Medyabar'da Ara

'da Ara

Arama yapmak istediğiniz kelimeyi girin ve robot olmadığınızı onaylayın.

Büyükşehir'e sürpriz isim İbrahim Karaosmanoğlu

Kocaeli'de 3 dönem Büyükşehir Belediye Başkanlığı yapan İbrahim Karaosmanoğlu, Sakarya Büyükşehir Belediyesine danışman oluyor..

23:58   |   01.06.2019
Haber Resmi

Serhat YILMAZ'ın haberi

MEDYABAR.COM- Özel Komşumuz Kocaeli'de Büyükşehir Belediyesi'nde 3 dönem Büyükşehir Belediye Başkanı olarak görev yapan tercübeli siyasetçi İbrahim Karaosmanoğlu Sakarya Büyükşehir Belediyesine danışman olacak.
Alınan bilgilere göre büyükşehir belediye başkanı Ekrem Yüce,  31 Mart seçimlerinde 3 dönem kuralı nedeniyle yeniden aday gösterilmeyen Kocaeli Büyükşehir Belediyesi eski başkanı İbrahim Karaosmanoğlu'na danışmanlık konusunda görüşme yaptı. Karaosmanoğlu'nun bu teklife sıcak baktığı önümüzdeki günlerde deresmi açıklamanın yapılacağı öğrenildi.






BÜYÜKŞEHİR'DE DEĞİŞİM RÜZGARLARI..
Ekrem Yüce'nin Sakarya Büyükşehir Belediye Başkanı Olmasının ardından belediyede değişim rüzgarları esmisti..yaşanan görev değişikleri devam ediyor.

Genel Sekreter Yardımcılığı, Basın Şube Müdürlüğü, İnsan Kaynakları Daire Başkanlığı, Yol Bakım ve Altyapı Koordinasyon Dairesi Başkanlığı görevlerine atama yapılan Büyükşehir'de ayrıca BELPAŞ Genel Müdürlüğünde de değişikliğe gidilmişti. 
Son olarak ise Gençlik ve Spor Hizmetleri Daire Başkanlığı görevini üstlenen Orhan Bayraktar'ın yerine Ak Parti'den Kocaeli'nin Başiskele ilçesinden Belediye Başkan Aday Adayı olan Erdal Selimoğlu atandı.
Ayrıca Zabıta Daire Başkanı Semih Bayraktar Sosyal İşler Daire Başkanlığına, Sosyal İşler Daire Başkanı Davut Yüce ise Zabıta Daire Başkanı oldu. Spor Şube Müdürü Yusuf Ertuğrul Erdem'in yerine ise Davut Cengiz geldi. 


İşte Büyükşehir Belediyesinde Yaşanan Görev Değişiklerinin Listesi

Genel Sekreter Yardımcılığı:
Giden: Zafer Poyraz (Emekli Oldu)
Gelen: Ziya Cevherli

Basın Şube Müdürlüğü
Giden: Yekta Şirin
Gelen: İrfan Kardeş

Yol Bakım ve Altyapı Koordinasyon Dairesi Başkanlığı
Giden: Haydar Akbulut
Gelen: Atilla Turan

İnsan Kaynakları ve Eğitim Daire Başkanlığı:
Giden: Alpay Şirin
Gelen: Mahmut Balta

Zabıta Daire Başkanlığı
Giden: Semih Bayraktar
Gelen: Davut Yüce

Sosyal İşler Daire Başkanlığı
Giden: Davut Yüce
Gelen: Semih Bayraktar

Belpaş Genel Müdürlüğü
Giden: Nihat Seymen
Gelen: Osman Çelik

Gençlik ve Spor Hizmetleri Daire Başkanlığı 
Giden: Orhan Bayraktar
Gelen: Erdal Selimoğlu

Spor Şube Müdürlüğü
Giden: Yusuf Ertuğrul Erdem
Gelen: Davut Cengiz geldi. 


İbrahim Karaosmanoğlu kimdir?

