Medyabar'da Ara

'da Ara

Arama yapmak istediğiniz kelimeyi girin ve robot olmadığınızı onaylayın.

Büyükşehir'den 2 şirket daha Sera A.Ş. ve Tarım A.Ş.

Büyükşehir Belediye Başkanı Ekrem Yüce büyükşehir belediyesi bünyesinde fidancılıkla ilgili şirketin yanısıra termal kaynak ve tarım alanlarını korumak için 2 şirket daha kuracaklarını söyledi.

10:08   |   14.05.2019
Haber Resmi

:üyükşehir belediye meclisinin dün yapılan toplantısında konuşan Büyükşehir Belediye Başkanı Ekrem Yüce fidancılık ve Peyzaj A.Ş için çok önemli bir adımın atıldığını ifade ederek şunları söyledi:
"Tarım konusunda Sakarya'nın tüm potansiyelini kullanacağız. Sakaryamız fidancılığın merkezi ve Türkiye'de ilk sırada. Bu konuda gerekli tüm araştırmaları yaptık. İlgili kurumlarla görüşmeler gerçekleştirdik. İdari binalar, laboratuvar, konaklama ve satış alanlarıyla birlikte bir tesis inşa edeceğiz. Kurulumu için meclis üyelerimizden onay aldık.  İnşallah Sakarya üretimi ve ihracatı ile ülke ekonomisine katkılar sunacak, Sakarya fidancılık ve peyzaj üzerine örnek gösterilen bir şehir olacak. Öte yandan Sera A.Ş firmasını da kuruyoruz. 4 farklı noktada bulunan termal kaynaklarımızı kullanacağız. Tarım alanlarının ve su havzalarını korumak, tarım ve hayvancılığı desteklemek adına Tarım A.Ş'yi de kuruyoruz. Ayrıca 1000 dönüm üzerinde Sakaryamıza tarım alanı kazandıracağız. Tarım Bakanlığımızdan gerekli desteği aldık. İnşallah yakın zamanda çalışmalarımızı gerçekleştireceğiz. Hayırlı olsun".





