Medyabar'da Ara

'da Ara

Arama yapmak istediğiniz kelimeyi girin ve robot olmadığınızı onaylayın.

Bursa göçü öncesi mutlu eden bir haber! Tam 20 otobüs...

Sakaryaspor'un 28 Mayıs Salı günü Bursa'da Karagümrük ile oynayacağı final mücadelesi için Büyükşehir Belediye Başkanı Ekrem Yüce, taraftarların ulaşımı için 20 otobüs tahsis etti

17:57   |   26.05.2019
Haber Resmi

SPOR264.COM: Salı günü 21.30'da Bursa Büyükşehir Stadyumu'nda oynanacak zorlu karşılaşma öncesinde Sakaryaspor'a ayrılan biletlerin tamamı tükenirken; Başkan Ekrem Yüce'nin 20 otobüs desteği taraftarlar tarafından sevinçle karşılandı. 


Başkan Yüce'nin de maç günü Bursa'da takımın yanında yer alacağı öğrenildi. Bu arada otobüslerle ilgili bilgilendirmelerin yolculuk öncesi yeniden yapılacağı bildirildi. 






Maçla alakalı daha önceden Hendek Belediye Başkanı Turgut Babaoğlu 4 otobüs sözü verirken, Pamukova Belediye Başkanı Güven Övün ve Taraklı Belediye Başkanı İbrahim Pilavcı'da ilçeden maça gidecek taraftar sayısı kadar otobüs tahsis edeceklerini duyurmuştu. 








