Medyabar'da Ara

'da Ara

Arama yapmak istediğiniz kelimeyi girin ve robot olmadığınızı onaylayın.

Büyükşehir'de değişim sürüyor. İşte yeni isimler

Büyükşehir Belediyesinde yeni dönemle birlikte yeni yapılanma da devam ediyor. İşte büyükşehir'de son değişiklikler...

23:57   |   15.05.2019
Haber Resmi

medyabar.com'un aldığı bilgilere göre Sakarya Büyükşehir belediyesi nsan Kaynakları ve Eğitim Dairesi Başkanı Zeki Koç ile Planlama ve Yatırım Dairesi Başkanı Mustafa Fırat görevden alındı. İki daire başkanının da uzman kadrosuna getirileceği konuşuşuyor.


Planlama ve Yatırım Dairesi Başkanlığı için yine SASKİ'de görevli şube müdürü Hüseyin Çınal'ın ismi geçiyor.






İnsan Kaynakları ve Eğitim Dairesi Başkanlığına kimin getirileceği bilinmiyor.


Ayrıca il dışında bir hastane çalışanın da Büyükşehir'de daire başkanı olarak görev alacağı gelen bilgiler arasında.





Medyabar Youtube Kanalı

Kategori : Arka Kapı

Medyabar.com bugun 33531 kez ziyaret edildi. Bu haber ise 19166 kere okundu
YORUMLAR 28 Yorum
Yorum yaptığınız taktirde Kullanıcı Sözleşmesini kabul etmiş sayılıyorsunuz.
×
750 Karakter Kaldı
Göndermiş olduğum mesajın sorumluluğu şahsıma aittir
Engin otlak
31.05.2019 23:35
Tek kelimeyle saski de kimde hakkım varsa helal etmiyorum net.
adapazarlı
31.05.2019 16:20
Yorumlara bakılırsa çoğunluk yorum yapanlar SASKİ personelinden. Öyle veya böyle SASKİ de kimsenin iş yapmadığı, bilgisayar başında, internette haber sitelerinde gezip tozduğu, yorumlar yazdığı belli oluyor buradan...
Engin otlak
31.05.2019 15:49
Tek kelimeyle saski de kimde hakkım varsa helal etmiyorum net.
Engin otlak
31.05.2019 14:55
Tek kelimeyle saski de kimde hakkım varsa helal etmiyorum net.
Recep Arif
27.05.2019 14:04
Emekli maaşım çok olsun. Beni atayın dolgun maaşlı bir kadroya 6 ay sonra emekli olayım. Desem hak Dava adamı olurmuyum. Oyu hep size verdim zaten? Yeni üniversite yapılamıyor,bir iizleyin kaliteli adam yok mu içinde.. Transfer sezonu açılıyor hemen.
Murat söyler
27.05.2019 13:58
Liyakat ehliyet ahlak ve maneviyat ilk kriter olmalı. Dindar görüntülü Secde'siz yalakalar çoğaldı. Eş dost kriterine geçit vereni Allah rezil etsin. İnşallah..
ADEM CENGİZ
17.05.2019 10:30
SEYİT SAKALIOGLUNA, gitsin diye yorum yapan değersiz zat, nasıl bir karın ağrın var bilmem ama ismi karalarken menfaat çıkarına göre konuşma. Sen daha çok beklersin o güzel günleri gelsin diye
SANTRAL
16.05.2019 14:34
DUYUMLARIMA GÖRE DAİRE BAŞKANLIĞI VEYA GN. SEKRETER YARDIMCILIĞINA ZİYA CEVHERLİ NİN ADI GEÇİYORMUŞ. AMAÇ SADECE EMEKLİLİĞİNE AZ BİR ZAMAN KALAN CEVHERLİ NİN YÜKSEK EMEKLİ MAAŞI ALABİLME HIRSI. AMAN EKREM BAŞKAN AMAN. SAKARYA DA İMAM HATİP CAMİASINA TEK BİR KATKISI OLMAYAN , MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRÜ İKEN YAPTIĞI TEK İCRAAT HER SEÇİMDE İSTİFA EDİP GERİ DÖNMESİ. KIZ İMAM HATİP BİNASI İLE İLGİLİ ŞAİBE HENÜZ AYDINLANMAMIŞKEN.... AMAN EKREM BAŞKAN HATA YAPMA NE OLUR. ARKADAŞLIK BAŞKA ÜMMET MENFAATİ BAŞKA
sbbtocoglu
16.05.2019 12:48
Müstakbel genel sekreteler İbrahim Pehlivan ve Ayhan Kardan beyi ne zaman görevinden alacaklar merak konusu
Ahmet Yenilmez
16.05.2019 12:35
