Medyabar'da Ara

'da Ara

Arama yapmak istediğiniz kelimeyi girin ve robot olmadığınızı onaylayın.

Zeki Toçoğlu günlerini nasıl geçiriyor?

Eski SBB Başkanı Zeki Toçoğlu, görevinin ardından günlerinin nasıl geçtiğini twitter mesajıyla duyurdu

16:47   |   15.05.2019
Haber Resmi
Haber Resmi
Haber Resmi
Haber Resmi
  1. Haber Resmi
  2. Haber Resmi
  3. Haber Resmi
  4. Haber Resmi

Eski Sakarya Büyükşehir Belediye Başkanı Zeki Toçoğlu, 31 Mart seçimlerinin ardından görevini Ekrem Yüce'ye devrettikten sonra istirahate çekildi. 

Eski Başkan Toçoğlu, twitter hesabından bugün yaptığı paylaşımda görevinin ardından günlerin nasıl geçtiğini cevapladı. 





Toçoğlu, daha çok kitap okuduğunu belirterek şükrederken takipçilerine kitap tavsiyelerinde de bulundu. 


Toçoğlu'nun paylaşımları şu şekilde: 


Bazı dostlarımız belediye Başkanlığı görevinin ardından günler nasıl geçiyor diye soruyor.
Bu konuda cevabım çok net: okuyarak.
Çok şükür 31 Mart tarihinden bu yana okumalarımı arttırdım.
Daha çok okuyorum 


Mübarek Ramazan vesilesiyle de sizlere bir kitap tavsiye edeyim:

Hz. Muhammed'in Hayatı
Martin Lings


Tercihini edebiyattan yana yapmak isteyenler için Mustafa Kutlu'dan bir tavsiyede bulunabilirim.

"Ya Tahammül Ya Sefer"





