Medyabar'da Ara

'da Ara

Arama yapmak istediğiniz kelimeyi girin ve robot olmadığınızı onaylayın.

İşte Belpaş'ın yeni müstakbel genel müdürü

Büyükşehir Belediye Başkanı Ekrem Yüce tarafından geçtiğimiz gün belediyeye çağrılarak hizmetlerinden dolayı teşekkür edilen Belpaş Genel Müdürü Nihat Seymen'in yerine gelecek isim belli oldu.

21:28   |   29.05.2019
Haber Resmi

2009 yılından bu yana Belpaş Genel Müdürlüğü görevini yerine getiren Seymen'in istifasını kısa süre içerisinde sunması bekleniyor.

Seymen'in yerine gelecek olan isimse AK Parti Serdivan eski ilçe başkanı ve 31 Mart'ta partisinden Serdivan Belediye Başkanlığına aday adayı olan Osman Çelik.





Çelik'in bayram sonrası Belpaş Genel Müdürü olarak göreve başlayacağı kaydedildi.





Medyabar Youtube Kanalı

Kategori : Arka Kapı

Medyabar.com bugun 193560 kez ziyaret edildi. Bu haber ise 22829 kere okundu
YORUMLAR 49 Yorum
Yorum yaptığınız taktirde Kullanıcı Sözleşmesini kabul etmiş sayılıyorsunuz.
×
750 Karakter Kaldı
Göndermiş olduğum mesajın sorumluluğu şahsıma aittir
Zafer
02.06.2019 19:53
Bir sürü genç işsiz üniversite mezunu varken eleğini asmış kişilere tekrar görev vermek yanlıştır. Gençlere yol verin artık ayıptır günahtır.
Adil Düzenli
02.06.2019 14:46
Seçilmiş amir en güzel becerir bu işi demiş görevi vermiş. Hayırlı olsun. Allah yar ve yardımcısı olsun. Önemli olan sık denetlemek.. Beceremeyeni görevden alabilme İRADESİ?
ak saçlı
01.06.2019 10:20
Ya unutulan, yıllardır davanın peşinde koşan liyakatlı gerçek dava adamları ne olacak? sayın büyükşehir belediye başkanımızın buna hassasiyet göstermesini umarız.unutursanız unutulursunuz....
Sedat gönüllü
31.05.2019 02:24
Desenize yine parseli serdivanlar yiyecek bundan oncedike serdivanliy di buda aynı artık Serdivan dan belpasa kadro oluşumu baslar
Deniz
31.05.2019 00:35
Osman Çelik bugüne kadar aldığı bütün görevleri layıkıyla yerine getirmiştir. Hakkında en ufak bir şaibe , yada usülsüz bi hareket yoktur. Kul hakkına ve adalete sonuna kadar dikkat eden bir insandır. Ama ne yazık ki, geçtiğimiz seçim döneminde büyük haksızlıklara uğramıştır.. ama duruşunu bozmayarak davasına sahip çıkmış, doğru bildiği yolda devam etmiştir. Şimdi burada atıp tutanlar Osman Çelik i ne kadar tanıyorsunuz.. hayatımda tanıdığım en Çalışkan , en disiplinli, en hakkaniyetli insandır kendisi.. ve görevini en iyi şekilde yerine getirdiğinde herkes bunu daha net görecektir. Seni çok daha iyi yelerde görmek istiyoruz, Allah yar ve yardımcın olsun.
Cafer
30.05.2019 21:34
Ne meziyetli ne joker gibi adammis kendileri. Heryere aday heryere uygun. Genclere tavsiye. Gidun 2 senelik okuyun sonra siyasete girin. Her is sizin olur. Ne o cilginca gibi muhendislik, tip ya da hukuk okuyorsunuz. Alin size formul.
gerçekler açıdır.
30.05.2019 17:53
osman çelik sakarya üniversitesi elektrik bölümü mezunudur.aynı zamanda anadolu üniversitesi işletme 3.sınıf öğrencisidir.
Adil Barlas
30.05.2019 16:39
Mezuniyeti nedir Osman beyin?
ne olacak bizim bu halimiz
30.05.2019 13:54
Mv olacam - hayır olmazz İl Başk olcam-hayır olmazz Beld başk olcam- hayır olmazz ama illa biryer verilmeli! Sakaryamıza hizmet aşkı ile yanıp tutuşan yaklaşık 30-40 kişilik büyüklerimize. Allah hayırlı işler de bulunmayı nasip etsin.
Erdoğan'cı
30.05.2019 13:46