1952 yılında İzmit Yuvacık´ta doğdu. 
1977 yılında Marmara Üniversitesi´nden mezun oldu. 1978-1989 yılları arasında Kırıkkale Lisesi, İzmit Endüstri Meslek Lisesi ve İzmit Ortaokulu´nda öğretmen ve yönetici olarak görev aldı.1989-99 yılları arasında İzmit´te 10 yıl Yuvacık Belediye Başkanlığı yaptı. Ak Parti´nin kuruluşunda Genel Başkan Recep Tayyip Erdoğan ile birlikte aktif olarak görev aldı. 
Ak Parti Kocaeli Teşkilatında kurucu İl Başkan Yardımcılığı ve İl Başkanlığı görevlerinde bulundu. Daha sonra Başbakan Danışmanı olarak Ankara´da görev yaptı.Kırgızistan Cumhuriyetinin köklü üniversitelerinden Mahmud Kaşgarî Barskanî Doğu Üniversitesi tarafından "Fahri profesörlük" ünvanı ile Kazakistan Cumhuriyeti Kainar Üniversitesi'den "Fahri doktora" ünvanına layık görülen Karaosmanoğlu, COPPEM-Avrupa-Akdeniz İşbirliği Komitesi asli üyesidir. UCLG-MEWA Dünya Konseyi Üyesi ve aynı organizasyonda üç farklı komitede başkan ve yönetim kurulu üyelikleri görevleri de yürütmektedir. 
Kent ihtiyaçları paralelinde yaptığı insan odaklı hızlı ve agresif yatırım hamlesiyle, model proje uygulamalarıyla Kocaeli'nin çehresinin değişmesinde ve dünya kenti olmasında önemli bir görev icra eden Karaosmanoğlu; bir çok sivil toplum kuruluşu, ulusal ve uluslar arası yayın organı tarafından çeşitli defalar "Yılın Büyükşehir Belediye Başkanı" seçilmiş ve bir çok "kent ödülüne" layık görülmüştür. 
"Türk-Macar" dostluğu' nun geliştirilmesi ve Macar tarihinin önemli ismi "Kral Thököly İmre" anısının Kocaeli' de yaşatılması maksadıyla, göstermiş olduğu üstün katkılarından ötürü; Macaristan Devleti tarafından Devlet Liyakat Nişanı ile ödüllendirilmiştir. 
Türk Dünyası Belediyeler Birliği(TDBB)'nin 09 Mart 2012 tarihinde yapılan genel kurul toplantısında, oybirliğiyle birlik başkanlığına seçilmiştir. 
Evli ve 5 çocuk babasıdır.