Medyabar Youtube Kanalı

Kategori : Arka Kapı

Medyabar.com bugun 29261 kez ziyaret edildi. Bu haber ise 11306 kere okundu
YORUMLAR 28 Yorum
Yorum yaptığınız taktirde Kullanıcı Sözleşmesini kabul etmiş sayılıyorsunuz.
×
750 Karakter Kaldı
Göndermiş olduğum mesajın sorumluluğu şahsıma aittir
aaa
19.05.2019 16:57
Kral şakir
16.05.2019 15:27
Evet gider ayak işçiyi yaktı maaşları %10 düşürdü rahmet okumuyorum yatacak yerin yok
OMRS
16.05.2019 10:43
Tahammülmü Sefermi Hoca..Varmı yurtdışı seyahat planı acaba..Umre Makedonya filan..
Falcı ali
16.05.2019 10:38
Maşallah nazar değmesin bilenler bı okusun efsane başkanımıza:) ben günahın çok o yüzden başka şeylerde yapmalısın.
MOLLA
16.05.2019 10:27
VEFASIZLIĞINLA GELDİN İTTİN...VEFAYI OKU AMA GELEN ARKADAŞINDA VFALI OLACAĞINI SANMIYORUM. EN AZINDAN İLK UYGULAMALARI ONU GÖSTERİYOR,UMARIM YANILIRIM.
sahte54sahte
16.05.2019 10:11
okumaya geç kalmışsın. Toçoğlu.
sakarya
16.05.2019 09:46
son yaptığı meydan projesınde 11 trılyon bence paralar sahte mı dıye bakıyordur tek tek
E.S. Sakaryalı
16.05.2019 09:14
Zeki bey eksik yazmış Serdivan parkında okuyor bu kitapları::)
mert
16.05.2019 08:35
gecen salı gunuydu sanırım, serdıvan avm de yanında 2 kısı ıle beraber 3cu kattan asagıya ınıyordu. vay be dedım nereden nereye dedım. Sakarya mızın buyuk bır koyden farkı olmadıgı gercegını degıstırmıyor .Trafık desenız kendı halınde akan kavsakların tam bır kılıt yerı oldugu , mınıbus ve dolmusların kural tanımadan sehırde gezdıgı . raylı tasımamızın sıfır oldugu bır sehırde yasadıgımız gercegını aklıma getırdı
sakaryam54
16.05.2019 07:23
Kendisinin maddi hic bir kaygısı olmadıgı icin rahat uyuyup - rahat okuyabiliyor, ama gelecek kaygisi olan milyonlar bırakın kitap okumayı ay sonunu zor getiriyor ve geceleri uyuyamıyor.
Basketbol
16.05.2019 04:10
Herkes eleştirebilir saygı duyarım. Ancak benim gibi basketbola gönül veren bir sakaryalı sizi her zaman takdirle anacak. Sayın toçoğlu tekrar aday gösterilseydi bu gün sakaryanın yine süperligde oynayan basketbol takımı olurdu. Bir de şu unutulmamalı gelen gideni aratır..
send işçi
16.05.2019 00:36
acaba kitapta hoşuna gitmeyen bişey okuduğunda sayfayı değiştiriyormudur .d
Ali dallı
15.05.2019 23:37
Minibüsçü kankasıyla eski belediye çay bahçesinde takılıyordur.
Ada pazar
15.05.2019 23:30
Bende bol bol bela okuyorum
Cafer
15.05.2019 21:03
Baskanliktan sonra calismaya ihtiyacin mi kaldi. Çıkı dolu. Aksama kadar sen okumayacan da kim okuyacak.
Cakin
15.05.2019 19:57
Ramazan günü aklima geldi. Yol kenarlarında gordugumuz direk ustinde sensör oldugunu sandığım araçların yoğunluğunu olcecek diye okuduğum projeye kaç lira verildi. Takılalı aylar olmasına rağmen neden hala çalışmasını goremiyoruz. Patates hali Sakarya cad. Bağlantı yoluna da takmislar. Ancak buraya yol demek ayıp olur ama sensorumuz var yolda . Sadece bir kere geçsin bu yoldan yeni başkan dediğimi anlayacaksınız.
Sakaryali
15.05.2019 19:49
Yorumları beğenmeyenler ya akrabalaridir ,yada YALAKALARI ,okuma yazması olmayan adamları genel sek.yardımcısı yaptı, yandaşlarını imar işlerine verdi ama SONUC orası ve oraları onlara da kalmadı kul hakkinla, ah almakla olmuyor ışte bu filmde sona erdi yazık günah sakarya gibi bir şehire !
sssss
15.05.2019 19:47
kul hakkıyla ilgilide birseyler oku.bilgi sahibi ol.
Cesurkartal
15.05.2019 19:43
Günlerin nasıl geçiyor diyor sormadık ki !!!! Nerden çıkardın aman şöyle uzun bir sürede ortada gözükme o yazlık kavşağıni her sabah senin yüzünden çekiyoruz ve seni hatırlıyorum.
Kul hakkı
15.05.2019 19:30
11 TRİLYONLUK MEYDAN AH AKLIMDAN HİÇ CIKMIYOR HATIRLATTINIZ YİNE RAHATÖIŞMI SORSAKMI
Srdvn
15.05.2019 19:27
Her tarafa yegenlerini, akraba talukatini iş sahibi yaptı! Ama maalesef o koltuk ONADA kalmadı ne yazıkki bu devran böyle kimse koltuk sevdalısı olmasın !sakarya ulaşımı berbat ,toplu taşıma minibuslere verilmiş yazık günah, daha niceleri vs,vs!
Gökhan TAVLI
15.05.2019 18:46
Efendimiz s.a.v in hayatını okumak için geç kalmışsınız Zeki Bey.
Cakin
15.05.2019 18:14
Ramazan günü aklima geldi. Yol kenarlarında gordugumuz direk ustinde sensör oldugunu sandığım araçların yoğunluğunu olcecek diye okuduğum projeye kaç lira verildi. Takılalı aylar olmasına rağmen neden hala çalışmasını goremiyoruz. Patates hali Sakarya cad. Bağlantı yoluna da takmislar. Ancak buraya yol demek ayıp olur ama sensorumuz var yolda . Sadece bir kere geçsin bu yoldan yeni başkan dediğimi anlayacaksınız.
Yazlık Kavşağı
15.05.2019 18:10
Zeki bey şu yaptığınız son model korucuk-yazlık kavşağından geçtikçe sizi çokca hatırlıyor ve şimdi ne yapıyor ki diyordum , merakımı giderdim...Ha buarada burası böyle kaldıkça hatırlanmaya devam edeceksiniz, şimdi makam aracı şöförsüz kendiniz geçersiniz bakalım kendinize notu verin, İnş ekrem beyin ilk icraatı bu kavşağı adam akıllı yapmak olur...
aaa
15.05.2019 18:06
Valla hiçççççççç merak falanda etmiyoruz sadece seni koltuğundan eden o en yakınındakiler hala bşb de görevdeler inşallah ekrem yüceyi yakmazlar.onların bir an önce belediye binasından uzaklaştırılarak başka görevlere yollasın yoksa işi zor
adaya_adabazar
15.05.2019 17:52
zeki bey 12 milyonluk gar meydanı diyorum ve mübarek ramazan ayında susuyorum
Özgür Güven
15.05.2019 17:34
Tüm Sakaryalılar olarak Sanki Zeki Toçoğlu ne yapıyor diye aşırı derecede olan merakımızı giderdiğin için sonsuz Teşekkürler Medyabar.
Memo
15.05.2019 17:24
Seferlerden çok çektik Zeki bey hala anlayamamışsınız. Bu tip hevesleriniz varsa sizi tutmayız fakat Enver paşa hayalciligini bırakın gerçekçi olmanızda sizin için faydalar görüyorum. Kitap tavsiye: Paralel yürüdük biz bu yollarda. Okuyun iyi gelecektir..
Online Ziyaretçiler