Medyabar'da Ara

'da Ara

Arama yapmak istediğiniz kelimeyi girin ve robot olmadığınızı onaylayın.

2 lira kavgasına iki farklı bakış açısı

Adapazarı MYO'da öğrenim gören iki öğrencinin minibüs şoförü Muhammed Akduman tarafından darp edildiği iddiasına Camili Mahallesi Durak Başkanı Hikmet Altun basın açıklaması yaparken, yaşanan olay sonrasında öğrenciler şoförlerden davacı ve şikayetçi olarak karakola ifade verdikleri öğrenildi.

14:55   |   16.05.2019
Haber Resmi
Haber Resmi
Haber Resmi
Haber Resmi
Haber Resmi
Haber Resmi
Haber Resmi
  1. Haber Resmi
  2. Haber Resmi
  3. Haber Resmi
  4. Haber Resmi
  5. Haber Resmi
  6. Haber Resmi
  7. Haber Resmi

Betül Demir-Serhat Yılmaz

MEDYABAR.COM-:Adapazarı MYO'da öğrenim gören iki öğrencinin minibüs şoförü Muhammed Akduman tarafından darp edildiği iddiasına Camili Mahallesi Durak Başkanı aynı zamanda Bağlar Mahalle Muhtarı Hikmet Altun konuyla ilgili açıklamalarda bulundu.






Başkan Altun yaşanan olayın siyasi olaylarla ilgili olduğunu iddia etti.


Olayda ismi geçen minibüs şoförü Muhammed Akduman ise yaptığı açıklamada, "Öğrenciye sen ücretini ödemedin dedim. Öğrencide ben ücretimi arkadaşıma verdim o size iletti dedikten sonra, verdiysen vermişsindir sorun değil dedim. Arkadaşı ise 2 TL'den ne olacak diye tepki gösterdi. Bende biz sabahtan akşama kadar para kazanarak evimize ekmek götürüyoruz bu bizim alın terimizdir diye söyledim. Daha sonrasında bana ses yükseltmeye başladılar ve bende parayı verip vermediklerini teyit etmek için görüntüleri izletmek istedim ve durağa davet ettim. Öğrenciler ise biri aracın sağ kapısına diğeri ise sol kapıya geçti ve ben araçtan indiğim anda bana vurdu" şeklinde konuştu.


Yaşanan olay sonrasında öğrenciler şoförlerden davacı ve şikayetçi olarak karakola ifade verdikleri öğrenildi.


Okulun önünde yaşanan kavga güvenlik kamerasına yansıdı.


Görüntülerde öğrencilerle ile şoförlerin kavga ettiği an gözüküyor. Yaşanan olay sonrası okul önünde durakta öğrenciler dolmuşa binmeme eylemi yaptı.


Gerçekleşen eyleme SUBÜ Rektörü Mehmet Sarıbıyık, öğretim görevlileri, öğrenciler katıldı. 

Biz onların çocukları, kardeşleri yaşındayız
Olay anını gören öğrenci Muaz Berne yaptığı açıklamada, "Arkadaşımla dolmuşa bindik ve kendisi bana dolmuş ücretini uzattı ve ben parayı alıp dolmuşçuya verdim. Arkadaşımın yanına oturdum ve daha sonrasında dolmuşçu ise aranızdan bir kişi parasını vermedi inerken onu uyaracağım diye bir söylentide bulundu. Dolmuştan inerken arkadaşımı sen paranı vermedin demesi üzerine arkadaşım beni yanına çağırdı ve bende biz paramızı verdik dedim. Daha sonrasın da şoför ile arkadaşlarım arasında sözlü bir münakaşa oldu ve biz daha sonrasında okula doğru yürümeye başladık. Dolmuş şoförü arkamızdan korna çalmaya başladı ve arkasından 3-4 tane daha dolmuş geldi. Hiç bir şekilde bir şey demeden arkadaşımı darp etmeye başladılar. Ayırmaya gelen arkadaşımı da aralarına alıp darp etmeye devam ettiler ve bende bir şekilde arkadaşımı aralarından alıp okula götürdüm. Dolmuş şoförleri sözlü tacizlerine devam ederken öğretmenlerimiz geldi durum polis ekiplerine ihbar edilince polis ekipleri hepimizi emniyete götürdü. Emniyette hepimiz ifadelerimizi verdik ve bu durumun arkasında duracağız. Biz onların çocukları, kardeşleri yaşındayız ve onların bu yaştaki çocukları darp etmeleri gerçekten acı verici bir durum " dedi. 