Medyabar Youtube Kanalı

Kategori : Arka Kapı

Medyabar.com bugun 191201 kez ziyaret edildi. Bu haber ise 20345 kere okundu
YORUMLAR 31 Yorum
Yorum yaptığınız taktirde Kullanıcı Sözleşmesini kabul etmiş sayılıyorsunuz.
×
750 Karakter Kaldı
Göndermiş olduğum mesajın sorumluluğu şahsıma aittir
Emre
03.06.2019 01:02
Klavye başında atıp tutanlar oğlu sağlam giydirmiş sizlere:) delikanlı olunda çıkın karşısına:)
kertenkele
02.06.2019 19:44
''TEKRAR NİÇİN SEÇİLEMEDİ?''DİYE SORU SORAN UZAYLI ARKADAŞIM...AK PARTİDE 3 DÖNEM SINIRI VAR..YUKARIDAKİ YAZIYI OKUMADIN MI?..3 DÖNEM BÜYÜKŞEHİR BELEDİYE BAŞKANLIĞI YAPMIŞ..TABİİKİ SN.ERDOĞAN ADAY OLMAMASINI İSTEDİ...
Adnan
02.06.2019 19:38
Abi benide danışman alın vallahi billahi para istemem beleşe gelirim
alperen
02.06.2019 19:25
kendinize bir sorun bakalım kocaelide tekrar niye seçilemedi....
doğrucu
02.06.2019 19:06
kabul edin adam kocaeliyi geliştirdi hepimizde kıskanıyoruz. inşallah vizyonunu bozmadan burdada iyi işler çıkartır.
Sabreden
02.06.2019 18:55
YABANCI NE BILIR BURAYI VERDILER EKREM.YUCENJN ELINE LISTEYI YAVAS YAVAS CIKARIYOR ODA BOYLE OLACAGINI BILMIYIRDU SADECE ONAY VERECEK DAHA COK SUPRIZ VAR LISTEDE BEKLEYIN EKREM BASKANA SUORIZ AMA
Murtaza
02.06.2019 18:50
Sakarya için Sakaryalı için hak için ak partiye oy verdim. Bir daha oy vermeyeceğim. Toplama kampı olamaz Sakarya. Buradan yetişen burası için nice programlar yapabilecek yetenekli insan var. Antalya gönderdi İzmit gönderiyor istanbul dan da gelirse bitmiştir. Aklımı kiraya vermekle aynı şey. Kentimi satamam
danışman
02.06.2019 13:33
Aman danışmayalım İbrahim Karaosmanoğluna
Ustad
02.06.2019 13:11
Toplama noktası olduk iyi mi :) iş bulamayan tüm siyasiler Sakarya belediyesinde sanırım
Murat kardeş
02.06.2019 13:09
Daha istanbuldan bir kamyon maaşçı gelecek seçimden sonra Belediyede şehrin insanı kalmayacak yönetici olarak.Sırada Ayhanlar var daha hele seçim bitip istanbul kaybedilsin siz o zaman görün şamatayı..
grkm
02.06.2019 12:00
Bir danışman ithal etmemiştik onu da çok şükür gördük . 1 milyonluk şehir , bürokraside bir o kadar Sakaryalı içinden danışman bulamadık da Kocaeli?den mi getirdik. Bunu bir de savunuyor musunuz .
Sssss
02.06.2019 10:44
Bir taraftan fetoculari temizleyen zihniyet.diger taraftan fetoculari belediyelerde danisman yapiyolar.sorun bu sahsiyeti kocaeliye.
M. S.
02.06.2019 10:26
Keşke bize başkan olsa dediğim adam danışman olacak, bundan daha GÜZEL bir haber olamaz.
TIRTIL
02.06.2019 10:03
Emekli yaşı 65. Sn. Belediye başkanımız 70 yaşında. Danışmanı ise 67 yaşında. Evet çok tecrübeli ve başarılılar Ama belediye başkanlığı gibi koşturmayı gerektiren bir pozisyona neden Mutlu Işıksu gibi genç biri değil de o...Ayrıca belediyelere yapılan personel atamalarında belediye başkanlarının pek bir yetkisi yok gibi duruyor. Saygılar. ..
Enstantane
02.06.2019 03:45
Sayın ekrem yuce park bahçeker mudurlugundeki trabzon dan gelen torpilli arkadaslarada bi el atsan diyorum hani kendilerini bi b.. sanan halbuki hiç bir işten anlamayan sozumona tekniker olup kendini müdür sanan ....yere yakinlardan kurtar bizi..
Gülünç
02.06.2019 03:37
Bu adamı izmitlilere bi sorun bakalım ne anlatacaklar... cok yanlış bir karar, doymadılar be doymadılar...
Gülünç
02.06.2019 03:36
Bu adamı izmitlilere bi sorun bakalım ne anlatacaklar... cok yanlış bir karar, doymadılar be doymadılar...
Falcı ali
02.06.2019 03:22
