Medyabar'da Ara

'da Ara

Arama yapmak istediğiniz kelimeyi girin ve robot olmadığınızı onaylayın.

Akyazı'da haciz şoku!

Akyazı Belediyesine ait Ak Belde A.Ş.‘den alacağını alamayan bir asansör firması haciz memurlarıyla kapıya dayandı. Hizmet araçları Polis nezaretinde Yediemin Parkına çekildi.

17:01   |   16.05.2019
Haber Resmi
Haber Resmi
Haber Resmi
Haber Resmi
Haber Resmi
Haber Resmi
  1. Haber Resmi
  2. Haber Resmi
  3. Haber Resmi
  4. Haber Resmi
  5. Haber Resmi
  6. Haber Resmi

Alaattin Onur/AKYAZI


31 Mart yerel seçimlerinde %72 oyla Akyazı Belediye başkanlığına seçilen Bilal Soykan tahmin ettiğinin üzerinde bir borçla karşı karşıya kaldı. Özellikle belediye şirketi Ak Belde borçları nedeniyle çalışamaz duruma geldi. 80 milyon TL'yi aşan belediye borçlarına Ak Belde'ninde yaklaşık 30 milyonluk borcu eklenince Akyazı Belediyesi'nde zor günler yaşanmaya başlandı.






İşçilerin maaşları gecikmeli ödenirken bir çok tasarruf tedbirlerine de başvuruldu. Bir asansör firması Ak Belde AŞ'den alacağı olan 860 bin lira ödenmeyince haciz işlemlerini başlattı. Bugün öğlen saatlerinde Polis nezaretinde Akyazı Belediyesi Aşevi önüne gelen haciz memurları, Aşevi'nde ihtiyaç sahibi vatandaşlara yemek dağıtılan 3 aracı haczetti. Ak Belde AŞ'nin 3 hizmet aracı, Yediemin parkına çekilirken alacaklı firma, Ak Belde Aş'ye ait diğer araçların haciz işlemleri için yeni bir çalışma başlattı.