Özür dileyene kadar belediye otobüslerini kullanmalarıdır
SUBÜ Rektörü Mehmet Sarıbıyık Sarıbıyık, "Ramazan ayı içerisinde böyle bir durumla karşılaştığımız için gerçekten üzüntü duyuyoruz. Öğrencilerimize yapışan bu yanlış durumun bize yapılan bir hakaret olarak kabul ediyoruz ve bu olayı kınıyoruz. Minibüslerin görevi vatandaşa ve öğrencilere hizmet etmek ve bu çocuklar başka şehirlerden başka ülkelerden buraya okumak için gelen öğrenciler bizim emanetimiz olan bu öğrencilere sahip çıkmamız gerekiyor. Dolayısıyla kimsenin öğrenciye bu şekilde davranmasının hakkı yoktur hukuki açıdan da böyle bir durum söz konusu olamaz. Öğrenci parayı verdiğini iddia ediyor bu yaşanan olayı dolmuşta yaşanan sıradan bir hadise olarak düşünüyorum ama dolmuşçuların toplanarak üniversiteyi basması ve üniversitenin önünde 3-4 dolmuşçunun öğrenciyi darp etmesi kabul edilebilir bir şey değildir. Olay savcılığa intikal etmiş ve bundan sonrada olayı yakinen takip edeceğiz. Öğrencilerimizden de istirhamımızda dolmuşçular kendilerine nazik davranmıyor ise ve dolmuşçular bu durumdan özür dileyene kadar belediye otobüslerini kullanmalarıdır" diye konuştu. 





