Medyabar'da Ara

'da Ara

Arama yapmak istediğiniz kelimeyi girin ve robot olmadığınızı onaylayın.

Dilencinin yaptığı!.. Cemaate saldırdı, polisin silahını almaya çalıştı

Adapazarı'nda ikindi namazı sonrası kendisini engellemek isteyen cami cemaatine saldıran dilenci kadın, olaya müdahale eden polisin silahını almak isteyince ters kelepçeyle gözaltına alındı. Bayılan kadın hastaneye kaldırıldı.

18:30   |   24.05.2019
Haber Resmi

ÖZEL HABER/MEDYABAR.COM

Sakarya genelinde Ramazan ayı dolayısıyla sayıları iyice artan dilencilere yönelik zabıtaların uygulamaları devam ederken Adapazarı şehir merkezinde dikkat çeken bir olay yaşandı. İkindi namazı sonrasında Tarihi Orhan Cami önünde dilenen 40 yaşlarındaki bir kadını, cemaat tepki göstererek engellemek istedi. Dilenci kadın eline sopa alarak kendisini engellemek isteyenlere saldırmak istedi. Bu sırada olay yerinden geçen iki polis memuru olaya müdahale etti. Dilenci kadın kendisini sakinleştirmek isteyen polislerden birinin tabancasını almaya yeltenince ortalık karıştı. Polis memurları yol kenarındaki kaldırıma götürdükleri kadını yere yatırarak ters kelepçe yaptı. Bu sırada altını ıslattığı görülen kadın bir süre sonra fenalaşarak bayıldı. Saldırgan kadın, polis ekiplerinin ihbarı üzerine 112 Acil Sağlık Ambulansıyla Sakarya Üniversitesi Eğitim ve Araştırma Hastanesi'ne (SAÜEAH) kaldırıldı. Kadının tedavisinin ardından gözaltına alınacağı öğrenildi. 





Tüm bu yaşananlar MEDYABAR.COM Serbest muhabiri Turgay Adnan Özbalkan an be an görüntülendi. 





