Medyabar'da Ara

'da Ara

Arama yapmak istediğiniz kelimeyi girin ve robot olmadığınızı onaylayın.

Cevat Ekşi finalin adresini verdi.. Bursa

Sakaryaspor kulüp başkanı Cevat Ekşi maç sonu Serhat Yılmaz'ın sorularını yanıtladı. Başkan Ekşi final maçının nerde oynanacağın mesajınıda verdi.

18:35   |   21.05.2019
Haber Resmi

Serhat Yılmaz bildiriyor/SPOR264.COM

TFF 2.Lig Play-Off finalinde Sakaryaspor, Fatih Karagümrük ile eşleşti. Bu zorlu mücadele 28 Mayıs Salı günü oynanacak. Akıllarda kalan tek soru ise maçın nerede oynanacağı?





Sakaryaspor'un, 4-0'ın avantajında Yusuf Ziya Öniş Stadyumu'nda 0-0 berabere kaldığı maç sonrası kulüp başkanı Cevat Ekşi açıklamalarda bulundu. Ekşi, TV264 ve Medyabar editörü Serhat Yılmaz'ın sorularını yanıtlarken, finalin ise Bursa veya Konya'da oynanacağını iddia etti:


Maç sonrası Sakaryaspor teknik direktörü Şaban Yıldırım'da "Final oynayacağız artık. 1 Hafta süremiz var. Maça hazırlanacağız. Rakibimiz üzerinde düşüneceğiz. Takımda bir günlük bir izin olacak ve sonrasında bir kez daha çalışmalarımıza başlayacağız." ifadelerini kullandı. 





