Medyabar'da Ara

'da Ara

Arama yapmak istediğiniz kelimeyi girin ve robot olmadığınızı onaylayın.

İki üniversiteliye minibüste 2 TL dayağı kamerada

Adapazarı'nda minibüs şoförleriyle üniversite öğrencileri arasında ücret verilmediği iddiasıyla çıkan kavga güvenlik kameralarına yansıdı.

18:48   |   16.05.2019
Haber Resmi

Alınan bilgiye göre, Sakarya Uygulamalı Bilimler Üniversitesi (SUBÜ) Adapazarı Meslek Yüksekokulu öğrencileri ile Camili- Adapazarı hattında sefer yapan minibüs şoförü Muhammed A. arasında ücret verilmediği gerekçesiyle tartışma yaşandı.
Tartışmanın büyümesi üzerine iki üniversite öğrencisi ile Muhammed A. ve şoför arkadaşları arasında okulun önünde kavga çıktı. Okulun güvenlik görevlileri ve diğer öğrencilerin müdahalesiyle kavga sonlandırıldı. 

Yaralanan öğrenciler ve minibüs şoförleri, emniyete giderek şikayetçi oldu. 
Olayın ardından okulun yakınındaki durakta bir araya gelen üniversite öğrencileri, minibüse binmeme eylemi yaptı. 





Okul ve minibüsün güvenlik kamerasına yansıyan görüntülerde, şoförle üniversite öğrencilerinin okulun önüne kadar tartışması, diğer minibüs şoförlerinin kavgaya müdahil olması ve güvenlik görevlilerinin kavgayı sonlandırmaya çalışması yer alıyor. 


"Nefretle kınıyoruz"

SUBÜ Rektörü Prof. Dr. Mehmet Sarıbıyık da öğrencilere destek amacıyla durağın önüne geldi. 

Sarıbıyık, gazetecilere yaptığı açıklamada, ramazanda böyle bir hadisenin yaşanmış olmasından dolayı son derece üzüntü duyduklarını söyledi. 
Öğrencilere böyle bir davranış sergilenmesini, kendilerine yapılmış hakaret kabul ettiklerini belirten Sarıbıyık, "Bu olayı kınıyoruz. Minibüsçülerin görevi, toplu taşıma yapmak, bu öğrencilere hizmet etmek. Öğrenciler de zaten buraya okumaya gelmiş insanlar. Bizim bunlara sahip çıkmamız gerekiyor. Bunlar bizim emanetimiz. Dolayısıyla hiç kimsenin öğrenciye bu şekilde davranmaya hakkı yok." diye konuştu.

Öğrencinin parayı verdiğini iddia ettiğini dile getiren Sarıbıyık, sözlerini şöyle tamamladı: 
"Bunu dolmuşta yaşanabilecek normal bir hadise olarak düşünüyorum ama dolmuşçuların toplanıp üniversiteyi basması, 3-4 dolmuşla üniversite önüne gelip öğrenciyi darbetmiş olması kabul edilebilir bir şey değil. Olayı nefretle kınıyorum. Onlara yapılan bu tür tepkileri kesinlikle tasvip etmiyoruz. Olay zaten savcılığa intikal etmiş, bundan sonra da takip edeceğiz."

Olay sırasında arkadaşlarının yanında olduğunu söyleyen Muaz Berne de arkadaşlarından parayı alıp vermesine rağmen dolmuş şoförünün, "Aranızdan bir kişi parasını vermedi, inince onu uyaracağım." dediğini ileri sürdü.

Şoförün indikten sonra arkadaşını durdurup yolculuk ücretini vermediğini söylediğini aktaran Berne, "Arkadaşım da bunu kabul etmeyip beni çağırdı. Parayı verdiğimizi söyledim. Sözlü münakaşa oldu, takmayıp okula gittik. Arkamızdan korna çaldı, okul önüne geldi. Hemen arkasından 3-4 minibüs geldi, içlerinden 4 kişi inip hiçbir şey demeden direkt darbetmeye başladılar." ifadelerini kullandı. 


"Şoförün suçu varsa özür diliyoruz ama bizim suçumuz yok"

Camili Hattı Durak Başkanı Hikmet Altun ise ekmek kavgası verdiklerini belirterek, şoförün üniversite öğrencilerince darbedildiğini savundu. 

Kamera görüntülerinden şoförün suçunun olmadığını anladıklarını öne süren Altun, "Bizim şoförün suçu varsa şimdiden özür diliyoruz ama bizim suçumuz yok. Biz inceledik, karakola da vereceğiz. Bu olayı birileri kasıtlı olarak bize yönlendirmiş, biz bunu tasvip etmiyoruz. Rektör hocalarımdan rica ediyorum, başıboş insanları oraya koymasınlar." şeklinde konuştu. 

Minibüs şoförü Muhammed A. da o öğrencinin para vermediğini gördüğünü, o nedenle araçtan inerken uyardığını söyledi.

