Medyabar'da Ara

'da Ara

Arama yapmak istediğiniz kelimeyi girin ve robot olmadığınızı onaylayın.

İki üniversiteli gence minibüste 2 TL dayağı!

Adapazarı MYO'da bugün yaşanan olayda, minibüs şoförünün iki öğrenciyi darp ettiği iddia edildi. Bu olaya Rektör Prof. Dr. Mehmet Sarıbıyık tepki gösterdi

17:36   |   16.05.2019
Haber Resmi

Alınan bilgilere göre Adapazarı Camili Mahallesinde bulunan Adaoazarı MYO'da meydana gelen olayda  sınava giden iki öğrenci, 2 TL vermedikleri iddiası ile minibüs şoförleri tarafından darp edildi. Olayın ardından darp edilen öğrenciler karakola giderek şoförlerden şikayetçi oldu.

Sakarya Uygulamalı Bilimler Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. Mehmet Sarıbıyık yaşanan olaya çok sert tepki gösterdi. Prof. Dr. Sarıbıyık, "Bugün 15 Temmuz Camili Mahallesi'ndeki Adapazarı MYO'da kendini bilmez minübüs şöförleri sınava giden öğrencimizi 2 TL vermemekle suçlayarak bir arkadaşıyla birlikte darp etmiştir. Bu şiddet olayını en güçlü şekilde kınıyorum. Adli mercilere de taşınan konunun takipçisi olacağım" diye açıklama yaptı... 