Medyabar Youtube Kanalı

Kategori : Güncel

Medyabar.com bugun 9902 kez ziyaret edildi. Bu haber ise 16894 kere okundu
YORUMLAR 30 Yorum
Yorum yaptığınız taktirde Kullanıcı Sözleşmesini kabul etmiş sayılıyorsunuz.
×
750 Karakter Kaldı
Göndermiş olduğum mesajın sorumluluğu şahsıma aittir
Kerim meşeli
22.05.2019 20:39
İyide bunların hesabı neden sorulmuyor ta başından beri belliydi bu şekil hortumlamaların oldugu nerde bu vatandaşlar il dışında keyif sürüyor neden yargılanmıyolar
serkan karagöl
18.05.2019 20:18
allah kolaylık versin baskana. yalnız anlamadıgım. eski baskan hasan akcan. akyazı belediyesine ait olan kamu alanlarını sattı. üstelik. bide akıl almaz borçlar var. cok merak ediyorum sorusturma acılıcakmı. yada ak partili oldugu icin yanına karmı kalıcak. bakıcaz adalet kimden yana işlicek.
Hakediyorlar
17.05.2019 15:09
Bitmedi hirsizliklari... Gerci bu akapenin sucu degildir bu isin icinde dış gucler-israil-chp-fetö-amerika vardir kesin hahaha
KubilayHan
17.05.2019 14:56
Alın size dev hizmet :) Daha bunlar iyi günler :) sakaryada akp en çok oyu akyazıdan alıyordu dimi? Ver mehteri titresin kalpler :)
s.kumral
17.05.2019 12:16
yazın bir kenera çok yakında asansörcü firma fetocu çıkacaktır.
hıhı
17.05.2019 11:28
ben şimdi diyorumki '' bu işin bu duruma gelmesine sebep olan yöneticiler''e OY VERİP-YETKİ VEREN AKyazılılar ; SİZ DE VEBALE GİRDİNİZ !!!! '''''' yok efendim biz Reis'e verdik oyumuzu deyince bakalım VEBALDEN kurtulabilecek misiniz ?!?!?
Pukay
17.05.2019 09:58
Belediyecilik gönül işidir. Önce gönlünüzü sonra ........... çünkü biz müslüman akpliyiz.
kamil sözgüven
17.05.2019 09:41
Ak parti gerçeği malesef zamanında bende destek vermiştim tüm ak parti belediyelerin bu borç var sadece akyazı değil ülkece çoktan battık ama makyajı o kadar iyi yapıyorlar ki hala gözükmüyor
pijamalışevkethoca
17.05.2019 08:29
Chp yönetimi yüzünden belediye gırtlağa kadar borçlanmış. İyiki akp li belediye başkanı geldi. yılların solcu akyazısı artık emin ellerde. Yolsuzluk, hırsızlık, çalma, çırpma olmayacak artık. Şimdiki sayın belediye başkanı afişleri de asmış e-5e sanki fen lisesi yada üniversite sınavını kazanmış gibi. sakarya 1.si türkiye 3. sü . sayısalda derece yapmış ama sözelde diplerde :DDDD
serkan karagöl
17.05.2019 06:56
allah kolaylık versin baskana. yalnız anlamadıgım. eski baskan hasan akcan. akyazı belediyesine ait olan kamu alanlarını sattı. üstelik. bide akıl almaz borçlar var. cok merak ediyorum sorusturma acılıcakmı. yada ak partili oldugu icin yanına karmı kalıcak. bakıcaz adalet kimden yana işlicek.
Vahit Karan
17.05.2019 02:46
Haciz edecek başka araba yokmuydu? Garibana yemek dağıtan arabayı mı buldunuz? Allah'tan korkun ve abicim. Gidin belediyenin başka arabalarını haczedin. Aşevi arabasını haczedip kaç garibanın ekmeğini engellediniz.
Nuri Bal
17.05.2019 00:36
Yıldız konutları yeri kimin imar yönünden ne gibi uygunsuz tadilatlar yapılmış mı yeşil alan ve yol kaldırılması gibi blok sayısı ve daire sayıları kanuni sınırlara uygunmu ?yer sahiplerinin belediye ile organik veya inorganik bir bağlantı varmı var ise orada olan ihaleler detaylı incelenmelimi? Yoksa görmezdenmi gelinmiş yada gelinmelimi?buradan satılan daireler kimlere ne şartlarla satılmış akrabalık bağlantıları var m? Yoksa gerçekten durumu olmayan vatandaşlar konut sahibimi yapılnak istenmiştir.bütün mesele bu?
Vedat Gür
16.05.2019 23:55
2014 nisanından bugüne kadar atanmış tüm bşk yrd larının üstlendikleri proje ihale vb tüm işleri icraatları incelensin yanlış yapan varsa gereği mutlaka yapılsın bu hesap araştırılmalı o dönemdekiler şimdi. Nerdeler o da sorgulansın bi zahmet belediyenin mahkemelerde görüşülen kararları güvençler taş ocağı karayolları ocağı tazminat sorumlularının da yanına kar kalmasın kim zarar verdiyse ödesin belediyenin zararını kardeşim 10 yılı aşkın bitemeyen Ak çarşı avm de incelensin
doğrucu
16.05.2019 23:54
TatanGa
16.05.2019 23:38
Hasan Akçan diyorum o bütün bunların hesabını vermeli değil 7 emin 7 ceddinin mal varlığı araştırılsın!
Ahmet yeni
16.05.2019 23:16
Jjepli bşk yard ları Q 7 yakışır aşağısını kabul etmiyoz ona göre Kürk ye kürk gösteriş karın doyurmuyırmuş satın borçları ödeyin belediyenin takdir edelim haydi bakalım
