Medyabar'da Ara

'da Ara

Arama yapmak istediğiniz kelimeyi girin ve robot olmadığınızı onaylayın.

Erdoğan'dan özel görev! İstanbul'a kamp kurdu

31 Mart yerel seçimlerinin ardından İstanbul'da yaşanan süreçle ilgili günün her saatinde farklı televizyon kanallarında canlı yayınlara katılmasıyla bir anda ülkede tanınan bir isim olan AK Parti Sakarya Milletvekili Ali İhsan Yavuz, İstanbul'a kamp kurdu

19:17   |   26.05.2019
Haber Resmi
Haber Resmi
  1. Haber Resmi
  2. Haber Resmi

MEDYABAR.COM

31 Mart sonrasında yaptığı açıklamalar, YSK itirazı ve seçimlerin yenilenmesi kararı sonrasında, popüler bir isim haline gelen AK Parti Seçim İşlerinden Sorumlu Genel Başkan Yardımcısı Ali İhsan Yavuz 23 Haziran'da yapılacak olan İstanbul seçimleri için harıl harıl çalışıyor. 






Yavuz İstanbul'u karış karış gezerken diğer yandan sandık kurulları ve seçmen listeleri konusunda yoğun bir mesai harcıyor. 


Yavuz'un 23 Haziran'a kadar Sakarya'ya gelmesi beklenmezken bizzat Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan tarafından özel olarak görevlendirildiği ifade ediliyor. 