Medyabar Youtube Kanalı

Kategori : Güncel

Medyabar.com bugun 148822 kez ziyaret edildi. Bu haber ise 16919 kere okundu
YORUMLAR 55 Yorum
Yorum yaptığınız taktirde Kullanıcı Sözleşmesini kabul etmiş sayılıyorsunuz.
×
750 Karakter Kaldı
Göndermiş olduğum mesajın sorumluluğu şahsıma aittir
Hilal
19.05.2019 12:53
Meslek Yüksek Okulu kendimizi bildik bileli Adnan Menderes Caddesi'ndeydi. Okulun önünden geçen bir sürü hat var. Çok rahat araç bulabiliyordu öğrenciler. Bu beyefendiye sormak lazım şimdi; Meslek Yüksek Okulu'nun çalıştığınız hatta taşınması sayesinde geliriniz daha çok artmadı mı? 2 TL'den çok daha fazlasını kazandınız bu sayede. Belki 2 TL'nin lafını etmeseydiniz Allah size 100 katını verecekti.
Aytaç ÇAKIR
18.05.2019 17:33
Minübüs şoförü kim olursa olsun, sebep ne olursa olsun. 2 TL için mübarek ramazanda başımın gözümün sadakası olsun de. Yaw o öğrenci ama sen esnafsın. Minübüs şoförlerinin belki yarısı maalesef bunun gibi, bir acı tecrübemi anlatayım. Minübüs yavaş yavaş gidiyor, oyalanıyormuş sanırım süre doldurma durumu var herhalde. Arkadaşım biraz hızlı gidermisin dememle birlikte açtı ağzını yumdu gözünü, dedim arkadaşım çek kenarı inecem ve indim. Yanlız şoförün savunması harika, ben eve ekmek götürüyorum. Öğrenci eve ne götürüyor pasta mı ? Bir de çete gibi 3-4 minübüs toplanıp ekmek yedikleri kaba tükürmeye gidiyorlar. Hadi o öğrenci,karakola gidip neden şikayet etmiyorsun da çeteliğe soyunuyorsun. Yazık değilmi kaç minibüscünün ekmeğiyle oynadın.
Emrecan Salih
18.05.2019 01:43
Bu tatsız olaydan dolayı o anki çevremdeki rahatsız olan insanlardan özür diliyorum öncelikle bilip bilmeden yorum yapan arkadaşlar olmuş daha iyi dinlerseniz ne olduğu açık ve net ortada ücretini arkadaşım vermesine rağmen ben tekrar uzattım konu uzamasın diye ama dolmuşçu uzattı konuyu arkamızdan arkadaşlarıyla birlikte güzergah dışı olan okulun önüne kadar geldi ve bu tatsız olaya sebep oldu.Bu arada bende Sakaryalıyım mesele nereli olduğumuz değil Para hiç değil görüntülerin ses kayıtlarını da paylaş insanların hakkına girme ahirette hakkın affı olmaz !
silçek
17.05.2019 13:46
minbüsçü uslubu her zaman haksızdır , öğrenci saygsızlığıda her zaman haksızdır al birini vur ötekine iki tarafta haksız... şöförlükle ilgili meslek lisesi açılmalı yolcu taşımacılığı şöförü yetiştirilmeli mevcutların hepsinin elinden direksiyon alınmalı ve toplu taşımada belediye hızlanmalı ki Sakarya Türkiyenin belkide en gerisinde
camilili
17.05.2019 12:03
muhtarın konuşmasını dinledim.mikrofonu tutan durakta böle tipleri çalıştırıyor öbür tutan .......... be 20 senedir camilideyim başkanı hiç görmedim.burda söförleri iyi tanıyoru iyiler var ama çoğu sıkıntılı düzergahtan gitmezler akşam tek tabela dedikleri şey bi garip millet elinde eşya rezil oluyor.karışanları yok istedikleri gibi at koşturuyorlarbelediye bi şöförlerin dosyaları varsa istesin sabıka kaydına baksın .........
E.S. Sakaryalı
17.05.2019 10:46
Büyük Şehir belediyesi OTOBÜS koysun. o zaman görürler yolcuyu.
Birisi
17.05.2019 10:20
