Medyabar'da Ara

'da Ara

Arama yapmak istediğiniz kelimeyi girin ve robot olmadığınızı onaylayın.

AK Parti'li Yavuz oyun karakteri oldu

İstanbul Büyükşehir Belediye (İBB) Başkanlığı seçimlerine dair hazırlanan 'Mazbata Online' oyununun üçüncüsü de yayınlandı. Oyunda, ilk iki oyunda yer alan karakterlere oyuncu Şahan Gökbakar'ın AK Parti Genel Başkan Yardımcısı Ali İhsan Yavuz taklidinin de eklendiği görüldü.

22:43   |   22.05.2019
Haber Resmi

31 Mart seçimlerinde İstanbul Büyükşehir Belediye Başkanı seçilen Ekrem İmamoğlu'nun YSK tarafından mazbatasının geri alınması ve seçimin iptal edilmesi büyük bir tartışmayı da beraberinde getirdi.


Seçim sürecinde yapılan Mazbata Online oyunu da seçimin iptali sürecinde yaptığı açıklamalarla büyük tepki çeken AK Parti'li Ali İhsan Yavuz'u oyuna dahil etti.






HER ŞEY ÇOK GÜZEL OLACAK

Seçimlerin iptali ve yenilenmesi sürecinde yaptığı "Hiçbir şey olmasa bile biz diyoruz ki kesinlikle bir şeyler oldu" açıklamasıyla gündeme gelen Yavuz'un oyuncu Şahan Gökbakar tarafından taklit edildiği karaktere 3. bölümde yer verildi. 

 Oyunda, Gökbakar'ın Yavuz'u taklit ederken kullandığı "Hiçbir şey olmamış olsa dahi her şey çok güzel olacak" ifadeleri dikkat çekiyor.





Medyabar Youtube Kanalı

Kategori : Siyaset

Medyabar.com bugun 17971 kez ziyaret edildi. Bu haber ise 10878 kere okundu
YORUMLAR 13 Yorum
Yorum yaptığınız taktirde Kullanıcı Sözleşmesini kabul etmiş sayılıyorsunuz.
×
750 Karakter Kaldı
Göndermiş olduğum mesajın sorumluluğu şahsıma aittir
Vatandaş
24.05.2019 14:35
YSK 250 sayfalık sadece okuma yazma bilenlerin bile anlayabileceği çok sade şekilde tane tane gerekçeli kararını açıklamış:))) #sağlamçalmışlar pardon usulsüzlük var:)))
Baydoktor
23.05.2019 12:23
Okculuk vakfi ve basindaki bilal erdogan ne is yapmiski istanbul.belediyesinden eski para 16 tirilyon almis bunu hala savunan zihniyet varmi
Ö.Can
23.05.2019 11:38
1- TÜGVA: 74,3 milyon lira. TÜGVA'nın Yüksek İstişare Kurulunda Bilal Erdoğan yer alıyor. 2- T3 (Türkiye Teknoloji Takımı): 41,3 milyon lira. T3'ün mütevelli heyeti başkanı Erdoğan?ın damadı ve yerli İHA üreticisi Baykar Makina?nın teknik müdürü Selçuk Bayraktar. 3 -TÜRGEV: 41,1 milyon lira. Erdoğan?ın kızı ve Maliye ve Hazine Bakanı Berat Albayrak?ın eşi Esra Albayrak ve İBB Başkanı Mevlüt Uysal TÜRGEV'in yönetim kurulunda. 4- Ensar Vakfı: 28,7 milyon lira. Milli Eğitim Bakanlığı ile işbirlikleri var; Karaman?da çocuklara taciz iddiasıyla gündeme gelmişti. 5- Okçular Vakfı: 16,6 milyon lira. Cumhurbaşkanı Tayyip Erdoğan'ın oğlu Bilal Erdoğan vakfın mütevelli heyetinde. ve DAHA BİR SÜRÜ NE OLDUĞU BELLİ OLMAYAN YARDIMLAR..
Oğuzhanoğlu
23.05.2019 10:35
PSİKOLOJİDE SAVUNMA MEKANİZMALARINDAN BİRI DE YANSITMA(PROJECTION)DIR.SEÇIM SÜREÇLERINDE YAŞANILANLAR BUNLARDAN İBARETTİR.
barbaros
23.05.2019 10:09
oyları çalan ve iç eden kamu görevlisi olmayan ve önceden birileri tarafından belirlenmiş olan sandık kurulu başkanlarıdır. bundan sonra adalete hesaplarını verirler. 108 sandıkta sayım döküm cetvelleri yok veya imzasız, yani değiştirilmiş. buda 30.000 oya karşılık geliyor. ayrıca chp ye verilen 35.000 geçersiz oy yine bunlar tarafından geçerli sayılmıştır. ettimi 65.000 oy. okuma yazması olan gerekçeli kararda okur. ama yok birileri bozuk plak gibi hep aynı şeyleri tekrarlıyor. birde adalet, hak, hukuk diyorlar. asıl adaletsizlik oyları çalınan Binali Yıldırım'a yapılmıştır. millet her şeyi biliyor. gidin az ötede oynayın.
A.T.Ö
23.05.2019 09:25
Ah be kardeşim hani hırsızlık vardı?Noldu foss çıktı.250 sayfalık gerekçede bir tek ne arsızlık var ne da hırsızlık bir insana suç isnat etmek çok kolay olabilir ama onu ispat edemeyen namerttir ,şerefsizdir.alçaktır.Dolar 7 ye Yuro 8 e gidiyor bizim ...............!Onların keyfi yerinde Olan vatandaşa oluyor hala ayamayan var yaaaa Ya çiftçi yükselen masraflar karşısında tarlasını sürmede zorlanmıyormu?Ya ticari alanda araç,gereç kullananlar nasılsını?Halinizden memnunumusunuz?
sakaryam54
23.05.2019 08:48
Secimlere harcadigi enerjinin binde birini Sakarya'mız menfaatleri icin keske harcayabilseydi!
Rahmi
23.05.2019 08:22
EUZÜBİLLAHİMİNEŞŞEYTANİRRACİM
kerem
23.05.2019 08:14
Yorumlara bakıyorum, bır kac arkadas oy hırsızlıgını ortaya cıkardı dıyor. Ysk 'nın 250 sayfalık gerekcelı kararında ıse hıc oy calınması veya baska seylerden bahsedılmıyor. Bınalı bey'ın bu konu uzerınde acıklamaları da su, çalınma gercek anlamla kullanılmamıstır emek calınmasına ısaret edılmıstır dıyor. E bu oy calındı mevzununu ınatla surduren vatandas neyın kafasını yasıyor :)
özgür kartal
23.05.2019 03:45
Artık haciyim hocayim diyenlerden korkar olduk adamlar allem etti küllem etti 82 milyona yedirdiya la arzularını helal olsun İşte biride bu o bişey olmasa bile biseyler var diyerek arzulayan insan
Ali İhsan
23.05.2019 01:19
Adam tarih yazdı ..!!! Helal olsun Türkiye Cumhuriyetinin en büyük yolsuzluğunu ortaya çıkardı !!!
Danışman
22.05.2019 23:33
Ya gariban adamdan ne istiyorsunuz. Adam partisinin verdiği görevi canla başla yapmaya çalışıyor. Elinde sihirli değnek yok ya adamın.
barbaros
22.05.2019 23:33
dalga geçtiğiniz adam, Cumhuriyet tarihinin en büyük oy hırsızlığını ortaya çıkardı. helal olsun
Online Ziyaretçiler