Medyabar'da Ara

'da Ara

Arama yapmak istediğiniz kelimeyi girin ve robot olmadığınızı onaylayın.

SASKİ'de güvenlik soruşturması şoku

SASKİ Teftiş Kurulu Başkanı olarak vekaleten Naci İris atandı. İris'in bu göreve asaleten atanması için yönetmelik gereği hakkında "güvenlik soruşturması ve arşiv araştırması" yapıldı. Ancak iddiaya göre yapılan araştırma olumlu çıkmayınca genel müdürlük resmi yazıyla Naci İris'i görevinden aldı.

12:10   |   27.05.2019
Haber Resmi

Sakarya Halk Gazetesinin haberine göre; Sakarya Büyükşehir Belediye Başkanlığı'nı kazanan Ekrem Yüce ilk yaptığı icraatları arasında Sakarya Büyükşehir Belediyesi bünyesinde bulunan ve kısa adı SASKİ olan Su ve Kanalizasyon İdaresi Teftiş Kurulu Başkanlığı'na Naci İris'i atamak oldu. Vekaleten Teftiş Kurulu Başkanlığı'na atanan Naci İris çalışmaya başladı.

YÖNETMELİK BÖYLE





Ancak 5 Ekim 2018 tarihli ve 30576 sayılı Resmi Gazete'de yayınlanan kararla "Güvenlik Soruşturması ve Arşiv Araştırması Yönetmeliği"nde değişiklik yapıldı. Bu yeni alınan kararla birlikte kamuya ilk kez alınanlar, kamuda her değişimleri ve üst düzey makamlara atananlar hakkında mutlaka "güvenlik soruşturması ve arşiv araştırması" yapılması koşulu daha da genişletildi.

OLUMLU ÇIKMADI

Güvenlik Soruşturması ve Arşiv Araştırması Yönetmeliği'nde 2018 yılında yapılan bu değişiklikle birlikte Başkan Ekrem Yüce tarafından SASKİ Teftiş Kurulu Başkanlığı'na vekaleten atanan Neci İris hakkında 'güvenlik soruşturması ve arşiv araştırması' yapıldı. Ancak yapılan araştırmalar iddiaya göre olumlu çıkmayınca bu kez işler karıştı.

NACİ İRİS ŞOK OLDU

Görevine asaleten atanmayı bekleyen Naci İris, hakkında olumlu sonuç çıkmadığı gerekçesiyle Genel Müdürlük tarafından resmi yazıyla görevinden alındı. Yaşanan bu gelişme Sakarya kamuoyunda bir anda gündem olurken, Teftiş Kurulu Başkanlığı'na bir süredir izinli bulunan Hüseyin Pehlivanoğlu'nun devam edeceği öğrenildi.





