Medyabar'da Ara

'da Ara

Arama yapmak istediğiniz kelimeyi girin ve robot olmadığınızı onaylayın.

MBD ailesi iftarda buluştu

Milli Birlik ve Düşünce Derneği teşkilatlarının tamamı Genel Merkez tarafından düzenlenen istişare toplantısı ve iftar yemeğinde bir araya geldi.

10:51   |   14.05.2019
Haber Resmi
Haber Resmi
Haber Resmi
Haber Resmi
Haber Resmi
Haber Resmi
Haber Resmi
Haber Resmi
Haber Resmi
Haber Resmi
  1. Haber Resmi
  2. Haber Resmi
  3. Haber Resmi
  4. Haber Resmi
  5. Haber Resmi
  6. Haber Resmi
  7. Haber Resmi
  8. Haber Resmi
  9. Haber Resmi
  10. Haber Resmi

Adapazarı'nda bir restoranda düzenlenen İftar programına Genel Başkan Erdem Ercan ve yönetim kurulunun yanı sıra ülke genelindeki 24 İl başkanı, Üniversite Teşkilat Başkanları, Ortaöğretimlerden Sorumlu Başkanlar, Hanım Komisyonu Başkanları, AK Parti Adapazarı İlçe Başkanı Metin Kurtuluş, Adapazarı Belediye Başkanı Mutlu Işıksu ve belediye meclis üyeleri, İşkur  Sakarya İl Müdürü Tekin Kaya, Düzce Belediye Başkan Yardımcısı Celal Kasapoğlu, Eğitim Bir Sen Sakarya 1. nolu şube Başkanvekilli Türker Erol Özen ve Başkan Yardımcısı Adem Arslan, birçok işadamı ile siyasi parti temsilcileri katıldı.


Hep birlikte yapılan iftarı programı edilen dua ile sona ererken Milli Birlik ve Düşünce Derneği Genel Başkanı Erdem Ercan bir konuşma yaptı.





Ercan konuşmasında 24 il başkanları ile aylık genel istişare toplantısını Ramazan ayı nedeni bir iftar yemeği Organizasyonu şeklinde yaptıklarını belirterek:

"Bizlere Ramazan ayına erişmeyi nasip eden Cenab-ı Hakk'a binlerce şükürler olsun. 11 ayın sultanı Ramazan'ın başlamasıyla birlikte paylaşım ve dayanışmanın örneklerinden bir tanesi "İftarımızda teşkilatlarımızla ortak payda da fikir alışverişinde bulunduk. Ramazan boyunca İstanbul, Düzce, Şanlıurfa illerimizde de iftar programı yapmayı düşünüyoruz. Bu manevi atmosferde paylaşma ve birlik beraberlik ayında çeşitli hasta ziyaretleri, ev ziyaretleri gerçekleştiriyoruz. Ay boyunca bizlere büyük teveccüh gösteren başta tüm vatandaşlarımıza, teşkilatlarımıza teşekkür ediyoruz." dedi. 


MBD Genel Başkanı Erdem Ercan konuşmasının devamında, tüm dünyada barışın ve huzurun egemen olduğu, ayrışma olmadan insani değerlerin öne çıktığı günler yaşanması umudunu belirterek "Ramazan ayları toplumumuzun manevi zenginlikleridir. Yardımlaşma, dayanışma, eşitlik ve kardeşlik duygularının en yoğun yaşandığı günlerdir. İnsanlığın birlik ve beraberliğinin daim olmasına; sevgi, saygı, hoşgörü ve barışın hakim olmasına vesile olması diliyorum" şekilde sözlerini tamamladı.