Medyabar Youtube Kanalı

Kategori : Güncel

Medyabar.com bugun 114487 kez ziyaret edildi. Bu haber ise 19255 kere okundu
YORUMLAR 39 Yorum
Yorum yaptığınız taktirde Kullanıcı Sözleşmesini kabul etmiş sayılıyorsunuz.
×
750 Karakter Kaldı
Göndermiş olduğum mesajın sorumluluğu şahsıma aittir
Onur efe
17.05.2019 06:17
Yok o kadar calisiyoruz yok bedava taşıyoruz Herkes calisiyor Zaten kurallara uymuyorsunuz Bana ne ne kadar calistigindan ben de calisiyorum Haydutmusun mafyamisin adam tartaklamak ne demek Isini yap para vermiosa indir kardesim magandamisin Senin soforun pislik yaptiginda butun dolmuscular boyle o zaman dediklerinde ses etmiceksin Sen genelliyorsun ya bedava goturuyormus Goturme Cok.para dokmus Dokme bana mi sordun Eskiyamisiniz Denk gelirsiniz sizden fazlasini toplar adam yersiniz dayagi
Filinta
16.05.2019 23:18
Adam hakkini aradi diyemi suclandi simdi kimse kimseyi bedavadan darp etmez adamin damarina basilmiski olay bu raddeye gelmis öğrencinin hareketlerine bak agir abi okulun kabadayisi sanki hepiniz sofore bok atiyonuz hanginiz param yok dedide arabaya almamazlik yapti
Sakaryalı
16.05.2019 19:03
Ben birkez şuna şahit oldum kadın 100 tl uzattı şöför bozuk yoksa şu büfede bozdur gel dedi. kadın inince de gazladı adi herif
Efe Can
16.05.2019 13:24
Bu kadar olumsuz yorum yapılıyor ve yorumlar beğeni alıyor ama şoförler hatalarını kabul etmiyorlar. Haksız olduğunuzu bu şehir biliyor ve senelerce bunu dile getiriyor ama siz kendinizi düzeltmek için hiç bir şey yapmıyorsunuz. Bir kere düşünmeye çalışın. Bizden nefret edilmesinin sebebi ne diye.! Ülkemizin genel sıkıntısı bu aslında. Kimse hatasını kabul etmiyor ve eleştiriye gelemiyor. Aslında balık baştan kokuyor. Sanıyorsunuz ki insanlar size kafayı takmış. Burda belediye, valilik, emniyet, hükümet, esnaflar hep eleştiri alıyorlar. Haa onlar da umursamıyor o ayrı :) Yani kimse size durduk yere eleştiri getirmiyor. Ama madem siz halen anlamak istemiyorsunuz. Hatalı olduğunuzu kabul edin ve nasıl düzeliriz diye düşünün..!
Efe Can
16.05.2019 13:12
18 saat dolmuş kullandıklarını yazıp savunma yapan arkadaşlar bir şoförün bu kadar saat araç kullanmasının sakıncalı olduğunu bilmiyorlar galiba.! 18 saat dolmuş kullanmak insan canıyla oynamaktır.! Hadi kendi canınızı düşünmüyorsunuz taşıdığınız yolcuların canına kastınız ne.? Hem bizler de 10-12 saat çalışan insanlarız. Ve hata yaptığımız vakit ceza alıyoruz. Hayat pahalı filan muhabbeti yaparak savunmaya geçmeyin. Birileri miting için geldiği zaman afişleri dolmuşlarınıza aşarak tarafınızı gosteriyorsunuz. O zaman protesto yapın arkadaş. Ama bundan sonra duraklarda video çekip emniyete şikayet edelim ceza yemeye başlayın bakalım. Korna seslerine devam eder misiniz ve trafiği tahliye atar mısınız görürüz.! Şoför olmayı öğrenin önce..!
Kürşat
16.05.2019 13:04
Olay iki lira değil, öğrenci vermedin denince tekrar para vermek istemiştir. Bu sefer sadakamı veriyorsun denmiş ve diğer minibüsler çağırılmış ve darp edilmişlerdir.Tek başına gücünün yetmeyeceği iki gariban öğrenciye sürüyle saldırmışlar.
birdost
16.05.2019 12:55
BU ÜLKEDE HERHANGİ BİR KOLTUĞA OTURAN GÜCÜ ZORBALIĞI KABADAYILIĞI ELE ALIYOR BAKIYORSUN 35 KG ŞÖFÖR HERKESİ DÖVECEK DİĞER ŞÖFÖRLERİ YOLCULARI YAYALARI KASİSLERİ HERŞEYİ DÖVECEK HALBUKİ NAZEKET KİBARLIK BEYFENDİLİK İNSANA EN ÇOK YAKIŞAN SÜSÜDÜR
Sefa
16.05.2019 12:20
Sen 2 lira vermeyeyim diye kalabalığın içinden gizlice arkaya geçmeye çalış sonra parayı isteyince delikanlılık yap yok öyle bir dünya . Az bile yapmıs şoför iyiki bana denk gelmemisler. BIDE HER FIRSATTA MINIBUS SOFORLERINI SUCLAYAN INSANLAR BIRAZDA KENDINIZDR ARAYIN SUCLARI . YERI GELIYOR 18 SAAT ARAC SURUYOR BU ARKADASLAR . PARASI OLMAYAN KAC KISIYI HERGUN TASIYORLAR .AMA SIZIJ ISTEDIGINIZ BIR GUN OLMAYINCA SOFORDEN KOTUSU YOK SOFORDEN KABADAYISI YOK. BOS BOS KONUSMAYIN YOLCUDA YOLCU OLDUGUNU BILSIN.
Efe Can
16.05.2019 11:53