Medyabar Youtube Kanalı

Kategori : Arka Kapı

Medyabar.com bugun 23982 kez ziyaret edildi. Bu haber ise 16258 kere okundu
YORUMLAR 39 Yorum
Yorum yaptığınız taktirde Kullanıcı Sözleşmesini kabul etmiş sayılıyorsunuz.
×
750 Karakter Kaldı
Göndermiş olduğum mesajın sorumluluğu şahsıma aittir
Teknik54
31.05.2019 08:41
BİR GÜN O SORUŞTURMAYI YAPANLARDA EN TEPEDEKİLER DE ( HOCALARI İÇİN AĞLAYANLAR, OKYANUS ÖTESİNE SELAM GÖNDERENLER DE ) SORUŞTURULACAK. AZ KALDI ADALET TECELLİ EDECEKTİR. ALLAH IN ADALETİ ER GEÇ ONLARA DA DEĞECEKTİR. ÇOK AĞ ALDI BU HÜKÜMET..........
Ekrem Bey?e Sesleniş (2)
28.05.2019 16:25
Marka değeri oluşan kurumun imajının zedelenmesi kimlere ve size nasıl fayda sağlayacak? Ayrıca neden bazı (art niyetli) insanların pis pis sırıtmasına ve de ekmeklerine yağ sürmelerine neden oluyorsunuz? Zaten karalama kampanyaları için örnekler aranırken, Sakarya örneği denmesiyle şehrimizin veya sizin elinize ne geçecek? Kurumlarda çalışan onca insanı ve camiaları neden vebal altında bıraktırıyorsunuz? Ulusal basında yansımaları olduğunda ve Başkanımıza konu ulaştığında ne demeyi düşünüyorsunuz?
Ekrem Bey?e Sesleniş (3)
28.05.2019 16:15
Lütfen, büyük resim içinde sizden sadece beklenen, Sakarya?nın dinamiklerine sahip olmak. Birleştirici ve yapıcı olmak. Size verilen emaneti sözle değil her anlamda icraatlar ile yönetebilmek. Bu icraatları yaparken de adaletli olmak, kesinlikle ve kesinlikle kul hakkına girmemek şiarınız olmalı. Saygılarımla.
Ekrem Bey?e Sesleniş (1)
28.05.2019 16:09
Muhterem Ekrem Bey, Bu haberleri gördüğümde bir vatandaş olarak çok üzüldüm. Sanki cumhur ittifakının kazanmadığı bir büyükşehir mi diye kendimi bile sorguladım! Lakin görünen o ki, şu an ortaya çıkan tablo tamamen sizin eseriniz. Kaybedilen büyükşehirlere baktığınızda sizin işlettiğiniz sürecin aynısı gerçekleşmekte. Sadece tek fark sendikal baskının olmaması görülmektedir. O zaman böyle bir ittifak Türkiye?nin geleceği için tesis edilirken, küçük hesapların peşinde olarak hizmete yöneltilmesi gereken enerjiyi, içerde kişiler veya kurumlar arasında neden heder ediyorsunuz?
sakaryalı
28.05.2019 12:58
ARKADAŞLAR BENİM ANLAMADIGIM BU NACİ İRİS DENİLEN ADAM COK DAHA ÖNÇELERDE ENDÜSTRİ MESLEK LİSESİNDE MÜDÜR YRD. İDİ SONRADAN ADP. BELEDİYESİ BAŞKAN YRD. OLDU SONRA BİR SÜRE DERNEK BAŞLIĞI YAPTISONRA SASKİ GECTİ SASKİDE BİLMEMNE DAİRE BAŞKANI OLDU SONRADAN ADAM TEEE SASKİ GENEL MÜDÜR YRD. OLDU NASIL OLUYORDA BUTUN KURUMLARDA BÖYLE HOP ORAYA HOP BURAYA OYNUYORLAR BU ADAMLAR GERİSİNİ SİZ DÜŞÜNÜN KİM VAR BU ADAMIN ARKASINDA . AYRICA GÜVENLİK SORUŞTURMASIDA FETÖ YE TAKILMIŞTIR.ZAMANINDA BADEM BIYIKLILARIN ÖNÜNDE GELİYORDU ODASINA AYAKKABIYLA BİLE ALMAZDI İNSANLARI.BU İŞLER DEMEKKİ BÖYLE OLUYORMUŞ .......................
KUZEYLİ
28.05.2019 11:30