Osman başkana,her görev yakışır ve en iyi şekilde görevini yapacağını buradaki yorum yapan her kes iyi bilir.Daha önce aldığı görevleri laiki ile yaptı. Bu görev çok yerinde kara hem osman başkanı hemde ekrem başkanı aldığı bu karardan dolyı tebrik ediyorum.
Bey...
30.05.2019 13:45
Aday yapıldığı zaman Ekrem beyle ilgili herkesin kafasında soru işaretleri vardı, en iyi şekilde layıkıyla başarılı bir şekilde görevini yapıcağına inancım sonsuzdu ve şuanki kararlarıyla yanılmadığımı görüyorum Rabbim daha nice doğru kararlar almayı nasip etsin. Osman bey kararı içinde şunları söylemek isterim, yapılabilecek en doğru insandı ve bu adımdan çıkarılacak mesajda şudur, "Yıllarca hakkıyla siyasete emek verdin ama hep haksızlıklara uğradın hep engellendin serdivan belediye başkanı olmayı hakettin ama türlü türlü oyunlara maruz kaldın ve ben bunları gördüm, şimdi seni serdivana başkanlık yolunda emin adımlarla götüreceğim benim gözümde serdivanın ağabeyi sensin" diyor Ekrem bey, tabi bu mesajı anlıyanlarda zıp zıp zıplıyor. :)
fehmi yüce
30.05.2019 13:28
OSMAN KİŞİLİK OLARAK İYİ BİR İNSAN OLABİLİR YANLIZ BELPAŞTA GENEL MÜDÜRLÜK YAPABİLECEK NE KADAR DONANIMI VAR ARAŞTIRMAK LAZIM AMA ŞAŞIRMIYORUM BANKALARIN BAŞINA ESKİ MİLLETVEKİLLERİNİ GETİRDİKTEN SONRA OSMANINDA BELPAŞ MÜDÜR OLMASI ABES NEDE OLSA BİZİM ÇOCUK ZİHNİYETİ BU ÜLKEDE DEĞİŞMEDİĞİ MÜDDETÇE BUGÜNLER İYİ GÜNLERİMİZ OLUR GENEDE BAŞARILAR DİLEYELİM YAPACAK BİR ŞEY YOK ELEKTRİÇİDEN GENEL MÜDÜRLÜĞE .
Vatandaş
30.05.2019 13:22
Korucukta ki ulaşım problemini lütfen çözün !!! Özel halk otobüsleri ya gelmiyor gelsede geç geliyor!!! Sabah ilk otobüsleri 24 ve 25 nolu özel halk otobüsü istemiyoruz!!!! Medyabar bu konuyu araştır bak ne haberler çıkar bu işten!!!
Arap
30.05.2019 13:17
Adam 20 yıl siyaset yapmış koşmuş koşturmuş uyumamış mücadele etmiş herkese elinden geldiğince yardımcı olmuş geri çevirmeni herkesin derdiyle derlenmiş ailesinden işinden ödün vermiş yıllarını siyasete vermiş hiç kirlenmemiş sütte leke olur ama bende leke olmaz düsturuyla şiarıyla yol yürümüş ama neymiş efendim yok şukadar zaman önce lada marka arabası vardı falan filan sizde hiç gram beyin yokmu kardeşim otur bir düşün kendinle ve ya çevrendeki kişilerle ölç ticaretle ugraşıpta çalışıpta 20 sene önce lada ya binen biri şimdi neye biniyor bir bak insan neden çalışır daha iyi bir hayat sürmek için bir adım ileri gitmek için yazık çok yazık beyinsizliğinizde sınır yok...
Önder kaya
30.05.2019 13:15
Osman başkanı eleştirenler kuzu postuna bürünen çakal lardan başkaları degildir...ad soyad yazmaktan çekinirler sonra bide eleştirirler ne güzel dünya at çamur izi kalsin...
Boşnak
30.05.2019 13:06
Çok doğru ve isabetli bir karar tebrik ediyorum 20 yıldır siyasete gönül vermiş gram şaibesi olmayan gram kul hakkı yememiş özü sözü bir vatandaşla iç içe olmuş görebileceğiniz en dürüst siyasetçi... Mubarek ramazan ayı şeytan bağlı derler ama bakıyorum şeytanın oruç tunan silüyetleri iş başında, yazık çok yazık böylesine temiz bir insan için sırf kişisel egolarınız hırslarınız yüzünden iftira atıyorsunuz yazıklarolsun Rabbim büyük öteki tarafıda var bu dünyanın hatırlatmak isterim...
DOĞRUCU
30.05.2019 12:50