Bir not daha. Durağa yaklaşırken ve durakta beklerken o kornaya basıyorsunuz ya inanın dünyanın küfürü ediliyor size. Ama mafya oldunuz ya siz kimse ses çıkaramıyor. Bir gün gerçekten kötü olay olacak ve o zaman iş işten geçmiş olacak. Belediye işini yapsın artık.
Efe Can
16.05.2019 11:48
Belediye şoförünün söylediği "abi dolmuşlar şoförleriyle baş edilmiyor. 2 trilyon para verdik kazanmam lazım diyor" durak kapatarak yolcuların belediye otobüsüne binmesini engellemek, otobüslerin yolun ortasında durmasına ve yolcu almasına sebep olmak, dolmuştan yolcu indirirken arkadan gelenlere saygı göstermemek ve daha neler neler. Leş gibi dolmuşlar. Çoğu koltuklar kirden görünmüyor. Şoförler deseniz sürüş esnasında ellerinde telefon tespih. Tüm şoförleri suçlamıyorum ama buna sebep kendileri. Kurallara uymayanları aralarından ayıklamak zorundalar. Hat sahipleri para gelsin dolmuşu kim sürerse sürsün diye düşünüyor umurlarında değil. Belediye zaten her konuda olduğu gibi bu konuda vurdum duymaz. Ama sorsan dolmuşçuların hepsi haklı.
send işçi
16.05.2019 11:43
zeki amca raylı sistem için potansiyel yok demişti. bak varmış .d emekliliğimizin tadını çıkarın
Gökhan HANOĞLU
16.05.2019 10:58
Eğitimci olarak 20 yıldır Sakarya da yaşıyorum ve yirmi yıllık gözlemlerime dayanarak söylüyorum ki dolmuşçular bu şehrin kara yazılarıdır. İletişim nedir bilmiyorlar, kadına, çocuğa, yaşlıya saygıları yok. Her dönem onlarca kız öğrencim dolmuşçuların sözlü tacizlerinden şikayete geliyorlar. Bırakın yayalara, kendi meslektaşlarına bile yolda saygıları yok. 2 lira için onlarca yolcunun can güvenliğini hiçe sayıp yolcu kapma yarışları yapıyorlar. Çünkü hepsi muavinlikten itibaren bir ellerinde tesbih, diğer ellerinde sigara ile yetişiyorlar. 20 yılda bahsettiğim şekilde yetişip şoför diye o koltuklara oturan çok artist gördüm. İnsanlıktan haberi olmayanların 2 lira için Ramazan demeyip, öğrencileri okul bahçesinde darp etmelerine şaşmadım
Anrokuzan
16.05.2019 10:06
Öğrenci milleti kafede bir çaya 5 tl verir ama arabaya bindi mi parasını vermemezlik eder kavga eder atar yapar 18 saat çalışan emekçilerin üstüne gider yazik.
Serkan kaynak
16.05.2019 10:05
Sen 3kisi arabaya bineceksin ücret vermeyeceksin sonra şoförün üzerine yureyeceksin küfür edeceksin sonra ben haklıyım diyeceksin böyle bir dünya yok herkes bilmeden yorum yapmasın
Anrokuzan
16.05.2019 10:01
Öğrenci milleti kafede bir çaya 5 tl verir ama arabaya bindi mi parasını vermemezlik eder kavga eder atar yapar 18 saat çalışan emekçilerin üstüne gider yazik.
Ramazan olur
16.05.2019 09:55
Raylı sistemmm....
Rappers
16.05.2019 09:27
Hep diyorum sakarya'da dolmuş TERÖRÜ var belediye müdahile edemiyormu evet EDEMİYOR gücü yetmiyor dolmuşçu tayfasına sanmayın ki şehiri belediye yönetiyor heeey heyy hadii haddiii allahın kulu ellerinde ki telsiz telefonları kullanmasına izin vermesin bakalım kim miş o babayiğit
CİKİLLİ54
16.05.2019 09:11
VER MEHTERİ........İnsanlar Layık Oldukları Şekilde Yönetilirler.
E.S. Sakaryalı
16.05.2019 09:05
Bir serdivanlı olarak , Üniversite öğrencileri Münibüscülere bırakılmamalıdır. Serdivandan - Üniversiteye raylı sisteme yapılmalı. istiklal caddesi gibi olmalıdır.
Goca Manav
16.05.2019 08:34
Bu şehre raylı sistemin biran önce gelmesi lazım hepimizin anası karısı bacısı biniyor bu dolmuşlara efendi şoförler üzerine alınmasın ama çoğu kaba saba insanlar tüm trafik ihlalleri var sıfır denetleme sıfır ceza halka hizmet eden insanların belli kriterlere sahip olması lazım.
Semt sakini
16.05.2019 08:15
Dolmuşcu arkadaşlar kabadayı ya çoluk cocukla dalaşır tabi. Camilide 15 sene önce plaka 50 bin tl idi şimdi 1.5 milyon tl gaza geliyorlar bir gün birileri birilerinin kötü gününe denk gelecek yandım anam diyecekler haberleri yok allah korusun :) buradan sesleniyorum duraktaki tüm Şoförlere elde tespih ve bitirim konuşmalarla olmaz bu işler esnafsınız siz efendi olun.
adalı54
16.05.2019 07:48