Bahsettiği muhtar adayıda yanında mikrafonu tutan adam.konuşan adamın hiçbir hükmü yok o durakta tek söz sahibi o mikrofonu tutan sakallı.yaptıkları rezilliklere kılıf olarak siyaseti bahane edıyolar.üniversite öğrencisinin camilideki muhtarlık seçimlerinle ne alakası var kaldiki bahsi gecen muhtar adayı seçimlerde hiçbişekilde iddalı olup hatrı sayılır bir oy almadı hezimete uğradı:):) bide çıkmışlar poz verioyolar boy boy bu minübüs ............. acilen kurtulmalı sakarya şehri hazır başlarındaki büyük abilerinden kurtulmuşken memleket. İsim vermicemde herkez bilio o bahsettiğim iki .........
ALİ S.
17.05.2019 10:12
Geçen sene geçitin orada trafiğe takılmamak için güzergah değişip ara sokaktan ışıklara çıkan bir minibüs, göz göre göre bilinçli bir şekilde iğne deliğinden geçmeye çalışırken ışıklarda duran araca arkadan çarptı araçtaki gençlerden biri inip noluyo falan dedi (küfür vs. hiç birşey yok) %100 haksız olan şoför ev sahibini bastırmak için direk elinde sopa ile arabadan inip diğer araçtaki 2 tane genci dövdü.Çocuklar canını zor kurtardı. Eskiden 7 kişilik chevroletler vardı orada şoför kravatlı nazik bir dayı vardı şimdi nerdeee böyle birini görmek
Nezaket ve İnsanlık
17.05.2019 09:53
Sakaryada, bir iki istisna dışında minibüsçüler kadar kaba insan yoktur. Sağından gelir, aniden sola geçer. Pat diye yolun ortasında durur. Kıyafetleri bir tuhaf. Davranışları insanlık dışı. Cahil. Konuşması kabadayı tarzı. Sanki Sakaryanın ağası onlar. Toplu taşıma geliştirilmeli. Herkes ekmek parası kazanıyor. Ekmek parası kazanmak için terbiyesiz olmaya gerek yok. Bir de utanmadan ajitasyon. Birileri çıkıp YETER DEMELİ.
Ogrenci
17.05.2019 04:57
Iki gun once sivil memurlarin denetim yapicagi soylendi.bunun uzerine boyle bir olay olmasi cok ironik.bu sehirde biz kural tanimiyoruz,kural biziz diyorlar.by olay kucuk bir ornek.surekli korna calmalari yaya gecitlerine yayaya yol vermek icin durdugunda surekli isik yakmalari hep biz taciz halindeler.sayin ekrem yuce ve trafik denetleme ekiplerinden ricamiz acil yaptirim uygulamalari. Ulusal basinda bir sekilde daha haber olduk
Nadirbaki
17.05.2019 03:52
Minübüsçü arkadaşlar yanlış yapmış akşam üstü bunları sakin biryerde kıstırıp güzelce benzeteceklerdi. Elin şehir dışından okula gelen ...... öğrenci bozması bana burda posta koyacak emeğimi vermicek öylemi. Yazıklar olsun Sakarya halkı tutturmuşlar bi dolmuşçu minübüsçü. Yazıklar olsun size binmeyin ozaman sabahları akşamları binmeyin hadi bir saat otobüs bekleyin bedavacılar. Ekonomi düştü sizin yüzünüzden bide burda konuşuyorsunuz yok raylı sistem yok otobüs hain halk bir düşünün Adapazarlının ekonomisini minübüsçü dolmuşçu ayakta tutuyor yapmayın
Münübüsçü
17.05.2019 01:38
Kavgayı tabiki tasvip etmiyorm.2 tene münübüsümüz var ama bıktık.yolcuyu almazsın fazla yolcu olmasın diye halktan fırça yersin niye arabaya almıyon diye.yolcuyu ayakta alırsın çark mesirenin orada ceza yersin ehliyetten puan düşer.arabaya 14 kişi alırsın 10 kişi parası toplarsın.bide 2 tl arabayı rehin almaya çalışanlar olur.parası olmayandan kimse zorla para istemiyor tabiki.kimsenin kimseye saygısı kalmamış.
