Medyabar'da Ara

'da Ara

Arama yapmak istediğiniz kelimeyi girin ve robot olmadığınızı onaylayın.

PFDK'dan Sarıyer'e kötü haber!

2.Lig Beyaz Grup Yarı finalinde Sakaryaspor ile karşılaşacak olan Sarıyer'e PFDK'dan kendi sahasında seyircisiz oynama yasağı getirildi.

16:09   |   14.05.2019
Haber Resmi

MEDYABAR.COM-: 2.Lig Beyaz Grupta oynanan Play-off çeyrek finalinin ilk karşılaşmasında Yılport Samsunpor ile karşılaşan yeşil siyahlı temsilcimize saha olayları nedeniyle para cezası geldi.


PFDK'nın o kararında ise, "SAKARYASPOR A.Ş.'nin, 09.05.2019 tarihinde oynanan SAKARYASPOR A.Ş. - YILPORT SAMSUNSPOR TFF 2. Lig Play-Off müsabakasında, taraftarlarının neden olduğu saha olayları nedeniyle takdiren 5.000.-TL PARA CEZASI ile cezalandırılmasına," ifadeleri yer aldı.






Aynı zamanda Kastamonuspor ile  de çeyrek finalde karşılaştığı Sarıyer ise 1 resmi müsabakada kendi sahasında cezasız oynayacak.


O kararda, "SARIYER Kulübünün, 09.05.2019 tarihinde oynanan SARIYER - KASTAMONUSPOR 1966 TFF 2. Lig Play-Off müsabakasında, taraftarlarının neden olduğu çirkin ve kötü tezahürat nedeniyle ve bu eylemin aynı sezon içinde ev sahibi kulüp olduğu müsabakada 6. kez gerçekleştirilmesinden dolayı 1 RESMİ MÜSABAKAYI KENDİ SAHASINDA SEYİRCİSİZ OYNAMA ve 6.000.-TL PARA CEZASI ile cezalandırılmasına," ifadeleri yer aldı.





Medyabar Youtube Kanalı

Kategori : Spor

Medyabar.com bugun 13473 kez ziyaret edildi. Bu haber ise 14124 kere okundu
YORUMLAR 11 Yorum
Yorum yaptığınız taktirde Kullanıcı Sözleşmesini kabul etmiş sayılıyorsunuz.
×
750 Karakter Kaldı
Göndermiş olduğum mesajın sorumluluğu şahsıma aittir
Cans
15.05.2019 11:55
Bizim yönetim misafir biletini 10 lira yapıyor fakat Sarıyer yönetimi kesin 30 35 lira yapar. Biz neden 10 lira olarak belirliyoruz anlamış değilim.. Bu sezon sancaktepe olsun başka takımlar olsun platformdan tribünlere bile 30 35 lira bilet fiyatı belirledi bizlere.
Türk54
15.05.2019 10:34
Sarıyeri burada 2-0 yenmemiz lazım daha önceki gibi agresif oynayacaklar bizi tahrik edecekler seyirci uğultusuna takılıp futbolcuların gaza gelmemesi itiş kakışa girmemesi lazım samsun maçları ndaki gibi sabırlı sakın soğukkanlı olursak finale çıkarız kontrol bizde olmalı bize faul yapacaklar biz dokunursak tahrik Edip kendilerini yere atacaklar biz yolumuzu oynayalım yeter
Fuat
15.05.2019 02:37
Biz burda yenip garantiyelim sarlyer zaten buyuk stad talabini hasilat icin kabul edeck biz burda 3 tane atalim bide sakin kufur suz ceza almayalim
Taner
14.05.2019 22:37
Ceza ertelenmesi mümkün değil, öyle bir statü olsa zaten play off maçları hariç olurdu. sarıyer play off maçında yaptığı kötü tezahürat yüzünden ceza aldı bunun 5 tanesi lig maçı 1 tanesi play off , birde deplasman tribünü etkilenmez diye biliyorum onuda ilerleyen zamanlarda görürüz.
Türk54
14.05.2019 22:20
Sarıyer'de ki maç seyircisiz oynanacak seneye yansımayacak bilmeden anlamadan konuşuyorsun olan sarıyere değil sakaryaya oldu biz o stadda Sarıyer tribünde maç seyrediyorduk Sarıyer taraftarını takan kim zaten toplama taraftar ne olduğu belli değil bence iyi olmadı ama stad dışında kamp kurmak lazım oradan destekleriz sakaryamızı
Kerim
14.05.2019 21:50
Salih okuduğunu bile anlamakta zorluk çekiyorsun boş boş konuşuyorsun bişi bildiğin yok.. Seyircisiz seyircisiz daha kaç dilden yazsınlar seyircisiz...ceza seneye falan yansımayacak seyircisiz
Ahmet
14.05.2019 20:01
Seyircisiz net bilgi cahil cahil yorumlar yapmayın hem seyircili olsada bu saatten sonra farketmez Sakaryaspor şampiyon
Salih
14.05.2019 18:38
Arkadaşlar tff statülerini inceledim.net bir biçimde açıkladığım gibi.ezbere yok böyle birşey.biz görmedik demeyin.ben inceledim ve ceza infaz sistemi bir sonraki sezon diyor.guldurmeyin adamı.zaten işin uzmanları bu konuyu yarın açıklar.ben hergün sakaryasporlu yatar kalkarım.durum budur.sariyerle 21.mayısta seyircili olacak.cezanin infazı bir sonraki sezonlar.goremedim edemedim diye bir şey yok.statu çok net.
Yenigünlü
14.05.2019 16:42
Peki Tatangalar gidebilecek mi ?
salih
14.05.2019 16:27
Arkadaşım sarıyer seyircisiz oynayacak ta, cezanın infazı bir sonraki sezonda yani sarıyer seneye ilk playoflarında ceza infaz edilecek.Zaten ben bunu medyabarı uyarmak için alt yorumlarda belirttim. Ancak atlanılmaması gereken cezanın infazının 5 yıl içerisinde (Zaman aşımıdır) playoflar kalırsa ilk karşılaşmasında bu ceza infaz edilecek.Şimdi millet heyecana kapılıp sarıyer karşılaşması seyircisiz sanmasın. Ben statüyü inceledim. Playoflarda alınan seyircisiz cezalar bir sonraki sezonlarda infaz edilir diyor.yani rövanşta sarıyerle seyircili olacak.
Mehmet
14.05.2019 16:26
Bilmem böyle bir şey mümkün mü ama sarıyer yönetimiyle konuşup onlar ne kadar kontejan açacaklarsa bizde o kadar açmalıyız onlar 1000 kişi açsın bizde öyle yapalım veya onlar yine 250 açacaksa bizde 250 açalım
Online Ziyaretçiler