Yüce Bey'in bu değişimleri yaparken dikkat etmesi gereken en önemli şey, gerekli ehliyet ve liyakat meselesi olmalıdır. Hakkıyla işini yapanı görevden almak değil. Birilerine kadro açmak için değil. Daha iyisi ve daha kalitelisi varsa bayrak değişimini sağlamaktır. Eğer kuruluş bu nizam üzerine olmaz ise yapılacak olan faaliyetlerin kalitesi en kısa zamanda ortaya çıkar. Bu da Yüce Bey'e vebal olarak yeter de artar. En önemlisi güzel Sakarya'mıza ve insanlarına kaliteli hizmetin artarak devam etmesini tesis etmek olacaktır. Yüce Bey'e ve ekibine bu yolda başarılar diliyorum...
Ahmet Yenilmez
16.05.2019 12:33
Yeni göreve başlayacak Personel Daire Başkanı, Yüce Bey'in bilgisi olmadan bir personel çıkartıp bir personel alabilir mi? Yada erzak dağıtıp dağıtmamaya karar verebilir mi? Herkesin hataları ve eksikleri olabilir. Kimse dört dörtlük değil. Ama şuna şahidim ki Koç Bey, Bilinçli ve Kasıtlı olarak kimseyi incitmemiş, kul hakkına girmemek noktasında gerekli özeni göstermiştir. Ayrıca mütevazi bir insan olduğuna da şahidim. Sizlerin bu tepkiyi vermenizi doğal karşılıyorum. Kurumlarda birileri iyi polis oynar, birileri de kötü polisi oynamak zorunda kalabilir. Yorum yapan arkadaşlar, şapkayı önünüze koyup şöyle bir düşünseniz. Bu kadrolara sizler getirilmiş olsanız, nasıl davranırdınız? Bunun cevabını vicdanınızla vermeniz yeterli olacaktır.
Ahmet Yenilmez
16.05.2019 12:31
Ey yorum yapan Sevgili Dostlar, insanları karalamak gerçekten çok kolay. Vebali de çok büyük. Zaman içinde tevbe etseniz vede ilgili kişilerden helallik isteseniz dahi O da hakkını helal etse, bir fitneye sebebiyet verildiği için o günah olarak yeter. Ayrıca dilden dile dolaşsa bütün bu fitneye sebebiyet verenlere günah olarak yazılıp gider. O yüzden bu mesajları buraya yazan ilgili arkadaşlar, ne yazdığınızı düşünüp. Ona göre paylaşımda bulunmaları daha doğru olur. Sizlere sormak istiyorum; ara yöneticilik yapan bir kişi, şu ana kadar bahsi geçen mevzularda karar verici midir yoksa alınan kararın uygulanması için talimat verilen kişi midir ?
yerli
16.05.2019 11:50
DEMEDİ DEMEYİN BU İŞTE BİR DAMAT KOKUSU VAR...YAKINDA ÇIKAR
Falcı ali
16.05.2019 10:54
Bu arada bı arkadaşım saskiye ise girmem için zeki koctan torpil ayarlamisti geçen hafta. Şimdi benim iş ne olacak acaba.40 yılın başı akp yandaşlarından faydalanalım dedik adamın kellesini aldilar.:)
Falcı ali
16.05.2019 10:35
Hangi birime kim gelirse gelsin bir tek gelen kişi badem bıyıklı olmasın yeter. bu millet badem biyiklilardan çok çekti be. Traslayin şu badem biyiklilari
O Şimdi Asker
16.05.2019 10:16
İtfaiye Daire Başkanlığı için Erhan Şirvanoğlu adının geçtiğini duydum. Umarım doğrudur. Görevi hakkıyla yapacağına inanıyorum.
gercekler54
16.05.2019 09:58
Gerçekler er geç ortaya çıkacaktır Rabbim bu ramazan günü dualarımızı kabul etti.. daire başkanları insanlara tepeden bakmayacak o konum gelip geçicidir.. yarın sokakta birbirimizle karşılaştığımız zaman kafanı eğip geçersin cenazemizde bir olur düğünümüzde bir makamlar gelip geçer dostluklar baki kalır..
Saskici
16.05.2019 09:50
