Medyabar'da Ara

'da Ara

Arama yapmak istediğiniz kelimeyi girin ve robot olmadığınızı onaylayın.

Emniyet harekete geçti Kent Parka polis noktası

Emniyet son aylarda yaşanan olaylarla sık sık gündeme gelen Kent Park'ta polisler ve bekçiler görev yapacağı nokta kuruluyor.

16:58   |   12.05.2019
Haber Resmi

Erhan Kaytanbay'ın özel haberi.


MEDYABAR.COM: İl emniyet müdürlüğü, Adapazarı'nda son günlerde adı Suriyeli ve Iraklı mültecilerle gündeme gelen bıçaklama ve kavgaların yaşandığı Kent Park'ta asayiş yönünden önlem almak için harekete geçti
 Alınan bilgilere göre bu kapsamda Kent Park'ta bulunan motorize ekiplerin merkezi olan  SASKİ yanındaki birim büyütülerek polisler ve bekçilerin görev yapacağı 'polis karakolu' haline getirilecek. 
 İl Emniyet Müdürü Fatih Kaya'nın talimatı üzerine başlatılan çalışma ile Kent Park'ın 24 saat süreyle gözetim altına alınması hedefleniyor. Bu kapsamda önümüzdeki günlerde  çalışmalara başlanılacak