Daha sonra aralarında tartışma çıktığını anlatan Akduman, şunları ifade etti:
"2 liradan ne olacak?' dedi. Ben de '2 lirayla akşama kadar para topluyoruz, evimize ekmek götürüyoruz.' dedim. Duraktan sorumlu kasacıya söyledim. 'O arkadaşları çağır, kameraları izleyelim.' dedi. Ben de okula gittim, 'Arkadaşlar, duraktan sorumlu kasacımız var, kameraları hep beraber izleyelim, kimin verip vermediğini görelim diye sizi durağa davet ediyor.' dedim. 'Sen kimsin, beni buradan alıyorsun.' dedi. Aşağı indim, inmemle bana vurmaya kalktı, ben de sarıldım, canım yanınca ben de kendimi korumaya aldım."





Medyabar Youtube Kanalı

Kategori : Güncel

Medyabar.com bugun 5934 kez ziyaret edildi. Bu haber ise 26224 kere okundu
YORUMLAR 92 Yorum
Yorum yaptığınız taktirde Kullanıcı Sözleşmesini kabul etmiş sayılıyorsunuz.
×
750 Karakter Kaldı
Göndermiş olduğum mesajın sorumluluğu şahsıma aittir
Öğrenci
26.05.2019 17:48
Allaha şükür minibüse dolmuşa 8-10 senedir ya bir yada iki defa bindim. Halimden gayet memnunum sadece köylere giderken özel halk otobüsleri ne binmek zorunda kalıyoruz. Keşke oraya da belediye olsa da onla gitsek. Kural tanımaz tarife bilmez ali kıran başkesen tipler oldukçada binmeyiz. Allah muhtaç etmesin.
Zafer S.
18.05.2019 03:50
Super meslek bu dolmus minibus isi. Tahsil istemez, efendilik ve terbiye istemez, kural kaide istemez,sabika kaydi istemez, maasi vardir, yemek arabadan, sigara arabadan, ordek arabadan. Bir tek ehliyetin olsun, soforluk bile istemez. Her capsiz vatandasin hayalini susleyen meslek.
Emrecan Salih
17.05.2019 21:31
Bu tatsız olaydan dolayı o anki çevremdeki rahatsız olan insanlardan özür diliyorum öncelikle bilip bilmeden yorum yapan arkadaşlar olmuş daha iyi dinlerseniz ne olduğu açık ve net ortada ücretini arkadaşım vermesine rağmen ben tekrar uzattım konu uzamasın diye ama dolmuşçu uzattı konuyu arkamızdan arkadaşlarıyla birlikte güzergah dışı olan okulun önüne kadar geldi ve bu tatsız olaya sebep oldu.Bu arada bende Sakaryalıyım mesele nereli olduğumuz değil .
Yandaş medya
17.05.2019 20:04
Yandaş medya deli kanliysan bu mesajı yayınla taraflı yayın yapiyosunuz diğer tarafı hiç dinlemeden yayın yapiyosunuz allah sizi nasıl biliyosa öyle yapsin
Samet yilmaz
17.05.2019 18:30
Bugun bir resmi kurum olan universiteyi basan bu eskiyalar yarin valiligi de basalar. Bunlar zivanadan cikmislar. Uni guvenlikcilerinin elinede verin celik comak oynasinlar. At hirsizlari tirsiklar.
SADECE VATANDAŞ
17.05.2019 16:22
Sakaryada ulaşım başlı başına terör olmuş. Her gün mecbur kaldığımız için maalesef bu insanların araçlarına binmek zorunda kalıyoruz. Hem ücretini ödüyoruz hemde kakalınıyoruz aşağılanıyoruz. tamamen kelle koltukta yolcuyuz. Garip vatandaş arabasını muayeneye götürse gözünün üstünde kaş vardiye muayeneden geçemiyorda bu araçlara nasıl müsade ediliyor. Hepsi ticari kamyonetten bozma saçma sapan arabalar. Hepsinin elinde tespih ne büyüğe saygı var nede küçüğe sevgi. Bu nasıl esnaflık .Bu durum tüm hatlarda olan bir sorun. Neden mi? Çünkü bu işi yapabilmek için olunması gerken tek vasıf ehliyet sahibi olmak. Başka hiç bir şeye gerek yok. Sabıkan varmış sağlık raporun yokmuş hiç bir şey aranmıyor. varmı ehliyet gel yarın sabah başla.
MERT1
17.05.2019 16:06
2002 yılından beri CAMİLİ-1 de ikamet etmekteyim, hiçbir minibüs şoförünün saygısızlığı ile karşılaşmadım , hatta her zaman takdir etmişimdir ve hiçbiri ne arkadaşım ne de komşum.
sakaryalı 54
17.05.2019 14:59
öncelikle mınubus durak baskanını açıklamasından ötürü kınıyorum. toplanıp bir öğrenciye saldıran zihniyette ki şöförleri nefretle kınıyorum. binmeyin bu dolmuşlara belediye otobüsleri kullanın enazından canınız tehlike de olmaz. sakaryayı tüm türkiyeye rezil ettiniz. sorumlular hukuk önünde derhal hesap vermeliler, konunun hukuken takipçisi olacağız...
Serdivan Çocuğu
17.05.2019 14:53