Medyabar Youtube Kanalı

Kategori : Güncel

Medyabar.com bugun 32000 kez ziyaret edildi. Bu haber ise 20205 kere okundu
YORUMLAR 37 Yorum
Yorum yaptığınız taktirde Kullanıcı Sözleşmesini kabul etmiş sayılıyorsunuz.
×
750 Karakter Kaldı
Göndermiş olduğum mesajın sorumluluğu şahsıma aittir
send işçi
26.05.2019 03:24
kolluk kuvvetinin silahını almaya çalışmak nedir. yere göğe sığdıramadığınız ab abd ülkelerinde bunun sonucu ölüm. boşa prim yapmaya çalışmayın yok orası açılmış vs. boş konuşmayın durduk yere mi müdahale edildi. kendini o duruma sokma insanların duygularını sömürme söyleyeceklerim bu kadar polisimize askerimize kolaylıklar saygılar.
HENDEKLİ
25.05.2019 17:11
POLİS DOĞRU OLANI YAPMIŞTIR... ERKEK POLİSLERİN YANI SIRA KADIN POLİSLERİNDE OLMASI GEREKLİYDİ..DİLENCİ KABAHATLER KANUNUNA GÖRE CEZALANDIRILIR.PARA CEZASI ALACAKTI.FAKAT POLİSİN TABANCASINA SARILMAK GÖREVİ YATIRMAMAK SUÇUNA SEBEP OLDU.AYRICA O SİLAHI ÇEKİP KALABALIĞA 4 5 EL ATEŞ ETSEYDİ O ZAMAN NE YAZARDINIZ BURAYA ÇOK MERAK EDİYORUM..ALLAH POLİSİ ASKERİ KORUSUN...GÖRÜNTÜYÜ ÇEKEN MUHABİR ALLAH TAN BUZLAMA YAPMIŞSIN YOKSA DİLENCİNİN ALTINA KAÇIRDIĞINI GÖREMEYECEKTİK..ELİNE HER KAMERA ALAN MUHABİR OLURSA OLACAĞI BU...
Hemşeri
25.05.2019 14:31
Ayrıca iki polis de bir kişiden silahını sakınamayacaksa... Ya alsaymış da ne olurmuş da falan da filan da. Kaptırmadılar zaten silahlarını o kadar kolay değil.Haydar bey haklı polis işini yaparken acaba bir şey görünür mü diye merakla izlemeye gerek yok. Basın da her şeyi çekip gösterince mi haber oluyor. Bir kaç fotoğraf ne olduğunu anlatan yazı kafi herkes anlar. Ya da yerde yuvarlanma debelenme anını vermesiniz de olurdu.İrrite edici. Zaten mesele oraya kadar ayaktaki görüntülerde silahı almaya çalışması falan herşey belli.
Aklı Başında
25.05.2019 14:29
Yetişkin ve olgun insanlar bilir. Dilencilik yapan ve esmer vatandaşlardan dediğimiz şahıslar yakalanmamak için bayılma,teşhir ve altına yapma olayı çoktur. Örnek videoları çoktur . Polis otosuna işeyen ve pisleyen mi dersiniz yoksa bayılma numarası yapıp üstünü açan mı dersin. Vatandaş gözüyle bakınca acıyoruz ama diğer gözle bakınca olması gereken oldu . Onların beklediği beni bıraksınlar karakola götürmesinler
Haydar
25.05.2019 14:24
Aaa, senin taşımadığın kafayı taşıyorum. Basın teşhirci. Gök yüzünü çekmesin de sonuna kadar da yaınlamanız gerekmez yerdeki halleri kesseniz ve nitekim başka gazete öyle yapmış. Belli bir yerden sonrası da gösterilmeseydi. Yine haberdi.Dilenciliğin haberini yapacaz diye ......, baştan nemalanmaya gerek yok.Suçluyu da savynmuyoruz. Polis de görevini yapmış ama basın maalesef her şeyi göstermek, suçlu diye yakalananların da bir çoluğu çocuğu ailesi olduğu ve onların hiç bir suçu olmadığı düşünülmeli. Kadın çocuğum diyor.
Haydar
25.05.2019 11:21
Yayınlar mıyım deyip...Yayınlamışsın işte daha ne yapacaksınız?Evet biri suç işliyor polisnde belki işini yapıyor. Haliyle o direnme sırasında kadının bir yerleri açılacak cezası ne ise çekerdi.Ama en kötü ceza meraklı kalabalığın özellikle de erkeklerin izlemesi.Basında da hiç vicdan kalmamış haber yapacağız diye teşhir.O kadın kardeşime helal olsun karşısındaki her ne kadar suçlu da olsa Allah korkusu ve vicdanı varmış.
Şef 54
25.05.2019 10:32
Hafız Cebinizde ağırlık yapan taşıyamadığınız 1 TL madeni paralardan kurtulmak için verdiğiniz kişiler bunları sizler ve bizler dilenciliğe teşfik ediyoruz beleş 1 TL neden çalişsınki bizlerin ceplerinde ağırlık yapan çok Madeni para mevcut...
Şaşkın
25.05.2019 10:07
