Medyabar'da Ara

'da Ara

Arama yapmak istediğiniz kelimeyi girin ve robot olmadığınızı onaylayın.

Yeni doğumevi inşaatında son durum!..

Kadın Doğum ve Çocuk Hastalıkları Hastanesinin inşaatı süren yeni binasında incelemelerde bulunan İl Sağlık Müdürü Doç. Dr. Aziz Öğütlü, çalışmaların hızla ilerlediğini belirterek “Taahhüt edilen süre içerisinde bitmesini bekliyoruz.” dedi.

12:48   |   29.05.2019
Haber Resmi
Haber Resmi
  1. Haber Resmi
  2. Haber Resmi

İl Sağlık Müdürü Doç. Dr. Aziz Öğütlü, Sakarya Üniversitesi Eğitim ve Araştırma Hastanesi Merkez Kampüsü yanında inşaatı devam eden Kadın Doğum ve Çocuk Hastalıkları Hastanesinde incelemelerde bulundu.


Öğütlü, binanın taahhüt edilen teslim süreci içerisinde çalışmalarla ilgili firma yetkililerinden bilgi aldı. Kasım ayında bitirilmesi planlanan hastane inşaatının tüm alanlarını dolaşan Öğütlü, çalışmaların hızla ilerlediğini belirterek, yeni binanın kısa sürede hizmete gireceğini ifade etti. Öğütlü "Kadın Doğum ve Çocuk Hastalıkları Hastanemiz yeni binamızın tamamlanmasıyla birlikte, fiziki anlamda sıkıntılar yaşanan eski binasından çıkarak buraya taşınacak. Fiziki anlamda yaşadığımız bazı sorunlarda ortadan kalkacak. Burada daha geniş alanda halkımıza sağlık hizmeti sunacağız." diye konuştu.









Medyabar Youtube Kanalı

Kategori : Kadın-Sağlık

Medyabar.com bugun 192995 kez ziyaret edildi. Bu haber ise 7473 kere okundu
YORUMLAR 10 Yorum
Yorum yaptığınız taktirde Kullanıcı Sözleşmesini kabul etmiş sayılıyorsunuz.
×
750 Karakter Kaldı
Göndermiş olduğum mesajın sorumluluğu şahsıma aittir
Aslı şen
30.05.2019 21:58
Kasımda müdür sözleşmeleri bitiyor.önce sözleşme sonra doğum evi inşaatı!!!!!!
Vatandas5454
30.05.2019 19:22
Bitiş süresi Kasım ayı denmis.Hangi Kasım onu dememiş
Adapazarlı
29.05.2019 23:04
Şu yenikent bölgesine çok acil bir çocuk acil bölümü açılsın.nedir yaa gece yarısı çocuk hastalanıyor taaa çarşıya doğum evine.saçma.hadi bende araba var.ya olmayan ne yapsın yazıktır zulümdür.50 bin nüfus yaşıyor bölgede
Port
29.05.2019 22:42
Bence korucuk doğumevi olmali.korucuktakiler yeni binaya tikistirilmali.ben 2 kampüslu tıp fakültesi görmedim.varsa da bizimki gibi 2.sınıf bir hastanedir.hoca korucukta öbürleri merkezde su merkezde bu korucukta vatandaş aptal gibi bir oraya bir buraya gidiyor.
SORGULAYANİNSAN
29.05.2019 21:51
Bu kadar yiyicinin olduğu bir şehirde yaşıyoruz . Lanet olsun bütün yiyicilere herkesin özel hastanede doğum yapma gibi bir şansı olmuyor malesef. Bakalım o kadar insanın hakkını nasıl ödeyeceksiniz. Ne kadar işe yaramaz personel varsa hepsi Sakarya'da toplanmış.GÖR BUNLARI BAŞKAN GÖRRRRR GERÇİİ .... NEYSE YAA
send işçi
29.05.2019 19:18
benim oğlanın düğününe ortalama 15 sene kaldı yetişir mi aziz amcası ? ne kadar beceriksiz vasıfsız işgücü personel varsa sakaryada
hacı hüseyin
29.05.2019 18:37
hiç acele etmenize gerek yok, sakarya halkı kaç senedir bekliyor reva mı bu herkesin özel hastanede doğum yapma şansı olmuyor lütfen elinizi vicdanınıza koyun
Delinin biri
29.05.2019 17:44
Taahhüt edilen süre ne kadar 5 sene oldu bitmedi bi 5 yıl daha sürer mi
eski doğumevi binası ne olmalı?
29.05.2019 15:55
Sakarya ya bir çok gereksiz bina yatırımı yapılıyor,hali hazırda doğumevi binasını kullanmak demek insanları dökük bir binaya tıkmaktır.Eski doğum hastanesi yıkılıp ferah yeni bir bina yapılmalı ve insanlar SEAH bağlı poliklinik kampüsü olarak hizmet alabilmelidir.2 ci alternatif il sağlık müdürlüğü olabilir.
YORUM YAZAN
29.05.2019 13:50
Yeni hastanemiz şehrimize hayırlı olsun fakat hali hazırda bulunan sağlık tesisi vatandaşların tek aracla vesayitle ulaşabildiği merkezde bulunan tek kurum diyebiliriz. Var olan hastaneyi eğitim araştırmaya bağlı poliklinik olarak değerlendirmenin isabetli olacağı kanısındayım.
Online Ziyaretçiler