Bu ögrenciler mavidurakta hergün bir kahveye 15 lira, m...ya 15 lira, nargileye 50 lira, pizzaya 25 lira, alkole dünya para verip şekil yapma peşinde koşuyorlarda o gariban dolmuscuya 2 lirayi cok goruyorlar. Ayip ayip... Bunlar ögrenmeye okumaya gelmemis yazik gunah aileleride evlatlarina harclik yollayabilmek icin hayat mucadelesi veriyor...
bir öğrenci
17.05.2019 14:21
TORPİLLE İŞE GİREN GÜVENLİKÇİLERİ DERHAL İŞTEN ATIN. ORADA KAVGA OLURKEN SEYRETMEKLE MEŞGULLER.. YATARAK MAAŞ ALIYORLAR KUL HAKKINA GIRILIYOR DERHAL SÖZLEŞMELERI FESH EDILIP IŞTEN CIKARILSINLAR... YERİNE COK DAHA IYI YETENEKLERE SAHİP İŞİNİ ALNININ TERİYLE YAPACAK GÜVENLİKÇILERI ALIN. SAYIN REKTÖR DUY SESİMİZİ..
Adabazar 54
17.05.2019 14:16
Bu maganda kıro cahil köylü minübüsçüler sakaryayi rezil ediyorlar bunlarin derhal ehliyetleri elinden alınsın işlerine son verilsin herturlu pislik bunlarda terbiyesiz ahlaksiz trafik teröristleri...!!! Bu arada çok fena dayak yemiş minubusculer hahaha:)
Melih
17.05.2019 14:13
Gönül belediyeciligi herkesin gönlünü alıp meseleyi vuzuha kavuşturur. Konu kapanir.Ya da aslinda bi konu yoktur bile. Evet bu daha iyi...
samet
17.05.2019 14:10
yaw çok değil 2 gün binmeyin bunların arabasına. bakalım ne olacak
akyazılı
17.05.2019 14:06
helal olsun öğrenci arkadaşlara güzel olmuş
Sakaryalı
17.05.2019 13:49
Durak Başkanı şoförler darpedildi diyor komediye bak sanki öğrenciler durağı basıyor özrü kabahatinden beter
Ali Asker
17.05.2019 13:43
Bu dolmuş terörünü bitirecek babayiğit amir vali reyis gelmedi. Korna kirliliği, kabadayılık, ahlaksızlık hepsi bunlarda.
Tarihci
17.05.2019 13:12
Olayin özeti suki 1 acil hafif raylı sistem gelmeli 2 kampus yogun oldugu zamanlar otobus sayısı fazlalastırılacak 3 buyuksehırde Kı bazı engel gucler temizlenecek.
VATANDAŞ
17.05.2019 12:56
yahu güvenlik arkadaş senin orada görevin ne ? kardeşim adamlar tutuşmuş kavgaya 2 kişiye kaç kişi saldırıyor hemen 155 aradın mı ? Çocukları tek tek içeri sokmaya çalışsana ne bileyim bi çaba göster saçma sapan sağa sola gidip geliyorsun.Bir iş yapıyorsanız gerçekten emeğinizi alın terinizi o işe verin..
onnman
17.05.2019 12:41
2 öğrenci sayıları belli olmayan şoförlere dersini vermiş :) Öğrenciler birleşip karar alsınlar binmesinler ona bak nasıl tutuşacak hat sahipleri :)
Gercek Sakaryalı
17.05.2019 12:32
Ben servisciyim universite dolmus koysun 1.5 tl ye tüm kardeslerimi tasimaya hazirim.
VATANDAŞ
17.05.2019 12:14
Sn.Valim. Sn. Büyük şehir belediye başkanım Sn. Emniyet müdürüm bu kabadayıları aramızdan temizleyin lütfen sizleri bu konuda göreve davet ediyorum...
yazdincizdin
17.05.2019 12:06
Ümiversite güvenliği bu olayda çok pasif kalmıştır. Gözümle gördüm. Sizin göreviniz o öğrencileri korumak sadece betonarme binayı değil! Aynı zamanda bizati aramama rağmen polis de iki adımlık yoldan, olay bitince gelmiştir. Adamlar devletin resmi kurumunu basıyor resmen. Nerde yetkililer? Eşkiyalık bu!
Serdivan
17.05.2019 11:54
Sayın Üniversite Yetkilisi hocam Sizler önce örnek olacaksınız yetkililer hakkında davayı siz açacaksınız bunları kınamak yetmez. Bunların önüne geçilmesi geç bile kalındı. Öğrenciler Sizler birlik olup bütün münibuslere binmeyin Lütfen Belediye Otobüslerini tercih edin. Lütfen Kart 54kartınızı alın ve Otobüslere binin inanın ki 1 ay binmeyin ve deneyin nasıl akıllanacaklar. Ama Öğrenciler birli ve beraberlik içinde olsunlar bakın neler oluyor. Haydi görelim bakalım
F M
17.05.2019 11:43
YALNIZ ŞÖFÖRLER İYİ DAYAK YEMİŞ
camilili
17.05.2019 11:38
camilide sıkıntılı şöförler belli vukuatlı yolcuya küfür eden arabadan kovan kendi kahyasına durakta bıçakla kovalayan ve bu kavganında sorumlusu olan milleti tehdit eden 54 m 0329 şöförü bu kavganında baş aktörü sabıkalıymış başkanmış neyin başkanıysa sakıncalı şeyler satarmış kim bunlara yol veriyor nasıl bi durak burası camilili bunları hak etmiyor kaçkere şikayet ettim bunlara kimse karışamıyor bu kadar illa kötü bi sonuç doğacak ondan sonra.....
