Medyabar'da Ara

'da Ara

Arama yapmak istediğiniz kelimeyi girin ve robot olmadığınızı onaylayın.

SASKİ'de yaşananları bir de böyle okuyun!

SASKİ'de bir kaç gündür kapalı kapılar ardında yaşananlarla gündemde. İddialara göre SASKİ Genel Müdürünün değişmesi için bunlar yapılıyor. Peki bu mümkün mü?

11:15   |   28.05.2019
Haber Resmi

MEDYABAR.COM:- Sakarya Büyükşehir Belediye Başkanlığı'nı kazanan Ekrem Yüce ilk yaptığı icraatları arasında Sakarya Büyükşehir Belediyesi bünyesinde bulunan ve kısa adı SASKİ olan Su ve Kanalizasyon İdaresi Teftiş Kurulu Başkanlığı'na Naci İris'i atamak oldu. Vekaleten Teftiş Kurulu Başkanlığı'na atanan Naci İris çalışmaya başladı.

SASKİ Teftiş Kurulu Başkanlığı'na vekaleten atanan Naci İris hakkında 'güvenlik soruşturması ve arşiv araştırması' yapıldı. Ancak yapılan araştırmalar iddiaya göre olumlu çıkmayınca hakkında olumlu sonuç çıkmadığı gerekçesiyle Genel Müdürlük tarafından resmi yazıyla görevinden alındı.





Peki Naci İris'in apar topar Teftiş Kurulu Başkanı olarak atanmasıyla ilgili süreç ilgili çarpıcı iddia var..
Bu iddia SASKİ Genel Müdürü Rüstem Keleş'in görevden alınması..
Peki yasa mali yönden büyükşehir belediyesine bağlı olan SASKİ'nin genel müdürü Rüstem Keleş nasıl görevden alınır? Bunun yöntemi nedir?
Yasaya göre SASKİ'ye genel müdür olarak atama yapma yetkisi, Çevre ve Şehircilik Bakanlığı'nda. SASKİ'de yapılacak her türlü genel müdürle ilgili tasarruf Çevre ve Şehircilik bakanlığının uhdesinde..
 Yani SASKİ'ye genel müdür atamasını bakanlık atama yapabilir.
 SASKİ'nin genel müdürlüğü uzun yıllardır yapan  Rüstem Keleş'de bu göreve  atama yetkisi İçişleri Bakanlığında iken bakan imzasıyla atanmıştı..