yorum yapanları 3 gruba ayırıyorum 1:onu tanımayan google yazıp 30 sn içinde fikir sahibi olup kendince klavye delikanlılığı yapanlar.onlar her zaman olacak 2:dünden beri içini kıskançlık kemirdiği için uyuyamayanlar,onu tanıyıp bu koltuğun hakkını vereceğini çok iyi bilip bize rağmen bu iş nasıl oldu diye kendince hayıflananlar.(evet siz! anladınız) 3:o makamın sadece diplomayla değil sadece siyasi aktör olmasından dolayıda değil: kişilik özveri disiplin mütevazilik ve hakkaniyet yani onu tanıyanlar bilir.Osman Başkan bu işin hakkını verip dualarımızı ve desteğimizi alacak.Yanlış yaptığındada tabiki uyarı ve eleştirimizi.
Hüseyin Bozkurt
30.05.2019 12:40
Tam İsabetli Olmuş Hayırlı Olsun Başkanım.
KUL HAKKI
30.05.2019 11:38
ADAY ADAYI OL RESMİ AKPARTİLİ OL SONRA BİR KOLTUK GELİR KENDİLİĞİNDEN BU ARKADAŞIN HANGİ VASFI ÖĞRENİMİ VARKİ BU KOLTUĞA OTURACAK ÇİFTLİK OLMUŞ BELEDİYELER EKREM YÜCEDE ANLATSIN DURSUN HAK DAN HUKUKDAN HİKAYELERİ ELİNE VERİLEN LİSTEYİ ATIYOR YAPACAĞI BAŞKA SEÇENEĞİ YOK BUNDAN SONRA KİMSE HAKTAN DİNDEN MÜSLÜMALIKTN BAHSETMESİN İNANASIM GELMİYOR ARTIK TİKSİNİYORUM ONLARDAN BÖYLE SÖZLER DUYUNCA
falconaga
30.05.2019 10:55
tezgah kuruldu bizden başkası alışveriş yapamaz
Falcı ali
30.05.2019 10:42
Varmı haberi okuyanlar arasında Osman beyi tanıyan.samimi olan. selami ile gideyim iş istiyeyim. Sigortalı isim olsun istion. Valla bak söz calisacam. Öle işe gitmeden maaş istemiom ben calisacam ne zaman geleyim başvuruya.hic tanıdığım yok akp de o yüzden bana yardımcı olun lütfen..söz bı dahaki seçimler de gezecem pesinizden..:)
hakan serdivanlı
30.05.2019 09:46
YAZIKLAR OLSUN, ye kürküm ye. bu kadarda olmaz. liyakat bilgi tecrübe bunların hepsi hikaye, yeter ki bizim adam olsun mantığı ile Ülkeyi berbat ettiler. 2001 yılında lada araca binen osman'ın bugün hızlı yükselişinin sebebini Sakarya ve Serdivanlılar çok iyi biliyor. HAKKIMIZ HARAM OLSUN...
mym54
30.05.2019 09:31
Şaşırmıyoruz ki.Zaten bu düzen hep böyleydi.Makamlar ehline değil,yandaşa dağıtılıyor.Bu zihniyet var ya motor ustasını hastaneye başhekim atar,kaportacıyı ameliyata sokar muhalifler dışında kimsede hooop ne oluyor demez.
xyz
30.05.2019 09:26
65% memnun :)
Mehmet ali korkusuz
30.05.2019 09:11
Aynı kişiyi Maliye Bakanı yapsan da aynı kişiler alkışlar, aynı kişiyi spor bakanı yapsan da aynı kişiler alkışlar, aynı kişiyi kızılaya başkan yapsan da aynı kişiler alkışlar. Çünkü bu ülke de kim hangi görevi daha iyi yapabilir diye birşey yok ki sakaryada olsun. her yerde alakasız kişiler alakasız görevde sırf partizanlık başka hiçbir şey yok. bu kafa 15 temmuzu getiren kafa. her yere cemaatten olsun da işi bilmese de olur diye adam yerleştirildi sonrası malum aynı kafa devam...
Kubilay Türkyılmaz
30.05.2019 09:05
15 Temmuz sonrası liyakat vurgusu yapıldı. Her makama hak edenler gelecekti. Biz de yedik her zaman ki gibi. Belediyenin alım satımı ile ilgilenecek makamın başına üniversitelerin ilgili bölümlerden bir sürü mezun varken birkaç üniversite bitirmiş bir sürü yetişmiş kişi varken sırf kendi adamınız diye önlisans mezunu elektrikçiyi bu makam getiriyosunuz... Bıkmadınız memlekete, sakaryaya yazık etmekten. İşte bu kafa yüzünden sakarya diğer büyükşehirlerden geri kaldı ve kalmaya da mahkum...
Halil kan
30.05.2019 08:58
Oh bal tutan parmagini da yalar yani illali aday adayi ol hooop biyerdesin ne guzel dunya ekrem yuce sakaryayi 10 sene geri goturecek
Arif ERGİN
30.05.2019 08:50
Hayırlı olsun sayın başkanım Allah muvaffak eylesin
