Medyabar'da Ara

'da Ara

Arama yapmak istediğiniz kelimeyi girin ve robot olmadığınızı onaylayın.

Prof Bezci'den 'Gelinine özel kadro çıkarttı' iddiası

SAÜ öğretim üyesi Bezci, bir dekanın Saü'deki hocasının gelinine kadro çıkardığını iddia etti

00:12   |   17.05.2019
Haber Resmi

Sakarya Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültesi Siyaset Bilimi ve Kamu Yönetimi Bölümü Öğretim Üyesi Prof. Dr. Bünyamin Bezci, SAÜ'de şok bir iddia gündeme getirdi.

 Prof. Dr. Bezci, "Hocasının gelinine kadro çıkardığında objektif, çalışmalarıyla yeterliklerini kanıtlamış akademisyenler hakları olan kadroyu istediğinde kişiye özel bulan bir dekana sahibiz şükür ki" dedi. 





Bezci'nin bu sözleri hocasının gelinine özel kadro çıkartan dekanın kim olduğu ise merak edildi. Ortaya atılan bu iddia ise Sakarya Üniversitesinde de günün konusu oldu. 





Medyabar Youtube Kanalı

Kategori : Arka Kapı

Medyabar.com bugun 22059 kez ziyaret edildi. Bu haber ise 10135 kere okundu
YORUMLAR 29 Yorum
Yorum yaptığınız taktirde Kullanıcı Sözleşmesini kabul etmiş sayılıyorsunuz.
×
750 Karakter Kaldı
Göndermiş olduğum mesajın sorumluluğu şahsıma aittir
Hasan korkmaz
17.05.2019 17:00
Sayın hoca çok dürüs olduğunu sanıyosun danışmanı olduğun Sakarya Büyükşehir belediye başkanı zeki beyin kendi ve karısının bütün akrabalarını belediyede memur yaptıklarında hemde seçime ikiaykala neden sesin çıkmadıda şimdi gelini medyaya işa ediyosun onurluysan zekibeyin işe aldığı kişilerin işe gelmeden yada gelip kapısını arkadan kitleyip yatan yeğen ve baldız takımını gündeme getir hadi yap adamsan yaparsın
Suclu
17.05.2019 16:14
Daha vahimi bu işe alınan gelin ilahiyat doktoralı ve uluslararsı ilişkiler bölümüne alındı.
Haluk
17.05.2019 12:09
Fitili Doç.Dr. Ali Balcı ateşledi Dekana saydırdı. Sonra Prof. Bünyamin Bezci topa girdi Kesin Dekan Fakultede birşeyler yapmıştır Yakında asıl sorun ortaya çıkar
tatanga
17.05.2019 12:06
bezci sen ne ayaksin pelikanmisin penguenmi yoksa kangurumu ,,,sakaryali olmaktan utanan adam defol git bu sehirden ,,,bence
tatanga
17.05.2019 12:03
sakarya universitesi el ezher universitesi ,,gibi ilimden uzak ihh cilar cihan numacilar la doldu deniyor cok yazik ,, cumhurbaskanimiza milletvekilleri iletmeli duyarsa sikinti olur ,,,bizddn soylemesi,,,
fisilti
17.05.2019 11:43
rektor ve yardimcilarinin birkacinin feto sohbetlerinde aktif olduklari amerikada onlarin evlerinde ve referanslariyla barindiklari soyleniyor,,,, Siyasiler Bu konuya el Atmali Kriz Cikinca Birsdyler oldu ne Oldu demesinler,,
tatanga
17.05.2019 11:32
sakarya universitesinin icine ettiler bir yilda bunlar ak parti dusmani kriptocular diye dedikodular var mutlaka arastirilmali bu universite ikinci adil oksuz vakasi yasanilmadan diyorlar,,
Pelin
17.05.2019 11:23
Eyvah eyvah Taşra PELİKANı kursağında biriktirdiklerini çıkarmaya başlamış Dekan ne günah işledi acaba üç vakte kalmaz gider
sakaryam54
17.05.2019 11:12
sakarya universitesi hic bir akademik basari ile anılmazken boyle bir gundemle mesgul olması cok acı bir durumdur
adalet
17.05.2019 10:45
rektor un sunnet cemiyetini bedavaya getirdigi universitenin firmasina yaptirdigi soyleniyor dogruysa yaziklad olsun,,,
Mert haktan
17.05.2019 10:45
Yoksa kim bu? Kendi, eşi, eşinin kardeşi, eşinin kardeşinin eşi öğretim görevlisi olan kişi mi.
AHMET SALİH
17.05.2019 10:43
Hoca işlerin içinde olduğu için bu konuyu iyi biliyor, İşte böyle idareciler oldukça memleket bir adım ileri gitmiyor adam kayırma dayı amca torpille işler oluyor hak edenler bekliyor işten hak etmeyenler kadro ya atlıyor. Adama göre olmamalı ama demekki hoca bu işlerin içinde olduğu için kimin ne yaptığını biliyor. Hak hukuk adalet li yönetim olmadığınımı söylüyor var biryerlerde birşeyler olmuşki hoca dillendirmiş.haydi hayırlısı... Atı alan üsküdarı geçmiş ama ne fayda hep torpil hep dayı ağzınla kuş tutsan ne fayda. DAYI, DAYI, DAYIIII