Medyabar Youtube Kanalı

Kategori : Güncel

Medyabar.com bugun 2008 kez ziyaret edildi. Bu haber ise 17193 kere okundu
YORUMLAR 29 Yorum
Yorum yaptığınız taktirde Kullanıcı Sözleşmesini kabul etmiş sayılıyorsunuz.
×
750 Karakter Kaldı
Göndermiş olduğum mesajın sorumluluğu şahsıma aittir
Sapancalı
15.05.2019 12:35
Şov yapacak zihniyete sahip olsalar masada ne kola olurdu ne fanta, herşey açık samimi ve ortada. Siz Allah deyip, peygamber deyip, sizi kandıran ve gerçek şovu yaparken farkına varamadıklarınızın peşinden devam edin. Derneğin Genel Merkezi neden Ankara da değil diyen arkadaşıda anlamış değilim bizim Ankaraya gönderdiğimiz vekilleride, Ankaradaki bakanlarıda Adapazarı sokaklarında göremedim. Ama MBD Sakarya da bir fiil hizmet peşinde sanırım sen Ankaradan yazdın bu yorumu...
Ekrem
15.05.2019 05:30
Şu medyabar'ın yorumcuları kadar nefret dolu, negatif enerji veren, her şeye bir pislik atma derdinde olan bir güruha rastlamadım. Yahu adamlar ekip halinde toplanmış iftar ediyor. Sana ne yediği içtiğinden? Ben bu derneği hiç duymamıştım. Ama sırf bu kötü yorumlar nedeniyle gidip ziyaret edeceğim. Sakarya'da kurulmuş yerel ve yasal bir dernek. Ne yaptı ki size battı bu kadar merak ettim doğrusu? Dernek yöneticileri de Coca cola konusunda da eminim bundan sonra daha hassas olacaklardır.
Çerkez Etem
15.05.2019 01:50
Muhsin Başkanın Alperen Ocakları yokmu ydu? Bu nasıl iş anlamadım. Hadi Coca Cola yı geçelim diyorum vede geçtim. Sadece merak ediyorum Alperen Ocakları sizlere yeterli gelmedi mi? Yada buranın Alperen Ocakları'ndan farki nedir. Ayrıca merak ettiğim genel merkezler benim bildiğim Ankarada oluyor. Niyeti düzgün olana Cenabı Allah yardım etsin. Ama iftar sofrasunda kolay hiç hoş olmamış
Riza Vardar
15.05.2019 01:39
adını Port olarak yazan şahıs. Umuyormuşki verdikleri çöp vergileri bu masalara gitmesinmiş. Adlarınızı yazmaya korkan insanlar olarak boyunuzdan büyük laflar etmeyin. Hadi bakalım hodri meydan çık adını açıkla kim bu devlete daha çok vergi veriyor herkes görsün. Yazıktır ya. Fazla iyi niyet gerçektende maalesef maraz doğuruyor. Herkes haddini hududunu bilsin.
Ugr54
15.05.2019 00:35
Ne kadar milli düşünceye sahip oldukları masadaki amerikan içeceklerinden belli. Ve fakirlerin olmadığı iftar masasında allah katında hiç bir hükmü ve hikmeti yoktur.
kertenkele
15.05.2019 00:31
METİN KURTULUŞ BEY...DÜRÜSTLÜĞÜN,İNSAN İLİŞKİLERİN GÜZEL SOHBETİN VE EFENDİ KİŞİLİĞİN İLE SENİ AYRI TUTUYORUM..SEVİLİYORSUN..RAMAZAN'DAN SONRA TATLIM İLE BİRLİKTE YİNE NASİP OLUR İSE YANINDAYIM İNŞALLAH..
Batuhan Düzen
15.05.2019 00:26
Selamun Aleyküm hepimizin Ramazan Ayı mübarek olsun. Mübarek Ayımızda nefsimizi oruçla keselim, şeytanı dualarımızla yenelim, yerimizi imanımızla belirleyelim. Genel Başkanım Reis Erdem Ercan'dan ALLAH razı olsun. Bize Muhsin Başkan'ın davasını öğreten, yolunu gösteren o yoldan hiç bir zaman şaşmayan, başımız dara düştüğünde yanımızda olan Dernekte ki abilerimden ALLAH razı olsun. Kendince kötü yorum yapanları gördükçe Derneği'me ve Dava'ma daha da sıkı sarılıyorum, çünkü ağzı olan konuşur. ALLAH birliğimizi dirliğimizi bozmasın, ALLAH yar ve yardımcımız olsun.
Kamil Maden
14.05.2019 21:27
Masalarda coco cocolar hayırdır?
Port
14.05.2019 19:52
Akp belediyeleri ile milli derneklerin ne işi olur.yoksa maddi bir destek mi var.cop vergileri umarım bu sofralara gitmiyodur.
Port
14.05.2019 19:48