Medyabar Youtube Kanalı

Kategori : Güncel

Medyabar.com bugun 220175 kez ziyaret edildi. Bu haber ise 6700 kere okundu
YORUMLAR 15 Yorum
Yorum yaptığınız taktirde Kullanıcı Sözleşmesini kabul etmiş sayılıyorsunuz.
×
750 Karakter Kaldı
Göndermiş olduğum mesajın sorumluluğu şahsıma aittir
Ali Mehmet Kara
15.05.2019 10:14
Yazlık Aralık Karakamış Hanlı köylerini imara açtın tarım ı nasıl koruyorsunuz... hep rant peşinde koşuyorsunuz, millet uyandı, biraz millet için çalışın......
Yemezler..
15.05.2019 03:05
Bu sofracık, efendiler - ki iltikaama muntazır Huzurunuzda titriyor - bu milletin hayatıdır;  Bu milletin ki mustarip, bu milletin ki muhtazır!  Fakat sakın çekinmeyin, yiyin, yutun hapır hapır... Yiyin efendiler yiyin, bu han-ı iştiha sizin, Doyunca, tıksırınca, çatlayıncaya kadar yiyin! Efendiler pek açsınız, bu çehrenizde bellidir Yiyin, yemezseniz bugün, yarın kalır mı kim bilir?
Işçi
15.05.2019 02:23
Birde yandaş a.s kurulsa çok daha iyi olurdu
Dogrucu Davut
15.05.2019 01:11
Eşkıyalık dünyaya hükümdar olamayacak.İyiler-zahiren kaybetmiş gibi görünselerde-hep kazanacaklar.
Sıkı(yorum)
15.05.2019 00:29
Tarım alanlarını korumak istiyotsanız şirket değil koparatif kurun bölge halkı kalkınsın. Kurduğunuz şirketle ancak kapitalizme hizmet edersiniz. Yandaşa hizmet edersiniz. Halk uyanık değil, halk saf yoksa o şirket değil koparatif olurdu. Sizde emperyalizme değil halka hizmet etmiş olurdunuz. Maçoğlu'nu örnek alın kominist ama halk için çalışıyor.
Fatih54
14.05.2019 20:53
Toçoğlunun kadrosuna yer bulmak için 2 firma daha deseydiniz daha doğru olurdu.Vallahi artık milletin aklıyla dalga geçiyorsunuz ya.16 yıl tüm seçimlerde size oy verdim ama işin astarı yüzü farklıymış.Biz karşılıksız saf saf oy verdik savunduk,siz aradan malı nasıl götürürüm derdindeymişsiniz.Buda yeni fiyasko 2 şirket biraz daha indirelim derdi.
Sakarya
14.05.2019 20:44
Gariban a.ş kurun fakir fukaraya bakın ekmek verin iş verin
AH MENFAAT AH
14.05.2019 20:07
SAYIN BASKAN ADAPAZARI İLÇEMİLLİ EGİTİM MUDURLUGU YAPAN 2 KEZ AKP MİLLETVEKİLİ ADAY ADAYI OLMUS 12 YIL İLÇEMİLL, EG,T,M MUDURLUGU YAPAN HİÇ BİR BASARISI OLMAYAN NEFSİ VE KİBİRİ ON PLANDA TUTAN HATTA CUMHURBASKANIMIZIN KOLTUKTA OTURANLAR MİLLETİMİ DEVLETİNE DUSMAN ETMESİN SOZUNU BİLE BANA KİMSE BİRSEY YAPAMAZ EDASIYLA UMURSAMAYAN SADECE PARA GELSİNDE NERDEN GELİRSE GELSİN DİYEN ZİYA CEVHERLİDE NE BULDUNUZDA BELEDİYEYE SEKRETER YARDIMCISI YAPTINIZ HEMSERİCİLİK ONDA KAVMİYETCİLİK ONDA İLAHİYATCI AMA ADALETSIZ BİRİSİNİ GETİRMENİZİ KİM İSTEDİ MERAK EDİYORUM YİNE AKP İÇERİSİNDE HALKLA İLİŞKİLERİ GUCLUBİRİSİ OLAMAZMIYDI VAH SAKARYA VAH GENE YUZUSTU SURUNMEYE DEVAM EDECEGİZ ANLASILAN VEDASINDA BİLE KENDİNİ CUMHURBASKANI OLDUM EDASI VARDI YAZIKKK
demır
14.05.2019 17:55
İşe alınacak kişiler şimdiden bellidir.
Laluna
14.05.2019 13:37
Ne o komünist belediye mi oluyoruz?saçma ....torpilli birilerine yine ekmek kapısı.Hemde belediye de.Bu işleri yapan bi dünya firma var sakarya da.
Serdivan
14.05.2019 13:03
Sayın Başkan Sizler önce eski defterleri bir karışın bakayım kimler ne iş yapıyor ne iş yapmıyor ve eski harcanan paraları kontrol ettirin sizleri onun için oraya getırdik. Lütfen Oradaki para yiyen ve hırsızları ayıklayın Yoksa bizler hakkımızı helal etmeyiz. Siz bir köylü çocuğu olduğunuzu unutmayınız. İnşallah iyi bir çalışma çıkarırsınız başarılar diliyorum.
Tekçi Şaban
14.05.2019 12:35
O şirketlere de başka bir YEŞİL getirirsiniz. Adapazarlı değil de Erzurumlu yada Antalyalı olanın şansı açık B.Sehirde
Bahadır Erenler
14.05.2019 11:09
Cesaretiniz varsa meclis toplantılarını canlı yayınlayın ne olup bittiğini bilelim.
kafka
14.05.2019 10:24
Mevcut güzelim tarım alanlarını imara aç, beton yığınına çevir; sonra da 1000 dönüm tarım alanı kazanacağım diye uğraş,,! Siz önce 1. sınır tarıma alanlarını imara kapatacak iradeyi bi koyun ortaya da ondan sonra bu safhayı konuşun olmaz mı...
Geyveli
14.05.2019 10:22
Şirketler kurulur ama iş personel ilanına çıkmak olunca ses seda yok. Kadroları belli değil mi bunların? Yazık KPSS'lerde verdiğimiz emeklere!
Online Ziyaretçiler