Bugüne kadar hangi belediye olursa olsun hep yandaşları doyurmakla uğraşmaktan kaybetmekte.bu nedenle belediye baskanida dışarıdan gelmeli.sakaryali birini buraya başkan yaptın mı bütün sülalesi uzak yakın komşuları iş rant vs istemekte.adam yandaşlarını doyurmaktan iş yapamamakta. Karaosman iş yapar bence.direnebilir ve laf dinletebilir ise
AH MENFAAT AH
02.06.2019 03:09
CEVHERLİYİDE ONA DANISMAN YAPSANIZ DAHA İYİ OLUR HİNT KUMASINIZ CUNKİEGİTİMİ DUZELTT, SIRA BUYUKSEHİRDE 65 YASINA GELMİŞ NE BASARISI VAR ANLAYAMIYORUZ HALA AMA SİZMAHCUP OLACAKSINIZ
Adapazarlı sevdalısı
02.06.2019 02:45
Bence Başkan Ekrem yüce doğru bir karar alarak başarılı tecrübeli bir sakaryamıza hayırlı
Vatansever
02.06.2019 02:31
Ibrahim karaosmanoglu isabetli bir karar sehrimize hayirli olsun YUSUF ERTUĞRUL ERDEM sen sakaryada spor için ne yaptın odandan dışarı çıkmasın,belediyenin imkanlarını kullanırsın,federasyonlarla yurt dışı dolasirsin benim anladigim kadarıyla EKREM başkan seni gözden kaçırmış bırak artık koltuğu genç dinamik gorevini yapacak insanlara.. diyorsunki spor şube yetmedi,birazda gençlik merkezini işkaledeyim EKREM başkanim YUSUF ERTUĞRUL ERDEM bu işin adamı değil sadece koltuk da oturmakla hizmet olmaz
Sakaryalı
02.06.2019 02:16
Ibrahim karaosmanoğlu şehrimize hayırlı olsun isabetli bir karar EKREM YÜCE sayesinde bu sehir hak ettiği yere gelecek inşallah bedava geçinen müdür daire başkanları size huzur yok bu şehirde çakılı bir civiniz yok bedelini ödeyeceksiniz inşallah
Magrib
02.06.2019 02:05
Utanç verici bir durum... Biz kendi şehrimizi yönetecek, şehir planlamacılığı konusunda uzman birini bulamadık eyy Kocaeli'yi Kocaeli yapan adam sen gel bizim şehrimizi adam et. Al sana danışmanlık maaşı 25 bin TL... Zaten en borçlu belediyelerden biriyiz kayyum atanmasına az kaldı.
Realist Gürcü
02.06.2019 01:25
Adam iki gün dayanamaz kaçar bu büyük köy den!Yobazya Büyükşehir Belediyesi ne hosgeldin başkan!
kertenkele
02.06.2019 01:16
VALLAHİ KEŞKE SAKARYA BÜYÜKŞEHİR BELEDİYE BAŞKANI SN.KARAOSMANOĞLU OLSA İDİ..HİZMET ADAMI...KOCAELİ , SAYESİNDE HİZMET GÖRDÜ..CEBECİ'NİN ALT VE ÜST YAPILARINI YAPARAK CEBECİYİ YAŞANIR HALE GETİRDİ..YOLLARI B** GÖTÜRÜYORDU .BABALI'DAN İÇME SUYU GETİRDİ.YILLARIN TOPRAK ÇAMUR YOLLAR ASFALT OLDU....SN.KARAOSMANOĞLU'NUN KAFA YAPISI BİZİM BECERİKSİZLER İLE UYUŞMAZ..FAZLA SÜRMEZ BU DANIŞMANLIK....MANTALİTE FARKI VAR.....ADAM HİZMET YAPMAYA,BİZİM RAFADAN TAYFALAR SADECE KONUŞARAK, YATMAYA ALIŞMIŞ ÇÜNKÜ..ZİYAN EDECEKLER ADAMI..SÖZDE DANIŞACAKLAR FAKAT YİNE KENDİ BİLDİKLERİNİ, OKUYACAKLAR...SN.KARAOSMANOĞLU'NA DANIŞMANLIK GÖREVİ HAFİF KALIR...
Sadi
02.06.2019 01:13
Bu adama olumsuz yazı yazanlar İzmit?i düne kadar örnek gösteriyordunuz işte bu adam sayesinde İzmit İzmit oldu !! Kiralık klavye kahramanları bari kendinizi bu kadar rezil etmeyin;)
Korucuklu
02.06.2019 01:07
İzmit?i İzmit yapan adam helal olsun!! Kim vesile olduysa helal olsun!! Hoşgeldin memleketimize sayın başbakan!!
Saf cocuk
02.06.2019 00:52
TOPLAMA KAMPI GIBI ADAY OLUP GOSTERILMEYEN DARILMASIN DIYE GONDER SAKARYAYA OH NE ALA TOPLA ORDAN BURDAN BURAYA YABSNCI BURASI ICIN CALISIRMI YAPMAYIN KARDESIM ISTANBUL KAYBEDILSIN AKACAK ORADAN BEKLEYIN SAGNAK SAGNAK SAF SAKARYALIDA BAKACAK TRENE OYLECENE ISGAL OLURKEM
Demokrat
02.06.2019 00:47
Sakaryada bir danisman olacak liyakatli birini bulamamislar üzüldüm
Tekçi Şaban
02.06.2019 00:38
Adamı dinlerseler Çok büyük kazanç olur. Tabi onun başarılı oldugu bir ekibi vardı.Ama şu ana kadar atanan cevherli vede Cevhersiz lerden 50 kat daha yararlı olacağı kesin. Hayırlı olsun diyorum
Jack
02.06.2019 00:22
Gelsinde Sakarya vizyon görsün. Kocaeline çağ atlattı.
Online Ziyaretçiler