Akp lilerden bıktık.baskanlik sistemine oy attım.keske atmasaydım Hak hukuk adalet kalmadı ülkede.kopya kayırma avanta
Vatan Millet Sevdalısı
14.05.2019 17:31
Bu kötü yorumları eshefle kınıyorum. Derneğin ne amaç uğruna hizmet ettiğini bilmeyen 3-4 kendini bilmez yorum yapip fitne fesat karıştırıyor. Neymiş Cola Turka neredeymiş ? Yahu günlük yaşantınızda kullandığınız ( neredeyse ) herşey yabancı ürün. Burada tutup Coca Cola'ya takılıyorsunuz. Belli ki bu derneğe karşı bir kuyruk acınız var. Bunu da çirkin yorum yaparak geçirmeye çalışıyorsunuz. Gülünesi haldesiniz ,Allah sizi ıslah etsin. Bu güzel ramazan ayında bu güzel organizasyonu gerçekleştiren Milli Birlik ve Düşünce Derneği Ailesine de ayrıca şükranlarımı sunuyorum.
Selman Yıldız
14.05.2019 15:43
Allah kabul etsin. ben geçen sene çadır iftarlarınıza gelmiştim.çok memnun olmuştum.orada dostluk var onu gördüm.çok samimiler.okulum bittiğinden dolayı bu ramazan trabzondayım. geçen sene orda tanıştığım yusuf özcan abime ve diğer abilere, kardeşlere selam olsun.sakaryaya geldiğimde ziyaret edecem.
Özcan Kocakaplan
14.05.2019 15:40
Bu derneğin bir üyesi, bir neferi, yegane bekçisi olarak diyorum ki, yazdıklarınıza sadece gülüyorum, şu mübarek ayda bile verilen iftarın neyi size dokunuyor, nesi size batıyor, ya bir kuyruk acınız var ya da bir çekememezlik veyahutta derneğin böyle ivme kazanarak gitmesi sizlere dokunuyor. Arkadaşlar, abiler, kardeşler Sakarya'da genel merkezi olan bir dernek var, siz bu dernekten kendinize yarar sağlamak yerine hep yağmalama, taşlama peşindesiniz, az bi kendinize gelin, bunlar onun bunu evladı değil, Adapazarı'nın öz evlatları, vatanı milleti için her daim en önden koşan, gelen ADAMLAR, yapmayın etmeyin, kendinize gelin, yorumculuk yapmayın, çıkın icraat gösterin.
DAVA ADAMI
14.05.2019 15:35
bakıyorum da bir yanda haber sayfası açık bir yanda da internet açık ki kelime ne yazayım, cümle ne kurayım, başka ağızlardan oluşan söylemler, sokağa çıkmaya korkan adamlar burada şovmen olmuş, yaz be abim yaz, kim olduğun belli değil, seni bulamazlar ya kendin kral gibisindir, yaz yaz ama bir gün sana bir yazılırlarsa vay haline.
İsmet Çakır
14.05.2019 15:33
altında hangi marka araba var. sen neyle buraya yorum yazdın şakacı.bırakın açıktan müslümanlık yapmayı. BURADAN! dernek başkanına SESLENİYORUM. Ey sayın başkan bir iftar yapın da buradaki arkadaşları da çağırın hatta saçma yorumları beğenenleri de çağırın da bir yerleri ŞİŞMESİN! :)
Oğuz
14.05.2019 15:22
Allah kabul etsin diceğnize yine çirkin yorumlar yapmışınız. Aslında normal karşılamak lazım sizin bu zihniyetinizden başka ne beklenirdi iftira karalama yalan dolan. Helal olsun Allah kabul etsin MBD.
Astala vista
14.05.2019 15:19
Bu MBD ne iş Yapar merak konusu?
Millet Aşkına
14.05.2019 15:19
Milli kola Nerede şu Nerede bu Nerede, gören de sanacak her şeyiniz milli, bu adamlar milli dava uğruna, vatan için millet için her şeyi yapıyor, sen gel buraya kolaya takıl, hata olmayınca yanlış olmayınca en ufak detay sana dünya kadar büyük gelir, bu embessil ayaklarını bırakın, az ötede oynayın ki rüzgarımızda size bir şey olmasın.
Vatansever
14.05.2019 15:16
Ya afedersiniz de yorum yazanlar yorum yazmak için yazmayın, bir kuyruk acınız var, eyvallah anlıyorum Ramazan Ayında ekip toplanilmis bir iftar yapılmış, yok kola yok pasta, neyin tatavası bu, yer belli dernek yerinde, gelin bir de yüz yüze konuşalım, perde arkası edebiyatı bir yere kadar sizi gidi fareler.