Bu cemaatler din çatısı altında insanları dinden çıkaracaklar bütün etek pislikleri bunlarda vakıflara para aktarmalar guruplasmalar acaba Naci bey HAKYOLCU olsaydı bu karalamalar başına gelirmiydi allah bu tür zihniyetleri ıslah eylesin hak yolcu belediyede daire başkanları ve müdürleri tasfiye et başkan bunları temizlenmedigin taktirde bu millet sizi temizler dışarıdan atama ile ekip kurmanı tavsiye etmem bu sakaryali hemşehrilerimiz sizleri seçti göndermesini de bilir?at çamuru izi kalsın misali bu adam yıllardır bu kurumda niye soruşturma veya içeri alınmadı?
düşünen adam
28.05.2019 10:42
Sayın Başkan, bu kadar ifşa olmuş birisine hala görev vermeyi düşünürse, diyecek bir şey bulamıyorum!...
yusuf poyraz
28.05.2019 10:28
sayın ekrem yüce öncelikle SASKİDE geçmişden günümüze mütahitlerle iş birligi yapan müdürler başkanlara dokunman gerekiyor saski herşeyiyle şaibe en dogrusu sil baştan büntün başkan ve müdürleri degiştirmen bunlar senin gibi adaletli bir başkanı lekeler özellikle cematimin adamı veya geyveli hemşerim diye ayırma ilk önce onlara müfettiş yolla gör geçmişe dönük neler yapmışlar
SERDİVANLI
28.05.2019 09:51
eğer eski vekil oğlu daire başkanı olursa sana tüm haklarımız haram zıkkım olsun ekrem yüce ,,,,yola çıktıklarını unutma...VEFA ÖNEMLİ .TÜM ŞEHİR DOSTLARINI NASIL KIRIP DÖKTÜĞÜNÜ KONUŞUYOR.
Emre S.
28.05.2019 08:51
Arkadaş soruşturmaya gerek mi var. Bıyıklara baksana.
durul çamdağ
28.05.2019 08:26
fetönün siyasi ayağı araştırılırsa peşinden koştugunuz partilerin esamesi okunmaz!! Ek olarak saski'de neler döndüğü belli değil, çiftlik misali kullanılıyor
AKİL
28.05.2019 08:20
ESKİ VEKİL OĞLUNA KIL OLAN HAKLI OLARAK TABİİKİ ÇOK KİŞİ VARMIŞ OLUNMAYACAK GİBİ DEĞİL HİÇ BİR MAKAMA ALIN TERİ İLE GELMEMİŞ KUL HAKKI YİYEREL GELMİŞ VE BU DA HALA BEN ŞU OLACAĞIM BU OLACAĞIM DERSE EKREM BEYDE ONAYLARDA AYIP EDER BAKSIN GEÇMİŞİNE BİR GRAM SINAVA GİRMİŞMİ KUL HAKKI GENÇLERİN HAKKINI YİYEREK ALMIŞSA KOLTUKLARI ADALET KALKINMANIN NERESİNDE VAR BU VARS AADALET DEMEYİN ETRAFIMIZI KALKINDIRMA OLSUN O ZAMAN PARTİNİN İSMİ VE ÖYLEDE GÖRÜNÜYOR
yalan mı _?
28.05.2019 08:19
Bu Naci Beya yapılan ılk haksızlık degıl sonda olmayacak bellı adamın tek kotu alıskanlıgı( adam kayırmayı yandascılıgı bazı seylerı gormezden gelmelelerı bılmıyor) buda bırılerını rahatsız edıyor tabı Naci İris Adamdır...
ÖmerA
28.05.2019 02:06
Atayan da atanan da 'badem bıyıklı' ise durum vahim. kimin haklı kimin haksız olduğu önemli değildir. Gürüh içindeki küçük gruplaşma sadece
Kaktüs
27.05.2019 22:27
Yönetmenlik!! böyle kural koyan kuralları bozabilir mesela yok hükmünde sayabilirler yönetmeliği ama kural koyanlar için geçerli bunlar Tabiki. Mesela bir itfaiye eri asıllı yani yabancı eş alamaz alırsa iş güvenliğini ülkeyi rizke sokar diye hemen olmaaaz sana iş veremeyiz denilir o kural koyan değildir kendi ülkesinde paryadır sesi çıkmaz yönetmelik ona şeriat gibi uygulanır o boynu bükük ekmeğini başka yerlerde arar ama yasaları kurumları stratejik yerleri denetleyen vekil veya bakan hem çifte vatandaşlık hem yabancı uyruklu eş ile protokollerde boy gösterebilirler onlarada yönetmenlik vardır ama orada yönetmenlik sulandırılır görmedim duymadım oynanır bir piyestir oynanan adı ben yaptım oldu yönetmenlik oyunu şıışşşt sessiz olun
