meclisi kilitlemek için sürekli bunu yaptıklarını da arastirin bakalım. Mecliste milletin gözü önünde ramazanda su içenleride unutmadik
HAKAN AN
13.05.2019 08:44
kenan efendı emırerlerın nasıl ıyılermı sen saraya yalamalık yapınca ıyı sanatcılar herşey guzel olacak deyınce haın gec bunları kenan gec sen kımsınde bıze ders vermeye calışosun sakaryanın yuzkarasısınız şeker fabrıkalarının tankpaletlerın veballerını nasıl odeyeceksınız bakalım
Hasan
13.05.2019 07:11
Kenan SOFUOĞLU kadar başınıza taş dussün.
EYÜP BAKIR
13.05.2019 03:08
kandilin karnesindende haberiniz vardır onuda açıklayın
Vatandaş
13.05.2019 01:08
İstanbul #DahaGüzelOlacak
Fatih
12.05.2019 23:48
Amel defterleri ahirette herkese tek tek verilecek. Dünyada amel var hesap yok, ahirette hesap var amel yok. Allah Teala ameli güzel olanlardan eylesin.
ömer.......
12.05.2019 22:50
sacma sapan yorumlar yapıyorsunuz ceza evinde terör suclaması ile yatanları yoğun bakımda yatanları alelen terörü savunanları vekil secenlere bu kadar yüklenmediniz sonuçta oda bir insan ve hataları vardır illaki ama hiç değilse vatan aşığı vatan sevdalısı boş boş konuşmayın
Velasil
12.05.2019 22:44
Onceden chpye kizardim oyuna sahip cikamayan adam ulkeye nasil sahip cikcak diye simdi iktidar partisi oyum calindi diyo demekki bu iktadrinda sonu gelmis
Fotografci
12.05.2019 21:56
#çünküçaldılar başlığını kullanan hede hödö trollerine sorum var. YSK kararında oylar çalınmış gibi bir ibare bulunmazken, sandık kurulları usulsüz denirken siz neyin kafasını yaşıyorsunuz? Amacınız nedir? Neden yalan yanlış ifadeler kullanıyorsunuz? Kimlere hizmet ediyorsunuz?
Hasan GÜÇLÜ
12.05.2019 21:53
Danışmanı olan akrabaları için işte benim emir erlerin demişti ya bu hazret kendisinden de ancak tayyip beye emir eri olur.
Esinti
12.05.2019 21:28
Gerçekten sakaryalı sakarya sevdası olsaydı amac hizmet olsaydi bu kadar millet konuşturmazdi agzina da düşmezdi ne yaparsan onu hakedersin
kertenkele
12.05.2019 20:53
DÜN SÖYLEDİM..ÖNERGE VS YOK.OLAMAZ..KAPASİTESİ YOK..MOTORCU ARKADAŞLARINA ANCAK HALK'IN CEBİNDEN ÇIKAN PARA İLE YOL KENARLARINA BARİYER YAPTIRIR..BOŞ BELEŞ İŞLER VEKİLİ...!.
Yonca
12.05.2019 19:36
Yavuz hırsız ev sahibini bastırırmış:) #Çünküçaldılar #hırsızvar
Çarkçı Kelam
12.05.2019 19:00
17 yıldır hizmet verince beyni yoruyor anlaşılan:))) hırsızları hizmet verenlerle karıştırmaya başlıyorlar:)) örnek Deli Murtaza gibiler:))
Eyüp Yıldiz
12.05.2019 18:55
Bırak adamı gammazlamayı sen ne yaptin ondan bahset Chp zihniyeti işte
Ali ibil
12.05.2019 18:23
Adam hayatinda motor kullanmaktan baska bir sey yapmammis ki.Ne bekliyorsunuz ki...
Gerçek
12.05.2019 18:17
Arkadaşlar yıllarca aynı şeyleri konuşuyoz.Senin vekilin benim vekilim,onlar her türlü götürüyor tartışması bize düşüyor.Artık sağ,sol değil halkının fakirliğini ve ülkesinin dünyadaki konumunu yukarı taşıyacak siyasetçiler istiyoruz..
DELİ MURTAZA :)
12.05.2019 18:01
SAKARYALIYA ÇOK BİLE BU VEKİL
Çaydanlıkta Antrikot
12.05.2019 17:56
#ÇünküÇaldılar #HırsıZvar
Kütüphane
12.05.2019 17:51
#HırsızVar #çünküçaldılar
Vatandaş
12.05.2019 17:49
DeniZ Baykal?ı hasta hasta seçtirdiniz insanlara yoğun bakımda hayırdır? Bu ara Engin?in ne çivis var:))) TC yaz HDP nin peşinden koş laik ol:))))
Astala vista
12.05.2019 17:02
Şimdi Orada olmuş bura da olmuş kime ne seçenler düşündün 10 Ayda Ne Yaptı Sakarya'ya Bir Tane Çivi Çakmış mi Acaba?
Eyyu
12.05.2019 16:50
Helal olsun be herşey ortada haketmeden alınteri akıtmadan kimin cebine tek kuruş giriyorsa haram olsun
Çamur insanlar
12.05.2019 16:49
DeniZ Baykal?ı hasta hasta seçtirdiniz insanlara yoğun bakımda hayırdır?
Kul hakkı
12.05.2019 16:41
UĞRAŞMAYIN GARİBİMLE GİT DEDİLER BİZEDE SEÇ DEDİLER SEÇDİK SORMADIK BU MAKAMA LAYIKMI DEĞİLMİ SIRA DOLDURUP GİDECEK GERÇİ KİM LİYAKTL GELİYORKİ O GELSİN KONUŞABİLİYOR YA YETER
Vatandaş