Ee Sira geldi Kiymetli daire baskanimiz Seyit Sakalliogluna . Seyitin gidişinide göruruz insallah. Ve Ardindan Seyitin Maşası Faruk Y. Sarilar ins. Yasin ve Tüm dereköy tayfası . Güzel günler yakinda .
ahmet54
16.05.2019 09:44
Keser döner sap döner daire başkanları halkla iç içe olan Allah korkusu olan odasında çakılı olup işçisinin yüzüne bakmayan dert ve sorunlarını çözemeyen insanlar olmamali değişimin devam etmesi dileğiyle..
İlahi adalet
16.05.2019 09:22
Allah'ım sana ne kadar çok şükür etsem az şu zeki koçu gözümüzün önünden aldinya milletin ekmeği ile oynamayı düşünen millete tepeden bakan biriydi yüzyüze geldiğimizdede kendisine söyleyeceğim sorsan imam hatip mezunu sorsan Allah korkusu var senden korkmuyorum insanlardan helallik al.. lütfen sayın başkanım liyakat sahibi Allah korkusu olan insanları getir bu görevlere..
Büyük Y
16.05.2019 09:22
şu deverenli ne zaman gidiyor? bileniniz var mı. hayır adağım var onun için soruyorum zamlanmadan alayım kurbanlar. #deverenlikoyunedon
Saban Üstkaya
16.05.2019 03:37
Ya Zeki Efendi.Bir tane arkandan göz yaşı döken olacak mı? Millet bayram ediyor bayram.Çok tövbe et, çok hellalik al. Kul hakkı çok kötü. Geçen sene güvenlik personeline gram erzak vermedin. Bu sene ne oldu da verdin.Kafana İlahi taş mı düştü.Saski de diğer zalimlere kibir ehline de ders olsun. Tepeden bakmak neymiş kibir neymiş. Herkeze ders olsun.
Sabreden
16.05.2019 03:26
IL DISINDAN SAKARYA SIZE OY VERDI DISARIDAN GETIRMEK BIZI BEGENMEMEK DEMEK YAZIK KABAHAT BIZDE SIRF EKREM YUCE DIYE OY VERDIK AMA YSNLIS YAPMISIZ
Port
16.05.2019 03:21
Hastanede taşeron işçiyim.bana da daire başkanlığı verin.yoksa yeni kurulan partiye üye olurum.yine olurum.
Sakaryalı
16.05.2019 01:09
Ne oldu zeki koç efendi. o kadar insanın ekmeğiyle oynadın. bu devir hiç bitmeyecek sandın dimi. Allah büyük be. şu mübarek ramazanda tek duam insallah daha beter olursun görev yapacak kurum dahi bulamazsın. naci iris görevden alındığında neler yaptığın ortada. keser döner sap döner gün gelir hesap döner.seni yolda görüpde selam dahi vermeyecekler sana sen bunu hakettin. rüstem efendi de peşinden götürsün seni de iyice rahatlasak.
Yilmaz ak
16.05.2019 01:00
Hizmetmi istiyosun.Daha once Ankara belediyesindeki tecrubesiyle durustluguyle adam gibi adam Abdullah Taha Yildirim
Akyazılı5454
16.05.2019 00:41
Şehrinizin kurumları olan, Saski ve Büyükşehir?e kurum içinden ve şehrimizden olan atamaları onaylıyoruz. Taze kan her kuruma lazım. Ancak, dışardan atamaları tasvip etmiyoruz. Ayrıca, yıllarını ömürlerini bu şehre hizmet etmekle geçiren insanları da, görevden alındı diye bir çırpıda silmekte yanlıştır, yazıktır, Günahtır.
Mehlih cangaz
16.05.2019 00:33
Degisim sartti ama gorevden aldiginiz insanlarin yerine daha iyilerini koyabilirseniz bir anlami var suana kadar olan atamalar tatmin edicidegil gibi duruyor antalyadan giresundan ordan burdan adam danisman getiriliyor sakaryada hic mi insan yok koy mesela tacettin ozkaramani adam sakaryali tecrubeli durust boyle sakaryali insanlara emanet et sehri boş insanlara degil bu adamlardan da daha iyisini getirmeyeceksen yazik allah bilir kimin torpillisi kimin cematin aralara girmesiyle akrabalar bilmem neler gelecek buralara
Online Ziyaretçiler