Medyabar'da Ara

'da Ara

Arama yapmak istediğiniz kelimeyi girin ve robot olmadığınızı onaylayın.

Kenan Sofuoğlu'ndan Sakaryaspor'a jest

Geçtiğimiz günlerde Medyabar.com yazarı Metin Işıker'in ‘Milletvekillerine Sakaryaspor çağrısı' adlı yazısını ilk kulak veren isim Ak Parti Milletvekili Kenan Sofuoğlu oldu.

00:51   |   25.05.2019
Haber Resmi

SPOR264.COM:-

Geçtiğimiz günlerde Medyabar.com yazarı Metin Işıker'in 'Milletvekillerine Sakaryaspor çağrısı' adlı yazısını ilk kulak veren isim Ak Parti Milletvekili Kenan Sofuoğlu oldu.






Sakaryaspor Başkanvekili Cumhur Genç ile bir görüşme yapan Ak Parti Milletvekili Kenan Sofuoğlu bir maaşını Sakaryaspor'a bağışlayacağını söyledi.


Kenan Sofuoğlu Pazartesi günü milletvekili maaşını Sakaryaspor'un hesabına yatıracağını dile getirdi.


Öte yandan Sakaryaspor Başkanvekili Cumhur Genç, Sakaryaspor kulübü adına Kenan Sofuoğlu'na bu davranışı için teşekkür etti.





