Medyabar'da Ara

'da Ara

Arama yapmak istediğiniz kelimeyi girin ve robot olmadığınızı onaylayın.

SASKİ'de şimdi bu iddia konuşuluyor!

Sakarya Büyükşehir Belediye Başkanı Ekrem Yüce'nin SASKİ Teftiş Kurulu Başkanlığına atamak istediği Naci İris güvenlik soruşturmasına takılmıştı. Peki bu olay nasıl yaşandı?

20:52   |   27.05.2019
Haber Resmi

Sakarya Büyükşehir Belediye Başkanı Ekrem Yüce'nin SASKİ Teftiş Kurulu Başkanlığına atamak istediği Naci İris güvenlik soruşturmasına takılmıştı. Peki bu olay nasıl yaşandı?

Sakarya Halk Gazetesinin haberine göre; Sakarya Büyükşehir Belediye Başkanlığı'nı kazanan Ekrem Yüce ilk yaptığı icraatları arasında Sakarya Büyükşehir Belediyesi bünyesinde bulunan ve kısa adı SASKİ olan Su ve Kanalizasyon İdaresi Teftiş Kurulu Başkanlığı'na Naci İris'i atamak oldu. Vekaleten Teftiş Kurulu Başkanlığı'na atanan Naci İris çalışmaya başladı.





SASKİ Teftiş Kurulu Başkanlığı'na vekaleten atanan Naci İris hakkında 'güvenlik soruşturması ve arşiv araştırması' yapıldı. Ancak yapılan araştırmalar iddiaya göre olumlu çıkmayınca bu kez işler karıştı. Görevine asaleten atanmayı bekleyen Naci İris, hakkında olumlu sonuç çıkmadığı gerekçesiyle Genel Müdürlük tarafından resmi yazıyla görevinden alındı.

Peki Naci İris'in apar topar Teftiş Kurulu Başkanı olarak atanmasını gerektiren süreç nasıl yaşandı?

İddialara göre uzun zamandır SASKİ konusunda bir tasarruf uygulaması beklenen Ekrem Yüce, SASKİ Genel Müdürü Rüstem Keleş'ten bürokratik olarak Genel Müdürü boşa düşürecek ve etkisizleştirecek bir karar almasını istedi.

Genel Müdürü Keleş ise bu kararı almadı ve gerekli imzayı atmadı. Bunun üzerine Yüce, Genel Müdür hakkında bir yaptırımda bulunmak için kuruma apar topar bir Teftiş Kurulu Başkanı atandı.

Ancak yeni atanan İris'te güvenlik Soruşturmasına takıldı. Bu soruşturmaya takılan İris görevinden alındı.

Özetle: Başkan Ekrem Yüce, ilk önce SASKİ Genel Müdürü Rüstem Keleş'ten Genel Müdürlük görevini adeta boşa düşürecek bir emre imza atmasını istedi. Keleş bu kararı imzalamadı. Bunun üzerine Ekrem Yüce, Genel Müdür hakkında işlem yapması için bir Teftiş Kurulu Başkanı seçerek atamasını yaptı. Ancak bu kez de Teftiş Kurulu Başkanı olarak atanan ve Genel Müdür Rüstem Keleş hakkında işlem yapmaya hazırlanan Naci İris, Emniyetten gelen güvenlik soruşturmasındaki FETÖ detayından dolayı görevinden alındı.

Şimdi Sakarya'da herkes bu ilginç siyasi gelişmeleri konuşuyor.