Hüseyin Cumasız
27.05.2019 22:14
Akçay barajı soruşturuluyordu Teftiş Kurulu'nca. İris birinin kuyruğuna bastı galiba. Biz onu tanırız, soruşturma olumsuz geldi tarzı soyut kavramlar bizi kesmez. Göreceğiz bu işin altından Keleş'in pisliği çıkacak.
Vatandas
27.05.2019 21:40
Recep Yıldırımın oğlu makam katında yayılmış babasının malı gibi oturuyor. Çok yazık. Üzüldüm etrafındaki yalamalara
Hasan Tambasan
27.05.2019 20:22
Sanırım birileri bir şeylerden çok rahatsız oldu ve düğmeye bastı. Naci Bey tam bir seyleri ortaya çikacaracakken bu se...ligi birileri yaptı. Ama korkunun ecele faydasi yok.
Saban Üstkaya
27.05.2019 20:18
Eeeee. Güvenlik sorusturmasi yapılmış da ne olmuş. Irza mı geçmiş. Hırsızlık mı yapmış. Teror orgütüne üye mi olmuş.Ne yapmış yani? Namussuzluk mu yapmış. İnsanların şerefiyle oynayan serefsizler. Bunun bedelini ağır ödemenin vakti geldi.
SAVUNAN ADAM
27.05.2019 20:17
Sizlerden bir cacık olmaz. Sizler dayıoğlu,teyzeoğlu,amcaoğullarınızı hepsini dizin belediyeye yiyicilere yeni yiyiciler ekleyin. Rabbim soracak bunların hesabını size iğreniyorum sizlerden.
adalı
27.05.2019 18:59
Ziya CEVHERLİ bu şehre gurur ve kibirden başka ne vermiste Gen Sek Yardımciliğına getirildi yada Ekrem Baskan zorundami birakildi. Zaten Buyuksehirde gurur kibir hatsafhadaydı Ziya hocayla tavan yapar...
adalı
27.05.2019 18:59
Ziya CEVHERLİ bu şehre gurur ve kibirden başka ne vermiste Gen Sek Yardımciliğına getirildi yada Ekrem Baskan zorundami birakildi. Zaten Buyuksehirde gurur kibir hatsafhadaydı Ziya hocayla tavan yapar...
Murat okutan
27.05.2019 18:21
Naci iris adamdır meyve veren ağaç taşlanır bu oyunu Başkan bozar
Vatandaş
27.05.2019 18:20
ADİL ÖKSÜZÜN DÜNÜRÜ OLAN ESKİ VEKİL HALA AKPARTİNİN İÇİNDE NEMALANIP DURUYOR
Tekçi Şaban
27.05.2019 18:18
Naci İris kimin evine merdiven dayadı da güvenlik sorusturmasi icap etti
Kul hakkı
27.05.2019 18:17
EĞER ESKİ VEKİLİN OĞLU DAİRE BAŞKANI OLSUN EKREM YÜCEYE OYUMU HAKKIMI HELAL ETMİYORUM GELDİĞI MAKAMLAR HEP KUL HAKKI YENEREK GELEN BİRİ GELİRSE EKREM BEY KENDİNİ İNKAR ETMİŞ YOLUNDAN ÇIKMIŞ SÖYLEDİĞİKLERİNİ YALANLAMIŞ OLUR.
Sakaryalı
27.05.2019 17:22
Ankara büyük şehir belediyesinde daire başkanlığı yapmış olan ESKİ MİİETVEKİLİ RECEP YILDIRIM BEYİN OĞLU A. YILDIRIM Sakarya Büyükşehir Belediyesinde daire başkanlığına getirilecekmiş FETOCU CEVAT YILDIRIMIN YEĞENİDİR KENDİ ACABA GÜVENLİK SORUŞTURMASI İŞLEYECEKMİ EKREM YÜCE BEYE SORMAK LAZIM ??????
Kaktüs
27.05.2019 16:38
Acı acı güldüm halimize yıl 90 Telekom bölge müdürlüğünde işbaşı yapmıştım dört ay sonra pardon suç dosyaların kabarık çıktı dediler halbuki adli sicil temizdi sabıkası yoktur yazım gelmiş ama emniyet arşivi o hani bir gir karakola vakası orada sen ölsende adın ve namın kalıyor bu günler için evet çok haklısınız böyle stratejik bir yerde ben olmamalıyım ne kadar milli duruşum olursa olsun buraları beka sorunu yüzünden sıfır lekesiz personel ile yürümeli dedim gayet medeni bir şekilde kovuldum ve sonra ne oldu stratejik kurum Uluslararası kişilere belkide dost olmayan düşman devletin piyonuna satıldı işte bunun için acı acı güldüm birbirimize yasak hemşehrim diye kesin tavır koyarızda stratejik kurumları yabancılara ekmek satar gibi satarız
