Medyabar'da Ara

'da Ara

Arama yapmak istediğiniz kelimeyi girin ve robot olmadığınızı onaylayın.

Sakaryaspor-Sarıyer TIKLA CANLI İZLE

TFF 2. Lig Beyaz Grup Yarı Final maçında Sarıyer'i konuk edecek olan Sakaryaspor'da yönetim maçın canlı yayınlanması için TRTSPOR ile anlaşmaya vardı.

11:03   |   17.05.2019
Haber Resmi

SPOR264.COM:-

TFF 2. Lig Beyaz Grup Yarı Finail ilk maçında Sakaryaspor ile Sarıyer 17 Mayıs Cuma akşamı Yeni Sakarya Atatürk Stadyumu'nda saat 20.45'te karşı kaşrıya gelecek.






Şehir dışında yaşayan Sakaryasporlu taraftarların ise tek merak ettikleri konu mücadelenin canlı yayınlanıp yayınlanmayacağı. Sakaryaspor yönetimi tribün gelirinin elden kaybolmaması adına ilk olarak canlı yayınlanmasına izin vermemişti. Fakat daha sonra gelen tepkiler üzerine Sakaryaspor yönetimi TRTSPOR ile anlaşarak maçın canlı yayınlanacağını duyurdu.

 17 Mayıs Cuma günü saat 20.45'te Yeni Sakarya Atatürk Stadyumu'nad oynancak olan Sakaryaspor-Sarıyer maçı TRTSPOR'dan naklen yayınlanacak.


TIKLA MAÇI İZLE..





Medyabar Youtube Kanalı

Kategori : Spor

Medyabar.com bugun 2238 kez ziyaret edildi. Bu haber ise 16615 kere okundu
YORUMLAR 19 Yorum
Yorum yaptığınız taktirde Kullanıcı Sözleşmesini kabul etmiş sayılıyorsunuz.
×
750 Karakter Kaldı
Göndermiş olduğum mesajın sorumluluğu şahsıma aittir
Murat söyler
17.05.2019 19:01
Haydi çocuklar sabırla en güzel oyunu yazın tarihe... Allah yardımcınız olsun.
Taraftar
17.05.2019 16:42
ŞAMPİYON OLUNCA 40 GÜN 40 GECE!!!!!!!
Taraftar
17.05.2019 16:16
ŞAMPİYON OLUNCA 40 GÜN 40 GECE!!!!!!!
Hüsran
17.05.2019 15:13
Bu akşam Sarıyer bizi yenebilir arkadaşlar.Ligin en sağlam takımıdır Sarıyer ona göre,öncelikle tribünlere oynayıp ortamı gereceklerdir.Bizim futbolcuların ekstra çaba göstermesi gerekiyor.Sahada koşmayan mücadele etmeyen topçu istemiyoruz.
Yunus E.
17.05.2019 12:00
Yönetim açıklama yaptı. bilet bittiği haberleri asılsızdır diye. Belli ki bu akşam kucak kucağa maç izleyeceğiz. Bu kadar fazla bilet basmanın anlamı ne? Umarım böyle bir şey olmaz. Zira 17.hafta da samsun maçında yaşananları gördük. Maçı trt vermesi iyi oldu. o kadar vergi veriyoruz bir işe yarasınlar.... dünyanın dört bi yanında ki sakaryalılar tek yürek olup dualarla bizi desteklesinler.. Şampiyonluk bekliyor bu şehrin çocukları !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Beleşçi
17.05.2019 11:39
Tribünde biletsiz seyirci istemiyoruz.Artık yeter güvenlikle adam kaldırmaktan bıktık.Maçlardaki küfürün kavganın en büyük sebebi BELEŞÇİ adamlardır.Yetkililere duyurulur..
BELEŞÇİ
17.05.2019 11:22
Özellikle böyle biletleri çok satıldığı maçlarda biletsiz kişilerin girişine azami dikkat edilmesini istiyoruz.Sırf bu yüzden önemli maçlara gitmek istemiyorum.Tribünde tepemize biniyorlar..Soyunanlar kafa çekip gelenler cabası.BİLETSİZ SEYİRCİ istemiyoruz.
Türk54
17.05.2019 09:32
Yönetim merak etmesin o stadyum dolar iyi bir iş yaptılar
cenk34
17.05.2019 09:03
Türkiye TARAFTAR görsün. Küfür olmasın, rakibe baskı, ıslık,tempo, coşku. İşte Taraftar, İşte Şampiyon.
efe kaya
17.05.2019 08:53
böyle bir maçta büyükşehir belediyesinden iftar çadırı kurmasını beklerdim. samsun yapıyorsa bizde yapabilirdik ama malesef bu konuda sınıfta kaldık.. ayrıca şu biletsiz seyirciler yüzünden rahatsız olmak zorunda değiliz çözüm bulun bu soruna artık..
Oğuzhan Alemdar
17.05.2019 07:03
Ne tepkisi yaa ......... yönetim baktılar bilet satılıyor verelim maçı tv de diyor. Samsun maçında il dışında Sakaryasporlu yok muydu. Bırakın bu iyi görünme ayaklarını.
Ayı boğan
17.05.2019 00:56
Geçen sene play off ta rakibimiz gümüşhane,bandırma ve afyondu emin olun samsun bu 3 ünden de daha zor zaten anlaşıldığı üzere sarıyer samsunla mac yapmak istemiyordu çünkü samsunun fizik direnci kondisyonu ve futbolcuların kaliteleri yüksek biz samsunla en fazla ne kadar kontrollü,zekice oynayabiliyorsak öyle oynadık berk,ferhat ve diğerleri 2.maçta hic tempoyu artırmadı burda eminim ki 2.maçta turu geçeceğimize inanan çok kişi yoktu ama geçtik sarıyeri taraftar ile vurucaz burda işi bitirip istanbula rahat gidicez
Ayı boğan
17.05.2019 00:02
Sezon başından beri tffnin bize verdiği merdiven boşlukları cezası ile zengin oldular sarıyer deplasmanında merdiven boşluğu olmamasına rağmen ceza verdiler şimdi haklı olan sarıyer mi oldu yapmayın lütfen
Mehmet Gönültaş
16.05.2019 23:35
Sezon boyunca takımı taşıyan Ferhat Yazgan yürüyor sebep? Berk İsmail Samsun defansının arasında kayboldu gitti. Ferit boş boş gidip geliyor. Kulübe boş. Dilaver ve Serkan 2 maçtır dökülen takımın içinde kıpırdayan nadir topçular . Sarıyer i bir şekilde geçeriz de. Final de bize ne olur hayal kırıklığı yaşatmayın. Bu şehir gerçekten şampiyonluk bekliyor.
Tatanga
16.05.2019 20:09
Gurbettekiler için iyi oldu bir de Turkiyedeki insanlar için trubun görecek zavallılar uzun zamandır görmüyorlar
Ahıskalı
16.05.2019 19:57
Sariyere verilen seyircisiz oynama cezası kaldırılsın playoflar eşit şartlarda oynansin... biri Büyükşehir diğeri semt kulübü.. arada seyrciden tut herseye kadar üstün bi sakarya kulübü var zaten. Sakaryann bu sene seyrcisiz oynama cezası almaması bile mucize iken sariyere yapilan büyük bir haksızlık.
Ahmet
16.05.2019 19:47
Samsunlular fena bozulacak :)
Süper b
16.05.2019 19:29