Medyabar Youtube Kanalı

Kategori : Spor

Medyabar.com bugun 8343 kez ziyaret edildi. Bu haber ise 14040 kere okundu
YORUMLAR 33 Yorum
Yorum yaptığınız taktirde Kullanıcı Sözleşmesini kabul etmiş sayılıyorsunuz.
×
750 Karakter Kaldı
Göndermiş olduğum mesajın sorumluluğu şahsıma aittir
cenk34
27.05.2019 10:36
helal sana Ekrem başkan, herşey daha güzel olacak Allah'ın izniyle. bundan sonra 1. ligte de play of a kalırsak finali Atatürk Olimpiyat Stadyumu ya da Türk Telekom Arena'ya alsınlar, 30-40 bin kişilik stadlar bize yetmiyor.
baskonus54
27.05.2019 09:09
niyetli olmasam, yeminle yorumları okurken çekirdek çitlerdim ya! taTANGA'lılar yine cugga mugga, içelim eğlenelim uçalım. tribün abiler ben kendimi bildim bileli kene misali safların cebinden geçiniyor. bi tanede saf kıyamam gitmiş gişede uyumuş! haa bide parası yok, şura lan bursa, bin arabana git, fakirler topluluğu ya. adam başı 300liraya kendi arabamla götürür bırakırım, dönüştede geri getirirm.
Matkap
27.05.2019 08:37
eeeee arkadaşlar ne zannediyordunuz? yıllardır yaşadığımız gördüğümüz şeyler bunlar. Mübarek ramazan ayında o yağmurun, sıcağın altında sayısız insanlar ile birlikte sıra bekle. sonra yan kapıdan ellerinde listeler ile sayısız biletler alınsın. şimdi de karaborsada 150-200tl fiyat çeksinler. yıllardır tribüne ayak basmadığımız için üzülüyorduk. gel gör ki değişen bir şey olmamış. bu arada Ekrem başkan sağ ol. 20 otobüs X ayaktakiler ile birlikte 60 kişi = 1.200 kişi. Minimum arabada 20TL alsalar : 24.000TL maşAllah. Allah bereket versin. yine yüzünüz güldü hadi bakalım.
SAİM
27.05.2019 08:14
Sayın Ekrem YÜCE bazı ilçeler sınırsız otobüs kampanyası başlatırken, sizin gibi tevazu sahibi bir insana 20 otobüs hiç yakıştımı? Oraya 500 kişi değil, 22.000 kişi gidecek!
nerede diğer partililer
27.05.2019 07:24
öyle böyle her belediye bir ototbüs kaldırıyor.bu ilin CHP li İYİ partili milletvekilleri sizden de biraz icraat görsek .olmuyor ama öyle karşıdan seyretmek 22.500 tl duble maaşı cuk diye cebe indirirken iyi.hadeee pamuk eller cebe 10/15 otobüste sizden görsek buda bi halka ,HİZMETTTTTTTTTTTTT sayılır ama dime!!!!!!!
emirhan
27.05.2019 06:25
bizi niye mutlu etsin tatangaları mutlu etsin sonuçta onların elmek teknesi
İşçi
27.05.2019 05:54
bilet için para verenlerin çoğunda bilet yok parada meydanda yok birileri çırak çıkar ağır sıkıntılar olur ..
Organize İşler Bursa
27.05.2019 03:36
Semttimizden liste yaptık , derneğe !! Götürdük paramızı verdik tam 30 kişi ! 750 lira ? yı teslim ettik. Ve biletler basılmadı. Kim hakkımızı paramızı çaldı gaspetti ise çoluğundan ANAsından Baba!sından çıksın. Yazıklar olsun REZALET !! Bu bizim semt için. Diğer semt ve ilçelerinde sorunu bu. Güzel tufa yapıldı , inşallah çıksın. Sahte tribüncü hırsızlar
Organize İşler Bursa
27.05.2019 03:35
Semttimizden liste yaptık , derneğe !! Götürdük paramızı verdik tam 30 kişi ! 750 lira ? yı teslim ettik. Ve biletler basılmadı. Kim hakkımızı paramızı çaldı gaspetti ise çoluğundan ANAsından Baba!sından çıksın. Yazıklar olsun REZALET !! Bu bizim semt için. Diğer semt ve ilçelerinde sorunu bu. Güzel tufa yapıldı , inşallah çıksın. Sahte tribüncü hırsızlar
Akif
27.05.2019 02:49
25 mayıs 2019 BU GUNU BU HALE GETIRENLERIN ALLAH BELASINI VERSIN bursaya biletsiz gidicez öyle böyle umarım gireriz giremessekte yapacak bir şey yok
AtillA
27.05.2019 02:16
İstanbul Büyükşehir Belediye Başkan adayı Binali Yıldırım, Bursa'da Sakaryaspor ile playoff finali oynayacak Karagümrük için taraftarına 50 otobüs tahsis etti
AtillA
27.05.2019 02:12
İstanbul Büyükşehir Belediye Başkan adayı Binali Yıldırım, Bursa'da Sakaryaspor ile playoff finali oynayacak Karagümrük için taraftarına 50 otobüs tahsis etti
cemşit
27.05.2019 01:32
15 tl lik kale arkası biletini 180 tl'ye aldım, ismim tc numaramda yazıyor. Ne zaman aldım biliyor musunuz ? Kulübün dün gece staddan tüm biletler tükenmiştir, pazar günü tüm biletler tükenmiştir paylaşımından sonra. Sağolsun kulüp karaborsacıları zengin etti !
Gürhan kahya
27.05.2019 00:59
Alooo. 15 ile 25 tl lik biletleri 50 tl ye hacıoğlu mahallesinde satan ufuk ve olcay isminde şahısları bulup bir an önce gerekeni yapın !
Muhammed
27.05.2019 00:33
Ne saniyodunuz 20 bin biletin Sakarya ya yeteceğini falan mı yapacak bir şey yok arkadaşlar erken gelen aldı gitti alamayan arkadaşlara ne yapalım artık yapacak bir şey yok he eğer orada en ufak bir boşluk görürsem hakkım haram olsun burası ayrı konu bursayı SAKARYAYA çeviricez Keçi yılmazın tribünü yönetmesi ve 20 bin kişiyle elleri ayakları titreyecek karagumruklu futbolcuların salı gecesi de hem bursa da hem SAKARYADA şampiyonluk kutlanacak. Kardeş takım Göztepeyi de tebrik ediyorum kümede kalmayı başardılar