hasan ali özçelik
17.05.2019 11:27
ulan edepsizler kaç kişi çocuklara saldırıyor yağma hasanın böreği garipler ya.bi tanede o vuracak eve gidince çocuklarına anlatır bügün iki üç kişi dövdük diye tüh be esnaflığa kesinlikle yakışmıyorlar.sahi bunları kim denetliyo.bide çaktırmadan yandan yandan gidenler hiçmi içiniz sızlamadıve bundan sonra o tarafa kendi aracımla gidecem.size para kazandırmak istemiyorum
muhittin
17.05.2019 11:24
1 buçuk 2 trilyona(neye göre belirleniyorsa) hattı olan adam! ların 2 tl için yediği sopaya izlediniz.
hasan ali özçelik
17.05.2019 11:18
halkımızın bilinçlenmesi lazım bizde birlik olmamız lazım.dolmuşçular taksiciler münübüsçüler nasıl başlarına bir şey geldiğiğ zaman telsizle destek çağırıyor artık halkımızda böyle konularda yardımlaşması lazım.halktan biri organize guruplarla çatışıyorsa hepimizin birbirimize yardımcı olması lazım konuşarak halledemediler dövüş kavga ayıp be insanların konuşarak çözemiyeceğı konunun olmayacağı kanaatindeyim illa birbirleriyle kavgamı etmeleri lazım televizyondaki dizilerdeki reziller gibi
Hakan Korkmez
17.05.2019 11:18
Valla büyük ayıp 2.3 gun sonra Medya dillendirerse sen bak o zaman yandı gülüm keten helva.
E.S. Sakaryalı
17.05.2019 10:41
öğrenci velinimeti olan Minübüscüler, müşteriye saygısızlık yapmamalıdır. 2 tl için bu olay yaşanmamalıdır. vermedi diyelim adam mı dövecekler, nedir bu iş güzarlık. şöförün belgesi iptal edilmeli.
E.S. Sakaryalı
17.05.2019 10:39
Şöför müsün fedai mi? yollar onların yolda diğer araçlar yol vermez, insanlara saygı bilmez ,balık istifi gibi yolculuk yaptırır, Tenhada yakalanınca kuzu , kalabalıkta FEDAİ dir. münübüscülerimiz. saygılar.
Sefa
17.05.2019 10:22
Yalnız dolmuşçular teke tek gelseydiler, öğrenciler fena hırpalardı he...
A.T.S.
17.05.2019 10:09
hay maşşallah gençlere nereliki acep bu aslan parçaları :) azcık daha dursalarmış münübüscüleri hurdaya çıkaracaklarmış helal olsun çocuklara vallaha okadar adamı delinin ......dövdüğü gibi dövmüşler.kardeşim genç adamsınız uymayın siz onlara.yokmu öğrenci işleri başkanınız falan yapın bir eylemordaki o .............. gitmeden binmeyin o dolmuşlara hep birlikte toplanıp gidin belediyeye sayın başkanımıza arz edin durumunuzu medyayı kullanın bizide haberdar edin.
Sapanca54
17.05.2019 10:04
Beyler bu tip konuları ve bu konuyu görüntüleri ile beraber olarak direkt cimer e yazın. buradaki çakal takımı umursamasa da yukarıdan sağlam silkeliyorlar çünkü farkındalar artık eyyy demek le bu işler yürümüyor.
Mr Yusuf
17.05.2019 10:01
Videoyu biraz dikkatli ve tekrar tekrar seyredersek Öğrenci kardeşimiz hepsine yetiyor yani teke tek veya ikiye tek olsa serecek yere minübüsçü bozuntularını. Şu bir gerçek ki sakaryayı yönetim maf etti. Çok güzel bir miraz bıraktılar arkalarında ve hasılatı toparlayıp cısssss. Nasıl hesap vereceksiniz çok merak ediyorum.
MİLLİYETÇİ
17.05.2019 09:52
videoda öğrenciler minibüscüleri haşat ediyor. bu minibüscüler klavye başında delikanlı olan tipler gibi direksiyon delikanlısı aşağı inince hepsi haşat oluyor. bknz minibüscüye dayak kamerada
SAKARYALI
17.05.2019 09:17
Sakarya BÜYÜKŞEHİR ünvanını taşıyan bir şehir dimi? Hangi büyükşehirde dolmuşçuluk ön planda? Belediye otobüsleri, raylı sistemler varken sen dolmuşlarla BÜYÜKŞEHİR değil ŞEHİR ünvanını bile haketmiyorsun SAKARYA!. Bunun sebepleri de bizim yöneticilerimiz, ZEKİ TOÇOĞLU'nun SAKARYA'ya en büyük kazığıdır bunların ...................! Şehrin kalkınması için sebeplerden bir tanesi olan öğrenciye nasıl davranıyorsun? Bundan sonra şehir dışından SAKARYA'ya gelmeyi kim düşünecek? Sizin gibi yobaz insanlar yüzünden SAKARYA'nın adı kötü anılıyor! En yakın zamanda dolmuşun 'd' si kalmamalı SAKARYA'da. Raylı sistemler ve Belediye otobüslerine takviye yapılmalıdır!
bi sakaryalı
17.05.2019 09:15