VatanMilletSakarya
17.05.2019 01:13
?İstisnalar kaideyi bozmaz.? Minibüsçüler,dolmuşçular,taksiciler...bunların bırak müşteriye saygıyı,kendilerine ve işlerine saygısı yok.neyi kimden bekliyorsunuz.davranışlar,kılık kıyafet ve görüntüler herzaman aynı.faul yani.ağzıma geleni söyleyesim var ancak buradaki yorumu okuyan insanlara saygımdan susuyorum.toplu taşıma sistemi iyileştirilmeli.bu tiplere pirim verilmememli.verilmemeliki kendilerine gelsinler...ama kimi kime şikayet ediyorsunuz ki mu memlekette... Saygılarla
Gizli
17.05.2019 00:33
Ya bu minibüsler zaten formula 1 gibi birbirlerinle yarışıyorlar böyle ukala cvp verirler hayırdır yani ekmeğinin pesinde olan evine ekmek goturen insansin neyin havası bu ben bile uzman cavus olduğum halde hava atmiorum bazı şoförler cok saygısız
doğrucu
16.05.2019 23:47
toçoğlu ve ali bektaş şehri büyükşehir mantığına sokmayıp dolmuşa teslim etmişlerdir. büyükşehir dediğin şehirlerde şehrin bir ucundan bir ucuna direk otobüs hatları olur. bizde?
Adali
16.05.2019 23:42
SAYIN REKTÖR KOLAYİ VAR ANLAS ABİ SERVİSLERLE OGRENCİLEREDE ACİKLA KOY ORAYA 10 SERVİS KİMSE BİNMESİN DOLMUSA BAK OZAMAN NE OLUYOR
Mehmet Aydın
16.05.2019 22:42
Yıllardır ne Emniyetin nede Belediye görevlilerinin dolmuşçulara dokunamamasinin sebebi Ali Bektaş denilen dolmuşçular odası başkanıyla Zeki Toçoğlu nun hergün el ele kol kola olmasıydı, inşallah Ekrem Yüce dolmuşcularla değil vatandaşla kol kola olur,minübüsler pavyon gibi,ici
Mert
16.05.2019 22:39
Şimdi toplanıp 3-4araba gidip adam dövmek falan yanlış. Fakat o cocuk ta olayın olduğu anda dayağı haketmiş. Hatta daha ileri gidiyorum ben olsam orda sopayla giderdim.Simdi bu yoruma belki kizacaksiniz da o ogrenci de ki hareketlerde beni gel dov diyen haraket. Tekrar söylüyorum 3-4araba gitmek falan ters işler. Ama o olayın olduğu an o çocuğa bende olsam girisirdim.
Abdullah Uysal
16.05.2019 20:45
Asabi, eğitimsiz ve cahil olan minibüs şoförlerinin, her yıl " Hizmetiçi Eğitim Kursu'ndan geçirilerek eğitilmeleri, çok iyi olur sanırım. Müşteriye, nasıl davranacağını bilmeyen çok kaba şoförler var. Saygı ile...
Reis
16.05.2019 20:03
Şu terbiyesizlerden ne zaman kurtulacağız acaba o ekrem yüce koltuğa geldi madem bi işe yarasında şu minibüs terörünü ortadan kaldırsın kabadayı bildiğin adamlar be her gün başka olay bu sadece buraya yansıyan hergün illa biri münibüsçülerle olay yaşıyordur..!!
Mir polat
16.05.2019 19:49
Sayın Başkanım Ekrem Yüce Sakaryadaki minibüs dolmuş terörüne bir son vermeli ve bir an önce belediye otobüs sayısını 3 e latlamalıdır. Meydanı iyice boş buldular.
Sakarya 54
16.05.2019 19:40
Camili minübüs şoförleri diğerlerine nazaran biraz daha üslubu bozuk insanlar.şehrin merkezinde polisin gözlerine baka baka durak harici yolcu alanlar mı dersin,terbiyesizlikte master yapmış şoförler mi dersin,mafyadan bozma ağır abiler mi dersin ne dersen de.bir Gün............ oturur kalırsın.örnek.............
Camili
16.05.2019 19:16