Johny guitar
26.05.2019 23:56
Zannetmiyorum ama kazayla da olsa bu takım bir üst lige çıkarsa bizim bursayla sorunumuz yok kardeşiz filan ayakları yapıp abartılı sevinmeyin.Zira adamlar küme düştü ve başkanlarına saldırdılar,kafanızı gözünüzü patlatmayın oralarda ha bana göre sakıncası varmı yok Çünkü rüzgar eken fırtına biçer,örnekmi?sayılacak çok örnek var ama en güzel örnek Galatasarayın buraya yardım için gelmesi taraftarlarına tehditler,ve sampiyon oldukları akşam kutlama yapmak istedikleri mavi durak ve buna karşı çıkan pislik tatanga sürüsü..
send işçi
26.05.2019 23:53
yeni taraftar grubu şart. ama siyasilerin tarikatların güdümünde olmayacak bi taraftar grubu.
Arifiyeli
26.05.2019 22:31
Ne kadar küstahsınız dün baba murat baba murat diye adamın eteğinde gezenler burdan ateş ediyorlar ne kadar sahte insanlarsınız.Tribün lideri adamın tribün kadar sıkıntısı var size yazıklar olsun.YAZIN GÖLGE VEREN AĞACI KIŞIN UNUTURSUNUZ...
Sakaryalı
26.05.2019 22:14
Arkadaşlar bırakın şu stad lideriymiş muratmış ersinmiş sizi kullanan tipler bunlar birisi orta garajda bufe işletiyor nasıl işletiyor trübün lideri diye verilen biyer,diğerine nereyi vermişler stad büfe çay işini diğerine nereyi vermişler korucukta kafe, sizde bunlar ne derse yapın onlar malı götürsün ceplerini doldursun,sizde birbirinizi yiyin olurmu.ne lideri be yok böyle birşey herkes liderdir.bunlar sizden aldığı güçle veriyorlar bu işletmeleri bunlara yoksa bunları çöpcü bile yapmazlar.bunlarda kendini bişey zannediyor.hadeyin lan ordan insan müsfetteleri.
Zeki
26.05.2019 21:08
Murat a dün gişelerde gereken dersi verdi taraftar... Bugün taraftar çağırmasına rağmen gişelere gitmeye cesaret edemedi. Gitseydi dünkü gibi dayak yiyeceğini tepki göreceğini biliyordu..
Hasan doğru
26.05.2019 20:01
Kimse otobüslere para vermesin playoflarda tribün lideri sözde ceplerine para indiriyor para vermeyin otobüslere gideceklere duyurulur,para vermeyin yemirmeyin bunlara,,,seni tanımıyoruz murat yok hükmündedir lider değilsin bırak bu liderligi defol....
İbrahim Sezer
26.05.2019 19:39
20 otobüste 50 kişiden 1000 eder. İzmire trenle balık istifi gidildiği gibi olmaz ki otobüs yolculuğu. Bilet alabilseydim aracımla gidecektim olmadı. Canın sağolsun yönetim, canın sağolsun tatanga , inşaallah biz, Sakaryam kazanacak.
Rcp
26.05.2019 19:27
Hiç düşündünüz mü bu tribün liderlerinin!asıl mesleği nedir?Ne iş yaparlar?Bakın iddia ediyorum hepsi de playoffa kalmamıza sevindi.Hakkim helal değil.Gun gelir devran doner
Onr
26.05.2019 19:23
Ulaşım için para toplayan Tantangalara haksızlık etmeyin!!!O paranın bir kısmı ile otobüse bira alıyorlar.Azcik da cukka yapmışlar çok mu yani
Emre
26.05.2019 18:49
Sakın bedava zannetmeyin yamyam tayfası coktan satmaya baslamıstır koltukları..!
Mustafa
26.05.2019 18:48
150 km lik yere otobus verseniz ne olur. Bilet yok.. Otobuse çare bulacagınıza biletlere çare bulun biz kendimizde gideriz otobuse gerek yok
Mehmet
26.05.2019 18:27
Bilet fiyatının 4 katını vericem fazladan olan yok mu
Paracılar
26.05.2019 18:24
Sakın ha ücretsiz olduğunu falan sanmayın sakııın... Soyguncu tayfası tek tek para toplayacak herzaman yaptığı şeyleri yapacaklar.. Bu durumlarla karşılaşan videoları çekip suç duyurusunda bulunsun bu soygunculara para kaptırmayın.. İstanbul a Samsun a mersin e giderken ücretsiz otobüslerden para toplayanları kendi ceplerini dolduranları unutmayacak bu şehir.. Ücretsiz olacak diye açıklama yapsalar dahi inanmayın kesinlikle para toplanacaktır. öbür dünyada da yakanızda olacak yediğiniz hakları ödemeden can vermeyin inş..
Sssss
26.05.2019 18:20
Yancı abiler hadi iyisiniz.baskan 20 otobusu bedavaya verdi.yolunuza tam gaz cıkarsiniz.
Adapazarli Yusuf
26.05.2019 18:20
100 otobüs verseniz ne olacak bilet mi var ?
Yesiltepeli
26.05.2019 18:12
Uçak tahsis etseniz ne olur bilet yok gişelerde insanlar perişan oldu.
Sakaryalı
26.05.2019 18:09
Biletler yok ortada başkaaannn, kimi gidecek otobüslerle Sakarya ya çok büyük bir oyun oynanıyor, umarım boş tribünlere oynamayız sakaryamızın en büyük silahı olan taraftar baskısını ortadan kaldırmaya çalışıyorlar
Şaşkın
26.05.2019 18:08
Dün binali yıldırım 50 otobüs verdi diye istanbuldaki sakaryalilara seslenenler hadi bakalım bu insan da ak parti belediye başkanı şimdi ne diyeceksiniz görelim ama şunu da diyeyim hicbir muhalefet partisi temsilcisinden her iki takım da destek alamadı bunu da unutmayalım değil mi??
Online Ziyaretçiler