sakarya54
27.05.2019 16:08
Naci hocaya ayıp ettiler.. rüstem beyin güzellikleri istese zaten genel müdür yardımcısı görevinde bırakırdı bence önce rüstem bey gitmeli eski kadrolar bence koltuğu gidecek diye bu oyunu yaptı.. çünkü herkes naci bey genel müdür olur diyordu saskide pehlivan ın zaten kimseye faydası yok mütahitlerin parasını vermemeyi marifet sayan biri .. umarım adalet yerini bulur.. naci hocaya ayıp ettiniz...
Gizem Demir
27.05.2019 15:58
GEYVELİ
27.05.2019 15:15
ilçelerede el atılsın ekrem beyin hemşeri ilçesindeki bilmem ne müdüdrü olarak atana dışarıdan gelenlerede
AH MENFAAT AH
27.05.2019 15:14
evet aynı tas aynı hamam ne farketti belediye baskanı değişince kimse akp nin aldıgı yuzde 68 oranına bakmasın birdahaki secimde bu kadro yuzde 37 alır ancak ne kadar cemaatci ne kadare basarısız olanlar varsa onlarla kadro kurmaya calısıyor biriside imam hatip eskimuduru 12 yıl adapazarıilçe milli eğitim mudurlugu yapmıs ve hiç bir basarısı olmayan sadece herkesin yuzune gulup arkasından bildiğini yapan basarısız birisi sadece parayı on plana alan kantincilerin bedduasını alan meslegi d,n ders, olmasına yada imam hatip nudurlugu yapmasına ragmen adaleti olmayan islamın adaletiyle alakası olmayan birisi olarak tanıyorum şimdi gitti milli egitim kurtuldu diyemiyorum hala cırakları kaldı ama yaptıgı haksız zamları onamı verdiler giderken
Adam
27.05.2019 15:13
Acaba bunun pantolon paçaları hala 1 karış ha havadamı.1.EML 97 ler iyi bilirler.
AKYAZILI
27.05.2019 15:09
EKREM BEY ATADIĞIM HERKESİ GÜVENLİK SORUŞTURMASINDAN GEÇİRECEĞİM DE VALLA ÇOĞU KİŞİ KAPNIZA İLE GELMEZ BENDEN SÖYLMESİ BUNDAN SONRA RAHA RAHAT ATARSINIZ İSTEDİĞİNİZİ TEMİZ MEMURLAR VAR ONLARI BULUN HELE ANKARA BELEDİYESİNDEN KİMSEYİ ALMAYIN TAKILIR O VATANDAŞ SORUŞTURMAYA SÖYLEMEDİ DEMEYİN
sakarya
27.05.2019 15:06
badem bıyık gördüm sankiiiiii
DELİVELİ
27.05.2019 15:04
ŞİMDİ ŞUAN MÜDÜR DAİRE BAŞKANI BİLMEM NE OLRAK GÖREV YAPANLARI BİR GÜVENLİK SORUŞTYURMASINDAN GEÇİRİİN DÖKÜLÜR YARISINDAN FAZLASI ÇÜNKÜ 15 TEMMUZDAKİLER HALA YÖNETİCİ KADROSUNDALAR ÇOKDEĞİL BİR HAFTADA TARANIR BAKIN NELER NELER NE SAKLI ŞEYLER ÇIKACAK
Sacid Mutlu
27.05.2019 13:53
Varsa ehliyetsiz arsız hırsız dindar görüntülü din istismarcıları kibirli ler AYIKLANMALI tüm makamlardan... AKP bu yüzden kaybediyor.
ADALILAR
27.05.2019 13:16
SASKİNİN YÖNETİM KADROSU HAKYOLCU ÜNİVERSİTEDEN GENE RECEP KILIÇ GELECEK NACİ İRİSE GELİNCE GÜVENLİK SORUŞTURMASINDAN OLUMLU BULUNMAMIŞTIR BİR SEÇMEN OLARAK BU CEMAATLEŞMELERE KARŞIYIM KPS YE GİRMİŞ NE NİCE EVLATLAR VAR KİM KİMİN HAKKINI YİYORSA HARAM ZIKKIM OLSUN EKREM BAŞKAN BU KADROLARIN BELİNİ BÜKEMİYORSAN 5 YIL SONRA ALAYINIZ YOL ALIRSINIZ
hiç şaşırmamak