Medyabar Youtube Kanalı

Kategori : Siyaset

Medyabar.com bugun 31969 kez ziyaret edildi. Bu haber ise 10806 kere okundu
YORUMLAR 29 Yorum
Yorum yaptığınız taktirde Kullanıcı Sözleşmesini kabul etmiş sayılıyorsunuz.
×
750 Karakter Kaldı
Göndermiş olduğum mesajın sorumluluğu şahsıma aittir
sakarya
27.05.2019 15:40
ya olmuştur ya da olmamıştır. olmuş ta biz olmamaış mı dedik misali sakaryaya hayrı olmayan cami imamlarının türkiyeye ne hayrı olur
cenk34
27.05.2019 15:40
biri bana İstanbul'da Herşey nasıl güzel olacak anlatabilir mi? pkk nın fetönün direk desteklediği birinin propogandasını yapmayı mideniz nasıl kaldırıyor?
ada günlüğü
27.05.2019 15:16
Sayın Vekilin tanımı ile, Evet birşeyler olacak,olmuş ta olabilir veya birileri bi şeyler yapacak! Olacak,olacak HERŞEYGÜZELOLACAK 23 Haziranda......
EYVAH EYVAH
27.05.2019 14:24
EYVAH EYVAH Ali İhsan Yavuz Sakarya Milletvekili mi idi.? Utandım. Utandım. Gene Utandım Artık bir müddet ''Hiç bir şey Olmadı ise kesin bir şey olmuştur.'' Diye düşünerek Sakaryalıyım demek riskli...
Ömer Çağrı
27.05.2019 13:44
Arsızlık dine SAYGISIZLIK diz boyu. Aile mefhumu yerle yeksan. Maaşlar geçinimez durumda. Yaşlı maaşı ço uk bakıcısı kadar emekli maaşı alan var.maaşta aile yardımı yarım asgari ücret olmalı. Sapıklık arttı.Hain çoğaldı. İdam gelmeli. Esnafın çoğunluğu azdı. Fiyatlar kafaya göre takılıyor denetim yok. ADİL Emekli ve çalışan maaş sistemi gelmeli. Emekli de maaş en çok%20 azalmalı! Yarı yarıya değil. Ne oldu gösterge artışı? Herkese gelmeli artışlar. %lik maaş artışı az alana çok çok alana az olmalı. Yeni sistemi fark edelim Artık. A
Yorumcu
27.05.2019 12:54
SEFAR, yorumunuz güzel bir ironi olmuş.
sakaryalı
27.05.2019 12:19
Realist
27.05.2019 11:24
İstanbul ali ihsana emanet edildiyse İmamoğluna şimdiden hayırlı olsun en az 100 bin fark atar akp kendi ayağına sıkıyor.
Alttire54
27.05.2019 11:09
Öylemi, Sakaryada yokmu, aaaaaaaaa hiç eksikliğini hissetmedik.
ali
27.05.2019 11:02
ali ihsan efendinin ilimize ne faydası olduki istanbula olsun
cenk34
27.05.2019 10:20
kafalara bak, sakarya vekiliymiş neden istanbula çalışıyormuş. derdiniz bu olsun. chp vekilinin tek bir icraatini görmedim bırak sakaryayı, ülkeye dahi. ülkeye adaleti getirsin de istanbul sakarya farketmez. belediye başkanı zaten çalışıyor sakaryada.
TAVUK ÇOBANI
27.05.2019 10:12
Sayın Yavuz büyük oynuyor. Hedefleri büyük Sakarya onu kesmes . O yüzden Sakarya için kimse ondan hizmet beklemesin .
Sefar
27.05.2019 09:27
Ali İhsan üstün iyi insandır Ben kendisini yakinen tanırım Biraz saygı lütfen
yalan mı _?
27.05.2019 08:12
ya kendı fıkırlerını dusuncelerını dıle getırmeyen adamdan kıme fayda gelır bıldıgıon kukladan farksız bugun evt dedıgıne yarın ben hayır dedım dıyebılen bırısı sonucta
sakaryam54
27.05.2019 08:12
MasallaH! Sakaryamız unutuldu her zamanki gibi, bunun cevabi ilk milletvekili secimlerinde olacaktır.
Dogrucu Davut
27.05.2019 02:25
Yahudi projesi akp raf ömrünü bitirdi.tayyip bu gidisle bu senenin sonuna kadar tasi taragi toplar, kayiplara karisir.
Alimehmet kara
27.05.2019 01:08
Kendi il başkanı lığına atama ile gelmiş davut terzioğlunun hakkını yemiş bir zattır, istanbulda da kul hakkı yemek istiyor alışkanlık,,, can çıkar huy çıkmaz...,
Porr
27.05.2019 00:27
Medyabar hainlerin yorumlarını yayınlamayın.
Porr
27.05.2019 00:24
Adnan menderes gibi demokrasi aşığı bir güzel insan.hirsizlara göz açtırmıyor.
Alper
26.05.2019 23:57
BENCE BİRŞEYLER OLMUŞ AMA NE OLMUŞ. Olan şu.Vekil yapılan bu adam Sakaryalılardan aldığı tüm emeği ve gücü istanbul için kullanıyor. Ne faydasız bir vekil Neyse 2023?e kadar halinizi görürüz inşaallah
muallim54
26.05.2019 23:57
Dikkat edin bu seçimde de İstanbul'da tekrar şeyler olmasın . Aman ha aman bir şeyler olacağa benziyor.
Serdivan
26.05.2019 23:45
Sayın Milletvekili artık Sakarya vekili değil bu ne faydası oldu ki o artık İstanbul un hayırlı olsun. Bizler yalancı vekil istemiyoruz. İstanbul size çok iyi bir ders verecektir inşallah.
SEÇMEN
26.05.2019 22:59
İSTANBULU KAYBETTİĞİNİZ AN KEPENKLERİ KAPATIN ERKEN SEÇİM ALINDIĞI AN ALAYINIZ PAKET OLURSUNUZ TÜREMİŞLER DERSİNE ÇALIŞIYOR
Vatandaş
26.05.2019 21:45
Sakarya'dan bu kadar oy almaya devam ettikleri sürece Sakarya için daha çok çalışırlar
YÜKSEL ÖZ
26.05.2019 21:20
Geçen sene siyaset davasına afyona verdiler maçı, Bu senede binali yıldırım oy toplamak için göz kırptı karagumruge ...INSALLAH YINE DUSUNDUGUMUZ O TIMSAH ACLIGINIZ SAKARYASPORA DOKUNMAZ.KENDI SEHRINIZE SAHIP CIKIN.vekiller!
Çuvaldız
26.05.2019 20:52
Yahu bir burdaki yorumlara ve beğenilere bakiyorum bir de Sakaryadaki secim sonuçlarına bakiyorum %70 e dayaniyor.Yoksa bir takim eller burdaki sonuclara da mi etki yapiyor da Ak Parti kazandigi icin anlayamiyoruz (?) Sy Yavuz ne dersin.
Dilmenli Tatanga
26.05.2019 20:22
Kampta kursanız 7/24 orda da yatsaniz KAZANAMAYACAKSINIZ! ARTIK İKTİDAR OLAMAYACAKSINIZ
Astala vista