Cafer AZAKLI
30.05.2019 07:57
Selamunaleykum Kıymetli kardesime hayirli olsun. Yazilan yorumlardanda ne kadar isabetli bir karar oldugu belli oluyor hakkinda bir tane bile olumsuz yorum bulunmamakta nihat seymen abimede hurmetlerimi iletiyorumselam ve dua ile allaha emanet olun
Ramazan ilaslan
30.05.2019 04:12
Gönüllerin başkanı osman çelik başkanım hayırlı olsun rabbim utandırmasın inşallah yar yardımcın olsun sana her görev yakışır saygılarımla Ramazan ilaslan
Adadan54
30.05.2019 03:51
Benim bildiğim yıllardır siyaset yapıyor bu arkadaşımız.İşletmecilik işini yapabilir mi bilmiyorum ama umarım liyakati dikkate almışlardır.yoksa sırf ?bir koltuk verelim de? anlayışı olmamıştır,(umarım)
Sakaryalı
30.05.2019 03:51
Heyy gidi nihat seymen bakalım damadın rahat rahat kafasına göre gezebilecekmi bu saatten sonra balkan dernek başkanlığı yapabilecekmi kafasına göre işe gitmemeler falan damadı kim die sorarsanız mehmet şehit
Sakaryalı
30.05.2019 03:42
Ver mehteri önce belediye başkan aday adayı olmadı sonra başka yere ne alaka kardeşim bir sürü üniversite bitirmiş yetenekli gençler var ama illa bu devirde parti olucak arkanda yazık bunların vebali olucak ..
Şaban Üstkaya
30.05.2019 01:48
Gönüllerin başkanı Osman Çelik hayırlı olsun diyorum. Osman Çelik gibi dürüst adamları gören vede görmeye başlayan Ekrem Yüce yi de tebrik ediyorum. Darısı Naci İris gibi iftiraya uğramış kişilerin derhal onore edilerek ............. cezalandırılmasını diliyoruz
sakaryalı
30.05.2019 01:41
işi ehline vermek lazım belpaş gibi kurumu eski ilçe başkanlarına teslim etmek çok yanlış belediye tecrübesi yok.güvenlik araştırması yapılmamış..gene bir çapanoğlanı çıkmasın...ekremyüce kim aday adayı olduysa göreve getiriyor..ziya cevherli bu hadi hsyırlı işler...
Sabahattin Koc
30.05.2019 01:08
Helal olsun her makam yakısır Osman Celik Arkdasıma tebrikler
İsa güler
30.05.2019 00:58
Osman Başkan yıllarca ilçe Başkanlığı yapmış ve Gerçekten Dürüstlüğü ve Alçak gönüllülüyle İnsanların Kalbinde Taht Kurmuş Bir insan Rabbim Yardımcısı Olsun Hayırlı Olsun Güzel İnsan
İsa güler
30.05.2019 00:56
Osman Başkan yıllarca ilçe Başkanlığı yapmış ve Gerçekten Dürüstlüğü ve Alçak gönüllülüyle İnsanların Kalbinde Taht Kurmuş Bir insan Rabbim Yardımcısı Olsun Hayırlı Olsun Güzel İnsan
Semih çiftçi
30.05.2019 00:39
Dürüstlüğü güvenirliliği adamlığıyla çok doğru ve isabetli bir karar olmuş allah yar ve yardımcın olsun inşallah...
Ömer Çağrı
30.05.2019 00:11
Ekrem bey yeni kirlenmemiş bir kadro oluşturuyor. Güzel olacak.. C. Erdem bey ide unutma akpak bir dava adamı. Ama kadronuda sık denetle insan bu...
Fuat
30.05.2019 00:09
Hayırlı olsun, görevini hakkı vebali gözeterek yapacağına eminim
Turan Tekbay
29.05.2019 23:33
Hayırlı olsun başkanım çok sevindim Rabbim daha iyi dahada güzel yerlere çıkmanız dileklerimle Allah mahçup etmesin saygılarımla selamlar
Sedat
29.05.2019 22:07
Rabbim yolunu açık eylesin hayırlı olsun başkanım Ekrem başkanımızıda bu dogru ve yerinde kararından dolayı tebrikediyorum...
Sedat
29.05.2019 22:07
Rabbim yolunu açık eylesin hayırlı olsun başkanım Ekrem başkanımızıda bu dogru ve yerinde kararından dolayı tebrikediyorum...
Serdivanlı
29.05.2019 22:07
Çok isabetli karar Allah yar ve yardımcın olsun Başkanım başarıların daim olsun.
Sedat
29.05.2019 22:06