Medyabar'da Ara

'da Ara

Arama yapmak istediğiniz kelimeyi girin ve robot olmadığınızı onaylayın.

Sarıyer biletleri kapış kapış gidiyor

Cuma günü Play-Off Yarı Final ilk maçında Sarıyer'i sahasında ağırlayacak olan Sakaryaspor'da satışa sunulan biletler hızlıca tükeniyor.

10:52   |   15.05.2019
Haber Resmi
SPOR264.COM:-
Samsunspor'u deplasmanda eleyerek yarı finalde Sarıyer ile eşleşen Sakaryaspor'da maç biletleri Salı günü satışa sunulmuştu.
 
Sakaryaspor resmi sosyal medya hesapları ilk gün satılan bilet sayısını açıkladı.
 
Store mağazası bilet gişelerinde satışına başlanan biletlerde ilk gün 9 Bin 655 adet bilet satıldığı açıklandı.
 

Sarıyer maçının biletleri Sarıyer maçının devre arasına kadar satılacak.


Bilet Fiyatları





Kale Arkası Üst: 10 TL

Kale Arkası Alt: 15 TL

Maraton Üst: 20 TL

Maraton Alt: 25 TL

Numaralı ÜSt: 40 TL
Numaralı Alt: 50 TL

VIP: 100 TL

Misafir Tribün: 10 TL


Bilet Satış Noktaları 

Çarşamba

Dükkan54
(10.00-21.00), Stadyum(10.00-19.00), Serdivan Beyzade Cafe (10.00-02.00)

Perşembe

Dükkan54(10.00-21.00), Stadyum(10.00-19.30)

Beyzade Cafe(10.00-02.00)

Cuma
Dükkan54(10.00-17.30) Stadyum (10.00-21.00)





Medyabar Youtube Kanalı

Kategori : Spor

Medyabar.com bugun 108764 kez ziyaret edildi. Bu haber ise 4957 kere okundu
YORUMLAR 6 Yorum
Yorum yaptığınız taktirde Kullanıcı Sözleşmesini kabul etmiş sayılıyorsunuz.
×
750 Karakter Kaldı
Göndermiş olduğum mesajın sorumluluğu şahsıma aittir
seyfi inler
16.05.2019 04:54
yönetim canlı yayına izin vermeli..atmosferi tum turkiye gormeli
Ayı boğan
15.05.2019 15:44
Kayseri malatya sivas vs. Yaklaşık 33 binlik starlarında kaç kere fullediler stadı merak ediyorum fullemeyi geçtim 20 bini genişliği var mı ama bize 28 binlik stad yapıyorlar ayıptır gunahtir
emirhan
15.05.2019 15:30
yönetim az akıllı olun tv den ek gelir getirin stad zaten full dolacak trt yayınlamak istiyor maçı verin 15 20 bin ek gelir demek eyer bu maçı vermezseniz 15 20 bini yok sayarsanız bida sakın paramız yok lafını ağzınıza almayın inandırıcı olmazsınız.
Yunus E.
15.05.2019 14:24
Yönetim ! Niye, Canlı yayın için bu kadar korkuyorsunuz ? Kim ne derse desin böyle uyuz bir yönetim sakaryaspor tarihinde yoktur. Ya arkadaş zaten o stat full olacak bu belli bir şey. Bende statda olacağım. fakat ya dünyanın 4 bir yanında sakaryaspor sevdalısı var... Birazcık ya sadece birazcık onlarıda düşünün... İnanın zarar etmezsiniz. Umarım bu saçma tavrınızdan geri adım atarsınız. Şehir havaya girdi zaten. Ve hiç bir kuvvet çıkaramaz. Herkes inanmış maç saatini bekliyor. her yerde ama her yerde sakaryaspor maçı konuşuluyor. Fabrika da kahve de her yerde. herkes bu maçı merak edip bu maça odaklanmış durumda. zaten herkes koşa koşa stada gelecek ramazan olmasına rağmen. sizde diğer vatandaşlarımızı mahrum etmeyin !!!!!!!!!!
Ahmet ay
15.05.2019 12:29
Stadı full dolduralım ve satılan biletlerden futbolculara hemen ödeme yapalım.Stad full olursa yaklaşık 600 bin TL gelir olur.Bunun 300 binini futbolculara odeyin.Destek sponsor bulun bu maç için neden TV satılmıyor maç buradanda bir gelir olacak biletler zaten satılacak yönetim...bilet kalmaz bunu bir kez daha değerlendirin...maç yayınlansin....TV yayını iyi bir gelirdir.
SEMT-İ HACIOĞLU
15.05.2019 12:23
Az önce bilet gişelerine geldim mübalasız söylüyorum; 150-200 metre uzunluğunda bir kuyruk vardı! Vaybe işe bakın? Başarı gelince insanlar bir anda nasilda Sakaryasporu sahiplendi? Ama bu takımın buralara gelme yolundaki en büyük kahrını, çilesini kara-kış demeden vefalı Tatangalar ödemiştir. Bence en büyük teşekkürü onlar hak ediyor! Neyse bu hızla yarından sonra bilet falan kalmaz söyleyeyim! Bari Sakaryaspor yönetimi canli yayina izin versede Türkiye şöyle şölen havasındaki Sakaryaspor tribünlerini bir görse!
Online Ziyaretçiler