Medyabar Youtube Kanalı

Kategori : Spor

Medyabar.com bugun 13679 kez ziyaret edildi. Bu haber ise 19880 kere okundu
YORUMLAR 40 Yorum
Yorum yaptığınız taktirde Kullanıcı Sözleşmesini kabul etmiş sayılıyorsunuz.
×
750 Karakter Kaldı
Göndermiş olduğum mesajın sorumluluğu şahsıma aittir
Sakaryaspor
22.05.2019 10:46
Evet TFF şimdi resmi açıklama yaptı.Bursa Büyükşehir Belediyesi Stadyumu...28 Mayıs Salı günü...hayırlı olsun.
sakaryaspor
22.05.2019 10:39
açıklandı bursada 21:30 tff sayfasında yazıyor..20 bin tarafrarımızla oradayız..
Aykut
22.05.2019 09:20
Nerde olursa olsun haberini dahi burda 16.000 kişi okuyorsa gerisini siz düşünün....
Laluna
22.05.2019 08:51
Bu işin mantığı; stad ,iki takımada en yakın Bursa.Maç günü de pazar.Salı çok saçma.Ama futbolcuların sözleşmeleri 31 mayıs ta bittiği için böyle bir karar da alınmış olabilir.
Yunus E.
22.05.2019 08:14
TFF, bu ülkenin işe yaramayan ender kurumlarından biridir. aksini iddaa eden'de TFFnin tetikçisidir. Ya kardeşim futbol hafta içi oynanan bir oyun değildir. bunu neden anlamıyorsunuz? Derdiniz sakarya taraftarı gelmesin mi yoksa?? Şampiyonlar ligi finali bile hafta sonu oynanıyor dünyada ki bütün final maçları hafta sonu oynatılıyor. derdiniz ne TFF ???? tamam neyse sinirlenmicem. hangi stat onu söyle baride duruma göre o gün için rapor alayım :D
Serci54
22.05.2019 07:18
Santiago Bernabéu Da olmalı maç...
Gökhan karabacak
22.05.2019 02:49
Mesafenin önemi yok sakaryamın olduğu yere akarız.o kadar
İzleyici
22.05.2019 02:44
Kadıköy stadı olsun burdan bizede 1 bucuk saat İstanbul trafiğindede onlarada 1.bucuk saat hiç sürüklenmeyelim başka yerlere
Sakaryalı
22.05.2019 01:29
umârim hizli trenle konya olur..sakarya olarak akariz konyaya...
Red kit
22.05.2019 01:23
Amerika Texas Arizona olsun...tatangaların anavatanında...
Red kit
22.05.2019 01:23
Amerika Texas Arizona olsun...tatangaların anavatanında...
Seçkin Sezer
22.05.2019 01:11
İzmir süper Olur,Ankara da olabilir.İstanbul diyenler ciddimisiniz
Erdinç
22.05.2019 00:13
Neden hafta sonu oynanmıyor herkes rahat rahat yolculuk yapsın kimse iş yeri izin alma derdi ile sıkıntı yaşamasın. Resmi daireler işlerine devam etsin.. Futbol seyirci ile güzel yönetim hafta sonunda ısrarcı olmalı...
Kaykay
21.05.2019 23:24
Kayseri olsun kayseri yakışır kayseri ye bu final.
Faruk kocak
21.05.2019 23:22
Futbol seyirci için var. TFF yönetimi hangi akla hizmet hafta içine final maçı koyar?
Deli Hikmet
21.05.2019 23:11
Az önce Ankara?da oturan değerli bir Sakaryalı büyüğümüzden finalin Ankara? da oynanması çok güçlü ihtimal diye mesaj aldım. Hayırlısı.
Çetin Baydar
21.05.2019 23:03
Arkadaşlar maç Bursa?ya verilirse bu hafta sonu Bursa küme düşerse seyircisiyle sıkıntı olabilir bence en iyisi Antalya bu güne kadar hiç sıkıntı çıkmadı
Ada54
21.05.2019 23:02
Bursa stadında 21.30 da yarın açıklanır resmi olarak. Hayırlı olsun
Burhan
21.05.2019 23:01
Topçulara prim verin yönetim moraller en üst seviyede olsun bitsin artık bu hasret şampiyon SAKARYASPOR
Burhan
21.05.2019 23:01
Topçulara prim verin yönetim moraller en üst seviyede olsun bitsin artık bu hasret şampiyon SAKARYASPOR
Sakaryali
21.05.2019 22:47
Hafta ici final mi olur saat 16:00 insablar gelmesin izlemesin diye ellerinden geleni yapiyorlar ilgiler ve vekillere devraye girip hafta sonu 19:00 da oynanmasi icin elinden geleni yapsinlar bu taraftar hakediyor tum ilgililere duyrylur
Adalet
21.05.2019 22:46
Izmir en dogru adres.veya sivas.trabzonda olabilir.
Aykut Şirin
21.05.2019 22:25
Kuzey Irakta da olsa bu takımın peşine Onbinlerce insan gidecek... Are you stand???
Zeki cenk
21.05.2019 21:56
İki şehirlede sorunları olan bi takımız hele Konya hiç olmaz benden demesi doğru Anadolu ya Akdeniz de unutun...
Talha
21.05.2019 21:41
O olmaz bu olmaz hangisi olacak arkadaş istanbul niye olmasın 2klup anlaştığı sürece olur diye tahmin ediyorum
Taner
21.05.2019 21:35
En müsait olan Kocaeli stadı. Hiç kimseye işkence yapmayın.
Tura
21.05.2019 21:23
Kocaeli ye 3.lig finali verildi anlamıyorsunuz galiba tekrar oraya final vermezler biraz araştırıp öyle konuşun boş boş yorumlar yapıp Kocaeli deyip durmayın.... Bursa da olmaz bu hafta bursa küme düşerse orada şampiyon olan takımın kutlama yaptığı anda büyük olaylar çıkar bunu kimse göze almaz cenaze evinde düğün olmaz tahmin yapıyorsunuz biraz mantıklı konuşun kendinize güldürmeyin.. Eskişehire vermezler Sakarya ile düşman.. Konya olmaz milli maç var.. İstanbula veremezler İstanbul takımı diye.. Gaziantep ya da Malatya olacaktır tipli geçen sene mersin olduğu gibi
Realist
21.05.2019 21:03
En mantıklısı yorumda başka biride yazmış kocaeli diye iki takımada yakın yönetimler anlaşıp teklifte bulunabilir taraftarı yollarda perişan etmeyin kaza olunca hepimizin canı yanıyor...
Ramiz
21.05.2019 21:02
Konya ya gidersek etli ekmek gomeriz bursa da iskender çakarız ben antalya olmasını isterdim stad tam deniz kenarında sahile girer burdaki sıcak havadan rahatlama gelir
hafız54
21.05.2019 20:59
ALLAH İÇİN YALVARIYORUM ŞU MAÇI HAFTA İÇİNDEN ÇEKİN BE ABİCİM HAFTA İÇİ FİNAL Mİ OLUR ÜLKENİN %90'NI PAZAR İZİN YAPIYOR VER PAZARA CUMARTESİNE
Adapazarlı
21.05.2019 20:43
Buraya yazıyorum tff 2 sini de vermicek final maçı olaydan uzak olsun diye malatya sivas gibi uzak şehirlere verecekler
Pars
21.05.2019 20:14
İki şehir ise Bursa olsun yav. Süper olur.
Analizci
21.05.2019 20:09
Abii karagümrüğün sahasında oynayalım.bursa olursa 30.000 gideriz yeminle.konyaya 25.000. Direk çıkmak bu kadar keyifli olmuyor.playy off bizim işimiz.haftaya göç var.
Adalet
21.05.2019 20:08
Futbolculari biraz sikintili gordum mactan sonra.keyifleri yoktu.yoksa cocuklara verilen sozler yerine getirilmedimi.umarim boyle bisey yoktur.
Yesil siyah
21.05.2019 19:56
En mantikli kocaeli stadi
kertenkele
21.05.2019 19:49
ADRES VERMEK BEDAVA...BİR DE FUTBOLCULARA PRİM VEREBİLSE...
Ayı boğan
21.05.2019 19:18
Şu hayatta play off tan aldığımız zevki hicbir sey den almıyoruz yeminlen :D
Adalet
21.05.2019 19:11
Bursa sikinti bizimkiler rahat durmaz bursada.en iyisi konya.guvenlik ve her acidan fazla direnme baskan bursa diye.
Türk54
21.05.2019 19:01
Konya olacağına Bursa olsun..
Türk54