Yorumlara bakınca memleketin durumu ortaya çıkıyor zaten şöyle ki herkes herşeyi o kadar cok bilip ahkam kesiyor ki polisten daha polis avukat dan daha avukat hakimden daha hakim bir topluma sahibiz şükürler olsun ki!! Bu devletimizin polisine dil uzatan şahısları çok değil 1 hafta 10 gün bir avrupa ülkesi ya da amerikaya göndersek ve polise burada şöyle müdahale et böyle müdahale et dediği gibi orda da dese nolur bir görmesini sağlasak acaba geri döndüğünde ne der?? Esasen bunun temel sebebi şımarıklık. Bir arkadas yazmış polis ceza yazıyormuş hiç şunu düşünmez ama acaba ben kural hatamı nasıl düzeltebilirim?? Bizim için suç mu hep karsidakidir. Ortamlarda asariz keseriz milliyetiyizdir ama en ufak olayda polise hücum yazık
can can
25.05.2019 08:49
Bu muhabir arkadaşı gerçekten merak ediyorum..Bayan arkadaş başka bir bayanın edebini korumaya çalışıyor,ben yayınlar mıyım orayı diyor ama hiç düşünmüyor zaten orada 100 kişi var.. sıkıntı büyük hafız.
Türk54
25.05.2019 07:28
polis güzel iş çıkarmış bu kadın ihtiyaç sahibi değil elinde sopa geziyor ama bu işler polisin işi olmaması lazım zabıtayı ilgilendirmesi gerekir tam olarak konuyu bilmeyen vatandaş kadına kötü muamele yapıldı sanar polisimize zorba diye bakabilir
Çark Caddesi
25.05.2019 04:34
Önüne geleni polis yaparsan olacağı bu olur iki polis bir kadına kelepçe takamadınız tam desteğe geleyim derken bı abimiz yardımcı oldu bu işler öyle güneş gözlüklerini takıp cadde de volta atmaya benzemiyor abiler En sevindiğim tarafta kadın o silahı alamadı ALLAH korusun yoksa kötü şeyler olabilirdi ...
Ekşi
25.05.2019 04:11
Bakara Suresi, 273. ayet: (Sadakalar) Kendilerini Allah yolunda adayan fakirler içindir ki, onlar, yeryüzünde dolaşmaya güç yetiremezler. İffetlerinden dolayı bilmeyen onları zengin sanır. (Ama) Sen onları yüzlerinden tanırsın. Yüzsüzlük ederek insanlardan istemezler. Hayırdan her ne infak ederseniz, şüphesiz Allah onu bilir.
Pasa
25.05.2019 03:01
Yilmaz abi olmasaydi kadin herkesi doverdi orda adamsin yilmaz abi.
Yazık günah
25.05.2019 02:58
Polisin gösterdiği tepki çok yanlış buluyorum şimdiki polisler kime ceza yazsam vatandaşı nasıl sömürsem derdinde bide herhangi bir durumda bir tutanak tutarız biz devletiz muamelesinde vatandaş varsa devlet var polis devlet değildir sakinleştirir ortamı yumuşatır olaylara engel olur vatandaş devlettir teyzenin durumuna üzüldüm şimdiki polisler çok yanlışlar
Sosyal Müslüman
25.05.2019 01:47
Cami cemaatide az degil hani .Sözüm ona yenicamide caminin sahibi bir dayı tarafından (!) Azarlandim geçenlerde .içeri girdi ve onlarca kişinin içinde bana bağırdı .Cam kenarında oturup namazı bekliyordum.O cami Kapa hep böle yapiyosunuz falan filan hakir görmeye çalıştı.Herkes bir değil tabi ama böle insanlardan nefret ediyorum.Bu dilenci olayında herkesçe malum hepsinden sallasan servet çıkar
Okan Dogrul
25.05.2019 01:47
Videodada Göründugu Gibi Kadinin O Yaptigi Hamleye Kadar Polis Müsama Göstermiş O Hamleden Sonra Polis Yapmasi Gerekeni Yapmiş Allah Göstermesin O Silahi Alsa Birine Vursa Hem Bi Can Gider O Hemde O Polisin Meslek Hayatı Az Buz Bişey Değil Bu
Hasan
25.05.2019 01:16
Iki polis bir kadın çingeneyi kelepçeleyemedi. Komiksiniz. O pempe gömlekli kadının kafasını tuttu (ne hakla?) kesinlikle suç duyurusunda bulunulmalı.
Mustafa
25.05.2019 01:10
Yayınlar mıyım orayı demişsin, yayınlamışsın işte! Kısa bir çekim yapsan, kadını kelepçelerlerken çekmesen olmaz dı değil mi.
TatanGa
25.05.2019 00:30
Yerlisi vardı şimdi yabancısıda var suriyelilerin sayısı bizim yerlileride geçti.Millet olarak en temiz duygumuz insanlık maalesef.Gerçek ihtiyaç sahibi zaten dilenmez!
Gercekler
25.05.2019 00:12
Bizim memlekette hicbir bilgisi olmayıp fikri olanlar dolu herşeye maydanoz olma bir laf söyleme hastalığı var bunun adı bana göre şımarıklık. POLIS efendim şöyle almalıymış gözaltına yok kadınmış yok ters kelepçe neden yapılırmış diyenlere tek denilecek laf sanane demektir. Herseyde kadın kadın hassasiyeti diye diye bu noktaya gelindi zaten. Kadın kadina yakışır davransa erkek erkeğe yakışır davransa çoğu sorun halolur zaten. Işine gelince kadın erkek eşit işine gelmeyince dilenci de olabilir ama o bir kadın. Bu kadın orda bir vatandaş zarar verseydi bu sefer de aman bu polis neden müdahale etmedi olacaktı o yüzden konuşmak için konuşmamak gerekiyor