evet şimdi görelim münibüscüler odasını bu şöferler için ne dicek. ögrenciler protesto etse bir hafta butün durak bir olur o şöförleri döverler aslında. Üniversite yönetimi bu durumun üstüne gitmesi gerektiğini düşünüyorum.
Rappers
17.05.2019 09:11
Ben arada okulun oradan geçiyorum arabam ile 3 4 ögrenci alırım arabama karşılığı vatana millete hayırlı nesiller olsunlar yeter dolmuşçu abileri gibi 2 liraya muhtaç olup 5 kişi 20 yaşında bir fidana saldırcak kadar yobaz olmasınlar..
SinanK
17.05.2019 09:03
Öğrenci arkadaşlarım siz akıllı adamlarsınız ve hemen topluca hareket etme şansınız var kullanmayın bu adamların arabasını açıklan nefesleri koksun keşke ama keşke ünv bir kaç otobüs alıp cüzi miktarlar ile öğrenci taşısa hem okulda kazanmış olur..
Sinank
17.05.2019 09:00
O başkan denilen arkadaşın konuşma üslubundan ne olduğunu anlatım zaten sadece camili hattımı böyle sanıyorsunuz inanın hepsi böyle hepsi maganda ama ne yaparsın belediyenin gücü bu insanlara YETMİYOR !.. pislik içinde arabalar hele gece saatlerinde çok görürsünüz bi köşeye çekmiş pizzzzlenen dolmuşçuları emniyette uygulama yapıyor fakat polis ilk dubayı koyduğu anda telsiz telefon ile haberleşiliyorlar boşunamı diyorlar SAHİPSİZ ŞEHİR SAKARYA..
demir
17.05.2019 08:58
Yahu dolmuş esnafının tümünü bir tutmuyorum ama! trafikte nasıl davrandığınız belli ne kural tanırsınız ne izan. sonra da kalkmış ekmek parası yok şu yok bu diyorsunuz.. Adamakıllı psikoteknik ve saygı nezaket derslerinden geçmeniz lazım. Yazık kocaman bir köy gibi şehiriz. Kırmızı mavi dolmuşlara muhtacız.
5454
17.05.2019 08:53
Ulan 2 TL için sarf ettiğin Efora değermiydi... Onu da geç Razan ayı paylaşma ayı değilmiydi ??? benden olsun deyip geçseydin kazancın daha çok olurdu.. Yazık günah , yoların tek hakimi gibi artist artist dolanıyorsunuz,her yerinizle tacizi siz yapıyorsunuz. Yazıklar olsun, Evladın bu duruma umarım düşmez, çünkü Allahın adeleti gecikmez!!!!!! Öğrenciler olmasa aç kalacaksınız aç... Yazıklar olsun , ben utandım dilerim sende kıvırmadan savunmanı yapıp azda olsa utanırsın.
sakaryalı
17.05.2019 08:53
malesef ki şu sakarya da hafızlık artislik kendini çok beğnmeişlik hayırdırlar, bitmedi gitti. YAP RAYLI SİSTEMİ BAKSIN HERKES KEYFİNE . sanki sakarya sadece onların. UTANMALISINIZ
nadas
17.05.2019 08:23
soförün ifadeye bak öğrencinin ifadeye bak .kamerada görünüyor tabiki soförler ordu gibi saldırmıslar cocuklara sayın altun bunu sen çözersin önüne geleni direksiyona oturtursanız böyle olur ondan sonra kıvranırsınız o şoför direk men edilmeli ona yardım edenlerde sakaryanın tellahı oldunuz yolun ortasında durup yolcu almalar filan bide kent parkçılar var.tabiki büyüksehir belediye baskanım Ekrem YÜCE beye ricamızdır denetleme yapılsın soförleri src ve psikoteknik kartları varmı.gömlekten 3 düğme acmakla gözlükleri burnunun ucuna takmakla soför olunmaz içlerinde 10 numara adamlarda var tabiki bari bu insanlara millet kötü bakmasınsonucta adabıyla yapılan ulasım sevaptır bu halka.
muammer
17.05.2019 08:17
Hiç şaşırmadık.Benzer olay dahada kötüsü hergün yaşanıyor.çünkü kültürsüz, .... ..... takımı işsiz güçsüz nekadar ..... ..... adam varsa dolmuşçu minübüsçü olmuş.Adam gibi yerel yönetim yokki bu .............kaldırsın.Şehir değilki afganistan. BİNMEYİN KARDEŞİM ŞU .............ARABALARINA.
Pascal
17.05.2019 08:16
Ramazan günü 2 tane öğrenciyi bedava taşısan ne olur.. O öğrenciler sayesinde dünya para kazanıyorsunuz.. Yazıklar olsun.. Durağa kamera izlemeye çağırmış.. Delikanlı ol duraktaki arkadaşlarla toplu dayak atarız diye çağırdık desene şuna.. 2 lira için kamera açıp izletecekmiş..
Olay yeri
17.05.2019 08:07
Bir sakaryalı olarak konuşuyorum, minibüscüler tıpkı yakın abilerini örnek alıp mafyacılık yapıyorlar . Genel olarak kabadayı tayfa kullanmayın abicim toplu taşıma kullanın kafanız rahat etsin. Öğrenci kardeşlerime helal olsun babacan çıktılar aman dikkat bu çakma kabadayılar jilet atarlar biyerinize adil dövüşmezler güvendikleri tek şey minibüs durağındaki arkadaşları . Raylı sistem gelmeli !!