Medyabar Youtube Kanalı

Kategori : Arka Kapı

Medyabar.com bugun 23637 kez ziyaret edildi. Bu haber ise 10190 kere okundu
YORUMLAR 23 Yorum
Yorum yaptığınız taktirde Kullanıcı Sözleşmesini kabul etmiş sayılıyorsunuz.
×
750 Karakter Kaldı
Göndermiş olduğum mesajın sorumluluğu şahsıma aittir
Ekrem Bey?e Sesleniş (3)
28.05.2019 16:06
Lütfen, büyük resim içinde sizden sadece beklenen, Sakarya?nın dinamiklerine sahip olmak. Birleştirici ve yapıcı olmak. Size verilen emaneti sözle değil her anlamda icraatlar ile yönetebilmek. Bu icraatları yaparken de adaletli olmak, kesinlikle ve kesinlikle kul hakkına girmemek şiarınız olmalı. Saygılarımla?
Ekrem Bey?e Sesleniş (2)
28.05.2019 16:05
Marka değeri oluşan kurumun imajının zedelenmesi kimlere ve size nasıl fayda sağlayacak? Ayrıca neden bazı (art niyetli) insanların pis pis sırıtmasına ve de ekmeklerine yağ sürmelerine neden oluyorsunuz? Zaten karalama kampanyaları için örnekler aranırken, Sakarya örneği denmesiyle şehrimizin veya sizin elinize ne geçecek? Kurumlarda çalışan onca insanı ve camiaları neden vebal altında bıraktırıyorsunuz? Ulusal basında yansımaları olduğunda ve Başkanımıza konu ulaştığında ne demeyi düşünüyorsunuz?
Ekrem Bey?e Sesleniş (1)
28.05.2019 16:03
Muhterem Ekrem Bey, Bu haberleri gördüğümde bir vatandaş olarak çok üzüldüm. Sanki cumhur ittifakının kazanmadığı bir büyükşehir mi diye kendimi bile sorguladım! Lakin görünen o ki, şu an ortaya çıkan tablo tamamen sizin eseriniz. Kaybedilen büyükşehirlere baktığınızda sizin işlettiğiniz sürecin aynısı gerçekleşmekte. Sadece tek fark sendikal baskının olmaması görülmektedir. O zaman böyle bir ittifak Türkiye?nin geleceği için tesis edilirken, küçük hesapların peşinde olarak hizmete yöneltilmesi gereken enerjiyi, içerde kişiler veya kurumlar arasında neden heder ediyorsunuz?
Vatandaş
28.05.2019 13:50
Sakarya nın geldiği nokta. Çok yazık. Memleketi yönetecek başkan böyle mi olmalı? Siz muhalefet partisi misiniz? Bu hizipçilik de nedir böyle? Reis sizin hesabınız görür az kaldı. Çok az kaldı çooook. Bir sabah makamınızdan davet edileceksiniz ve bu son kez olacak.
felsefikhaylaz
28.05.2019 13:48
Bana kriptoluğun tanımını yaparmısın abidin!
Köroğlu
28.05.2019 12:26
Dokunmayın çiftliğe ve ağalarına..!! Hayat güzel..!
Mert Yilmaz
28.05.2019 11:37
Naci iris fetocu falan değil Emniyetin ne kadar doğru işler yaptığı gördük zaten fetoculer bu kurumdan çıktı. Güvenlik soruşturmaları Emniyetin istihbarat birimindeki personelinin yoruma dayalı bilgilerinden oluşur Hiç bir hukuki geçerliliği yoktur. Naci bey o raporu yazanlar hakkında suç duyurusunda bulunsun Ayrıca cemaat sadece getiren oluşmuyor Her cemaatin polis memuru ilişkilerinde olur o yazıyı yazdirirlar ve bir dipnot bu bilgiler geçmişten fetoculerin yazdığı bilgide olabilir bunlar böyle kalıyor Cumhurbaşkanı Tayyip Erdoğan hakkında aynı şeyi isteyin 10000 yakın fiş kaydı var Bu adam Cumhurbaşkanı Sakarya halkı karar versin Naci iris düzgün adam
sakaryalı_vatandaş
28.05.2019 10:54
ATAMA YAPACAĞINIZ KİŞİLERİ İNCE İNCE ELEMELİSİNİZ Kİ, GÜN GELİR UCU SİZE DOKUNUR, BAŞKANIM...
Sakaryalı
28.05.2019 10:45
Git okulda elektrik hocalığı yap.Senin neyine siyaset
Ferit Yılmaz
28.05.2019 10:00
Ne Naci İris?miş arkadaş her yere onu görevlendiriyorlar.Adapazarı belediyesindeyken ne yapmış hangi sorunu çözmüş.. Bugün musluklardan temiz su içebiliyorsak bunu Rüstem Keleş?e borçluyuz.. Naci İris , Arif Özsoy bu adamlar tam bir tiyatro.Mübarek her konuda uzman..
Halkkent
28.05.2019 09:24
Siz güvenlik soruşturmasına takılmayın asıl önemli olan Rüstem Keleş e istifa et denmesine rağmen kabul etmemiş olması. Haberi iyi okursanız gerçekleri anlarsınız. SASKİ de sıkıntı var bunu çıkarmak için NACİ İRİS görevlendirilmiş bişeyleri de çıkarmaya başlayınca canı yananlar olmuş belli,,,
Ülkücü
28.05.2019 08:51
SÖYLE BANA ARKADASINI,SOYLUYEYIM SANA KIM OLDUGUNU.
Mevlut fani
28.05.2019 03:19
Naci İris in Fetoyla yakından uzaktan ilgisi yoktur. Kimse yalan yanlış yorum yapmasın. Hatta bunu en iyi Rüstem Keles bilir
VATANDAŞ
28.05.2019 02:30
Ekrem başkan demekki naci irisi tanıyamamış.guvenlik soruşturması tanitti.gelen her zaman gideni araştırırmış.
Rizeli.
28.05.2019 02:25
Ekrem amcam. ekrem dayim canim ekrem
Ugr54
28.05.2019 00:33
Belediyedeki fetöcü ler temizlenmeden yenileri geliyo nasıl terörle mücadele bu
Arjantin
27.05.2019 23:25
Yani benim anladığım ekrem başkan rustemin fişini çekmek için fetocu olan naci şaşkınım en tepesine oturtmak istedi..arkadaslar olay bumu yani yanlışankadiysam beni uyarın lütfen
send işçi
27.05.2019 23:00
bataklığa battıysa ayaklarınız silkelenmeden yola devam edemezsiniz. ekrem amcamda bunun farkına vardı galiba. başarılar
Doğruysa
27.05.2019 22:46
Eğer Ekrem başkan çalışmak istemiyorsa Rüstem Keleş çekilmesini bilmeli bu tarz hareketlere gerek yok.
SAKARYALI
27.05.2019 22:03
YILLARDIR KIMSENIN YAPAMADIKLARI YAPAN SAYIN RUSTEM KELESI HANGI GEREKCEYLE GOREVDEN ALIYORSUN,SAYIN EKREM YÜCE. TEFTİŞ KURULUNA GETIRDIGIN ADAM FETOCU ÇIKMIŞ. BUNLARLA NE BAĞLANTIN VAR.BASINDA ACIKLAMA YAPDA SAKARYA HALKI BILSIN.
Falcı ali
27.05.2019 21:54
Boşnak bir arkadaşımın sözü vardır her zaman dile getirir.yiyin birbirinizi ete para vermeyin......saski Sakarya'nın en büyük pastası.eskiden hepsine yeterdi ama delik büyük olunca hepsi kazma ile vurmaya başladı.hep.bana hep bana.
Hasan Tambasan
27.05.2019 21:40
Rüstem, Başkana savaş açtı bedeli mutlaka olacak .kesinlikle kafasına Naci kadar düşmesi yakindir
hakan bolat