aaa
24.05.2019 23:51
Kadın dilenci de olabilir ama maalesef asıl suç şehrin göbeğinde yada akam bulvar çıkışında lüx araçları içinde akşama kadar ellerinde cep telefonları içinde sürekli meşgul olan zabitlerde isteseler en azından namaz saatlerinde cami civarında volta atsala rgene yetecek ama sen bırak volta atmayı adamları resmi,üniformalrının parçası olan şapkalarını takmıyorlar yahu siz ne görevi bekliyorsunuz bunlardan?Polis kadına müdahale edince kadın resmen çıldırdı ve araya giren vatandaşlar bile onu sakinleştirmeyi başaramadı:az kalsın silahını kapıyordu da polisin, zar zor etkisiz hale getirebildiler.Bulvar sayelerinde Polis arçları haricinde otopark gibi gıklarını çıkartamıyorlar!çok meşgullerde!
ŞEF
24.05.2019 23:44
Kardeşler, bu tiplerin bir kısmı dilenir akşam kocaları alem yapar...verecek yer mi arıyorsun? Gül gibi gençler ,fakir aile çocukları ve çok güzel mukabele okuyorlar, destek amaçlı gidin onlara veya görevli imamlara verin o gençlere ödül ve teşvik olsun..onlar sizi inanın hiç unutmaz.
sakaryalı
24.05.2019 23:17
sokakta bırı bayılıyır 50 kısı basında doktor kesılır.ama kımse ucundan tutup yardım etmez.cok bılen kabadayılar homurdanır polıse saglıkcıya .polısın sılahına sarılcak nıye kelepceledın dıceksınız. allah korusun alsa sılahı polıs nerde dıceksınız.bu mılettın cok bılmısıne yemın edıyorum tahamul edemıyorum.
uzgunum
24.05.2019 22:34
HER NE OLURSA OLSUN MUAMELE YANLIS KESKE BÖYLE OLMASAYMIS GÜZELLİKLE EKİP ARAÇINA BİNDİRİLEBİLİRMİS NİHAYETİNDE BİR BAYAN..
DELİ MURTAZA :)
24.05.2019 21:50
DİLENCİLERE PARA VERMEYİN...
MOLLA
24.05.2019 21:20
PARA VERİLECEK ÇEVRENİZDE İNSAN VARSA BU DİLENCİLERE VERMEYİN...BİR KISMI ZATEN MAFYALAŞMIŞ.
Sefer seçer
24.05.2019 21:06
Netice olarak suçluda olsa hoş bir görüntü olmamış.Yayınlanması da son derece yanlış.
Berkay
24.05.2019 20:54
O el attıgı beylik tabancası polisten önce devletin namusudur ona uzanan her eli her şekile solucaksın tabikide
Bukelamun
24.05.2019 20:16
Engel olmaya çalışmış cemaat tamam da en büyük engel bunlara 'para vermemek' bunu öğrenmediğiniz sürece ne polis ne zabıta ne başkası bunları temizleyemez. Vermeyin şunlara para artık az akıllı olun yahu Sizin sokaktaki her kişiye verdiğiniz 1 TL onu sokağa bağlıyor bu çocuklarında sokakta olmasına kalmasına sebep olan onlara para verenlerdir. Dinimizde böyle birşey yok dilenmek yok. Vermeyin kimseye birşey akıllı olun akıllı onlar sizden zengin
Pukay
24.05.2019 20:06
Ters kelepçe diye bir şey yoktur. Kelepçenin takılma biçimi odur önden kelepçe takılmaz.. Bunu olayın vehametini anlatmak için kullanıyorsunuz ama saçma.
Danışman
24.05.2019 20:05
Orantısız güç kullanılmış. Kadın altını ıslatmış. sonra da bayılmış. Hiç mi normal bir işimiz olmaz. Ya tamamem salınır, kimse dokunmaz, toplumda tepki birikir. Bu sefer de ölçüsüzce müdahale edilir. Yorumlara bakıyorum gebersin diyor. Her suçun bir karşılığı vardır. Bu kadın suçlu doğru. Ama bunun karşılığı gebermekse, bu şehirde gebermeyi hak etmemiş kaç insan kalır. Adelet adalet.
metin
24.05.2019 19:45
Şu meraklı kalabalık varya, ayar oluyorum ayar!! Geçen Yaşlı bir adam yolda bayıldı, yine 50 kişi toplandı, 5inin elinde cep telefonu video çekiyorlar..
Murat söyler
24.05.2019 19:44
Cami önünde dilenme izne tabi olsun. Herkes her zaman dilenemesin. Yada yasaklansın.
SAKARYALI
24.05.2019 19:41
Sözde dürüst muhabiriniz yayınlamam oraları diyor ama herşey ortada insanlık onuru nerede kadın suçlu olabilir ama yayınlanması ayıp olmuş!
Karagöz
24.05.2019 19:33
Allah akıl fikir versin
Sopelili