Medyabar Youtube Kanalı

Kategori : Arka Kapı

Medyabar.com bugun 201141 kez ziyaret edildi. Bu haber ise 11803 kere okundu
YORUMLAR 16 Yorum
Yorum yaptığınız taktirde Kullanıcı Sözleşmesini kabul etmiş sayılıyorsunuz.
×
750 Karakter Kaldı
Göndermiş olduğum mesajın sorumluluğu şahsıma aittir
Mahmut
03.06.2019 23:32
SASKİ yöneticileri zemin kaygan koltuklara dikkat edin iki üç fatura ödemedinmi suyu kes zengin, adamı olan, kabadayı, sesi gur çıkanın,suyunu kesme ah ah ah EKREM başkanim duy saskinin sesini
Harun pay
02.06.2019 01:33
Kardeşim neyin pesindesiniz bırakın boş işleri vatandaşın evinde suyu yok başımıza KARTLI sayaç diye bir şey bela ettiler bir hafta içinde sayacimin pili bitti diye saskiye kayıt bıraktım bir tanesi hafta sonu diye üç gün susuz kaldım sayın EKREM YÜCE bu işe dur demeniz gerekiyor görevli arkadaşlar zaten suratimiza bakmıyor usluplari kabadayı ordaki yabancı uyruklu insanlara davranış biçimlerini görmeniz gerek bu konuyla alakalı gerekenlerin yapilmasi dilegi ile büyükşehir aradığımda biz bir şey yapamayiz saskiye müracat edin diyorlar siz düşmüşsunuz koltuk peşine vebal var kardeşim
Bilge
30.05.2019 20:17
Rüstem bey değerli ve dürüst bi insan , Sakarya da güzel hizmetler veriyor ,,takdir edilmeli,,,
zıpçıktı54
29.05.2019 12:21
ye kürküm ye daha doymadınız
Muhammet ali
28.05.2019 22:12
Genel müdürlük için. Atamayı büyükşehir belediye başkanı yapar. Bakanlık yapmaz. Büyükşehir belirlediği ismi Bakanlığa sunar. Bakanlık onay merci, 30 yıldır böyle. Doğrudan bakanlık atama yapmıyor. Sadece bakanlık ismi değişmiş. Yetki büyükşehir başkanında. Bildiğim kadarıyla Doğrusu budur.
SAKARYALI
28.05.2019 18:39
ARKADAŞLAR SIZLER EMNIYETTEN DAHAMI IYI BILIYORSUNUZ.NACI IRISIN SICILI SASKININ BAŞINA GEÇMESİNE IZIN VERMIYOR.NACI IRISI SAVUNANLAR BIRAKIN T.C. MAHKEMELERİ VAR ONLAR KARARI VERIR.BANA GÖRE SIZ TARAFTARLAR BEKLENTİ ICERSINDESINIZ.NACI IRIS GENEL MUDUR OLURSA SIZEDE BIR KOLTUK VERIR.BIRAKIN.BU IŞLERİ YUCE MAHKEME KARARI VERIR.
Arbede
28.05.2019 18:37
Çok adam aldı zamanında Zeki Bey ile doldurdular kendi adamlarını müstehaktır gercekten hak eden ihtiyacı olanlar degıl hep yandaşlarının adamları dolu içerde
Bitmiyecek
28.05.2019 17:40
Rüstem KELESI içişleri bakanlığı tarafından atanmış. Peki ekrem yüce bir yolsuzluk mu görmüş. Ne gerekçe göstererek görevden almak istemiş. Anladığımız kadarıyla guvenlik soruşturmasında sicili iyi deyilmiş. Gorevinden alınmış gayet normal.kimse,kimseyi savunmasın en iyisini mahkememe bilir.
Allahın kulu
28.05.2019 16:02
Ben anlamadım ya adama sormazlar mı bu Naci bey bu kuruma yeni mi atandı bu adam zaten yıllardır burda değilmiydi bu gününe kadar yapılmamış olan güvenlik soruşturması şimdi niye yapıldı, hadi yapıldı...da bu güne kadar yapılmamasını nasıl açıklayacaksınız. Bu görevi ihmalin gerekçesi açıklanmalıdır, yeni atananlarında güvenlik soruşturulması yapılmalıdır hatta Genel müdürün bile...
Ekrem Bey?e Sesleniş (3)
28.05.2019 15:59
Lütfen, büyük resim içinde sizden sadece beklenen, Sakarya?nın dinamiklerine sahip olmak. Birleştirici ve yapıcı olmak. Size verilen emaneti sözle değil her anlamda icraatlar ile yönetebilmek. Bu icraatları yaparken de adaletli olmak, kesinlikle ve kesinlikle kul hakkına girmemek şiarınız olmalı. Saygılarımla?
Köroğlu
28.05.2019 15:59
Doktor hastanın doğru bölgesine dokunmuş..uf sesi geliyor..operasyon şart..!
Ekrem Bey?e Sesleniş (2)
28.05.2019 15:58
Marka değeri oluşan kurumun imajının zedelenmesi kimlere ve size nasıl fayda sağlayacak? Ayrıca neden bazı (art niyetli) insanların pis pis sırıtmasına ve de ekmeklerine yağ sürmelerine neden oluyorsunuz? Zaten karalama kampanyaları için örnekler aranırken, Sakarya örneği denmesiyle şehrimizin veya sizin elinize ne geçecek? Kurumlarda çalışan onca insanı ve camiaları neden vebal altında bıraktırıyorsunuz ? Ulusal basında yansımaları olduğunda ve Başkanımıza konu ulaştığında ne demeyi düşünüyorsunuz?
Ekrem Bey?e Sesleniş (1)
28.05.2019 15:55
Muhterem Ekrem Bey, Bu haberleri gördüğümde bir vatandaş olarak çok üzüldüm. Sanki cumhur ittifakının kazanmadığı bir büyükşehir mi diye kendimi bile sorguladım! Lakin görünen o ki, şu an ortaya çıkan tablo tamamen sizin eseriniz. Kaybedilen büyükşehirlere baktığınızda sizin işlettiğiniz sürecin aynısı gerçekleşmekte. Sadece tek fark sendikal baskının olmaması görülmektedir. O zaman böyle bir ittifak Türkiye?nin geleceği için tesis edilirken, küçük hesapların peşinde olarak hizmete yöneltilmesi gereken enerjiyi, içerde kişiler veya kurumlar arasında neden heder ediyorsunuz?
OLAYIN FOTOĞRAFI
28.05.2019 14:53
Saskiyi karıştıran belli. Ekrem Yüce geldiği gün görevden alması gereken adamı almazsa olacağı budur. Naci İris dürüst vede namuslu biridir Tabiki teftiş kurulunun başına geçmesi birilerinin uykusunu kaçırdı huzurunu bozdu.Şimdilik sadece bir kaç gün kazandılar.Ama ölüme çare yok
Dokuzköydenkovulmuş
28.05.2019 13:57
Doğru insan dürüst insan Ekrem Yüce bu şehre fazla geldi sanırım, millet ateş etmeye başlamış. SEN DOĞRU BİLDİĞİNDEN ŞAŞMA BAŞKAN BU MİLLET SENİN ARKANDA.
adem silinmez
28.05.2019 11:53
tüm sakarya yollarını tarlaya çeviren,nerde yapılmış yeni asfalt varsa gelip bozan günlerce çukur bırakıp sonra gelip yama yapan tüm şehrin yolunu bozan hiçbir işe yaramayan bu şirket belamız olmuştur.rabbim yok etsin.beter olsunlar
Online Ziyaretçiler