Camili dolmuşçularının kendilerine çekin düzen versin artık bir gün bi gün bi kavgada benden çıkıcak Adamlar araba sürmeye değil yolcuya kafa tutmaya oturuyor o koltuga aralarındaki çürük yumurtaları ayıklasınlarr
Hilal
16.05.2019 18:59
Yazlık 3 Nolu minibüslerden birinde ilkokul 2.sınıf öğrencisi çocuğumun da ücretini ödememi istedi şoför. Sonra da koltukta çocuğumu kucağıma oturttum yer yok diye. 3 numaralı hatta balık istifi şeklinde yolculuk yapılıyor. Yorumu beğenmeyen yolcu değildir.
Harun
16.05.2019 18:46
Bi önceki dolmuş haberini hatırlayalim. Altina o kadar çok olumsuz yorum düştü ki apar topar yayından kaldırıldı. Mızrak çuvala sığmıyor. Denetim şart.
Harun
16.05.2019 18:42
Bi önceki dolmuş haberini hatırlayalim. Altina o kadar çok olumsuz yorum düştü ki apar topar yayından kaldırıldı. Mızrak çuvala sığmıyor. Denetim şart.
Oguz karabulut
16.05.2019 18:40
Adamin parasini vermemisseler dayagi hak etmisler bu arada bu munubuslere dusman olanlar ananiz babaniz baciniz abiniz hasta olur birden rahatsizlanir falan semtinizin arabasiyla hastaaneye goturursunuz bu arada bi munubuscuye param yok de o senden para falan istemez evet sert uslubumuz olabilir ama kimsedevekmegimize laf getiremez laf soloyemez.
Gizli
16.05.2019 18:01
Ya bu minibüsler zaten formula 1 gibi birbirlerinle yarışıyorlar böyle ukala cvp verirler hayırdır yani ekmeğinin pesinde olan evine ekmek goturen insansin neyin havası bu ben bile uzman cavus olduğum halde hava atmiorum bazı şoförler cok saygısız
CAN KARATAY
16.05.2019 17:32
2 HAFTA ÖNCE YAZLIK MİNİBÜSÜNE BİNERKEN ŞOFÖRE GÜZEL BİR ÜSLUPLA ARAÇ NE ZAMAN HAREKET EDECEK DİYE SORDUM VE ADAM DİREK HIRSINI BENDEN ALIR GİBİ HASTA MISINIZ SİZ HEPİNİZ AYNISINIZ NE ZAMAN KALKACAK NE ZAMAN KALKACAK BU NE YA DEDİ.ABİ SORMAMDA AYIP BİRŞEY YOK VE BU TERBİYESİZLİK DEĞİL DEDİM.KİMSE BİZİM PSİKOLOJİMİZİ DÜŞÜNMÜYOR DEDİ.ABİ DEDİM BENİM EVE YETİŞMEM LAZIM EĞER ÇOK FAZLA VAKTİN VARSA BEKLEMEYİP TAKSİYE BİNMEK ZORUNDAYIM O YÜZDEN SORUYORUM DEDİM.ANLAYIŞSIZSINIZ İŞTE DİYE TRİP ATTI KOSKOCA ADAM. İNDİM MİNİBÜSTEN .MİNİBÜSÇÜLERİN GERÇEKTEN ÇOK AZ SAYIDA SAĞLIKLI OLANI VAR. GERİ KALANI CİDDEN RUH HASTASI.
Gizli
16.05.2019 17:24
Ya bu minibüsler zaten formula 1 gibi birbirlerinle yarışıyorlar böyle ukala cvp verirler hayırdır yani ekmeğinin pesinde olan evine ekmek goturen insansin neyin havası bu ben bile uzman cavus olduğum halde hava atmiorum bazı şoförler cok saygısız
grkm
16.05.2019 17:22
Açıklamaları hiç okumadım öğrenciler haklıdır kesin.
Kürşat
16.05.2019 17:21
Bugün bütün basında sakarya var belediye, emniyet hala minibüsçü korumakta ısrarlı ise bu şehire yazıktır. 3-5 minibüsçü için bütün Türkiyeye rezil olundu köpek ayağı kesenler yeni unutulmuştu. Belediye denetlesin, emniyet sadece fazla yolcuyu denetlesin bakın bakalım mum oluyorlarmı.
Kürşat
16.05.2019 17:21
Bugün bütün basında sakarya var belediye, emniyet hala minibüsçü korumakta ısrarlı ise bu şehire yazıktır. 3-5 minibüsçü için bütün Türkiyeye rezil olundu köpek ayağı kesenler yeni unutulmuştu. Belediye denetlesin, emniyet sadece fazla yolcuyu denetlesin bakın bakalım mum oluyorlarmı.