Tolstoyevski
17.05.2019 07:52
Büyükşehirin bu hattı lav edip belediye seferlerini arttırması gerekir,böyle zorbalık olurmu? Bu çocuklar bize emanet,3-4 zibidi okul önüne geliyor,buradan savcılığada sesleniyorum acilen gereğini yapın lütfen
Emrah aydın
17.05.2019 07:39
Vatandaştan biriside bunlar iyi demişmi Ey yetkililer, .... ..... uyumayın,acıklama yapsanıza kardeşim nedem susuyorsunuz. Milleti bu ...... ....... tiplere mahkum ediyorsumuz. Öğrenci kardeşlerim binmeyin arabalarına. Gerekirse servis tutun yürüyün, otosyop.çekin binmeyin, serserimisiniz şöförmu. Bir kaç arabayla okul basmak nedir ...... o güvenlikleride derhal kovun,ne güzel izliyorlar. Tüm Türkiye gördü çirkefliğinizi.ayrıca yazıklar olsun Onlaro koruyan şöförler odasına da ayrıca yazıklar olsun. Adam olsaydınız misafir.onlar onların yüzünden ekmek yiyorsunuz .... .....
Mcy54
17.05.2019 05:13
Bu dolmuşçu olucak .......... kendinileri ........... sanmaya devam ettiği sürece bu olay lar bitmez ..... .......
Kara
17.05.2019 04:03
3. değil 10. dünya ülkelerinden kalma dolmuşçuluk sisteminin kalkması lazım o zeki toçoğlu yıllarca ali bektaşla el ele kolkola bu sistemin buraya gelmesindeki en önemli neden. Sonra direksiyon başına geçen kendini kabadayı sanıyor. Görende uçak kullanıyorlar sanar. Ekrem Başkanımızdan çok umutluyuz umarım şehrin bu sahte kabadayılarına(tekken icraatleri yoktur ama birilerini görünce show başlar) bir dur der.
Koca sinan
17.05.2019 03:57
Toplu taşıma müdürü, yarın sabahtan itibaren otobüs sayısını arttıracak mı sizce? Sanmıyorum, çünkü yemmmeeeezz. Büyükşehir bu adamlara muhtaç, yoksa olmayan sahte sistemleri çöker. her sene şu plaka bu plaka adı altında satan belediye utansın. Ekreem, sen bektaşlardan kurtulmadığın sürece bu rezillik devam eder. Benden söylemesi.
Yusuf karadag
17.05.2019 03:27
Dolmuscular neden iki kişiye 5 kişi giryonuz......mi iki ye iki girin ne o adam toplamak kavgayı edecekseniz adam gibi edin
Rifat
17.05.2019 03:04
Hep hayat okulu mezunu abiler hayat bunlar okumadan cok bilirler hayat adeta bunlarin uzerinden gecmistir yasamadiklari gormedikleri yoktur cok bilgilidirler 5 tane prof.gelse bunlar kadar bilemezler ama 25 kurusluk akillari olmadigindanda haberleri yoktur yasasin ogrenciler.
Birisi
17.05.2019 02:13
.... ..... ...... işte nolcak
Zeki
17.05.2019 01:30
Öğrenci arkadaşları protestoya davet ediyorum..
Mustafa
17.05.2019 01:25
Ramazanda ben oruçluyum diycen geççen abi şeytan her türlü nefis köreltir
Talha olay
17.05.2019 01:02
Gunduzleri minibuste aynadan milletin karisina kizina bakar aksamlarida isi bitince 2 bira yaparlar he bide camili hattinda ceza evinden yeni cikmis biri var kirmzizi isikta gctiginde uyardim infazim var git basim diye salliyodu sahte kabadayilar CAMİLİ MINIBUSLERINI KULLANMAYIN!!!
yazdincizdin
17.05.2019 00:51
Arabalarınızı pislik götürüyor, kabadayı tavırlarınız tavan yapmış, sebaattin zaim bulvarında normal hızda seyrederken, arabanın arkasına yapışıp korna vs... İki tl için kameraya bakmaya tenezzül eden tipler sizi! Bir tanesi de kalkmış camiliye muhtar adayı olmuş vay anam vay!
Adalı
17.05.2019 00:50
Tek cümle ile yazıklar olsun Hatta yine Yazıklar olsun Mafya olmuşlar resmen
Cengiz mertoglu
17.05.2019 00:48
Sadece gençlere değil yaşlıya bile gider kabadayılik size yakışmıyor siz gidin bırakın bu işi adam gibi adamlarıda kirletmeyin yaya geçidinde yol vermezsiniz ters cevap verirsiniz oğlum birgün kayaya toslarsiniz polis bile sizi bu insanların elinden alamaz adam olun yada buraları efendi gibi terk edin sizi uyarıyorum yoksaaa.
Emir
17.05.2019 00:33
Kısacası paran la rezil olduğun hizmetin adı....
Realist
17.05.2019 00:28
Çare raylı sistem ama bunu hakedecek kalitede topluma sahip değiliz maalesef!