Medyabar Youtube Kanalı

Kategori : Güncel

Medyabar.com bugun 4674 kez ziyaret edildi. Bu haber ise 20029 kere okundu
YORUMLAR 24 Yorum
Yorum yaptığınız taktirde Kullanıcı Sözleşmesini kabul etmiş sayılıyorsunuz.
×
750 Karakter Kaldı
Göndermiş olduğum mesajın sorumluluğu şahsıma aittir
Fırtına
13.05.2019 17:24
Suriyeli birini AKP sen belediye başkanı adayı yapsalar % 60 oy alır hiç kimse şikayet etmesin hastane sırası yok ilaç parası yok bedavadan yaşıyorlar
Çavuş
13.05.2019 16:15
Daha geçen suriyeliler kizlara laf atiolardi orasi artık onlarin oldu ordan geçince dovecek gibi bakiolar sakarya zaten kendi insanınla başa cikamio bi bu suriyeliler eksik ben uzman cavusum gidip benim askerimlerim onlar icin savascak onlar burda gezcek insanlarimiza laf atcak yazık..
Fırtına
13.05.2019 15:46
Suriyeli birini AKP sen belediye başkanı adayı yapsalar % 60 oy alır hiç kimse şikayet etmesin hastane sırası yok ilaç parası yok bedavadan yaşıyorlar
Yunus E.
13.05.2019 15:45
Arkadaşlar niye kızıyorsunuz ? %70 oy verirken düşündünüz mü? Evet hayır da %65 verirken düşündünüz mü? tek adam rejimi bakın. Kendi şehriniz de misafir durumdasınız. herkes ama herkes herkes şikayetçi ! e bu adamlara oy atanlar kim? niye hala ısrarla yetki veriyorsunuz ? madem bunların politikasından şikayetçisiniz. tavrınızı koyun ! tank palet satılacak dediler. yine oy verdiniz. Suriyeli kardeşleriniz ile beraber yaşamak zorundasınız.... onlar size %70in verdiği hediye:)))) başkanınızın hediyesi onlar... her yerdeler her ! devamlı nüfus artıyor birde. daha suriyeden gelen yok arkadaşlar. doğum evinden gelenler onlar :)
Dombira
13.05.2019 13:02
Koca sinan.. su mubarek ramazan ayinda ordaki adamlar hakkinda bilip bilmeden yorum yaptigin icin allah seni bildigi gibi yapsin. Gezmiyorlarmis sen git helallik al onlardan.
Serkan tezel
13.05.2019 11:32
Hırsızları tecavüzcüleri doldurmaya devam edin türkiyem ne olursan ol gel
ykş
13.05.2019 11:22
komiksiniz ya ben şahsen 2 yıldır ailemle gelmiyorum kent park ve sakarya parka can güvenliği karanlık çöktüğü an yok zaten ayrıca ağaç dipleri ahlaksızlık yapan çiftlerle dolu. her köşe başına emniyet görevlisi de koysanız eğitilmediğimiz sürece ve vatanı için savaşmayıp başka ülkeye sığınan mülteciler olduğu sürece bir cacık olmaz.
Kaan Ayhan
13.05.2019 09:32
RTE Amerikayla girdigin pazarlikta esedi devirip katardan gececek olan sivilastirilmis gazi türkiye üzerinden avrupaya ihrac edecek plani suya düstü,tabi Esedlede papaz oldun,4Milyon suriyeliye mecbur kapi acmak zorunda kaldin,cünkü diger tarafta esedi devirebilmek icin öso denilen sözde muhalif insanlara silah pompaladin,4milyon suriyeliyi eve göndermekte vicdan azabi cekiyorsun.Bu is tabiki yine kime patladi?Türk Milletine,sen tabiki sarayinda bu tür olaylarla karsilasmadigin icin,mitinglerde ensar muhabbeti yaparsin,sana inan kizimiyorum RTE,ne yapip edip bu insanlari kandirabiliyorsun ya,sana helal olsun,sana saraylarda az 100 korumada az,salatanatini sür yigidim sana yakisiyor, biz koyun sürüleri seni cok besleriz daha.
Koca Sinan
13.05.2019 04:40
Eyy Ekrem başkan. İcraat bekliyoruz. Kentparkta güvenliğin var kulübeden çıktıkları yok. Kavga olur hırsızlık olur en son onlar çıkıp gelirse ne alâ. kulübeyi kaldır tur atsınlar oralarda, müdür amir kontrol yaptığı yok tabi.
Adalıkız
13.05.2019 00:15
Çarşıda pazarda parkta ses çıkaran yok.. Burda herkes Suriyeli düşmanı hep laf icraat göremiyoruz bu kadar sevmiyosak eğer meydana toplanalım millet
sage
12.05.2019 23:09
suriyeli sevdalılığı yüzünden çıkamaz olduk dışarı pire gibi çoğalıyorlar yakında kendi ülkemizde özerk durumuna düşmekten çekiniyor insan....
GaripVatandas
12.05.2019 22:33
Adamlar katlı pazarda,deprem müzesinin karşısında dükkan açtılar tezgah aldılar ne göndermesi kardesim gondersende gitmezler.gecen çocuğumla pazara gideyim dedim kendimi turist sandim. Yeter artık kabak tadı verdiler iyice adım atamaz olduk başımız belaya girecek bunlar yüzünden. Artık yeter bu insanlar kendi vergileriyle irakli Suriyeli bakmak zorunda değil.
Ahmet
12.05.2019 21:08
Büyükşehir belediyesi neden güvenlik elemanı koymuyor anlamıyorum.. Bu şekilde büyük parklarda özel güvenliğin sürekli devriye atıp her alana güvenlik kameraları koyulması gerekir. Hangi çağda yaşıyoruz olayın çıktığı her noktaya karakol kurmak mantıklı mı. Saldım çayıra mevlam kayıra gibi dolaşıyor suriyeli ıraklı afganlı.. Sağa sola fuzuli harcama yapacağınıza kamera koyun özel güvenlik sayısını artırın sayın belediye yetkilileri..
Sakaryali
12.05.2019 21:02
Eee sayin baskan rte..dunyaya şirin gozukeyim .arap dunyasina sirin gozukeyim derken ..kendi milletin tarafindan dislandin..yeter artik dön yurduna.önce halkin secime gunler sayili sızlanma sonra bu millet affetmez.
Yorumsuz
12.05.2019 20:59
Bu kadar zor bir dönemde ne masrafı arkadaşım halk olarak sorarım en basiti gönderin gitsinler kimin vergisiyle kimleri koruyacaksiniz pardon anlayamadım devletten o masraf için ödenek isteyeceksin utanmadan hayirmi kardeş ne bu bolluk insanlar kemer sika sika bunaldi yeter
Ahmet
12.05.2019 20:54
Büyükşehir belediyesi neden güvenlik elemanı koymuyor anlamıyorum.. Bu şekilde büyük parklarda özel güvenliğin sürekli devriye atıp her alana güvenlik kameraları koyulması gerekir. Hangi çağda yaşıyoruz olayın çıktığı her noktaya karakol kurmak mantıklı mı. Saldım çayıra mevlam kayıra gibi dolaşıyor suriyeli ıraklı afganlı.. Sağa sola fuzuli harcama yapacağınıza kamera koyun özel güvenlik sayısını artırın sayın belediye yetkilileri..
Ağa Bey
12.05.2019 19:42
Güzel ve doğru karar. Yunuslar oluyordu ama ,kontrol noktası şeklinde değil.Sorumluluk alanı şeklinde düzenleme iyi oldu. İstifadeyi arttırır.
Vatandaş
12.05.2019 19:08
Bu ... polis ve bekcilerden çekilmiyor.Bunlarin topunu derhal Suriye- Irak'a gönderin Hükümet, Devlet, Cumhurbaşkanı bunlara kardeşim diyor çok seviyorsanız kendiniz bekleyin.Bu ülke 80 milyonun ülkesi, sadece sizin değil.Vatandasa sorun istiyormuyuz diye.Parklara, bulvarlara çıkamaz olduk. Gondermesseniz sonuçları kötü olacak, iş işten geçmiş olacak.Bizim haklarımız haram olsun.
Şahin Aydın
12.05.2019 18:53
Kendi memleketimizde rahat edemez hale geldik
Kenan
12.05.2019 18:51
Orası zaten yunus ekip amirliği yani motorize ekiplerin teri senelerdir
Sıkı(yorum)
12.05.2019 18:22
Bizim milletimiz alsın ailesini gitsin parka sahip çıksın. orayı boş buldu deli dana gibi dolanıyorlar. Belediye de gram akıl olsa o parktan vatandaşın faydalanması için aktivite düzenler. Belediye iş başına! Vatandaş parkına sahip çık! Belediye vatandaş sahip çıkmazsa olacağı budur.
Okan
12.05.2019 17:58
Şükür birileri akıl edebildi
Kamil yilmaz
12.05.2019 17:56
Misafirliğin bir süresi vardır Suriyeli misafirleri ülkelerine uğurlamanin zamanı gelmedi mi 35 milyar dolar harcandı milletimiz fakirlesti ekonomik krizdeyiz çocuklarımızın rızkını bunlara yeteri kadar harcamadik mı, artık ülkelerine gonderilsinler halkımız da polisimiz de biraz rahatlasin
Vatandaş
12.05.2019 17:53
Olması gereken!!! Sonunda!!!!
Online Ziyaretçiler