Karaman
16.05.2019 17:20
Ya tm darp konusunuda şoförler haklı adamlar ekmek pesinde zevkine direksiyon sallamiolar ama camili karaman şoförleri de cok ukala yani hem hızlı sürelerde var biraz dikkat etmek lzm
Minibüscü
16.05.2019 17:17
Adapazarı minibuslerini begenmeyenler adapazarini terk etsin
Karaman
16.05.2019 17:16
Ya tm darp konusunuda şoförler haklı adamlar ekmek pesinde zevkine direksiyon sallamiolar ama camili karaman şoförleri de cok ukala yani hem hızlı sürelerde var biraz dikkat etmek lzm
Karaman
16.05.2019 17:14
Ya tm darp konusunuda şoförler haklı adamlar ekmek pesinde zevkine direksiyon sallamiolar ama camili karaman şoförleri de cok ukala yani hem hızlı sürelerde var biraz dikkat etmek lzm
esnaf 54
16.05.2019 17:07
Arkadaş özrünüz kabahatinizden büyük durak başkanı utanmadan yalan konuşuyor Haber7 de her şey net üç minibüsle üniversite basmışsınız içinizden bir tane akıllı çıkıp ne yapıyorsunuz dememiş yok muhtarlık seçimiymiş de kutuplaşma varmış da öğrencinin sizin siyasetinizle ne alakası olabilir iki tarafa çamur bulaştırma derdindesiniz ama her iki video da her şey ortada resmen teröristler gibi saldırmışsınız tüm öğrenci ve camili halkından özür dileyeceklerine ona buna çamur atıyorsunuz yazıklar olsun içinizden bir akıllı çıkmamış.
egemen
16.05.2019 17:06
bunun adı kısaca rezilik oluyor medyabar.dolmuşcuların gönlünü hoş tutmak için 2 farklı bakış açıcı manşetini atmış olabilirsiniz ama en az olay kadar sizin yaptığınızda rezillik.2 lira için adam toplayıp öğrenci dövenleri de,bunları koruyanlara da bunları siyasi olaylara bağlayanlara da utanmaz denir.
Serdivan
16.05.2019 17:05
Bütün öğrencilere sesleniyorum kardeşim bu münübuslere binmeyin Belediye Otobüslerine binin onların kahrını çekmeyin Şoför Arkadaş sizler ekmek kapinizda nazik ve efendi olmanız gerekiyor. Ne olmuş bir öğrenci para vermedi ise şu mübarek günde hayır ve sadakaniz olurdu. Sizlere bunu yakıştıramadım. Bunların arasında iyileride var ama bunlar yüzünden kötü olmuştur.
doğrucu
16.05.2019 17:03
her gün işe gidip gelirken o minibüsleri kullanıyorum şimdiye kadar ne bir taşkınlık nede yolcuya saygısızlık yaptıklarını görmedim.Şehir içindeki diğer minibüslerden daha temiz ve efendiler. Olayı doğru yorumlamak lazım sabahları minibüs durağında öğrenciler çok oluyor kendini bilmez bir kaç serseri çıkıp 2 tl için boşboş konuştuysa konu farklı. kaldıki tüm araçlarda kamera var olayı kameradan izlesinler....
Jack
16.05.2019 16:57
32 Evler minibüs hattına ne demeli. Akşam saat 8 den sonra araba yok. Sanki KÖY.
hakan bolat
16.05.2019 16:53
Yazın şöför kendi camını açar klimayı açmaz .yolda polis çevirmesi vardır. Telsiz telofonla .diğer söforleri uyarır. Polis o sıcağın altında boşa zaman kaybeder. Bu dolmuşcuların karnı doymuş artık. Değişim zamanı artık. ..
Bursali
16.05.2019 16:46
Öğrenci öğrenci diye anlatıyorsunuz görüntüyü izleyin nasıl tahrik ediyo yürüyüşüne üslubuna bir bakın daha fazlasını haketmiş bence
yasir
16.05.2019 16:39