ltflyk
17.05.2019 00:26
Şimdi izledim de dolmuşçulara karşı 2 kişi iyi kavga etmişler. Delikanlı çocuklar.
Ali Yıldız
17.05.2019 00:20
Hani nerede sosyal devlet, sosyal belediyecilik. Sözüm meclisten dışarı, at hırsızı tipli çakalların eline muhtaç ediyor milleti. Otobüs sayısını arttır, kaldır dolmuşları. Yada polis ve zabıta marifetiyle denetle. Belediye sınıfta kaldın. Görevini yap.
Öğrenci
17.05.2019 00:16
Eğer öğrenci arkadaşlar yarından itibaren tepki olarak bu minibüslere binmeyip belediye otobüslerini tercih etmezlerse bunlar yine aynı şeyi yaparlar.. Öğrenci dediğin organize olup tepki koyabilmeli.. Burası kimsenin ahırı değil herkes haddini bilmeli.. Öğrenci arkadaşları protestoya davet ediyorum.. Siz onların ekmek teknesisiniz. Koyun tepkiyi bakın nasıl sizi mumla arayacaklar.. Bu camili minibüsçüleri zaten balık istifi gibi insan taşıyorlar.. Belediye yetkililerini de göreve davet ediyorum.. Öğrencilerin giriş çıkış saatlerinde camili hatlarının seferleri artırılmalı ki bu kabadayılar prim yapmasın...
Insanlik bekliyoruz
16.05.2019 23:53
Dolmus ve minibus hatlarina da kart 54 sistemi getirilmeli ve sadece camili hattinda degil tum sakaryada malum soforlerin velinimetleri olan musterilere insanca davranmasi hususunda empati egitimleri verilmelidir. Sonucta Toplu tasimaya mudahale sart. Buyuksehiri kanayan bu yaraya mudahale hususunda gorevi ciddiye almaya davet ediyorum.
izmirli_54
16.05.2019 23:47
2 tane öğrenci eşkiyalarla mücadele ediyor okulun diğer öğrencileri seyrediyor, okulda 2 güvenlik var diğeride bayan camerada gözüken, güvenlik zayıf öğrenciler arkadaşlarını sahiplenememişler bana dokunmayan bin yaşasın misali nerde o eski öğrencilikler binmeyin münibüslere artık...
Kosovalı
16.05.2019 23:34
Olay polise karışınca şoförler kuzu oluyor ne güzel normalde böyle değilsiniz her gün minibüs kullanıyorum okula gitmek için kampüs aynı serdivan aynı 32 evler aynı camili aynı karaman aynı hepiniz aynısınız atarlı giderli araba kullanmalar ters ters müşteriye bakmalar bıktık sizden .
udreal
16.05.2019 23:17
butun ulusal medyaya reklam oldunuz ayip size yaa. sayin belediye baskani bu basibos, trafikte kimseyi takmadan seyreden dolmus vs kaldirin belediye otobusleri koyun artik.
Köroğlu
16.05.2019 23:10
Gençlere ayar vermeyi kafaya koymuşlar..Müşteri her daim haklıdır..bu işi yapıyorsan sabırlı olacaksın...bravo delikanlılığında içine ettiniz..Genç hata yapar..onlara abilik yapabilmek kılavuz olabilmek büyük olmaktan geçer...
Sesizyorumsuz
16.05.2019 22:50
Adama saldiracaksiniz eh gelin lan nerdesiniz ben gelicem saldirin banada hadi topunuzu yatirmazsam adiyim lan kansız lar mafyamisiniz lan siz burdan
Çakır
16.05.2019 22:49
Nasıl bi terbiyesizliktir bu 2 tl için üşenme güvenlik kameralarına kadar git bak ya siz ne zaman normal insanlar haline gelceksiniz bu dolmuşların normalde tamamen bitip bütün onların yerlerine belediye koyulsa çevre kirliliği de kalkar bu tür kirlilik saçan bazı insanlarda önüne gelen dolmuşçu para üstü verilmediğinde biz gelip evinizi bulup araştırmıyoruz ama verdim diyen birine kaç kişi çete gibi gitmiş mafyalık yapmışsınız yazık utanıyorum sakarya da böyle insanların olmasından
Baha
16.05.2019 22:43
Açıklama yapan minibüsçü ağlıyordu en son oram ağrıyor kafa tasim şişti diye. Dayak mi yemiş öğrenciden.
mehmet
16.05.2019 22:40
kaldırın dolmuşları belediye otobüsleri çalışsın lütfen sayın başkan
Zaca54
16.05.2019 22:17
Minibüsculer dolmuscular hepsi aynı yolların tek hakimi zannediyorlar kendilerini hemen kornalara basmaları yolcu almak için trafik canavarı olmaları tepki verince hemen horozlanmalari ben hiç birini tasvip etmiyorum ama surda haklılar alinteri koyuyorlar ortaya bunuda istiyeceklerdi tabiki de o öğrenci musvetteleri de yollarına giderken dönüpte hala aranmaları başka birşey tabiki de ortada küfür yokken hala dayilaniyorlarsa onlarda aranmışlar.