Vatandaş
14.05.2019 15:15
Eğer pasta büyükse eşit dağıtılması için en büyük mücadeleyi veren mbd. Sen işsizsen güzel kardeşim işsizlere en çok iş bulmaya çalışan insanların olduğu yer mbd. İstese siyasetin her alanında bulunacak olup bir kişinin bile siyaset yapmadığı dernek mbd. Kötü eleştirenler bir gün derneğin kapısını çalıp gitsin çayını içsin. Ordaki saygıyı sevgiyi görsün. Ben gittim utandım. Kötü yorum yapan kardeşim sende utanacaksın. Bu yorumları yaparken ne biliyorsunuz da karalıyorsunuz anlamış değilim. Gidin adamların kapısı herkese açık. Zaten hepsi senin benim arkadaşımız abimiz kardeşimiz. Gidin biraz bu adamların derdiyle dertlenin. Bilmeden bu kadar eleştirmeyin ayıptır
Esat Coşkun
14.05.2019 15:14
Yorumlara bakıyorum da çok acınacak bir durumdasın...Herkes laf sokmanın derdine düşmüş. bakıyorum da başkalarının iftarlarına hiçbiriniz böyle yorum yapmamış.o zaman sizler ya trolsünüz yada bu derneği sevmiyorsunuz veya da bunların başkanlarına ihanet ettiniz onların yanına gitmekten çekiniyorsunuz.bırakın ucuz kola, pasta muhabbetlerini, bırakın kadınların ve erkeklerin ayrı oturmasını,BIRAKIN BU KADAR UCUZ ŞEYLERİ. ADAMA SORARLAR ARKADAŞLAR! Ne mi Sorarlar! Bu haber sitesini ya telefonunuzdan ya da bilgisayarınızdan yazdınız PEKİ kullandığınız cihazlar YERLİ Mİ? KESİNLİKLE HAYIR...Kullandığınız ne telefon, ne araba, ne giydiğin elbise yerli değil.Boşuna millete yüklenip kendinizi temizlemeye çalışmayın.YEMEZLER!
Hendekli
14.05.2019 15:08
Milli deyip sefa sürüyorlar milleti kandırıyorlar. Milli COLA nerdeeeee
Riza Vardar
14.05.2019 15:05
Yok pasta yok kola o bu şu. MBD'yi siz İranci dernekleriniz devletten nemalanarak yaşayan insanlardan oluşan bir gurup olarak göstermeye çalışıyorsunuz ama bize işlemez. Siz bunları hep bir ağızdan çok güzel yapabilirsiniz ama birinizin bile yüreği yetmez gelip bir çay içmeye. Mbd bin bir tane istismar olayı bir tane yabancı yada yerli nemalanmasi yok. Sizin adresiniz o yüzden mbd değil. Kim olduğunuzu neye hizmet ettiğinizi çok iyi biliyoruz biz. Bizde herşey şeffaf. Yüzümüze gülüp arkadan sallamaya devam edin siz. Hepinizin suratına tükürecek gün gelecek.
Erdi çatalbaş
14.05.2019 15:04
Dedikoduyu fitneyi hertürlü kötü yorumu yapanlar bu ayın değerini biliyorsunuz da adamlar iftar yaptı diye nazarınızda yanlış müslüman yok pasta büyük yok milli değil :))) nasıl bir şehirde yaşıyoruz be kardeşim
sakayalı
14.05.2019 13:28
sakaryada pasta büyük tabi kim ne yerse...
31 MART
14.05.2019 11:47
YERLİ VE MİLLİ MİYDİNİZ SİZ İÇECEKLER BARİ COLA TURKA DİDİ OLSAYDI BARİ DERDİNİZ ŞOV İHH DAKİLEİRN ORHAN CAMİİNİN AVLUSUNDA DEĞİLDE KENDİ MEKANINDA CUMA KILMASI GİBİ CUMA DA HUTBE OKUNURKEN İÇERİDE MUHABBET ETMEK GİBİ KULLANIN BAKALIM
HAFIZ BURHAN
14.05.2019 11:26
Riyakarlik bence. Kadinli erkekli bir arada.Koka Kola masada sonrada iftar. Sadece kendinizi kandirdiniz.
Kalender
14.05.2019 11:08
Daha dun Amerikaya Israile laf ediyodunuz, Iphone Kiriyodunuz, Hepinizin elinde Iphone Masada Koka Kolalar siz kimi KANDIRIYOSUNUZ BE, ALLAH BUYUKTUR.!!!!
Haci Bektas
14.05.2019 11:06
NE BIRLIGI BE HERYERE SIZ PARSELLEDINIZ. ASKERE GIDEN BEN ISSIZ KALAN BEN, AMA BANA ZILLET DE HAIN DE, BUNLARIN HANGI BIRININ COCUGU ASKERE GITMIS YARISI CURUK ALMISTIR ADIM GIBI EMINIM. FACEBOOKA BAYRAK KOYMAKLA OLMUYO BU ISLER.
Online Ziyaretçiler