Sena
16.05.2019 23:04
3 katlı Belediyede engelliler için asansör felan yok onu geçtik engelli sandalyasiyle gittim calaskal sistemi bile yok yukarı çıkamadım yazıklar olsun % 80 verin birdahakine size müstehak ey halk uyumaya devam definecilerden ne beklersinki al birini vur ötekine Allah versin cezalarını inşallah
Adil
16.05.2019 22:59
Ne oldu sabah namazlarına eve düğüne derneğe gidilen saltanat arabaları caka poz yaparken iyiydi tüyü bitmemişin haklarını kendi keyif ve artistik işlerinde kullanan zevat hepsi bir bir altınızdan haczedildikçe adalet yerini buluyor bu iflası getiren görüpte işlem ysptırtnayan herkes bu vebalden sorumludur.Seyretmekte ortsk olmaktır sorumlular ortada gereğini yspmayanlarda aynı şekilde üstünü örtenlerde mahşeri azapta üzerine düşeni alır inşallah
Mehmet Aydın
16.05.2019 22:26
Vatan millet Sakarya,din,iman,kuran diyerek halkı uyutup iyi yemişler,ama bu borç 4-5 yıllık değil daha öncesinede dayanıyor,ama ödeme yolu var,hani Akyazida basılıp yakalanan ve ABD merkez bankasının bile sahte olduğunu tespit edemeyip orijinal belgesi verdiği 100 dolarları basan arkadaştan yardım istemek gerek.
Misafir
16.05.2019 21:30
Çok merak ediyorum akyazı belediyesinin asansör firmasıyla ne işi varmış. Akyazıda belediyeyi ilgilendiren kaç asansör varmış da o kadar borç yapılmış...
Samet yilmaz
16.05.2019 20:43
Onceki baskana nerde? Bu borclar ona rucu edilsin. Mal varligi ve yakinlari ile ahbaplarinin varlik artislari incelensin.
Serdivanli5482
16.05.2019 20:10
Chp çalmıştır adamlar namaz kılıyor kuran okuyor çalmaz akp
serkan karagöl
16.05.2019 18:50
allah kolaylık versin baskana. yalnız anlamadıgım. eski baskan hasan akcan. akyazı belediyesine ait olan kamu alanlarını sattı. üstelik. bide akıl almaz borçlar var. cok merak ediyorum sorusturma acılıcakmı. yada ak partili oldugu icin yanına karmı kalıcak. bakıcaz adalet kimden yana işlicek.
serkan karagöl
16.05.2019 18:48
allah kolaylık versin baskana. yalnız anlamadıgım. eski baskan hasan akcan. akyazı belediyesine ait olan kamu alanlarını sattı. üstelik. bide akıl almaz borçlar var. cok merak ediyorum sorusturma acılıcakmı. yada ak partili oldugu icin yanına karmı kalıcak. bakıcaz adalet kimden yana işlicek.
akyazılı
16.05.2019 18:48
belediye bildiği işi yapsaydı o halde ? hem dar gelirli onlarca vatandaş bu yapılardan faydalanacak kardeş lanet proje derken ?
serkan karagöl
16.05.2019 18:44
allah kolaylık versin baskana. yalnız anlamadıgım. eski baskan hasan akcan. akyazı belediyesine ait olan kamu alanlarını sattı. üstelik. bide akıl almaz borçlar var. cok merak ediyorum sorusturma acılıcakmı. yada ak partili oldugu icin yanına karmı kalıcak. bakıcaz adalet kimden yana işlicek.
Rahmi
16.05.2019 18:41
Balık baştan kokarrrrrr..... DURMAK YOK YOLA DEVAM
abmü
16.05.2019 18:27
Bilende bilmeyende sallıyor ya mübarek gün kimsenin hakkına girmeyin kendini haberci zannedenler. Borç beldiyenin şirketinin bocudur doğrudur 30 milyon değil 20 milyon TL dir,fakat karşılığında alınmış 15 milyon TL değerinde araç parkuru vardır kepçesi grayderi kamyonu paletlisi silindiri vb bir sürü araç parkuru. Burada suyu bulunduran nedir Yıldız Konutları denen lanet proje buraya 6-7 milyon gibi ciddi bir rakam aktarıldı ve inşaat sektörünün patlamsıyla geri dönüşü olmayınca bu sefer diğer taraflar arıza vermeyi başladı oraları düzelteyim derken her tutulan elde kalmaya başladı. Sonuç olarak bir hırsızlık yolsuzluk yok, olası riskleri göremeyip yanlış kararlar verip yanlış yönetilmişlik var burda sorumlular verecek 2 cihanda hesabını
Akyazi
16.05.2019 17:22
%72 bu daha baslangic sakaryanin en geri kalmis egitim seviyesi en dusuk ilcesi hizmek bakimindan da istedigi hizmetleri alamamis ilcesi fakat din iman kitap siyaseti en iyi burda oy kaldirir herzaman boledir. En buyuk yolsuzlukler kuyumcu tefeciler faizciler hep burdadir herturlu pisligin dondugu uckagitin dondugu yerdir ama gel gorki goruntude din iman dedin mi mangalda kul birakmazlar. Yazik cok yazik.
Emre yılmaz
16.05.2019 17:13
Rabbim kolaylık versin. Her baba yiğidin harcı değildir bu dönemde belediye başkanlığı yapmak Allah yardımcın olsun Bilal başkanım
Online Ziyaretçiler