fisilti
17.05.2019 10:41
ADALI
17.05.2019 10:38
Bizim evlatlarımız kps imtihanina girsin senelerdir atama beklesin hiç bir kriterlere uymayanlar torpille kadro verilsin hoca sen Prof Dr olsan ne yazar bu hareketiniz le kendizi reklam ettiniz kul hakkı yiyenlere selam olsun hakkımız var ise haram ola
Selim
17.05.2019 10:26
Acaba kendisi nasil girdi Hangi 28 Subatci referans oldu
cafer AZAKLI
17.05.2019 10:17
DEGERLI yormcu arkadaslar konu sau olunca neden sonucunu bilmeden olur olmaz yorumlar yapiliyor acaba birilerinin istedigi olmayip hak eden rektor oldu diye olmasin camur at izi kalsin az evvel bir yazarin yazdigi kucuk kopek misali bir onceki rektor hakkinda sakarya basininda cikan haberleride izledik teknokentte yasanan olaylari vs.vs.muhalif olmak camur atmak olmamali basariyi alkislayip yanlisi duzeltmesi icin telkinde bulunulmali acabadogruda ne zamanbulusabilecegiz merak ediyorum Ha bu arada benim kadro filan albilme imkanim yok ilkokul mezunyum allaha skr isim gucumde yerinde sadece hemen bu yorum sonrasi yalaka ne menfaatin var gibi yorumlardan once belirteyim dedim cunki siz elestriciler menfeatsiz bir isin olmycagini dusunmeyin
Bilirkişi
17.05.2019 09:57
Kesinlikle araştırmalı zamanında hakkı olmadığı halde manşet manşet ağlayarak kadro alanlara da şahit olduk..
Johny guitar
17.05.2019 09:51
Kim ne yapmış beni ilgilendirmez ama,Sadece bir iddia dan yola çıkarak,insanları linç etmeye kalkmak burada bazı tiplerin kanına işlemiş beddualar ve haram etmeler.Örnek olarak pamukova da tecavüze uğradığı İDDİA edilen köpek yavrusuna daha sonra araba çarptığı ortaya çıktı,gerçek ortaya çıkınca yorumlarda şöyle yapacan böyle kesecen diye yazanlar ............oldu.Ama size böyle haberler lazım yalanda olsa..
Hasan
17.05.2019 09:30
Bunuamin Bezci yi de Unlu 28 Subatci Zafer DEMIR almisti olur boyle seyler takmayin
fisilti
17.05.2019 09:12
rektoru sunnet cemiyetini bedavaya getirmek lcln universitenin lokalinde yaparsa bu universitede hersey normaldir bunyamin bey bundanda bahsetsin ,,,,,,,
doğrucu
17.05.2019 08:39
şimdi bu dekanın ve bu gelinin eğittiği nesilden ne beklersin kendisi gibi haram sever ve hak yiyen nesil yetiştiriyor olacak.
Has adalı
17.05.2019 08:29
Üniversiteler eğitim yuvası olması gerekirken kayirma yuvası omuş kpss bile aramadan alımlar oluyor devletin bu haramzadelere dür demesi lasım gelinini damadını kızını nerde beceriksizler var üniversitelere doldurmuşlar ondan sonra uluslar arası değerlendirmelerde sonlardasiniz ama kimin umurunda gelini güzel maaşa kavuştu.
mert saka
17.05.2019 08:13
sakarya halkına demekki böyle bir adam layık,siz koyun gibi susun sadece.allahın adını kullanarak,ı kişisel menfaatini kullanan bu tarz hocalar midelerini ateş dolduruyorlar.buna sessiz kalanlar da dilsiz şeytanlar.
merda
17.05.2019 08:08
Ben vatandaş olarak böyle bir atamaya atlarım .. biz kadro veya iş istediğimizde önümüze meri mevzuatı koyarlar hemen... sizin merinizide mevzuatınızıda Adaletinizinde bak söyletmen bana daha fazlaaa ..boşaltın laaaaaaaaaa o koltuklarıııı kokuşmuşlarrr.
DELİ MURTAZA :)
17.05.2019 05:32
EN GÜZELİNİ YAPMIŞ, BEN DE OLSAM AYNISINI YAPARDIM BU MİLLETE BÖYLESİ LAZIM...
Port
17.05.2019 03:40
Geri kalmışlığın nedeni gibi islâmî göstermeye çalışan münafıkların yaptığı bunun gibi haksızlıkları görmenizi ve vicdaninizdaki islam 8nancinizin bu vesile ile kuvvetlenmesini dilerim.sen hata yap islama malet oh ne güzel.hadi gidin işinize.
Aday
17.05.2019 01:51
Sadece Saü değil tüm Türkiye?nin akademi camiası gerçeğidir ne bir ilktir ne de SON OLACAK !!..
sbf
17.05.2019 01:30
Siyasal Bilgiler Fakültesi Dekanı Prof Dr. Hamza AL'dan bahsediyor. Uluslararası İlişkiler Bölümü'nde ders veren Doç Dr Ali BALCI'nın profluk kadrosuna başvurusunun reddiyle ilgili bir durum.
İsmail
17.05.2019 00:30
Tek kelimeyle, Haram olsun. Ahiretiniz heba olsun.
Online Ziyaretçiler