Mehmet Aydın
16.05.2019 21:59
Ahhhh dolmuşcular
16.05.2019 21:19
+18 olunca ehliyet alınca herkesi şöför yaparsan olacağı bu elinde tesbih diğer elinde telefon bi yandan müzik derdinde. Bayanlara sarkma felan ne ararsan var utanın ve bunları şöför yapmayın yeterre Raylı sistemler şart.
Alan wolf
16.05.2019 21:15
Müşteri ekmek paramız diyorlar ya, zat-ı şahane tespih delikanlıları, evli bekar farketmeden aracına binen bütün kadınları baştan aşağı süzen, aracın üst bölümü komple ayna müşterileri salya sümük kesen baltasız saplar. Trafikte magandalık sizde. Arabayla sıkuştırmak sizde. Kadına kıza sarkmak sizde. Ayıptır ayıp. Yolda giderken 10 dakika sonra durakta durunca beraber sigara çay içeceğiniz arkadaşınızın bile arkasından ana avrat sövüyorsunuz. Trafik denetleme sivil olarak 1 hafta binsin bunların araçlarına bakın neler oluyor. Ceza rekoru kırarlar. Saatini bekleyecek diye arkasına takmış onlarca aracı 2. Viteste gidiyor. Kornaya basınca da beyzbol sopasıyla iniyor.
hakan bolat
16.05.2019 21:10
Bu camili minubuslerinin kaçıncı vukuatları.
HENDEKLİ
16.05.2019 21:06
Şöför arkadaşlar, psikolojik tedavi görmelisiniz ve kanunen de zorunlu olmalı bu tedavi...Eskiden kampüsten inerken cuma günleri şoför arkadaşlar ellerinde tespih koltuğa yan oturmus kabadayı modunda hepsi..Çünkü perşembe akşamı kurtlar vadisi izlenmiş...Demem şu ki nerde psikolojisi bozuk insan var bu şehirde yaşıyor...
kasap
16.05.2019 21:01
Sayin emniyet mudurum aksam saatleri ofisin ordaki isiklara ve garin ordaki minibus uraklarina bir trafik ekibi koysaniz ahhh ahh
Serkan
16.05.2019 20:54
Sakarya minibüs ve dolmuşları kadar iğrenç bir oluşum var mıdır açaba? Trafik katili bir topluluk. Gereksiz korna, gereksiz kavga, hastane durağını işgal etmek, argo konuşmak, araçta sigara içmek, her pislik var. Hiç şaşırmadım bu duruma. Rezalet. İnşallah toplu taşıma düzene girer ve bunlardan kurtuluruz.
Cafer
16.05.2019 20:41
Bebek arabasi katlanmiyor diye kadin yolcuyu aractan indiren adamlar bunlar. Camili hatti kural tanimaz, insanliklari zayif soforlere emanet edilmis.haaa sadece minibusler degil resmi otobus soforleri de ve J plaka ozel otobuslerde ayni. 1 hafta yolculuk edin gozlerinizle sahit olursunuz.
Ssssss
16.05.2019 20:16
Adama kac kişi saldiriyonuz magandalar.ayip degilmi.siz bana denk gelseniz keşke..
Harbi
16.05.2019 20:14
Cafelere alemlere ortamlara para bulan öğrenciler, evine ekmek götürmek için saatlerce direksiyon sallayan kendi rızkı için çalışan dolmuş şöförlerine 2 lirayı çok görürler. Ben inanıyorumki insanca güzellikle abi paramız yok kusura bakma deselerdi öğrenci arkadaşlar, anlayış gösterip tepki vermeden kabul ederlerdi şöför arkadaşlar. Kim bilir nasıl artistlik yaptılar ki öğrenciler böyle durumla karşılaştılar.
Malesef
16.05.2019 20:05
Bu şehir artık midemi bulandırıyor.
Sakaryalı
16.05.2019 19:58
Hiç mi öğrenci topluluğu yok öğrenci adam tepkisini ortaya koyabilen adamdır.. Toplanın binmeyin birdaha o minibüslere ya zaten insan istifi gibi taşıyorlar insanları para kaynakları sizsiniz koyun tepkinizi ortaya yaa ..!! Terbiyesiz herifler siz kimsiniz eşkıya mısınız da 4 minibüsle adam dövmeye geliyorsunuz .. Ya şu belediye yetkilileri ne işe yarar bitirin Sakarya da şu minibüs kabadayılığını artık be..!! Bu tür olaylar duymaktan bıktık Sakarya halkı olarak..
Kaya KAYA
16.05.2019 19:29
Hiç uğraşmayın.Eylemede gerek yok hocam.Üniversite adına Çarşı servisi koyun.Öğrencilere hem ucuza mâl olur.
Haydar 54
16.05.2019 19:21
Asıl kabahat yerel yoneticilerde Sakarya nın insanlarını pis kirli havasız sıcak soguk bununla birlikte eğitimsiz kaba dolmus şöfotlerıne mecbur kılması.
vatandaş54
16.05.2019 19:09
Ben bir kez şuna şahit oldum kadın 100 tl uzattı şöför bozuk yoksa şu büfede bozdur gel dedi. Kadın inince de gazladı adi herif
Online Ziyaretçiler