Medyabar'da Ara

'da Ara

Arama yapmak istediğiniz kelimeyi girin ve robot olmadığınızı onaylayın.

Bayram tatili için neredeyse yer kalmadı!

Ramazan Bayramına sayılı günler kala Karasu'ya akın etmeye hazırlanan tatilciler, otel ve pansiyonlarda yerini ayırtmaya devam ediyor. Kuzeyde doluluk oranı şimdiden yüzde 80'e ulaştı

18:23   |   26.05.2019
Haber Resmi
Haber Resmi
Haber Resmi
  1. Haber Resmi
  2. Haber Resmi
  3. Haber Resmi

MEDYABAR.COM

Tatilcilerin gözdesi bu bayramda Karasu oldu. Ramazan Bayramı tatilinin 9 gün olması Karasu'ya ilgiyi artırdı. Ramazan Bayramı tatilini Sakarya'da geçiren vatandaşlar tatilde yine Karadeniz'e akın etmeye hazırlanıyor. Sakarya'ya yakın şehirlerdende bir çok vatandaş otel ve pansiyonlarda yerlerini şimdiden ayırttı. 






OTELLER DOLDU 

Bayrama kısa bir süre kala bir çok vatandaş erkenden rezervasyon yaptı. Otel ve pansiyonların doluluk oranı %80'e kadar ulaştı. Geçen sene 500 bin kişiyi konuk eden Karasu, bu yılda oldukça talep gördü. 


Hali hazırda 65 bin olan ilçe nüfusunun bayram sebebiyle dahada kalabalıklaşacağı ve esnafında yüzünü güldüreceğini hesaplanıyor. Fiyatların ise her zaman olduğu gibi uçuk olmasına rağmen ilginin azalmaması da dikkat çekiyor.


Günlük ev kiraları Karasu'da 200 liradan başlarken pansiyonlarda bu fiyata gidiyor. Bayram için fiyatlar katlanırken 1-2 günlük yer bulmak ise neredeyse imkansız. 





Medyabar Youtube Kanalı

Kategori : Güncel

Medyabar.com bugun 18274 kez ziyaret edildi. Bu haber ise 7555 kere okundu
YORUMLAR 16 Yorum
Yorum yaptığınız taktirde Kullanıcı Sözleşmesini kabul etmiş sayılıyorsunuz.
×
750 Karakter Kaldı
Göndermiş olduğum mesajın sorumluluğu şahsıma aittir
Vatandaş
28.05.2019 02:58
Vay ne kriz varmış ülkemde tatilci doldu heryer :) patates soğan da vereyim mi:))
Sakaryalı
27.05.2019 13:00
Kerpe-Kefken-Cebeci bunlar Kocaeli belediyesine bağlı KÖYLER. Karasu burasıda Sakarya B.şehire bağlı ilçe ikisini de gezin, belediyeler arasındaki kalite farkını anlayın.
BURAYA GELEN
27.05.2019 12:25
cinayet - adam yaralama - uyuşturucu - gasp - hırsızlık - kumar - fahiş fiyatlar - art niyetli esnaf - trafik - yürümeye bile yol yok - kadın ticareti - pis kokan sokaklar - sokak hayvanları - ansızın saldırma ihtimali olan köpekler - dilenciler - eşinizi çocuğunuzu sizi taciz edecek suriyeliler - ıraklılar - zorla ev satmaya çalışan çakma emlakçılar. KARASUYA HOŞ GELDİNİZ.
TATİLCİ
27.05.2019 11:28
sadece bayramda gelenler içinmi hizmet veriliyor yıllardır bu böyle ben akkunda kalıyorum bi gelinde halini görün sahilin yolların biz vergimizi herşeyimizi düzenli ödeyen vatandaşlarız bizde hizmet istiyoruz adalet se bunu duyun yeter
Ali Ç
27.05.2019 10:03
Karasu yine canlar almaya hazır..
Serci54
27.05.2019 06:25
Gündüz suda boğulup ölebilirsiniz eğer gündüz ölmesseniz gece silahla vurulabilirsiniz..:)
Sakaryalı54
27.05.2019 02:22
Karasu da denizden başka ne var anlamadım bu mevsimde de Karadeniz'e girilmez su buz gibi,nereye geliyor bu insanlar %80 doluluk balondur bence
Sütçü İmam Dondurma
27.05.2019 02:19
Bekle bizi karasu geliyoruz...
Sakaryalı
27.05.2019 01:31
Karasu ve yoğunluk ya bazı kesim hariç gerisi bayan ticareti kumar esrar mafyalık karasuya dışardan gelen yok geçti bezdi insanlar halkı pis yarı fiyatına daire satan çok bedavaya hatta ama alan yok oteli olan dostlarımız var hikaye sahibinden girin en büyük otel satılık hikaye hepsi PİS karasu
Sakaryalı
27.05.2019 01:31
Karasu ve yoğunluk ya bazı kesim hariç gerisi bayan ticareti kumar esrar mafyalık karasuya dışardan gelen yok geçti bezdi insanlar halkı pis yarı fiyatına daire satan çok bedavaya hatta ama alan yok oteli olan dostlarımız var hikaye sahibinden girin en büyük otel satılık hikaye hepsi PİS karasu
çerkez beyi
27.05.2019 01:01
BUĞÜN ORADAYDIM GECEGELDİM İNANIN BAYRAM GELİYOR BURASI TRUZM BÖLGESİ BURADAKİ ESNAF TRUZM TATİL İÇİN GELENLERDEN EKMEK YİYECEK BEN BELEDİYE OLARAK SAHİLİ BİR TEMİZLİYEYİM GELEN İNSANLARDA BU PİSLİKTEN MUZDARİP OLMASIN BEN ÇATIR ÇATIR VERGİLERİNİ ALIYORUM GİBİ BİR DÜŞÜNCE MALESEF BELEDİYEDE YOK NE KARASUDA NE BÜYÜK ŞEHİRDE ÖYLE BİRŞEY GÖZLEMLEMEDİM KIŞIN DENİZİN DALGALARLA ATTIĞI ATIKLAR ÖYLECE DURUYOR NE HAZIRLIĞI NE OTEL REZERVİ HEPSİ YALAN KARASUYU ANCAK KARASULULAR BUHALE SOKAR MİLLET TOPLANSA BAŞKA İLLERDEN ADAM TOPLASAN BUNU YAPMAZ BİR SAKARYALI OLARAK İÇİM SIZLADI İÇİM EVİ SATAN MÜTEAHİTLERDEMİ İŞ ADAMLARIDA GÖRMÜYORMU BASKI NEDEN YAPMIYORLAR ACABA YILLARDIR BU BÖYLE
Vatandaş
27.05.2019 00:05
Vay ne kriz varmış ülkemde tatilci doldu heryer :) patates soğan da vereyim mi:))
Gokhan bayrak
26.05.2019 21:56
Ulan olimpos burdan çok daha ucuz oraya gidenin ve o kadar para verenin aklından şüphe ederim..
Aykut
26.05.2019 19:30
Geçen sene gittim denizin eski temizliği kalmamış.. Kısacası bi daha gitmem!
Süper b
26.05.2019 19:03
Size karasuda mutluluklar ben tercihimi çanakkale geyikliden yana kullandım.. ata demirer sayesinde böyle güzel yerleri keşfediyoruz.. hadi ben kaçtım beaaaaa... bazı arkadaşlar orayı abartabilir gaza gelmeyin benden söylemesi..
Cans