öğrenci dedikleriniz daha çok pkk militanın benziyor sanki
Sakryli
16.05.2019 16:35
Aynı şekilde çark cad. Kampüs/ Mithatpaşa kampüs minibüsleri hepsi aynı sistem aynı şekil büyükşehir belediyesi nin ulaşım konusuna acilen el atması gerekli çok önemli bir konu herkes ekmek peşinde ama kimse yapacağından geri kalmıyor büyükşehir belediyesi haydi göreve inşallah.
çekoslavakyalaştıramadıklarınız
16.05.2019 16:27
bide minübüsteki kamera kayıt seslerinin niye hepsini vermiyonuz adamın arkasından neler konuştuğun duyulmasın diyemi. ADAM sonuna kadar haklı. öğrenci arabadan indikten sonra bas konuşa basıp adam çağırmak ne oluyor bide onu söyle minibüsün yanında okul önünde konuşurken bişey yok ama arkadaşların gelince 4 kişi 1 adama saldırmak var. çoçuk size ne diye bagırdı orada aranızda beni adam gibi dinleyecek kimse yokmu dedi sizinde zorunuza gitti hepiniz birden vurmaya başladınız çocuga. o ne yaptı vurdugunu devirdi helal olsun ona
DELİ MURTAZA :)
16.05.2019 16:19
BELEDİYE ARAÇLARINI KULLANIN BU HERİFLERİN KAHRINI ÇEKMEYİN
çekoslavakyalaştıramadıklanız
16.05.2019 16:15
Gelelim konuya hani diyonya siyaset yok diye sen şuan konuşurken zaten siyasi konusuyon bu 1. gelelim 2 ci mevzuya ADAM tek başına sizin bütün şöförleri haşat etti sizinkiler 4 kişi ADAM tek kişi ama yine yatıramadılar. gelelim muhtar konusuna sen niye muhtarı karıştırıyonki adam zaten olayı duyduğu gibi geliyo.ALİŞAN a gelince çoçuk sizin KAHYA nızdı kendiniz gönderip bak öğrenci varmı diyordunuz KAR KIŞ demeden 50 lira paraya çalıştırıyordunuz şimdi çoçugun üzerinden prim yapmayamı çalışıyorsunuz. tabi çocugu askerden sonra istemediniz ne oldu menfaat bitti hadi ordan BAKIN İŞİNİZE. ben camilide oturmuyorum ama YUNUS abiden daha iyi adamda bulamazsınız. hadi hayırlı traşlar anlat sen güzel oluyo
Kepçe54
16.05.2019 16:04
Dolmuşçu mu aman aman hepsi birbirinden beter lanet gelsin bunların üzerine
myo öğrencisi
16.05.2019 16:01
arabayı ağzına kadar dolduran herkesin canını hiçe sayan bu şöförler.. camili b hattında toplasan 2 tane adam gibi şöför var gerisi fasa fiso hep şekillerde şemallerdeler uslupları falan çok ters SAKARYA GENELİ ŞÖFÖRLER BÖYLE YOLLARIN HEPSİ ONLARIN ZANNEDİYORLAR.
Misafir
16.05.2019 16:00
Minibüslerin topu kalkmalı insan mı taşıyolar hayvan mı belli değil.Raylı sistem şart
MAHMUD MAHKUM
16.05.2019 15:59
Dolmuşta ney arkadaş? Hepsini yapın otobüs. Kartlı sistem. Sakarya'da tıkır tıkır işleyen bir sistem var. Ayrıca üniversite öğrencileri otobüslere %30 indirimle biniyor. Boş yere dolmuşçulara muhtac oluyorsunuz. Birde küçük bir eleştiri size. Yazdıklarınızı okuyacak bir editörünüz yok mu? Siz de mi bizim gibi telefondan giriyorsunuz haberleri ?
Esnaf
16.05.2019 15:47
Kent 54 sistemine geçsin dolmuşlar öğrenci de rahat etsin vatandaşta ön koltuğa oturmak istemiyorum arkadan arkaya elden ele para muhabbeti ne. Videonun kavga anını gösterir para anını göster müşterim verip vermediğini görelim. öğrencilerde Kabadayı gibi şoförler zaten Kabadayı yüzde doksanı birey çalıştırmaya minibüsü olsun bitsin
Talha olay