Medyabar Youtube Kanalı

Kategori : Spor

Medyabar.com bugun 12561 kez ziyaret edildi. Bu haber ise 12952 kere okundu
YORUMLAR 25 Yorum
Yorum yaptığınız taktirde Kullanıcı Sözleşmesini kabul etmiş sayılıyorsunuz.
×
750 Karakter Kaldı
Göndermiş olduğum mesajın sorumluluğu şahsıma aittir
kenan saruhan
07.06.2019 11:30
benim anlamadığım birşey var kenan sofuoğlu nun hiç akrabası eşi dostu yokmu şu haberleri yorumları okuyan kenan dan maddi manevi yardım alan sağda solda kenan ın akrabasıyım diye hava atan sosyalmedyada boyboy foto paylaşan bakın ister inanın ister inanmayın ben şahsen bildiğim birşey var savunduğum için değil Allah katında söylüyorum Kenan sofuoğlu ciddi yardımlar yapıyor bilinmesini istemediği bilinenler devede kulak . ama gel görki etrafındaki yalaka kaypak takımı iki satır yazıpta savunmaz bir tüyodaha maaş on katından fazlasını yardım yapıyor kenan ı bilip bilmeden karalamayın günahtır ha seversin sevmessın beni de bağlamaz zaten yorumlara bakınca anlaşılıyor akrabaları bile sahıp çıkmıyor
cenk34
27.05.2019 11:02
adam 1 aylık maaşını verse 1 yıllık maaşını niye vermedin derler, çok boş ya bu medyabar yorumcuları. neyin kafasındasınız, adam yönetici değil takımın sahibi değil, sen 1 maaşını verebiliyor musun da böyle konuşabiliyorsun. hani nerede ya engin özkoç ümit dikbayır falan ben göremedim.
Falcı ali
25.05.2019 11:36
Tribün liderleri otobusle gidenlerden para topliyacakmi ve ne kadar topliyacak bilelim ona göre hazırlık li gidelim. Yada.para vermesek alkol alsak direk olur mu? Bunları bilmemiz lazım değerli tribün liderlerim.:)
denetim54
25.05.2019 11:13
Diğer kalan partilerin MilletVekilleri Sakarya'dan seçilmedi herhalde Akp'de dahil.Şampiyonluk günü Kenan abi hariç siyasiler hangi yüzle çıkıcak meydana bakalım. Helal Olsun Kenan Sofuoğlu'na...
Sakaryaspor
25.05.2019 10:58
Sakaryaspor için elinden geleni yapan milletvekilleri içerisinde Kenan Sofuoğlundan başka kim var söylermisiniz.En azından karınca kararınca da olsa destek veriyor.En azından bu konuda nankörlük yapmayınız.Teşekkürler Kenan Sofuoğlu.
oğuz kaan
25.05.2019 10:49
gerçekten çok nankör insanlar var bir teşekkür etmeyi bilmiyorsunuz ne yapsa yaranamıyor adam size, böyle yapa yapa soğutuyorsunuz insanları, hangi milletvekili kenan sofuoğlu kadar destek çıkmıştır bu kulube hatırlayan var mı ,sadece kalkıp amed deplasmanına gelmesi bile yeter de artar bile TEŞEKKÜRLER KENAN SOFUOĞLU. (bu arada akp yi hiç sevmem)
Taraftar
25.05.2019 10:35
Hadi Yönetim bulmuş işin kolayını açmış ellerini dolanıyor.Asgari ücretli taraftar ne yapsın alsana kale arkası biletlerini komple 10 otobüs ayarlasana.
Şuradan vatandaş
25.05.2019 10:21
Yav yazmışsınız ki hani yoksullara bağışlıyordu maaşını. Sakaryaspor kadar yoksul var mı şehrimizde? Ne güzel bağışlamış işte salın adamı
Duyarlı vatandaş
25.05.2019 10:13
Ne kadar nankörsünüz ya adam ne yapsa hemen bir kulp buluyorsunuz. Sakaryaspora başkanlarıda dahil kim kenan sofuoğlu kadar uğraştı??? Bi teşekkür etmeyi öğrenin. Tatangalar çok Sakaryaspor aşığıysa her maça biletle girsin boş beleş milletin parasına gözünüzü dikmiş yaşıyorsunuz pes valla...
Ssssss
25.05.2019 10:03
Mübarek ramazan günü guzel zengin bir mekanda böyle reklama ne gerek var.isiniz gücünüz hava civa.
İsmet ali topçuoğlu
25.05.2019 09:54
Ya sen millet vekili maaşına benim ihtiyacım yok millet vekilliğim süresince maaşımın her kuruşunu ihtiyaç sahiplerine bahışlıyorum dememişmiydin...? Ne maaşmış be etinden sütünden herşeyinden fayda sağlıyor :)) Fakir fukaraya yardımını eleştirmiyorum yanlış anlama daha önce her kuruşunu bağışladın zaten sen maaşını.. Sakarya spor a destek olmak istiyorsan spordan kazandığın meblağdan destek olursan çok samimi olur....
Ahali
25.05.2019 09:29
Sayın sofuoğlu senin değil bir aylık en az bir yıllık maaşı masaya koyman gerek. Hem sana yakışan bu hem ihtiyacın yok bu paraya hem de zaten maaş almadığını söylüyordun.
Esinti
25.05.2019 09:28
He he tamam şimdi oldu kurtarcan ha gayret
tabii
25.05.2019 09:15
Geçen okuduğum haberde bir kafe sahibinin de bu kadar bağış yaptığı yazıyordu. Vekilime yakışmaz kafe sahibi ile aynı bağışı yapmak. En azından 6 maaşınız olsun sayın vekilim. Size zaten o maaş lazım değil!
beyaz zenci
25.05.2019 09:11
iyi güzel tabiki sakarya spora destek oluncak ama madem paranız yoktu neden bu kulübe başkan oldunuz
Adige
25.05.2019 08:27
Sokak yürüyüşlerin de ve en son tank palet için sokaklarda yürüyen Sn. Özkoç, Sn. Dikbayır ve Sn. Bülbül sizleri de sahnede görmek isteriz. Madem siz de Sakarya milletvekilisiniz 1 maaşta siz bağışlayın.
Murtaza soldangeldı
25.05.2019 08:21
Lambo'ya binip bir mv maaşı bağışlamış helal olsun da bu kadar bağış yapmayın bi dahaki sezon mbappeyi alırız mazallah.
TÜRK 54
25.05.2019 07:13
kenan genç kardeşimizdir hataları olabilir ama bizim oranın insanıdır doğal davranmak istemiş fakat yanlış anlaşılmıştır çünkü siyaseti bilmiyor bence bundan sonrada bilmesin kentinin takımına sahip çıkmıştır isteseydi sırtını dönerdi bizim toprağımızdır sahip çıkalım
Gerçek sakaryalı
25.05.2019 04:06
Ülkemiz çok ciddi bir ekonomik krizden geçiyorken futbola harcanan milyonların boşa gittiğini ne zaman anlayacak bu milllet acaba? Allah bu azgınlığın hesabını sorar, bunlar iyi günler ey sakaryalılar!! seçimler biteli 3 ay oldu daha 1 tane hizmet göremedik şehrin erenler girişine bakın utanılacak vaziyette daha bir sürü iş var sorun var bakıyoruz hareket yok, millet geçim derdinde, israf vurdumduymazlık her yerde mumla ararız bugünleride..
Semtidonatım
25.05.2019 04:02
Tebrikler sayın vekilimiz Kenan Sofuoğlu tebrikler sayın Cumhur genç.Şimdi sıra iktidar veya muhalefet diğer vekillerimizde onlarda Pazartesi gereğini yaparlar diye düşünüyorum. Maçtan önce verelim futbolcu kardeşlerimizin paralarını onlarda bizi bu ligden kurtarsın artık
Cakirbeyli
25.05.2019 03:03
Bir maasmi sadece 22 milyar.
Tatanga
25.05.2019 01:50
Engin Özkoç ve sayın dikbayır galiba sizde Sakarya millet vekilleri idiniz sayın Levent bülbül sizide görmek isteriz:) hep iktidar partisine atıp tutmak olmaz değil mi:)
Akif
25.05.2019 01:48
Bakın buraya çok fanatik bir Sakaryasporlu olarak yaziyorum.Sali günü ptt ye çıkarsak dünyanın en mutlu insanı çıkamazsak dünyanın en üzgün insanı olacam ama Sakarya nin eksikleri var yollar çöpler meydanlar öncelik bunların yapılması lazım sponsorlardan ,biletlerden,dükkan54 satılan şeylerden ve milletvekilerinin KENDI CEBINDEN para vermesi lazım bu şehirde vergiler futbolculara gidiyorsa benim için sıkıntı yok ama evine aylardır belki yıllardır et girmeyen ... teyze veya amca için sıkıntı vardır öncelik halk
Gercek
25.05.2019 01:39
Yillardir ilk defa bir millet vekilimizi sakaryasporun yaninda goruyorum hadi aliihsan yavuz bey sizide gorebilecekmiyiz kenan kardesim sen sakaryadaki genclerin sesi oldun digerleri hayla anlayamadi sakaryali gencleri mutlu edeceksen sakaryasporun yaninda olacaksin kenanada kimse sallamasin entecrubesiz siyasetcimiz elini hep tasin altina koydu tecrubeli olanlar nerde sahi uncuoğlu vekilmiydi?
Şaşkın
25.05.2019 01:12