O işin için de başka iş vardır ....
Kürşat
16.05.2019 05:10
Yazık otobüsleri kaldırıp öğrenciyi minibüslere muhtaç edenler bu ramazan gününde oruçlu öğrenci o kadar dayağa rağmen orucunu bozmadı.4 minibüsle okul basan, iki öğrenciye tek başına gücü yetmeyen hatları 2 milyon tl ye çıkaranlar, araç trafiğine saygısı olmayanları görmeyenler, bu günah size yeter. Ayakta yocu kontrolü yapılmaz, kim şöför bakılmaz öğrenciler ölmediği için şanslı bu şehirde.
mert korkmaz
16.05.2019 04:09
Başı boş köpekler için yapılan barınaktan başı boş zibidi gibi yaşayan insanlarada bi barınak lazım(ekmek parası için çalışmayanlara)ayıptır terbiyesizliktir ama asıl suçlu bizleriz böylelerine gerekli tepkiyi göstermiyoruz
Kurunun yanında yaş misali
16.05.2019 03:38
Askerde bir laf vardır.aslanı kuzuyâ bogdururlar. Şimdi trafik memurları böyle olay yaşandı ya çek sağa evrak kontrol gbt yaparlar eksik illa olur yada cezai işlem o zamanda siz o çürük elmayı durak olarak ayıklarsınız. Bir çürük elma bütün kasayı çürütür yoksa. Bayana el kaldırıyorsan zaten Adam değilsindir.
Banu
16.05.2019 03:25
Sigorta Dörtyol minibüslerini bir denetleseler var ya neler görürler neler canını seven o hat minibüslerine binmez.. Sigara içen mi tel ile konuşan mı elde tesbih sallayan mı ters cevaplar veren kırmızı ışıkta geçen mi ne ararsanız mevcut
ASIL
16.05.2019 03:23
KENDISI OKUMADIGINDAN BOYLE ... ..... .OLMUS BUNLARA ARABA VERENDE KABAHAT ELINDEN ALINMALI 2 LIRAYA MUHTAC EDILMELI
Talha olay
16.05.2019 02:21
Sofor arkadaslarin %60 ı gercekten dzgun kalani ise biri cezaevinden cikmis kimisi ogrenci manita dusureyim derdinde kimide araci yikadiktan sonra serdivan tepeye icmeye yalanmi.?? O yuzde %60lik kesimden adamlik ogrenin
Sakaryalı
16.05.2019 02:14
Raylı sistemin acilen serdivan erenler korucuk ve 1.organizeye getirilmesi lazım bu güzergahlara döşenecek ray toplam 25 km yi geçmez bu kadar zormu vatandaş çilekeş oldu artık
Komik
16.05.2019 02:09
Şehir nüfusu 1 milyon olmuş hala raylı sistem için potansiyel yok deniliyor gülermisin ağlarmısın
Yerli
16.05.2019 02:06
Dümdüz ova Raylı sistem bu kadar zormu getirin artık hafif raylı sistemi
vatandaş54
16.05.2019 02:05
Raylı sistem gelmedikçe bu işler düzelmez kardeşim. serdivan minibüsleri hıncahınc gidiyor bağzı güzergahlarda gece belli saatlerde minübüsler kafalarına göre çalışmıyor.zart zart korna sesleri. Yüzde 65 oy vermiş bu milleti artık çantada keklik görmeyin hizmet edin biraz 25 yıldır Sakarya aynı partide
Serhat bal
16.05.2019 02:01
Kamu hizmeti veren araclar, maganda, cahil ve agresif insanlara emanet edilirse olacagi budur.
Detaycı.
16.05.2019 01:24
Rektör olarak sabah 7.30 10.00 13.00 16.üü 18.00 olarak camili çark caddesi olarak minibüs tut ring yapsın bak bakayım o .... ...... indanlar aç kalıyor mu kalmıyor mu adam ağlar ağlarr yapın bunu yada öğrenciler toplansın bu uygulamayı yapsın
Vatandaş
16.05.2019 01:05
2 tl için adam mı dövülür Ramazan günü bide zaten araba gidiyo alsan ne olur o parayı almasan ne olur iki lira için zengin mi olacan ayıptır ayıp sehri lekelemeyin millet sokakta aç kimse kalmasın diye gözetliyor siz 2 lira için
Vatandaş
16.05.2019 01:05
2 tl için adam mı dövülür Ramazan günü bide zaten araba gidiyo alsan ne olur o parayı almasan ne olur iki lira için zengin mi olacan ayıptır ayıp sehri lekelemeyin millet sokakta aç kimse kalmasın diye gözetliyor siz 2 lira için
hakan
16.05.2019 01:03
şaşırdık mı?
Yazandaş
16.05.2019 00:56
Öncelikle darp edilen öğrencilere geçmiş olsun dileklerimi iletiyorum.camili hattında çalışan çok düzgün şöförler olmasına rağmen,kendini bilmez ,kopuk tipli, asabi hastalıklı tiplerde çoğunlukta.ayıp yaptığınız iki liraya mı kaldınız.açmı kaldınız !!!
Ahhhh dolmuşcular
16.05.2019 00:54
Trafikte terör estirirler müşteriyi azarlar ayakta tıkabasa yolcu alırlar tüm ihlalleri yaparlar çözüm bulun belediyeleri çoğaltın o yöneeee.
Online Ziyaretçiler